סוזוקי אלטו ידנית - מתחת ל-60,000 (חדש!) - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוזוקי אלטו ידנית - מתחת ל-60,000 (חדש!)


lev-27

Recommended Posts

בגדול תמיד אפשר לעקוף אבל עדיין יש הבדל משמעותי בין רכבים. נתון התאוצה ל-100 קמ"ש לא מספר את כל הסיפור. בכל מבחן דרך סביר לרכב בודקים תאוצות שהרבה יותר רלוונטיות לנהיגה יומיומית - 80-120 למשל. ברכב עם מנוע קטן וחלש (בעיקר עניין של מומנט צנוע) ייקח מספר שניות יותר. מספר שניות אומר שבכביש דו סתרי אתם נמצאים בנתיב השני 3-4 שניות יותר מאשר ברכב חזק. זה משמעותי, זה דורש יותר תכנון מוקדם לפני עקיפה. וכן, למי שלא יודע מה הוא עושה זה גם יכול להיות קצת מסוכן.

אם מעורבת עליה בעניין אז עקיפה בכלל הופכת למשהו מאד ארוך ומייגע.

אבל צריך לשים דברים בפרופורציות. מדובר על תוספת של כמה שניות לעקיפה של , בכביש דו סתרי דו נתיבי, כשיש הרבה מכוניות על הכביש ונתקלתם במישהו שנוסע פחות מ-90... זה אמנם תלוי לאן אתם נוסעים בד"כ, אבל זאת לא סיטואציה כזאת נפוצה. בסה"כ חוץ מבנסיעות לאילת זה לא קורה יותר מדי.

מעבר לכך, עקיפה היא עדיין אפשרית, בסה"כ צריך לתכנן טיפה יותר, לקחת יותר מרווח ביטחון. זה לא בעיה. זה רק אומר שיכול להיות שתיקלעו למצב שעם חזק יותר כבר הייתם יכולים לעקוף, אבל עם האלטו צריך לחכות להזדמנות בטוחה יותר.

זה חסרון, אין ספק - אבל באמת שזה לא עד כדי כך דרמטי. ובכלל, שלקח לו 11 שניות להגיע ל-100 לפני 6 שנים ו-100 אלף ק"מ, בכלל לא בטוח כמה שניות ייקח לו היום...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לעניין העקיפות, אצייר לכם סיטואציה

אתם בכביש דו סיטרי בעל נתיב אחד לכול כיון.

מקדימה יש משאית שנוסעת 70 קמ"ש

מנתיב השני כול 4 שניות חולפת מכונית

אתם רוצים לעקוף, אתם מאיצים ל-70 , הטורים כבר כמעט במקסימום עד שהגעתם ל100 עלפו 5 שניות ושוב פעם הנתיב לא פנוי.

בלאת ברירה אתם חוזרים עם העגלה למאחורי המשאית ומאיטים ל70 וכך הסרט חוזר חלילה .

וגם אם תעקפו, שוב פעם תהייה עוד משאית מקדימה וכך נסיעה של 10 ק"מ עם עצבים, איטיות ומשאית מחורבת במסתירה את שדה הראיה וכך מסכנת אותך. לבל ניזכור שאנו צריכים לשמור מרחק

מנסיון, אם כבר רכב קטן אז עם מנוע חזק שלפחות לא יעקוף רכבי אלה רק משאיות.

אני מחזיק שריד 1300 , עד 70 התאוצה מדהימה, אחרי זה לוקח לו יותר זמן להגיע ל100, בגדול מ0-100 בערל 11 שניות ותאמינו לי זה מורגש בכביש

בתור עירוני הוא מעולה, אך לנסיעות ארוכות זה חרא של אוטו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה מי קונה סופר מיני לנסיעות ארוכות , זה משני ו \ או אישי לעבודה ולעיר.

לנסיעות ארוכות עדיף לקחת משפחתי או חזק יותר

למרות שזה שטויות גם רכבי סופר מיני יגיעו לאילת ולירושלים אבל עדיף שלא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים אתם מבלבלים את המוח בצורה שלא תאמן

אם בחיים שלכם לא נסעתם על אוטו קטן/ידני (תקופה מספיק ארוכה כדי ללמוד איך לנצל את האפשרויות שהוא נותן) אז תפסיקו לבלבל את המוח

דבר ראשון - בכל אוטו ידני, גם פיאט אונו בדגם עם מנוע 1000 סמ"ק 45 כוח סוס, אפשר לעקוף את כל מי שאתה רוצה כמו כל אוטו אחר. איך? פשוט מאוד מעלים את הסל"ד!! זה היתרון של ידני! יש אנשים שנוהגים פעם במליון שנה על ידני וחושבים שזה חובה להעביר הילוך ב300 סל"ד ולא המנוע יתפוצץ, אבל יש לי חידוש בשבילכם, לא סתם המנוע מגיע ל6000 סל"ד, נסיעה של כמה שניות על הקו האדום של הסל"ד לא תעשה נזק, לא הקטן ביותר, ובתמורה לזה האוטו מאיץ במהירות שתפתיע אותכם מאוד...

דבר שני - אוטו קטן (סופר מיני) ואוטו קטן יותר (מיני) נוחים בדיוק כמו אוטו משפחתי גדול. בדיוק אותו הדבר. מה שמשנה את הנוחות הוא הכיסאות והבולמי זעזועים, מה הקשר בכלל הגודל של האוטו!!??! זה סתם סטיגמה מפגרת שנדבקה פה בארץ שעל אוטו קטן לא נוח לנסוע נסיעות ארוכות.

אתם יודעים על מה באמת לא נוח לעשות נסיעות ארוכות? משפחתית יפנית/קוראנית בת 10 - שמה הבולמי זעזועים הלכו כבר ממזמן והכסאות אף פעם לא היו נוחים.

פיאט פנדה למשל - האוטו הכי זול אחרי האלטו, הרבה הרבה יותר נוח מכל חדש ממוצע אחר, פשוט כי פיאט השקיעו בכיסאות והבולמים... מה שלא עושים אצל היפנים.

דבר שלישי - אוטו זול/קטן לא מתפרק. תצאו מהסטגימה המפגרת הזאת. איך האוטו יראה אחרי 15 שנים זה תלוי לגמריי בפרמטרים שאין לכם דרך לדעת אותם בזמן קניית הרכב. תראו פיאט אונו שמההתחלה אמרו שהפלסטיקה שלהם לא איכותית וזולה, ב99% מהאונואים הכל עדיין שלם ויפה. תראו פז'ו 205 - אם תמצאו אחד עם דשבורד שלם... תקנו אותו חחח :lol:

אז יכול להיות שהסוזוקי תראה טוב אחרי כמה שנים, אפילו כמו חדשה, ויכול להיות שהיא תתפרק. אתם לא יכולים לדעת את זה עכשיו, אז כל מי שאומר שעדיף אוטו יקר וישן על אלטו חדשה כי האלטו לא תחזיק 4 שנים, סתם ממציא ספקולציות בקשר לאיכות התכנון של סוזוקי אלטו.

דבר רביעי - 70 כ"ס לאוטו ששוקל ככה זה בדיוק מה שהוא צריך וזה ממש הממוצע ו14 שניות למאה זה המהירות האצה הרגילה של כל אוטו בארץ וכל מי שבכלל כותב משהו על זה הוא כנראה ילד שחושב עדיין שכל אוטו מאיץ ב7 שניות למאה לפחות.

ויש לי חידוש בשבילכם, בשביל להאיץ ל100 במספר שכתוב בפרוספקט צריך ללחוץ עד הסוף ולהעביר הילוכים בסלד גבוהה, תכיף תגידו לי שככה אתם (או ההורים שלכם ליתר דיוק, במקרה של מי שכותב כאלה דברים) נוהגים כל הזמן.

נ.ב

אצלי במפשחה יש רק מכוניות סופר מיני או מיני ידניות, והם נוסעות לכל מקום, בנוחות ובמהירות... זה אחרי שנים שאבא שלי היה נוסע במכוניות משפחתיות אוטומטיות, עד שיום אחד הוא הבין שאין לו צורך בכל הגודל הזה ובתקלות של הגיר האוטומטי כל חודשיים, וקנה פיאט פנדה ידנית, ואחרי זה פולו ידנית.. האוטו הבא שלו גם יהיה ידני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כל מי שאומר שעדיף אוטו יקר וישן על אלטו חדשה כי האלטו לא תחזיק 4 שנים, סתם ממציא ספקולציות בקשר לאיכות התכנון של סוזוקי אלטו.

אף אחד לא אמר שהחלק המודגש הוא הסיבה להעדיף אמיתי מ-2005 על פני הגרוטאה הזאת מ-2009.

הסיבות הן שונות לחלוטין, ובמשפט אחד אפשר לסכם אותן ב"you get what you paid for".

אם אתה רוצה לתרץ את הקמצנות שלך ו/או לשכנע את עצמך שאין טעם בקנית איכותי יותר כדי לא להרגיש רע עם זה שאין לך 150 אלף שקל בשביל אמיתי וחדש מהחברה (וזה לגיטימי לחלוטין, להרבה אנשים אין יכולת לקנות כזה) - תנסה דרכים אחרות.

אבל אל תנסה לשכנע אחרים שעדיף גרוטאה על פני רכב אמיתי באותו מחיר, כי אתה עלול בטעות להצליח לשכנע מישהו, וחבל עליו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"you get what you paid for"

ממש אבל ממש לא נכון.

לא בכל דבר בכל אופן.

אני יכול לתת לך דוגמא של 4 מכוניות שעולות אותו דבר ואחת מהן נותנת הרבה הרבה יותר.

על תשלום מותגים שמעת?

על מחירי כניסה שמעת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילפורד אתה כנראה חי בעולם הפוזה, שבו צריך משפחתי גדול שיראה לכולם שיש לך כסף.

אני לעומת זאת חי בצורה אחרת, מה שאין לו שום צורך אצלי, אני לא יקנה, שיקולי פוזה לא עובדים אצלי.

אז מכיוון שאנחנו מדברים על מכוניות, אני כמובן שלא צריך יותר מאוטו קטן כי אין לי משפחה להסיע ואני גם מה שנקרא נהג חדש.

גם ההורים שלי חשבו ככה, והבינו שבשביל הפעם בשנה בלחץ שאנחנו באמת נוסעים כל ה5 אנשים במשפחה, אז אפשר להידחס בפולו, (זה אפילו לא כזה "להידחס", האוטו לא צר) ואין צורך בפולקסווגן בורה ששוקלת כמו 2 אלטוים, בשביל להסיע בנאדם אחד לעבודה כל יום.

ההורים שלי רחוקים מאוד מלהיות עניים, תודה על הדאגה :xyxthumbs:

גם אני אישית לא מתכוון לקנות יותר מסופר מיני כל עוד לא יהיו לי 4 ילדים :facepalm:

אני מעדיף את העיצוב היפה יותר של מכונית קטנה, את האפשרות לחנות ביותר מקומות, ואת המחיר הזול יותר, כן כן, גם מי שיש לו כסף לאוטו גדול חדש יעדיף לקנות אוטו קטן וחדש ולהשאיר כמה אלפי שקלים בבנק.

זה גם עניין של מנטליות, באירופה כולם כמעט קונים מכוניות סופר מיני ומיני (ידניות כמובן)

באמריקה כולם כמעט קונים מכוניות שבארץ נקראות "מנהלים", אפילו שאין צורך - עקרון הבזבזנות והפוזה...

אתה כנראה מעדיף את הדרך חיים האמריקאית.

אם היה לי מלא כסף כרגע האוטו שהכי הייתי שם עליו זה המיני החדשה, באיזה 200 אלף קונים מיני קופר חזקה. אתה כנראה הייתה קונה איזה פוזה גדול.

וזה רק כדי להמחיש לך שגודל האוטו ממש לא צריך להראות לאף אחד מה מצב חשבון הבנק....

עכשיו את האנלוגיה הזאת תקח למכוניות זולות, באמת נראה לך שיש הבדל באיכות בין סוזוקי אלטו לבין סוזוקי SX4 שעולה פי 2? ההבדל במחיר הוא רק בגלל הגודל!!! אוטו קטן צריך מנוע קטן וזול יותר ופחות פח ולכן הוא זול יותר, זה הכל. ולכן אם אין לך צורך בSX4 משפחתית, אין שום סיבה לא לקנות אלטו!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא אמר שהחלק המודגש הוא הסיבה להעדיף אמיתי מ-2005 על פני הגרוטאה הזאת מ-2009.

הסיבות הן שונות לחלוטין, ובמשפט אחד אפשר לסכם אותן ב"you get what you paid for".

אם אתה רוצה לתרץ את הקמצנות שלך ו/או לשכנע את עצמך שאין טעם בקנית איכותי יותר כדי לא להרגיש רע עם זה שאין לך 150 אלף שקל בשביל אמיתי וחדש מהחברה (וזה לגיטימי לחלוטין, להרבה אנשים אין יכולת לקנות כזה) - תנסה דרכים אחרות.

אבל אל תנסה לשכנע אחרים שעדיף גרוטאה על פני רכב אמיתי באותו מחיר, כי אתה עלול בטעות להצליח לשכנע מישהו, וחבל עליו...

דבר ראשון, תפסיק עם הבולשיט הזה של הגרוטאה. זה שהאוטו זול לא אומר שהוא גרוטאה.

בוא נשווה את זה למחשבים - זה כמו שתגיד שכל מי שקונה מחשב לעבודה משרדית קונה גרוטאה, ומשכנע את עצמו שאין טעם בקניית מחשב חזק רק כי אין לו כסף.

לשימושים שהמחשב ישמש לא יהיה הבדל בין מחשב חזק לחלש - ככה גם בין המכוניות אם הן אמורות לשמש אותך רוב הזמן בעיר לדוגמא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמינו לי שהסוזוקי תוצרת הודו תחייה הרבה יותר מכל אוטו אירופאי / יפני אחר

אם הייתם רואים איך נראים שם הכבישים.. לא הייתם מוכנים בכלל לעלות עליהם עם הרכב הפרטי שלכם.

בתור אחד שנהג על האלטו אז התאוצה שלה ממש סבירה במיוחד במהירויות עירוניות

עד 70-80 הכל בסדר והיא אפילו זריזה אבל ב- 80 ומעלה יש איטיות מסויימת ולכן התוצאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל הקטן והזניח הוא שמחשב משרדי לא ירצח אותך ברגע שתנסה "לגלוש איתו באינטרנט" על כביש רטוב, כי הוא שוקל כמו שקית במבה והאחיזה שלו בכביש שווה לתחת.

מה שאתה אומר זה שאם הרכב שוקל קצת, יש לו אחיזה פחות טובה מרכב ששוקל יותר?

אם כן, אז זו שטות גמורה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל הקטן והזניח הוא שמחשב משרדי לא ירצח אותך ברגע שתנסה "לגלוש איתו באינטרנט" על כביש רטוב, כי הוא שוקל כמו שקית במבה והאחיזה שלו בכביש שווה לתחת.

לפי מה שאתה אומר כל אירופה צריכה לשכב בבית קברות. אחרי הכל אירופאים, להבדיל מנהגי המהוללים שתורמים רבות לתפארת התרבות המוטורית העולמית, מעדיפים מכוניות מיני התאבדות שלא מסוגלות לעמוד בפני שום דבר ומחליקות על כביש רטוב. ואלוהים ישמור עם גיר ידני. :o איך הם מסוגלים?! חולי נפש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבטיחות שלה גרועה לא בגלל שזה אוטו קטן אלא בגלל שהיא גרועה. ואנשים כאן טוענים ש-13 שניות למאה זה הממוצע, מעבר לזה שזה פשוט לא נכון, מדובר על המודלים האוטומטים ואתם משווים את זה לגרסה הידנית. אם כבר תשוו את זה ל-17 שניות (!!) של האוטומטית.

בשורה התחתונה לא משנה כמה תעוותו את זה, אם יש למישהו 60 אלף שקל להוציא על אוטו, אלטו ידנית חדשה היא בערך הבחירה הכי גרועה שניתן לעשות. ועל זה אתם לא יכולים להתווכח, למרות שאני בטוח שתנסו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבטיחות שלה גרועה לא בגלל שזה אוטו קטן אלא בגלל שהיא גרועה. ואנשים כאן טוענים ש-13 שניות למאה זה הממוצע, מעבר לזה שזה פשוט לא נכון, מדובר על המודלים האוטומטים ואתם משווים את זה לגרסה הידנית. אם כבר תשוו את זה ל-17 שניות (!!) של האוטומטית.

בשורה התחתונה לא משנה כמה תעוותו את זה, אם יש למישהו 60 אלף שקל להוציא על אוטו, אלטו ידנית חדשה היא בערך הבחירה הכי גרועה שניתן לעשות. ועל זה אתם לא יכולים להתווכח, למרות שאני בטוח שתנסו.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...