Halo - הדיון הראשי - עמוד 6 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Halo - הדיון הראשי


MishaK

Recommended Posts

אכן יש פה איזה קטע עם NVIDIA

מה שאמרת בקשר לAF מוזר מאוד..........אבל אין צורך בזה כי הטקסטורות מספיק איכותיות...

אצלי זה סתם מאיט את המשחק לרמה לא שחיקה זה נראה אותו הדבר...

וחבר שלי אמר לי שבגרסה הרשמית אם יש לך כרטיס שתומך בanti aliasing על HARDWARE אז זה יעשה אוטומטית....ואין צורך להוסיף דרך הWINDOWS...

אני כבר רואה את זה

HALO SP1+

יש לך חברים שלא מבינים מהחיים.

בכל מקרה, יצא פאץ' 1.01 למשחק בלי רשימת שינויים.

(כל מי ששואל איפה להוריד, תחפשו קצת, זה לא כואב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 129
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש לך חברים שלא מבינים מהחיים.

בכל מקרה, יצא פאץ' 1.01 למשחק בלי רשימת שינויים.

(כל מי ששואל איפה להוריד, תחפשו קצת, זה לא כואב)

לא ........די לחשוב שאתה היחיד שמבין משהו........

תגדל כבר...

כשמוסיפים AA או AF מWINDOWS זה תוספת מWIN זה על SOFTWARE ולא HARDWARE........זה לא אפשרות במשחק כמו בmax payne שהמנוע מאפשר או AQUANOX....

יופי פאץ' שמאץ'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ........די לחשוב שאתה היחיד שמבין משהו........

תגדל כבר...

כשמוסיפים AA או AF מWINDOWS זה תוספת מWIN זה על SOFTWARE ולא HARDWARE........זה לא אפשרות במשחק כמו בmax payne שהמנוע מאפשר או AQUANOX....

יופי פאץ' שמאץ'

אתה טועה.

אין הבדל בין הפעלת AntiAliasing ו Anisotropic Filtering מהדרייברים (או בעזרת תוכנת צד שלישי, כגון PowerStrip) לבין הפעלת אפשרויות אלו מהמשחק עצמו.

אין דבר כזה "Software" ו "hardware" כשמדובר בפילטרים, זה תמיד נעשה דרך כרטיס המסך.

אה, כן, תגיד לחבר שלך שלא ידבר שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MINIMIZER, תכף תגיד לי גם שbump mapping רץ על HARDWARE של 2 mx... ::)

כיף לך E.T

מענין שאצלי זה לא סוחב ברזולוציה הזו יש לי כרטיס טיפה יותר חלש - ti 4200...

רגע אין דבר כזה ANTI-ALIASING שעושה המעבד CPU( של המערכת)

GEFORCE 2 mx לא עושה AA נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צוחק, נכון?

ברור ש Geforce 2 MX תומך ב Bump Mapping, זה קיים עוד מימיו של 6 (ולמקרה שלא ידעת, כל כרטיסי Geforce 2 תומכים בצורה מלאה ב 7), אין לך מושג על מה אתה מדבר.

דרך אגב, יש לך בכלל מושג מה זה Anti Aliasing ואיך זה נעשה שאתה אומר שזה נעשה ב"תוכנה" ולא ב"חומרה" ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צוחק, נכון?

ברור ש Geforce 2 MX תומך ב Bump Mapping, זה קיים עוד מימיו של 6 (ולמקרה שלא ידעת, כל כרטיסי Geforce 2 תומכים בצורה מלאה ב 7), אין לך מושג על מה אתה מדבר.

דרך אגב, יש לך בכלל מושג מה זה Anti Aliasing ואיך זה נעשה שאתה אומר שזה נעשה ב"תוכנה" ולא ב"חומרה" ?

מיני, עזוב ת'ילד המסכן. תעשה לו טראומה עם ההסברים למילים הגדולות האלה שהוא לא מבין, אבל משום מה כ"כ אוהב להשתמש בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיני, עזוב ת'ילד המסכן. תעשה לו טראומה עם ההסברים למילים הגדולות האלה שהוא לא מבין, אבל משום מה כ"כ אוהב להשתמש בהם.

חה חה חה :-\ :-[

זה לא מילים גבוהות

וכן אני יודע מה זה ANTI ALIASING

זה מחדד את הקצוות...משפר את האיכות תמונה...

BUMP MAPPING אפקט שעושה בליטה על עצמים...(בהסבר מרושל )

אז אם יש BUMP גם בGIFA 2 אז מה נותן GIFA 4 TI באפקטים? ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

4TI פשוט תומך בגרסאות מתקדמות של BUMP MAPPING, כמו שיש PS 1.1 ויש PS2.0(שזה Shader אם תהית), וPS2.0 נתמך בכרטיסים יותר חדשים מהכרטיסים שתומכים ב1.1

יש מבין?

פרוש אחי פרוש :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...