סוזוקי אלטו ידנית - מתחת ל-60,000 (חדש!) - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוזוקי אלטו ידנית - מתחת ל-60,000 (חדש!)


lev-27

Recommended Posts

לא מעצבן אותך לשלם 20% יותר דלק בגלל שאתה עצלן להשתמש בהילוכים? ולהיתקע עם שטחים מתים בדוושה של הגז? ולשלם בביצועים למרות שהמנוע הוא אוטו מנוע? ולשלם יותר כסף על האוטו נטו?

אני לא אוהב אוטומט לדוגמה. הקלאץ' עושה לי חיים נוחים, במיוחד שמחליקים לעצירה לפני רמזור. שיהיה גיר רובוטי ראוי לשמו במכוניות מיני... נשקול את העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא מעצבן אותך לשלם 20% יותר דלק בגלל שאתה עצלן להשתמש בהילוכים? ולהיתקע עם שטחים מתים בדוושה של הגז? ולשלם בביצועים למרות שהמנוע הוא אוטו מנוע? ולשלם יותר כסף על האוטו נטו?

חוץ מנושא הכסף (אפשר לחשוב שתוספת של 5,000 שקל במכונית של 150,000 שקל זה מה שמשפיע) מה שכתבת פה זה קשקוש בלבוש, בולשיט במיץ עגבניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן, כולנו נוסעים במכונית של 150 אלף שקל ::) שוק יד שניה לא קיים בארץ, כולנו קונים מנהלים חדש מהחברה, או שכמובן לכל עובד זוטר בפיצריה יש מליסינג.... :kopfpatsch:

מכונית מיני אוטומטית צורכת בממוצע 18% יותר ממקבילותיה הידניות, ההפרש יכול להגיע ל 25%, תלוי במכונית.

בכל מכונית אוטומטית מתחת ל 250 אלף שקל יש לך שטחים מתים בדוושת הגז, שהאוטו לא סגור על עצמו איזה הילוך הוא רוצה, זה משפיע בעיקר בנסיעות עירוניות, שמאטים ומאיצים הרבה.

80% מהמכוניות האוטומטיות חלשות יותר ממקבילותיהן הידניות.

אשמח לדעת מה קשקוש בלבוש ובולשיט במיץ עגבניות פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מעצבן אותך לשלם 20% יותר דלק בגלל שאתה עצלן להשתמש בהילוכים? ולהיתקע עם שטחים מתים בדוושה של הגז? ולשלם בביצועים למרות שהמנוע הוא אוטו מנוע? ולשלם יותר כסף על האוטו נטו?

אני מוכן לשלם גם 100% יותר כדי לא לנהוג בחיפה על ידני. כל "החסרונות" שציינת בטלים בשישים לעומת הנוחות המדהימה של גיר אוטומטי לעומת ידני.

והאלטו הזאת מכוערת באופן מזעזע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה כלכך מפתיע בזה שרכב בן 20 שנה לא ממש נבנה בצורה חכמה מבחינת בטיחות הנוסעים בזמן התרסקות וכו', ורכב מודרני בעל 5 "כוכבי ריסוק" מצליח לעקוף אותו?

אף אחד לא התכווכח על זה ש-VW בונים טנקים במסווה של מכוניות.

השאלה מי מוכן\יכול לשלם על זה.

-

מחזק את זה שהאלטו הזו היא אחת המכוניות המכוערת שראיתי מימיי.

מישהו אמר יונדאי אקסנט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל הייתי ממש מזועזע מהצורת דיבור של אנשים פה כמ ילדים בני 14 חסר רק להגיד שלדוד שלי יש אמ 16 יפוצץ אותך

ומכונית שנוסעת טוב והיא חדשה לדעתי שווה 60K למרות שבודאי אפשר למצא במחיר הזה יד שניה טובה מליסינג משו מוכר יותר

וגם מי מוכן לעבוד על ידני או להיתענג על אוטומט ולשלם יותר כסף..

אני גם חושב שנסיעה בגטס לא כזאת סיוט אלא אם כן היתרגלת למכוניות יותר מנהליות.. היא נוסעת סבבה... למרות שהכיסאות שם לא ממש נוחים

בסוף כל אחד עושה את נסיעת המבחן ומה שהוא מרגיש הוא לוקח אלא אם כן הוא קצר בכסף וחייב אוטו דחוף הוא יתפשר אבל בכללי אפחד לא דוחף אותך

לקנות מכונית

בסך הכל אני חושב שהבחור ניסה לעזור ולהראות שקץ הימים מגיע וגם סטודנט וחסכן בגיל 22 יוכל לקנות אוטו חדש..

בירברתי יותר מדי...

לילה טוב

נ.ב. לא ממש קשור אבל הייתי בסרט עכשיו "ממזרים ללא כבוד" אל תלכו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק שאין להודעה שלך פואנטה, גם אין לך טעם בסרטים! גוועלד!

ועכשיו קצת יותר ברצינות-

מה שנוראי בגטס זה לא הביצועים או התנהגות הכביש. אלו המושבים.

זה מרגיש כמו 2 קרשים שחוברו אחד לשני בזוית, אחרי 10 דקות זה פשוט כואב בגב.

אני לא מצפה מכל מכונית למושבים כמו בפיאט/רנו, אבל שם זה פשוט ביזיון....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שנוראי בגטס הוא שאתה קונה סופר מיני עם צריכת דלק של משפחתית זללנית, אז מה הרווחת?

לא מעצבן אותך לשלם 20% יותר דלק בגלל שאתה עצלן להשתמש בהילוכים? ולהיתקע עם שטחים מתים בדוושה של הגז? ולשלם בביצועים למרות שהמנוע הוא אוטו מנוע? ולשלם יותר כסף על האוטו נטו?

חוץ מנושא הכסף (אפשר לחשוב שתוספת של 5,000 שקל במכונית של 150,000 שקל זה מה שמשפיע) מה שכתבת פה זה קשקוש בלבוש, בולשיט במיץ עגבניות.

מה קשקוש בזה? הנתונים שלו +\- נכונים ואצלי לדוגמא, צריכת הדלק היא אחת מהשיקולים הראשוניים שלי בבחירת (מה לעשות שלא

לכולנו משכורת של 5 ספרות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואם כבר עסקתם בנוחות.. אתם משווים חרא סוזוקי לבורה אתם שרוטים ...

אתם משווים נוחות? מרחב? סבבה שנינו נשב בפקק אבל אתם תשבו על קופסת קרטון מפלסטיק כשכל משאית שעוברת מזיזה לכם תתחת

ואני אשב ברכב עם כיסא נורמלי רחב ונוח כמו שצריך

ביצועים? משווים ברקסים? אחיזת כביש? יציבות וכו'... אני מבטיח לכם שעם האלטו יהיה לכם יותר קל להכנס לתאונה מאשר עם הבורה.

מי ישרוד? מזה משנה כבר עשיתם תאונה לא..זה גם עיניין של מזל איזו תאונה ומה ואיך, יש אנשים שעם רכב עשו תאונה עם אופנוע והם נהרגו והאופנוען חי.

אז החיים זה לא שחור ולבן..

אני מעדיף לנהוג ברכב שמבזבז דלק ומפנק אותי ומשרת אותי אחרת חבל לבזבז 60 אלף שקל לכו תקנו פיאסטה מסריחה ב10 אלף ותזרקו אותה

זה הכי חסכוני! תשארו עם 50 אלף ביד. תעשו שיפוץ לדירה תקנו מיטה תפנקו את עצמכם למה לא ..עדיף שתשארו בבית.

אישית אני יותר בנאדם של רכבי ספורט, נכון נוחות פחות חשובה לי אבל בטיחות? מאוד.

חשוב שלאוטו יהיו ברקסים טובים ושיהיה יציב אפילו אם אני לא נוסע מהר כמה כיף לדעת שאתה לוקח סיבוב על 60 קמש שאתה יכול גם לקחת ב100

כשאחרים לוקחים אותו ב60 בפחד...המרחב בטיחות הזה הוא שחשוב ..

צריכת דלק? מי שרוצה לחסוך בדלק שיסע באוטובוס או באופניים גם יקבל קצת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בן כמה אתה? 17? אתה חושב שלא כל בן אדם יעדיף לנסוע בצורה נוחה ומהנה? בחיים צריך להתפשר לפעמים. הסיבה היחידה

שמרתיעה אותי מהרכב הזה היא שאני מודאג מהאמינות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה קשור? אנחנו מדברים פה על אותו מחיר.

את הבורה שנת 2000 שלי קניתי ב-2005 בדיוק בסכום שאנשים פה מדברים על לקנות את הצעצוע המגוחך הזה שהם כלכך מתלהבים "מהמחיר" שלו.

זה אומר בהערכה גסה (אין לי כוח לבדוק.. אתה מוזמן לבדוק בעצמך) שהיום אפשר לקנות במחיר הזה בורה שנת 2004 (יש כמובן עוד אופציות נוספות, הבורה היא רק דוגמה).

אני הייתי הולך על האופציה הזאת בכל יום ובכל שעה.

נ.ב.

לכל ה"חסכנים" שכלכך חשוב להם לחסוך 20 שקל דלק בחודש (אבל קונים כרטיס מסך ב-2000 שקל כל שנה) - כמו שכבר אמרו פה - תסעו באוטובוס/אופניים/אופנוע. יותר חסכוני מכל .

מתעקשים על , ולא אכפת לכם שהוא יהיה מחורבן (aka הרכב המדובר בדיון הזה) העיקר שיהיה חסכוני וזול? אז תקנו (שוב, כמו שכבר המליצו לכם) פיאסטה ב-10 אלף וב-50 שחסכתם תוכלו לקנות דלק במשך 10 שנים.

אגב, המנועים החדשים של VW (בנזין 1.4) חסכוניים וחזקים בצורה שלא תאמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט מדהים, כל פעם שנפתח פה ת'רד על מכוניות זה נהיה כמו FXP :s07:

המון אי דיוקים יש פה, אז אני אעשה את זה לאט ומסודר.

אשכרה הרכב הזה לא אמור לעלות יותר מ-60K.

הטויוטה יאריס ושאר הקטנות עולות הרבה יותר ממה שהן שוות..

המכוניות המדוברות רחוקות שנות אור מהאלטו, אין בכלל בסיס להשוואה.

יאריס ארוכה ב-15 ס"מ ורחבה ב-10 ס"מ - זה הרבה במושגים של מרחב פנים, אפילו הרבה מאד. ויאריס היא אחת הסופרמיני הקטנות בשוק. איביזה, פאביה, אפילו פונטו אאל"ט יותר גדולות.

מעבר לזה יש לך מנועים יותר גדולים, אבזור יותר משמעותי - למשל מזגן שיכול להתמודד עם אוגוסט בישראל, מה שלא תקבל באוטו קטן עם מנוע חלש.

בטיחות ברמה גבוהה הרבה יותר, מושבים יותר נוחים ועוד ועוד. בפאביה אפשר להסיע 4 אנשים בקלות ובנוחות, מנוע 1.6 חזק וספסל אחורי רחב ונוח.

תנסה לעשות את זה באלטו... בקיצור, האלטו לא זולה כי למישהו היה מצב רוח טוב הבוקר. אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו, בדיוק.

בתאונה קלה גם אני אצא בחיים במצב טוב. בתאונה קשה כל הפח של הטנק שלך לא יציל אותך. המנוע יכנס כל כך עמוק לגוף שלך שרופאים יאלצו לשלוף רצועת מהתחת שלך.

...הם ריסקו סופר מיני מודרני (2003) בוולו סטיישן מפלצת ישנה. בוא נגיד ככה שאתה מעדיף לשבת בסופר מיני.

אם לא אתה מוזמן להמשיך בבורות המוטורית הישראלית "אני יושב ברכב גדול שום דבר לא יקרה לי".

זה בפירוש לא נכון. הבדיקות של euro-NCap אכן מתבצעות במהירות של 64 קמ"ש, אבל הן מדמות תאונה בין שתי מכוניות באותו משקל.

במילים אחרות, שתי מכוניות עם 5 כוכבי בטיחות, אבל הפרש של 400 ק"ג ביניהן - לא קשה לנחש מי אולי ישבור איזה יד ומי ימצא את עצמו בבית לוינשטיין...

אוטו כבד מודרני - תסלחו לי, אבל ההשוואה עם ישן היא מפגרת ולא רלונטית לכלום - יעמוד בתאונה הרבה יותר טוב מאשר קל יותר. פיזיקה פשוטה. נעשו ניסויים כאלה, אין לי בסביבה את הקישורים, אני אחפש כשאני אוכל.

*כמובן, שכאשר נכנסים בקיר בטון (שלא סופג אנרגיה בכלל) אז המשקל כבר לא כ"כ משנה. המשקל משפיע כאשר מכוניות נכנסות אחת בשניה.

יש מכוניות קטנות וחסכניות (אלטו), יש מכוניות גדולת ובזבניות (פורשה 911 4S). יש הרבה זבל באמצע (בורה, פאביה, מאזדה 6, ב.מ.וו 5 וכו').

כדי שיהיה אמצע צריך קצוות. יופי שיש פיאסטה משומשת באוטו מחיר. יש גם אופציות יותר טובות מבורה - לבחור שקנה בורה - למה להסתפק בזה? אתה יודע שיכלת לקנות פרארי עם מנוע גדול ויותר מרווח באותו כסף?? למה התפשרת? סה"כ עוד כמה שנתונים אחורה, מה הבעיה...

תעשו לי טובה אתם רציניים...?

תמיד אפשר לקנות משהו יותר גדול/טוב/חזק אבל ישן באותו כסף. תמיד אפשר למצוא משהו יותר קטן/צנוע/חלש אבל חדש באותו כסף. כל אחד עם מה שמתאים לו. רובנו לא הולכים על הקצוות, אלא מחפשים משהו באמצע. אלטו חסכונית וצנועה. ברור שאפשר ללכת אחורה בשנים ולקנות פיאסטה. אז מה?

אם הייתי גר בעיר ולא יוצא ממנה אז אלטו זאת בחירה מדהימה. חסכונית כמו קטנוע אבל בטוחה יותר בכמה סדרי גודל. הרבה יותר נוחה להסיע עוד אנשים וקניות וכו'. וזולה רצח כחדשה, עם אחריות ואמינות ואתה יודע שאף אחד לא דפק אותך. מצד שני, מי שלא אוהב הילוכים - שזה רוב הישראלים - יסבול ממנה בעיר. ובטח בעיר עם עליות ועומסי תנועה, כמו חיפה. שוב, או שזה מתאים לך או שלא.

אבל לבוא להגיד שזה גן עדן, או לחילופין זבל על גלגלים זה מטופש. וכל ההשוואות פה מטופשות. זה עניין של התאמה פשוטה. והעובדה שיש כזו אופציה היא נהדרת לדעתי - עוד מגוון. וזה יכול לעשות רק טוב לשוק הרכב בארץ.

דבר אחרון זה עניין הידני מול אוטומטי.

מתוך 8 שנים על הכביש וכמה מאות אלפי ק"מ, נהגתי על ידני בלבד החל מהשנה השניה שלי עם רשיון. אני אוהב לנהוג. נוח לי עם הילוכים. אני שולט באוטו יותר, וכיף לי, גם בפקקים. על איילון נסעתי כל בוקר בפקקים כמעט 3 שנים עם פג'ו 205 מ-93, בחיים לא נהגתי על משהו עם קלאץ' כזה כבד... אבל היה כיף, באמת!

מי שאוהב את זה - אתם יודעים מה, אפילו גם מי שפשוט לא סובל מזה - ידני זאת אופציה עדיפה. נוחות זה היתרון היחידי של אוטומט. אנשים מוותרים על נוחות כל הזמן בשביל כל מיני דברים. נגיד, יותר טוב למעבד, אבל מה לעשות הרבה פחות שקט. או בית יותר קטן אבל וואללה עולה 250 אלף שקל פחות...

באופן אישי אני לא מרגיש שאני מוותר האמת, כי נוח וכיף לי עם ההילוכים. אבל בכל מקרה זה לא וויתור גדול, בוודאי למי שנוסע בעיקר מחוץ לעיר (ואז אין הבדל כמעט בכלל).

והיתרונות של הידני הם משמעותיים מאד.

* מחיר רכישה (בתלות בדגם וביבואן מן הסתם) זול משמעותית (11 אלף שקל לדוגמא לסקודה פאביה חדשה. 11 אלף!!!).

* אמינות גבוהה יותר.

* טיפולים עשויים להיות זולים יותר (שוב, תלוי בדגם, במוסך וכו').

* משקל קל יותר = ביצועים וצריכת דלק טובים יותר

* שוב ביצועים, תיבה אוטומטית מכילה רכיבים ש'גונבים' הספק מהמנוע (ממיר מומנט, בעיקר). כלומר מנוע 100 כ"ס מספק לגלגלים נגיד, 90 כ"ס באוטומט, בידני לגלגלים יגיע בפועל 95 כ"ס (מספרים שרירותיים לגמרי בשביל המחשה).

* שוב צריכת דלק, מאותו הטיעון - יותר כח בגלגלים, האוטו מתאמץ פחות לעשות אותו דבר = מבזבז פחות דלק.

* ידני, גם ברכב ישן ומעפן, זה לפחות חמישה הילוכים. אוטומט ברכב ישן זה במקרה הטוב 4, לפעמים 3. (במכוניות מודרניות יש כבר אוטומט של 5-7 הילוכים, שווה בדיקה). יותר הילוכים = ביצועים עדיפים, גמישות -כח זמין במהירויות שונות. ושוב צריכת דלק.

בקיצור, ידני זה באמת טוב, גם למי שלא ממש אוהב את זה. שווה לשקול. מתרגלים לזה מהר, וקלאץ' ברכב מודרני הוא קל ורך, לא מתעייפים בכלל.

עוד נקודה למחשבה...

עריכה: לגבי ה-20 שקל לחודש - קודם כל זה לא מעט בכלל. דבר שני אתה חוסך יותר בפועל. הבדל של 10-15% בצריכת דלק מסתכם בלי בעיה ל-1000 שקל בשנה (לנסועה שנתית ממוצעת של 17,000 ק"מ). כולל מחיר רכישה, בהנחה ואתה מחזיק את הרכב 3 שנים למשל - חסכת, בקלות, 4-5 אלף שקל בשנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נ.ב.

לכל ה"חסכנים" שכלכך חשוב להם לחסוך 20 שקל דלק בחודש (אבל קונים כרטיס מסך ב-2000 שקל כל שנה) - כמו שכבר אמרו פה - תסעו באוטובוס/אופניים/אופנוע. יותר חסכוני מכל .

מתעקשים על , ולא אכפת לכם שהוא יהיה מחורבן (aka הרכב המדובר בדיון הזה) העיקר שיהיה חסכוני וזול? אז תקנו (שוב, כמו שכבר המליצו לכם) פיאסטה ב-10 אלף וב-50 שחסכתם תוכלו לקנות דלק במשך 10 שנים.

אגב, המנועים החדשים של VW (בנזין 1.4) חסכוניים וחזקים בצורה שלא תאמן.

אוטומט צורך בין 15 ל 20% יותר בממוצע.

לבנאדם ממוצע שלא נוסע ממש הרבה ומתדלק פעמיים בחודש, בהנחה שהמיכל לא גדול (40 ליטר), זה מתרגם ל 12 ליטר נוספים בחודש, כלומר, במידה ויש לך תחנה טובה שהדלק עולה בה 6.15, זה 70 שקל בחודש (ושוב, אני הולך על מינימום, ומחשיב מחיר זול של דלק.)

כלומר, כמו שקודמי אמר, 1000 שקל בשנה, או כמעט.

תגיד, נסעת בכלל על האלטו שאתה יוצא בקביעה שזה אותו כזה סופר מחורבן ומעצבן אותך שאנשים מעזים לחשוב עליו כאופציה?

נסה, אני הופתעתי לטובה.

וחוץ מזה, אנשים לא מתלהבים מהרעיון של לקנות אותו כחדש- אלא מהרעיון שיהיה אפשרי לקנות אוטו יד 2 שיש לו כולה שנתיים-3 על הכביש בחצי מהמחיר הזה. אוטו חדש= פחות תקלות והתעסקות, וזה למה אנשים מתעניינים.

מצד שני, זה תקף רק לגבי רכבים פרטיים שלא קנו אותם ילדים בני 17 שקיבלו מאבא עם הרשיון, כי ילדים יקרעו להם את הצורה, ובליסינג יקרעו להם את הצורה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נ.ב.

לכל ה"חסכנים" שכלכך חשוב להם לחסוך 20 שקל דלק בחודש (אבל קונים כרטיס מסך ב-2000 שקל כל שנה) - כמו שכבר אמרו פה - תסעו באוטובוס/אופניים/אופנוע. יותר חסכוני מכל רכב.

מתעקשים על רכב, ולא אכפת לכם שהוא יהיה מחורבן (aka הרכב המדובר בדיון הזה) העיקר שיהיה חסכוני וזול? אז תקנו (שוב, כמו שכבר המליצו לכם) פיאסטה ב-10 אלף וב-50 שחסכתם תוכלו לקנות דלק במשך 10 שנים.

אגב, המנועים החדשים של VW (בנזין 1.4) חסכוניים וחזקים בצורה שלא תאמן.

אצלך הכל שחור או לבן. אפשר לקבל רכב חזק, נוח וחסכוני בחבילה אחת. הפלא שמאפשר זאת היה נפוץ בישראל בשנות ה-90 ובמשך השנים נכחד. לדבר הזה קוראים גיר ידני. במשך השנים הפכה למדינה של אוטומט ויבואנים במטרה לשמור על מחיר ריאלי ביחס לקטגוריה (וכדי לדחוף כמויות לחברות הליסינג) התחילו להביא גרסאות אוטומטיות ערומות במקום גרסאות ידניות עמוסות בכל טוב.

בנוגע לחיסכון הכלכלי אתה צודק בתנאי שנוסעים מעט. מכונית שנוסעת הרבה חוסכות מאות שקלים בחודש, אלפי שקלים בשנה. אם עבורך זה לא כסף אתה חי טוב. כמובן אנחנו מדברים על חסכון נטו בעלויות הדלק. גיר אוטומט דורש יותר טיפולים (ש-99.9% מישראלים לא עושים, אבל זה כבר סיפור אחר) ורגיש יותר לתקלות בהשוואה לידני.

במעמד הקנייה של חדש רואים כמה אוטומט לא משתלם. נקח למשל סקודה פאביה החדשה. באותו המחיר אתה יכול לקבל ידני עמוס בכל השדרוגים והפינוקים או אוטומט בסיסי. אני לא יודע מה איתך, אבל אני הייתי הולך על ידני בלי לחשוב פעמיים.

[br]פורסם בתאריך: 3.11.2009 בשעה 13:21:01


אה אז כבר לא משתלם.

אני לא מבין, איך אתם מסוגלים לנסוע עם הילוכים בישראל? במיוחד למי שחי באזור המרכז - לא מעצבן אתכם להוריד לראשון/שני כל 20 מטר בגלל כיכר?

אחרי שמתרגלים מעבירים הילוכים כמו אוטומט. אפילו לא חושבים על הקלאץ'. מה שכן ידני בהחלט יכול להתיש בפקקים ארוכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בן כמה אתה? 17? אתה חושב שלא כל בן אדם יעדיף לנסוע בצורה נוחה ומהנה? בחיים צריך להתפשר לפעמים. הסיבה היחידה

שמרתיעה אותי מהרכב הזה היא שאני מודאג מהאמינות שלו.

דבר ראשון אני לא בן 17 אין קשר בכלל..

דבר שני אני מנסה להאמין שכל בנאדם היה רוצה נוחות ו"הנאה" אם אפשר להגיד שמשפחתומטית מהנה או סופר מיני אחרת..

אבל תכלס כל אדם היה רוצה מהעבודה בלי דאגות ולא משנה איזה זה..במיוחד שמורידים מהמשכורת "רק" 3000 שקל + בחודש

אני מעדיף לבחור בעצמי ולהנות מהנסיעה מאשר שיבחרו בשבילי ..

מה שאני מנסה להגיד שבסופו של דבר זה בחירה. אתה יכול לבחור ב60 אלף לקנות פחית קטנה וחדשה

או לקנות באותו הסכום רכב אמיתי מרווח ונוח אפילו אם הוא 5 שנים על הכביש..

רכבים טובים מחזיקים הרבה שנים. במיוחד כשמטפלים בהן... נסיעה מהירה ופתיחות לא הורס את האוטו

כל עוד לא דופקים את הגיר בכח ויודעים ל"שמור" .. אנשים חושבים שאם רכב לא נסעו בו הוא שמור וחדש, רכב שלא נסעו בו

הוא רכב עם סיכוי בלאי יותר גדול ...

אני בעיקר מסכים עם הקטע של החיסכון בידני וכו' אבל אני דוגל בזה שאנשים ישלמו יותר בשביל נוחות, מי שלא אוהב הילוכים

למה שיסבול כל נסיעה?

אני אוהב ידני ממש אוהב.. בכל זאת אני מבין למה אחרים נוסעים באוטומט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...