עבור לתוכן

Halo - הדיון הראשי

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אכן יש פה איזה קטע עם NVIDIA

מה שאמרת בקשר לAF מוזר מאוד..........אבל אין צורך בזה כי הטקסטורות מספיק איכותיות...

אצלי זה סתם מאיט את המשחק לרמה לא שחיקה זה נראה אותו הדבר...

וחבר שלי אמר לי שבגרסה הרשמית אם יש לך כרטיס שתומך בanti aliasing על HARDWARE אז זה יעשה אוטומטית....ואין צורך להוסיף דרך הWINDOWS...

אני כבר רואה את זה

HALO SP1+

יש לך חברים שלא מבינים מהחיים.

בכל מקרה, יצא פאץ' 1.01 למשחק בלי רשימת שינויים.

(כל מי ששואל איפה להוריד, תחפשו קצת, זה לא כואב)

  • תגובות 129
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יש לך חברים שלא מבינים מהחיים.

בכל מקרה, יצא פאץ' 1.01 למשחק בלי רשימת שינויים.

(כל מי ששואל איפה להוריד, תחפשו קצת, זה לא כואב)

לא ........די לחשוב שאתה היחיד שמבין משהו........

תגדל כבר...

כשמוסיפים AA או AF מWINDOWS זה תוספת מWIN זה על SOFTWARE ולא HARDWARE........זה לא אפשרות במשחק כמו בmax payne שהמנוע מאפשר או AQUANOX....

יופי פאץ' שמאץ'

פורסם

יש לי את הבטא ואני משחק על האיכויות הגבוההות ביותר וזה רץ חלק עם המפרט שלי

פורסם

(War-Hammer, כולם מדברים פה על המלא, לא הבטא)

אני חייב לציין שאצלי הוא פשוט עף. בלי למצמץ.

רזולוציה 1600*1200

הכל על HIGH.

GF4 Ti4600 כמובן (ברור לא?)

פורסם

לא ........די לחשוב שאתה היחיד שמבין משהו........

תגדל כבר...

כשמוסיפים AA או AF מWINDOWS זה תוספת מWIN זה על SOFTWARE ולא HARDWARE........זה לא אפשרות במשחק כמו בmax payne שהמנוע מאפשר או AQUANOX....

יופי פאץ' שמאץ'

אתה טועה.

אין הבדל בין הפעלת AntiAliasing ו Anisotropic Filtering מהדרייברים (או בעזרת תוכנת צד שלישי, כגון PowerStrip) לבין הפעלת אפשרויות אלו מהמשחק עצמו.

אין דבר כזה "Software" ו "hardware" כשמדובר בפילטרים, זה תמיד נעשה דרך כרטיס המסך.

אה, כן, תגיד לחבר שלך שלא ידבר שטויות.

פורסם

MINIMIZER, תכף תגיד לי גם שbump mapping רץ על HARDWARE של geforce 2 mx... ::)

כיף לך E.T

מענין שאצלי זה לא סוחב ברזולוציה הזו יש לי כרטיס טיפה יותר חלש - geforce ti 4200...

רגע אין דבר כזה ANTI-ALIASING שעושה המעבד CPU( של המערכת)

GEFORCE 2 mx לא עושה AA נכון?

פורסם

אתה צוחק, נכון?

ברור ש Geforce 2 MX תומך ב Bump Mapping, זה קיים עוד מימיו של DirectX 6 (ולמקרה שלא ידעת, כל כרטיסי Geforce 2 תומכים בצורה מלאה ב DirectX 7), אין לך מושג על מה אתה מדבר.

דרך אגב, יש לך בכלל מושג מה זה Anti Aliasing ואיך זה נעשה שאתה אומר שזה נעשה ב"תוכנה" ולא ב"חומרה" ?

פורסם

לי יש ATI ופועל חלק ולחבק לי יש FX5200ULTRA ועובד חרא....

אין קונספירציות

פורסם
  • מחבר

אתה צוחק, נכון?

ברור ש Geforce 2 MX תומך ב Bump Mapping, זה קיים עוד מימיו של DirectX 6 (ולמקרה שלא ידעת, כל כרטיסי Geforce 2 תומכים בצורה מלאה ב DirectX 7), אין לך מושג על מה אתה מדבר.

דרך אגב, יש לך בכלל מושג מה זה Anti Aliasing ואיך זה נעשה שאתה אומר שזה נעשה ב"תוכנה" ולא ב"חומרה" ?

מיני, עזוב ת'ילד המסכן. תעשה לו טראומה עם ההסברים למילים הגדולות האלה שהוא לא מבין, אבל משום מה כ"כ אוהב להשתמש בהם.

פורסם

מוזר

יש לי GF4 TI4200 וכשכל ההגדרות על מקסימום (בלי AA\AF) המשחק רץ על 1FPS. איפה הקונספירציה? ???

פורסם

מיני, עזוב ת'ילד המסכן. תעשה לו טראומה עם ההסברים למילים הגדולות האלה שהוא לא מבין, אבל משום מה כ"כ אוהב להשתמש בהם.

חה חה חה :-\ :-[

זה לא מילים גבוהות

וכן אני יודע מה זה ANTI ALIASING

זה מחדד את הקצוות...משפר את האיכות תמונה...

BUMP MAPPING אפקט שעושה בליטה על עצמים...(בהסבר מרושל )

אז אם יש BUMP גם בGIFA 2 אז מה נותן GIFA 4 TI באפקטים? ::)

פורסם

4TI פשוט תומך בגרסאות מתקדמות של BUMP MAPPING, כמו שיש PS 1.1 ויש PS2.0(שזה Pixel Shader אם תהית), וPS2.0 נתמך בכרטיסים יותר חדשים מהכרטיסים שתומכים ב1.1

יש מבין?

פרוש אחי פרוש :)

פורסם

זה משחק חייתי ברשת בלבד!

אני משחק עם 4 חברים על סרבר שאני פותח יש לי UPLOAD של 12kbps מוזר לא וכולם זזים מהר?!@

הטנק הכי שווה במשחק!

הג'יפ הכי עסיסי :P

פורסם

לי יש ATI ופועל חלק ולחבק לי יש FX5200ULTRA ועובד חרא....

אין קונספירציות

טוב שלא השוות את הכרטיס מסך שלך לוודו באנשי וזהו...

פורסם

לא ללכלך על וודוו זה היה הכרטיס הכי טוב בעולם למשחקים במשך שנתיים!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים