האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים


azr_nec

Recommended Posts

בספטמבר 2006 רכשתי, ב- 1000 ש"ח מחנות מפורסמת הממוקמת בנשר-חיפה, כרטיס מסך של חברת BFG עם אחריות לכל החיים.

דגם הכרטיס: BFG GeForce 7600 GS OC 512MB AGP

לאחר כשנה וחודשיים, לערך, התקלקל המאורר שעל הכרטיס, ופניתי לחנות שתחליף לי אותו.

בתחילה טענו בחנות, טענה שנראיתה לי אז וגם היום , כאבסורדית ממדרגה ראשונה, שאין אחריות על מאווררים ולכן אינם יכולים לעשות דבר. לאחר שטענתי שזה מגוחך, וללא מאוורר הכרטיס לא שווה כלום, התרצו וחיפשו פתרון על ידי החלפת המאורר עם גוף קירור שלא היה אורגינלי, מה שהתברר כגרוע ומרעיש מאד.

חזרתי אליהם וביקשתי פתרון אחר והם הודיעו שהם שולחים את הכרטיס לחו"ל, מה שנתברר שלא נכון, כולל טענה שהמשלוח יקר וכו...

הם טענו טענה נוספת, דרך אגב, שאין דבר כזה אחריות לכל החיים מה שנתברר כלא נכון, ובפוליסת האחריות של החבר בחו"ל צויין שהתקופה לפחות 10 שנים.

לבסוף נתנו לי כרטיס חדש חילופי מדגם: Sapphire Radeon HD 2400 XT 256MB AGP.

לדעתי הכרטיס היה פחות טוב מה שטענו בפני שלא, כולל ביטול האחריות לכל החיים שהייתה לי בכרטיס של BFG, אך לבסוף נתרצתי והסכמתי לקבל את הכרטיס החילופי .

לפני חודש בערך, עוד לפני שמלאו שנתיים , שהיא דרך אגב תקופת האחריות שניתן לו בחנות, לכרטיס החליפי, הוא התקלקל גם.

החזרתי אותו והם הודיעו לי , גם הפעם, שהם שולחים אותו לחברה; לאחר שבועיים התחלתי לברר מידי פעם וכל פעם קיבלתי תשובה שאוטוטו הכרטיס מגיע, עד שלבסוף הודיעו לי שישנה בעיה ולחברה בחו"ל אין כבר כרטיס כזה, וכו.., ושהם מחפשים פתרון,"בדמות" כרטיס חליפי ראוי.

ביום שישי האחרון, קיבלתי טלפון שיש כרטיס חילופי מדגם: FORSA GEFORCE 6600 256MB AGP

טענותי בטלפון, שהכרטיס לא ברמה של הכרטיס שהחזרתי לאחרונה, ושהוא גם פחות טוב (מסדרה נמוכה יותר) של הכרטיס המקורי שקניתי ב- 1000 ש"ח, לא הועילו.

הנה קישור לכרטיס שהציעו לי: http://www.freakm.co.il/Product.asp?productid=182

טוב, זה בערך כל הסיפור, ואני חייב להחליט מה לעשות מחר, האם לקחת את הכרטיס או לא, או מה?...! איני יודע מה לעשות... יש למישהו עצה טובה בשבילי?

תודה מראש לכל מי שייטרח להגיב לסיפור הארוך והמעצבן שלי , אך המאוד מצער מבחינתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תקנה כבר מחשב חדש ולא תצטרך להיות מוגבל לכרטיסים חלשים שכאלו בתקן כה מיושן כמו ה-AGP.

בכל אופן זה כרטיס שאני מאמין עדיף על הכרטיס המקורי:

http://www.cobrapc.co.il/product.asp?productid=4270

כמעט כל חנות אמורה להיות מסוגלת להביא מוצר של Gigabyte.

זה אפילו אמור להיות שווה בביצועיו רק מיצרן אחר:

http://www.cobrapc.co.il/product.asp?productid=4271

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע ההערה שלך מעניינת:

האם לדעתך אני צריך לוותר? האם אני כצרכן צריך להסכים ליחס שאני מקבל מהחנות? מה איתנו הצרכנים? למה לא עומדים בהתחייבויות שלהם?

דרך אגב, יש לי שלושה מחשבים בבית, ואני דווקא מעוניין להתקין מחשב נוסף עם לוח 939 שיש לי עם סלוט AGP לטובת הסלון, וחשבתי שהכרטיס הזה יכול לשמש אותי לכך - למה לקנות מחשב חדש, לא חבל על הכסף? ובכלל בגלל שחנות כך מתנהגת זה מקומם.

בכל מקרה תודה על העצה, אבדוק את הקישורים ששלחת לי.[br]פורסם בתאריך: 26.12.2009 בשעה 18:09:08


תקנה כבר מחשב חדש ולא תצטרך להיות מוגבל לכרטיסים חלשים שכאלו בתקן כה מיושן כמו ה-AGP.

בכל אופן זה כרטיס שאני מאמין עדיף על הכרטיס המקורי:

http://www.cobrapc.co.il/product.asp?productid=4270

כמעט כל חנות אמורה להיות מסוגלת להביא מוצר של Gigabyte.

זה אפילו אמור להיות שווה בביצועיו רק מיצרן אחר:

http://www.cobrapc.co.il/product.asp?productid=4271

טוב :

מבחינת במחיר , אמנם הכרטיסים הרבה יותר זולים, אך נראה לי הוגן לקבל אותם כהצעה חליפית, אבל לדעתי את הכרטיס הראשון כנראה שלא יציעו/יסכימו כי יש לו 1GB , וזאת חנות שעושה לדעתי הכול להתחמק מריצוי הלקוח - זאת אומרת הם לא ממש מנסים לרצות את הלקוח.

לגבי הכרטיס השני, נראה שאם היו מציעים לי אותו לא הייתי מתנגד, כי כאן הוא ממש דומה למקורי שקניתי,; אומנם לא מומהר מהמפעל, אך בכל זאת הוא מאד שווה ערך מבחינת ביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, אני מקבל את הנזיפה שלך, אכן הייתי פראייר.אך האם גם הפעם אני צריך להיות? הרי הם מחוייבים לכרטיס החליפי, זה שבא במקום הראשון, והוא , החליפי 2400XT 256MB? האם אני לא אמור לקבל חליפי שווה ערך אליו? לפחות? אפילו החברה עדיין מציעה אותו באתר שלה.[br]פורסם בתאריך: 26.12.2009 בשעה 18:42:09


חברים

אשמח לשמוע עצה, איך אוכל לממש את הזכות שלי. ואם למישהו היה נסיון דומה והצליח לפתור אותו, ו/או יודע על בעיה שהייתה חבר או מישהו אחר?

אני זקוק לעצה טוב, ואני מקווה שתוכלו לתת כזאלה, ושתהיינה יותר מ: "אכלת אותה וזהו"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אף פעם לא הייתי מצפה לקבל מעל שלוש שנים אחריות על רכיב חומרה, בטח לא לכל החיים לא משנה מה היבואן מקשקש.

ובאמת אין אחריות על מאווררים, עד כמה שזה טיפשי.

בטח שהם לא יתנו לך כרטיס שכיום עולה 1000 ש"ח, לא ככה מודדים ערך של כרטיס, גם בזמנו כשרכשת את הכרטיס אני בספק שהוא באמת היה שווה את ערכו.

אתה מתכוון לשחק במחשב בסלון? אם לא תקח את ה-6600 ותגיד תודה שעדיין מחליפים לך כרטיסים :)

עצוב אבל ככה זה בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובאמת אין אחריות על מאווררים, עד כמה שזה טיפשי.

לא רק שיש אחריות על המאוורר, הם גם מחוייבים להחליף את המאוורר\גוף הקירור עם אותו אחד (מקורי) בדיוק,

ואם אין להם כזה גוף בדיוק אז הם צריכים להחליף את כל הכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין את התגובות שלכם.

כפי שנאמר מעלי, יש אחריות על המאוורר של הכרטיס, כי הוא חלק מהכרטיס עצמו, זה לא מאוורר שנמכר בנפרד.

דבר שני, נכון שהבחור עשה טעות והחליף את הכרטיס לכרטיס חלש יותר, אבל זה בטענה שלחנות לא היה משהו באותה רמה, ולכן הוא יכול לדרוש עדיין כרטיס שיהיה ברמה של הכרטיס המקורי שלו.

במידה והחנות לא מעוניינת להביא לו כרטיס באותה רמה/רמה יותר גבוהה, הוא יכול לגשת לבית משפט לתביעות קטנות, כי לא ממשים לו אחריות כפי שצריך.

והמקרה הקודם יוכל רק לעזור לו.

ושוב פעם, לפני שכולם יגידו שלא ניתן להוכיח הפרשי ביצועים וכו'... עובדה שזה כן אפשרי, וגם בתי משפט מבינים במספרים בסופו של דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם מתוך עניין, אתה יכול להגיד לי אם החנות נעה מחשבים או לשלוח לי בהודעה פרטית? כי אני מתכוון להזמין מהם מחשב היום ושמעתי דברים טובים ודברים רעים.

שלום

כן זאת החנות של נועה מחשבים.

אני חייב לציין, שעד שלא נקלעתי לסיטואציה כזו, הכל היה בסדר - כנראה שבחנות זו היחס סביר כשאין בעיות והכל עובד כשורה; כמובן שזאת לא חוכמה והחוכמה היא לקבל שרות במצבים כאלה, מה עוד שאני בטוח שהחנות, הזו או אחרות, מקבלות זיכוי מהחברות יצרניות הכרטיסים/המוצרים שהתקלקלו - אם התקלקלו בתקופת האחריות, ולנו הלקוחות נותנים משהו חליפי שבדרך כלל נמוך באיכותו באופן משמעותי, ושלא לדבר במחירו.

דבר נוסף הוא: שביום שישי האחרון, וגם היום ובמלוא החומרה, אחד העובדים שנחשב כאחד מהאנשים שם שתמיד שולחים אותי אליו כאחד המנהלים בחנות, דיבר אלי כל כך בזילזול, ואפילו טען שהוא מקווה שלא אבוא לקנות בחנות יותר - מה שממש פגע והעליב אותי , למרות שקניתי מהם עד היום בכמה אלפי שקלים.

לסיכום, אני חושב שאם הייתי היום במקומך, הייתי שוקל אלף פעם לפני שהייתי קונה מהם מחשב, או כל רכיב אחר; לתשומת לבך, דרך אגב, חבר שלי עמד לרכוש מנועה מחשבים , אולם כשראה את מסכת ההתעללות שהחנות מתעללת בי כבר כמה שנים, חזר בו והעדיף אפילו לרכוש את המחשב דרך חנות אינטרנטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום

כן זאת החנות של נועה מחשבים.

אני חייב לציין, שעד שלא נקלעתי לסיטואציה כזו, הכל היה בסדר - כנראה שבחנות זו היחס סביר כשאין בעיות והכל עובד כשורה; כמובן שזאת לא חוכמה והחוכמה היא לקבל שרות במצבים כאלה, מה עוד שאני בטוח שהחנות, הזו או אחרות, מקבלות זיכוי מהחברות יצרניות הכרטיסים/המוצרים שהתקלקלו - אם התקלקלו בתקופת האחריות, ולנו הלקוחות נותנים משהו חליפי שבדרך כלל נמוך באיכותו באופן משמעותי, ושלא לדבר במחירו.

דבר נוסף הוא: שביום שישי האחרון, וגם היום ובמלוא החומרה, אחד העובדים שנחשב כאחד מהאנשים שם שתמיד שולחים אותי אליו כאחד המנהלים בחנות, דיבר אלי כל כך בזילזול, ואפילו טען שהוא מקווה שלא אבוא לקנות בחנות יותר - מה שממש פגע והעליב אותי , למרות שקניתי מהם עד היום בכמה אלפי שקלים.

לסיכום, אני חושב שאם הייתי היום במקומך, הייתי שוקל אלף פעם לפני שהייתי קונה מהם מחשב, או כל רכיב אחר; לתשומת לבך, דרך אגב, חבר שלי עמד לרכוש מנועה מחשבים , אולם כשראה את מסכת ההתעללות שהחנות מתעללת בי כבר כמה שנים, חזר בו והעדיף אפילו לרכוש את המחשב דרך חנות אינטרנטית.

וואי שמע זעזעת אותי אני כבר לא יודע מאיפה לקנות בארץ הזאת כולם חארות. אבא שלי רוצה שאני אקנה מנעה מחשבים כי הוא אומר שהוא קנה מהם כמה פעמים והם עשו עליו רושם של מקצועיות ולא שם חאפרים.

שבאנו לשם דיברנו עם איש מכירות ממש נחמד שקוראים לו צחי אם זה אומר לך משהו

עריכה : בדיוק יום שישי אני ואבא שלי היינו שם. באורח פלא אפילו היינו נפגשים אולי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

azr_nec אני במקרה כזה הייתי מבקש שיתנו כרטיס אם תמיכה חומרתית בסרטוני HD וDX10

כל כרטיס שיתנו לך כתחליף לכרטיס המקורי גם ככה לא יתאים היום למשחקים כבדים -כי הכרטיס המקורי שקניתה גם ככה מיושן אבל אם כבר

כרטיס חדיש למרות שיהיה חלש וזול יאפשר לך לאפוך את המחשב הישן לHTCP נחמד

וככה תוכל לישתמש בו או למכור אותו

כרטיס כמו 2400 מצוין למטרה הזאת

6600GT אל תיקח הוא לא סוחב היום תומך רק בDX9 ואין לא האצת חומרה לסירטי HD

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב, אין שום קשר למקצועיות שלהם, לא על זה אני מתלונן בכלל.

אני מתלונן על השירות: שעמידה בהתחייבויות שכל חנות מתחייבת וצריכה, כשהיא מציעה לך מוצר דרך האינטרנט ו/או בחנות, כולל מימוש אחריות, הם אחד מאבני היסוד שביחסים שבין קונה ומוכר, כי כשהוא מציע לך באתר או בחנות מוצר בתנאים מסויימים, ואתה מסכים וקונה, אז זה כמו חוזה שנכרת בין שני צדדים, ושניהם צריכים לעמוד בזה.

דבר נוסף, הם מתיחסים אליך כאילו שאתה לא מבין כלום, מבטלים בזילזול כל טענה שלך, גם אם היא רצינית, לא משתפים אותך בדרך שהם מתכוונים לפעול, או גם אם הם אומרים שהם פועלים בדרך אחת, מתברר שזה לא כך ובעצם הם עושים כרצונם, ולך אין מה לעשות אלא לקבל את מה שהם אומרים, ולא משנה גם אם ברור כשמש שהם "עובדים" עליך......בקיצור, הם לא מתחשבים בדעתך בכלל, כאילו מדובר במשהו מקצועי בעולם המחשב שרק טכנאי מבין בזה, כאשר בסך הכול מדובר בעמידה בתנאי הסכם שלהם איתך.

[br]פורסם בתאריך: 27.12.2009 בשעה 20:06:04


azr_nec אני במקרה כזה הייתי מבקש שיתנו כרטיס אם תמיכה חומרתית בסרטוני HD וDX10

כל כרטיס שיתנו לך כתחליף לכרטיס המקורי גם ככה לא יתאים היום למשחקים כבדים -כי הכרטיס המקורי שקניתה גם ככה מיושן אבל אם כבר

כרטיס חדיש למרות שיהיה חלש וזול יאפשר לך לאפוך את המחשב הישן לHTCP נחמד

וככה תוכל לישתמש בו או למכור אותו

כרטיס כמו 2400 מצוין למטרה הזאת

6600GT אל תיקח הוא לא סוחב היום תומך רק בDX9 ואין לא האצת חומרה לסירטי HD

תשמע ידידי קרירן,

המצחיק הוא שנגעת בנקודה מאד מעניינת, והיא, שכשבאתי לחנות ומסרתי את ה- 2400 שהתקלקל, הבנתי שהם מתכוונים לספק לי אותו כרטיס, דומה לו או יותר טוב, וזה כי כמו שבאחת ההודעות הקודמות הודיתי שהייתיפראייר כהכרטיס המקורי התקלקל והסכמתי לעיסקה ההיא, טענו בפני בחנות, ברוב חוצפתם, שאזכור שהכרטיס 2400 שניתן לי כתחליף כולל רק שנתיים אחריות, ושכבר לא תהיה לי אחריות לכל החיים כמו שבכרטיס הראשון, ואני , כמובן בלית ברירה הסכמתי, ולתדהמתי לא רק שהם שכחו את זה ולא מתכוונים לתת לי כרטיס שווה ערך ל- 2400, שווה לו או יותר טוב ממנו, אלא מציעים לי כרטיס 6600 עם 256 מ"ב, שהוא אפילו פחות טוב מהראשון שהיה עם שבב 7600 עם 512 מ"ב וגם מומהר מהמפעל.

ולבסוף אפילו אמרו לי היום, בוא קח זיכוי של 150 ש"ח - אני חייב לציין שיש שם טכנאי, שהיה הוגן ושהוא קיבל ממני את הכרטיס התקול, ובאחחת השיחות הטלפוניות אמר לי שמנסים לפתור את הבעיה ובטח שלא יציעו לי כרטיס פשוט שעולה 150 ש"ח, ואני לתומי חשבתי שהנה סוף סוף מטפלים בי כראוי. יאללה, איזה פראייר הייתי, אבל לא עוד, שאם לא מזכים אותי במחיר הגון , כי אני כבר לא רוצה כרטיס, כולל פיצוי בגין עוגמת נפש, אני תובע אותם בבית משפט- אני לא מתכוון הפעם לוותר ואתבע את כל עוגמת הנפש לה זכיתי מהם בשלוש השנים האלה!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

azr_nec כעובד בעסק משפחתי קטן (לא קשור למחשבים ) ועסק שמנסה לתת שרות טוב

אני יכול להגיד לך יוצא לפעמים שלקוח מסוים לא קיבל שרות טוב או שקיבל שרות טוב אבל לא היה מרוצה מימנו

בעסק שמשרת הרבה לקוחות אתה לא יכול להגיע ל100% לקוחות מרוצים או 100% לקוחות שקיבלו שרות טוב

תמיד יהיו את האלו שיצאו לא מרוצים

בעניין התאור של המקרה הזה תראה יכול להיות שסיבנו אותך פה ושם אין לי מושג אבל לפחות נתנו כרטיס חלופי בלי תשלום שזה גם משהו

אולי סימנו אותך כלקוח בעיתי או משהו כזה -לא בהכרח שאתה בעיתי או משהו

והתנהגו אליך ככה בגלל זה

אבל יש מקרים הרבה יותר גרועים מזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד יהיו את האלו שיצאו לא מרוצים

בעניין התאור של המקרה הזה תראה יכול להיות שסיבנו אותך פה ושם אין לי מושג אבל לפחות נתנו כרטיס חלופי בלי תשלום שזה גם משהו

היו צריכים לפחות לתת לו כרטיס חזק כשלו + 10 שנים אחריות (או כמה שנים שסוכמו ברכישה),

ככה שהחלפה ב "כרטיס חלופי חלש יותר ואחריות מקוצרת ללא תשלום" בכלל לא עומד לזכותם.

בתור לקוח לא מרוצה, הוא לא צריך לקחת בחשבון את 99% הלקוחות המרוצים. כל מקרה לגופו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...