Call Of Duty: Modern Warfare 2 - הדיון הראשי - עמוד 455 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call Of Duty: Modern Warfare 2 - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

  • תגובות 8.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למה? אני ואחי קוראים לזה עבודה. למה ללחוץ על CTRL?? :cool2:

וריפלט-אני ואחי שיחקנו במשך כמה שנים טיביה-המשחק הכי ממכר בפלנטה. אני מרחם על השחקנים שלו-הם יודעים שזה חרא של משחק אבל מה לעשות-הם לא יכולים לעזוב אותו.

אני עדיין לא מאמין שקניתי משתמש פרימיום וחפצים שעולים כסף אמיתי!! :s07: :s07: :s07: :s07: :s07: :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום בעיה להפסיק לשחק, ג'וני היקר ,יש פה אנשים עם עוד עיסוקים בחיים ולא כולם בני 12 (מבלי להעליב, זה לגיטימי מאוד),

אני יכול להפסיק לשחק בשנייה ,השאלה היא למה? אין תחליף נורמלי כרגע ,זה שיש בעיות וכל מיני חרא במשחק הזה לא יגרום לי להפסיק לשחק ,רוב הזמן אני כן נהנה, הדבר היחיד שיגרום לי להפסיק לשחק הוא אם סימון, DJ ,SNIPER ,ISR SOLDIER יפסיקו לשחק ,(סורי אם שכחתי מישהו מהוותיקים) ,אחרי מה כל מה שקורה עם השחקנים החדשים ,אני מעדיף לשחק בPARTY כי זה יותר כיף, היום עשיתי PARTY רק עם שחקנים חדשים יחסית, הרגשתי שאני משחק עם הקבוצה הכי גרועה שיש, אף אחד לא שיחק קבוצתי, מצאתי את עצמי רץ על דגלים לבד כמו מטומטם, כמובן שהפסדנו בסוף כי גם לי ולמרתון פרו שלי יש גבולות, בקיצור, אין חשק לשחק אם אין לך עם מי ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני מאלה שנשארים מאחור, זורק SEMTEX לB וחוזר לבסיס-לוקח את הבסיס ורץ עם הטיוב הHEARTBEAT SENSOR והG18 AKIMBO להתקמפר איפשהו-סתם :smile1:

אחרי שלקחנו את הבסיס אני מסתער על הבסיס שלהם מאחורה ומשיג איזה טריפל עם הרובה, בורח אחורה מחליף לHARDLINE עושה הרייר. רואה לוקחים לנו את B זורק את הסמטקס שקיבלתי בהחלפת העבודה, הורג עוד כמה, מביא צ'ופר ניוק ומנצח, או שלא. או שאני פשוט מת ואז אני רק מגן על הOBJECTIVES ולא לוקח, למה להסתכן? עדיף להגן על מה שיש ולהורות לחבריי בקבוצה לקחת עוד-בשביל שאני אגן עליהם.

וננצח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעקרון יש לי עבודה להסתערות התחלתית, UMP עם מרתון, "קלמשקל" ונינג'ה, או שאני מביא first blood ובסטריק של 5-6 לאחר 30 שניות משחק או שאני מת. בד"כ זה הראשון, רק שאז כשאני מקבל את ההרייר אני עמוק בתוך ה spawn שלהם וכבר אין לי סיכוי להרוג את כולם שוב, מנסה לברוח ומת :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה עצבים! כל החודש אני מוקף בקאמפרים! FFA כבר לא כיף כמו שהיה. לא שומעים צעדים. כולם מתקמפרים בתוך בניינים עם 405945045 claymores סביבם ולכל מקום שאליו אני הולך איזה קאמפר הורג אותו. באמת לא מבין מה כיף בלשבת עשר דקות-רבע שעה (dom) במקום אחד בתוך ה ADS ולחכות למישהו. כנראה שהם חלשים מדי להתמודד פנים אל פנים. נראה לי אני אתפוס את ה RPG ופשוט ארה לתוך בניינים כדי להוריד אותם.

חבל שיש שחקנים כאלה. יש גם כאלה שמתקמפרים עם תבור+גלאי פעימות לב+מטול ואקימבו של G18, ואחרי זה הם אומרים "owned" :kopfpatsch::bash: :bash: :s07: :s07:). אלה השחקנים שפשוט מוציאים את החשק לשחק. לא יכול לחכות כבר ל black ops לעשות באן לכל האפסים האלה שהורסים את המשחק לחלוטין. :pissed: ילדים מרגיזים.

פרקתי ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...