עבור לתוכן

התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין

Featured Replies

פורסם

ברור :nixweiss:

אז מי נראה לך אורז אותם, ילדות סיניות בנות 12?

מה כלכך מפליא בזה? מכונות מרכיבות רכיבים אלקטרוניים שצריכים דיוק של אלפיות מילימטרים, אז מה הבעיה שלהם לקחת גוש ברזל ולשים אותו בקופסת קרטון בדיוק?...

  • תגובות 76
  • צפיות 11.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה לא רק לשים את זה בקופסת קרטון, יש קלקרים, ניילונים, הפלסטיק שמודבק למסך עם סלוטייפ, הכבל VGA שמחובר למסך כבר, החוברות הוראות ושאר הכבלים, אתה רוצה להגיד לי שלא מעורבת פה יד אדם?

פורסם

כן.

פורסם

packed by man

new delhi, india

פורסם

טוב, לפחות עניין הילדות הסיניות בנות ה-12 סגור.

נשאר רק עניין המסך.

מה שלא נראה לי שעומד להפתר עד שמישהו מנקסטופ לא יתחיל להגיב, ולא נראה לי שזה יקרה.

פורסם

כן.

תודה על התשובה החכמה :facepalm:

פורסם

המסכים נארזים ידנית, כמו 99% מהמוצרים שאתם קונים.

פורסם
  • מחבר

המסכים נארזים ידנית, כמו 99% מהמוצרים שאתם קונים.

וגם אם נארזים ידנית מישהו באמת חושב שהשריטות האלו נוצרו במפעל?

וגם אם יש מישהו שמאמין בזה, אז יעקב מנקסטופ בעצמו אומר שזה לא יכול להיות,

כי המסכים מיוצרים ונארזים ללא מגע יד אדם,

אז למה שלא הוא עצמו יסביר איך זה קרה מחוץ למפעל?

פורסם

השאלה האמיתית היא למה יעקב לא מגיב...

זה לא שאנחנו נוצרים ויום ראשון הוא יום ללא עבודה...

פורסם

אני מנחש שזה פחות קשור ליום ראשון ויותר קשור לחול המועד...

פורסם

וגם אם נארזים ידנית מישהו באמת חושב שהשריטות האלו נוצרו במפעל?

בהנחה (הסבירה, אך לא מאומתת עד כה) שהמסכים נארזים ע"י אדם זה הגיוני לפחות כמו התאוריה שהמסך נקנה, הוחזר, פורקו ממנו חלקים, הוחלפו חלקים עם מסך ישן, ואז הכל נארז מחדש ונשלח יחד עם עשרות מסכים חדשים שיוצרו באותו שבוע.

וגם אם יש מישהו שמאמין בזה, אז יעקב מנקסטופ בעצמו אמר שזה לא יכול להיות,

כי המסכים מיוצרים ונארזים ללא מגע יד אדם,

נכון, טען. גם באוזניי. אבל זה לא אומר שהוא צודק ב-100%.

השאלה האמיתית היא למה יעקב לא מגיב...

זה לא שאנחנו נוצרים ויום ראשון הוא יום ללא עבודה...

להזכירך, אנחנו בחול המועד, ובתי עסק רבים (במיוחד כאלה המנוהלים ע"י אנשים דתיים/מסורתיים) לא עובדים בתקופה זו.

הבנתי שגם נקסטופ פועלת במתכונת מצומצמת. עם זאת, יעקב כן אמר שיגיב.

נכון לעכשיו אני נועל את הדיון שוב, ולא אפתח אותו, עד אשר אבין כי יש תגובה מוכנה מנקסטופ או עד שיהיה מידע מוצק כלשהו נוסף להוסיף לדיון.

אני קצת מאוכזב שטרם התקבלה תגובה מנקסטופ, אבל אם מישהו חושב שאני עושה לחנות טובה בכך שאני נועל את הדיון, שיחשוב שוב - איזו תועלת יכולה לצמוח לחנות מקיומו של דיון נעול נעוץ שבו מועלות טענות רבות נגד החנות ללא אף תגובה מהם? זה באינטרס שלהם להגיב, ולא שהדיון יישאר נעול.

פורסם

אני מודע לעובדה שהדיון נעול ושאני למעשה "מנצל" את כוחי כדי להגיב בו, אבל אחרי קריאה של כל הדיון, מתחילתו ועד סופו, אני בהחלט מרגיש צורך עז להגיב בו. אין ספק שהעובדה שהלקוח פנה לחנות בטענה שיש בעיה עם המסך ובמקום להחליף אותו במקום הוצע לו זיכוי כספי מלא, לא נראית לי במקום, המסיבה הפשוטה, הלקוח הזמין את המסך כחלק מרכישה קבוצתית, על מנת לחסוך סכום כסף מסוים, בהשוואה לרכישות קבוצתיות אחרות שהתנהלו באותה עת. את הכסף הוא שילם במועד ההזמנה, כנדרש מהחנות שמנהלת את הרכישה הקבוצתית. כעת, לאחר שהגיע המסך, התגלתה הבעיה, לא רק שהוא לא מקבל אחד חדש אחר, כחלק מתנאי האחריות של החנות, הבעלים עוד מתעקש שלא לשרת אותו ומעדיף לסגור הסיפור בכך שהוא מחזיר לו את הכסף וכעת הלקוח צריך לרוץ ולחפש מסך שכזה מחנות אחרת, עליו הוא ישלם, מן הסתם, מחיר גבוה יותר.

ממה שהבנתי, מנהל החנות נוהג כך, כלומר, מעדיף שלא לתת שירות הוגן ללקוח ששילם ממיטב כספו ונתקל במוצר שאינו עומד בתנאי האחריות של החנות, אם הלקוח לא מתנהג כמו שמנהל החנות המדוברת מבקש. היינו, שואל שאלות, אולי קצת מרים קולו ועוד. זה מריח כמו שירות לקוחות קלוקל, ובנימה אישית, זה בהחלט לא לטעמי. אם אתם שואלים אותי, בתור איתי, לקוח, ולא בתור איתי מהאתר, אני לא מוכן לרכוש מחנות כזו, גם אם אני חוסך 200 ש"ח על מוצר. שכן אני עלול לשלם ביוקר בהמשך, כשאצטרך לקבל שירות והמקור היחיד הוא החנות. לפחות כשאני רוכש מחנות שרוכשת מספק רשמי של DELL ישראל, אני יכול לעקוף את החנות וללכת ישר למקור, ולהתלונן גם על שירות לקוחות גרוע. כאן זה פשוט בלתי אפשרי.

ובאמת שאני לא מתכוון להיכנס לדיון אם המוצר חדש או לא, כי זה אומר להתעסק בדברים שרב הנסתר מהידוע, עם הרבה השערות לא מבוססות. מה שכן, שוב, העובדה שמנהל החנות בוחר שלא להגיב פה, למרות שהוא מודע לקיומו של הדיון, ומגיב בדיונים אחרים כשנוח לו וכשזה מקדם את מטרתו ואת העסק שלו, מעלה סימני שאלה לגבי החנות וטיב השירות שלה. שוב, גם אם זה אומר שעל כל 10 לקוחות 3 מקבלים יחס לא הגון והאחרים יוצאים מרוצים.

פורסם
:goodposting:
  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

להלן התגובה של יעקב מנקסטופ אשר נשלחה אליי בפרטי אתמול בערב. אני מצטט את התגובה מילה במילה.

חבל שהיה עיקוב כל-כך גודל בתגובה, אך עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

הסיכום האישי שלי יופיע בהודעה הבאה.

לכל חברי ומבקרי הפורום HWZONE

ברצוננו לאחל לכולכם שנה טובה.

בכדי לסכם את כל תגובות אשכול זה ברצוננו לומר מספר דברים:

1. נקסטופ תמיד עמדה בהתחייבויותיה, והוכיחה זאת גם הפעם.

לידיעתכם, נקסטופ אינה חנות אלא חברה המייבאת מוצרים רבים הקשורים לעולם המחשב ובפרט מסכים ומחשבים ניידים. כמו כן ברשותנו מעבדה אשר מטפלת בקריאות שרות רבות גם כאלה שלא נפתרו במעבדות היבואנים ונותנת מענה מהיר ויעיל אף ללקוחות אשר לא רכשו את מוצריהם אצלנו וזאת לשביעות רצונם המלא.

2. בשנת 2009, יבוא מקבילי (פרללי) איננה מילת גנאי, אלא דרך חוקית בשוק תחרותי וחופשי להוזלת מחירים ללקוח הסופי ועם זאת מאפשרת גם ליבואן להתפרנס בכבוד.

3. אמנם אנו שמחים לכל תגובה, אולם הגיע הזמן לשים קץ להשמצות אינטרסנטיות חוזרות ונשנות הנובעות מגורמים אינטרסנטיים ולהתחיל לפעול בצורה אובייקטיבית בלבד.

4. המסכים הינם מסכים חדשים, כאשר תאריך הייצור המופיע על כל מסך ומסך הינו לפני 4 שבועות בלבד. המסכים אינם מחודשים (REFURBISHED) כפי שניסו שוב ושוב לטעון ולהשמיץ וכפי שהוכח פה בפורום על ידי חברים שבדקו בעצמם ב DELL ונמצא שמסכים אלו חדשים . המסכים הועברו ללקוחות מיד לאחר הגעתם לארץ באריזתם המקורית ממפעלי דל, לאחר החלפת כבל החשמל מכבל אמריקאי לכבל ישראלי בלבד(!) דרך חריץ הנמצא בגוף הקרטון ומיועד לפעולה זו. הסיבה שאריזת המסך שונה מאריזות היבואנים האחרים הינה מפני שאריזות אלו מיועדות לשוק המקומי בארה"ב.

לגבי ה"תגלית", מדבקת המשלוח של UPS מיעקב בברוקלין ליעקב מנקסטופ בירושלים, אילו היה ברצוננו להסתיר משהו, היינו מסירים אותה את המדבקה הזו. יש לציין של פי בקשת חברת UPS ישראל, יש לכסות במידת האפשר את כל המדבקות בעלי הברקוד המופיעים ע"ג האריזה בכדי למנוע תקלות במרכז ההפצה הפנים ארצי של UPS ישראל.

5. לידיעתכם, בכל המסכים מתוצרת DELL מעולם לא היה ולא נברא "Service Tag" כפי שקיים במחשבים ניידים וכו'.

6. בנוגע להשמצותיו של 'נץ' מעל גבי פורום זה על המסך החדש אשר רכש במחיר חסר תקדים, (כפי שרכשו רבים אחרים), עלינו לציין כי:

• 'נץ' הוא אחד מתוך 50 הלקוחות של שתי המכירות הקבוצתיות, מבלי להחשיב את הלקוחות הנוספים אשר רכשו את המסך במחירו המלא.

• כפי שאפשר להיווכח בפורום זה, אף לקוח נוסף לא התלונן על "הבעיות" כפי שצוינו.

• השקעתו של 'נץ' בתכתובת, בצילום ובהקלטת השיחות בינו ובין נציגי חברת נקסטופ, כפי שהוא מציין בעצמו, מדיפה ריח רע ובעלת טעם לפגם ולכן הוחלט להחזיר ללקוח זה את כספו במלואו. מפני שהבנו כי לא משנה מה נעשה, לעולם לא נוכל לרצותו.

פורסם

טוב, חברים יקרים. הגיעה שעת הסיכומים.

ראשית, סלחו לי מראש - הפוסט הזה יהיה ארוך, אולי ארוך מידי. מטרתו היא למתוח קו מתחת לדיון הזה, ולמרות שלדעתי, לא נצליח כאן לסיים את העניין בצורה הכי יפה ומספקת לכל הצדדים, לפחות ארצה שתיגמרנה כל התהיות והשאלות. אם נצליח בכך - דיינו.

אני מצטער בשביל חברי הפורום שהעניין נגרר יותר ממה שרציתי, וחלקית אני הוא שנתן לזה להיגרר. למרות שאישית, אין לי שום קשר לסיפור שהתרחש כאן בין הגולש נץ לבין חברת נקסטופ, כך קרה שבתור אחראי פורום, ובתור אחד שהיה בעבר בקשר עם יעקב מנקסטופ (כאשר ביקשתי ממנו לספק תגובות רשמיות לשאלות שונות שהועלו ע"י חברי הפורום בדיונים קודמים), מלאכת התיווך נפלה בחלקה עליי. הסכמתי לקבלה על עצמי, לא משום שהרגשתי מחויבות כלשהי כלפי מי מהצדדים, אלא כי מתוקף היותי אחראי פורום, נמאס לי ממסכת השמועות והתהיות, וההאשמות והחששות (חלקם מוצדקים, חלקם לא). אני רוצה לעצור את זה אחת ולתמיד.

שוחחתי על הנושא גם עם איתי (americium), מנהל קשרי החוץ של HWzone, והתוכן והמבנה של תגובת הסיכום הזו הוכן בשיתוף איתו. הסיבה העיקרית לעיכוב בהעלאתה הוא שניסיתי לקבל תגובה רשמית מיעקב/נקסטופ. נתתי מספיק זמן לכך, ובסופו של דבר כבר הייתי קרוב להתייאש, ועמדתי להעלות את תגובתי שלי לדיון (דיברתי על כך עם איתי כבר ביום ראשון), אך אתמול בערב יעקב לבסוף שלח את תגובתו, אשר ציטטתי בהודעה הקודמת. לאור התגובה של יעקב הרגשתי צורך להכניס מעט שינויים גם בדבריי שלי.

כל אחד רשאי להבין מה שברצונו להבין מהתגובה של יעקב. לא כל השאלות נענו, אבל עמדתה של נקסטופ די ברורה.

כעת, אני ניגש לסכם את העניין על סמך התגלגלות הדברים עד עתה ועל סמך הדברים שהבנתי מהדיון, וכן מהתדיינות בפרטי עם הצדדים.

לא נעשה כל ניסיון לתאם את תוכן התגובה הזו עם אף צד (נץ או נקסטופ). האחריות שלי היא רק כלפי חברי הפורום באופן כללי ומטרתי היא להציג את הדברים בצורה הכי אובייקטיבית ומלאה שאני יכול.

לאחר נעילת הדיון, התגלגלו הדברים כך:

יעקב יצר איתי קשר טלפוני וביקש להבהיר שהוא שולל לחלוטין את כל הטענות כאילו המסך אשר סופק לנץ היה משומש או מחודש. לא נקסטופ ולא אף אחד מטעם נקסטופ מעולם לא פתח את הקופסה, כך אמר.

במהלך השיחה הטלפונית הפניתי ליעקב הפניתי אליו חלק מן השאלות אשר העלה נץ בדיון זה (ראו קישור), על מנת להבהיר את התמונה כמה שיותר.

התשובות שהתקבלו היו כדלקמן (אלה הן של יעקב, ומייצגות את נקודת מבטו, אין פה שיפוט של מה נכון ולא נכון).

* המסך הינו חדש והגיע באותו משלוח ישירות מ-DELL כמו שאר המסכים.

* אין ביכולתו לספק הסבר לסימנים (שריטות) על המסך.

* הסרתן או כיסוין של מדבקות ברקוד/SHIPTO נועדה למנוע בלבול אפשרי במשלוח ע"י UPS, כפי שמשתמע מתגובתו של יעקב לדיון. (הערה ע"י QttP: איני מבין ממש את הסיבה לכך, אבל זה מה שהוסבר).

* מדבקת SHIP TO (ממפעל DELL למחסן נקסטופ בארה"ב) לא קיימת, כי מדובר במשלוח של משטח שלם (75 מסכים) ולהם SHIP TO יחיד (הוצג בפניי העתק של שטר המשלוח המקורי של DELL או מפיץ מורשה של DELL לכתובת של יעקב ב-NY).

* הכתובית "בקרת איכות" על הקרטון מתייחסת אך ורק לבדיקה פיזית של האריזה. נקסטופ לא פותחת את האריזה, וכבל ה-220V מושחל דרך חור בצד הקרטון.

בהמשך, טען יעקב שבחן את המצב הפיזי של המסך של נץ (לאחר שזה הוחזר לנקסטופ) ולדבריו, הסימנים הפיזיים אינם שריטות חיצוניות בכלל, אלא משהו פנימי בפלסטיק, אשר, שוב לדעתו, אינם מעידים בכלל על שימוש אלא אולי על פגם כלשהו בייצור.

משום שקשה לאמת או להפריך טענות כאלה בטלפון, ומשום שכולנו כאו ראינו את התמונות, הציע יעקב, ביוזמתו ועל חשבונו, לשלוח את המסך עם שליח UPS אליי הביתה, כדי שאוכל להתבונן בעצמי ולהסיק את המסקנות.

לאחר שקיבלתי את המסך, בחנתי אותו בצורה הכי קפדנית שיכולתי. ולהלן הממצאים:

* מרבית הסימנים המופיעים בתמונות של נץ ניתנים לזיהוי די בקלות. בעיקר מדובר בפס בחלק התחתון של הריבוע (שמסומן בתמונה), ובעיגול מסביב למרכז הריבוע (שדווקא לא נראה בתמונה). וכן בסימנים קטנים נוספים.

* עם זאת, הסימנים לא נראים בדיוק כמו בתמונות. בתמונות זה נראה הרבה יותר רע, כאילו מדובר בשריטות חיצוניות. ובכן - אלה לא שריטות/בליטות/שקעים חיצוניים. זה נראה כאילו הפלסטיק באזור ההוא בצבע שונה (באנגלית קוראים לזה discoloration).

* הברגים (הייתה פה הערה לגביהם), אגב, במצב מושלם. בתמונה נראה כאילו יש עליהם בלאי כבד - זה לא כך.

* אין שום סימני בלאי/נזק בשום חלק אחר של המסך/פאנל/משענת. בדקתי בקפידה רבה.

* והנקודה שעניינה אותי באופן אישי: למסך יש ריח אופייני ניכר מאוד של פלסטיק חדש.

הערה: לא צילמתי את המסך. אי-אפשר להעביר את מה שתיארתי בתמונות. קל מאוד למצוא זווית/תאורה שבה זה ייראה כמו בתמונות של נץ, וגם זווית/תאורה שבה זה לא ייראה בכלל.

מהן המסקנות שאני מסיק מכל אלה:

* האם אני יכול לקבוע מעל לספק סביר את הגורם לסימנים? לא.

כל עוד איני יודע (כפי שאיש כאן לא יודע) כיצד המסכים מיוצרים / נארזים, ואילו בדיקות ידניות/אוטומטיות הם עוברים במפעל לפני האריזה - אין לי מושג האם זה יכול להיגרם לפני האריזה/במהלכה.

* האם אני יכול לקבוע מעל לספק סביר שהמסך הזה מעולם לא הוצא מאריזתו מרגע הייצור ועד אשר הגיע לנץ? לא.

סימנים כאלה יכולים, לדעתי, להיווצר גם מפגיעה פיזית מסוימת, לאחר הייצור. כהערת אגב, יש ברשותי שני מסכים של DELL בשימוש רציף כבר מעל לשנתיים, ולאף אחד מהם אין סימני בלאי כאלה על אזור חיבור המשענת, למרות שיש אינספור סימני בלאי קטנים אחרים, כמו קילופי צבע בפינות, הצטברויות אבק וכדומה. הסימנים שבמסך זה נראים לי הרבה יותר כמו פגם מולד / נזק מקרי, מאשר בלאי כתוצאה משימוש. אבל אני לא יכול לשלול לגמרי את האפשרות שהנזק נגרם ע"י גורם כלשהו לאחר ייצור המסך.

* האם אני יכול לקבוע מעל לספק סביר שהמסך לא היה בשימוש ממושך, כפי שנרמז פה ע"י חלק מהמשתתפים בדיון? כן.

השילוב של הריח, תאריך הייצור, והיעדר סימני בלאי נוספים מעיד על כך. כמו כן, בהצעתו של americium, נעשתה בדיקה בתפריט הטכנאים של המסך, אשר מראה את הזמן הכולל שהמסך היה בפעולה. זמן זה הסתכם לכ-10 שעות וחצי. בפירוש לא מצב הגיוני במסך אשר היה בשימוש שוטף כלשהו ע"י לקוח. כמובן, משום שניתן לאפס את המונה, אין זו ראיה חותכת לשום דבר. הראיות האחרות שהוזכרו לעיל נראות לי משמעותיות יותר.

למה זה משנה אם היה שימוש ממושך או לא? - זה משנה רק כדי להפריך את הטענה כאילו נקסטופ קנתה פה מסכים משומשים ממקור מפוקפק (והיו השערות כאלה).

* האם אני יכול לקבוע מעל לספק סביר שלא היה כאן שום מעשה לא כשר מצידה של נקסטופ (כגון, הצגת מסך מחודש כחדש ביודעין, אריזה מחדש, החלפת מסך/חלקים)? כן.

ועל כך יעידו הדברים הבאים:

* תאריך הייצור של המסך

* העובדה שהאריזה המקורית של המסך הגיעה חתומה בסרט המקורי של DELL, כפי שנץ העיד.

* זה שאיש מן הרוכשים האחרים, שמהם יש בפורום עשרות, לא דיווח על מצב דומה, למרות שיצאו אליהם בפניות מרובות.

האפשרות (שגם כן הוצגה בדיון) שבנקסטופ אולי פירקו חלקים של המסך, החליפו בחלקים אחרים (ומכאן גם תאריך הייצור, וגם הריח החדש), היא אפשרות לא הגיונית בעליל, משום שמדובר בתהליך טכני לא פשוט, ולא ברור לחלוטין מה יכול להיות האינטרס של החברה לבצע אותו. כדי לדפוק לקוח בודד (ובסופו של דבר את עצמה)? כאן אני כבר מערב דעה אישית, אבל זו השערה שנשמעת לי מגוחכת.

לכן, דעתי לסיכום הדברים היא כזו:

אם היה משהו לא כשר בתהליך שעבר המסך מהמפעל אל נץ (החזרה / אריזה מחדש) - ככל הנראה, הדבר נעשה במקור, כלומר במפעל / אצל המפיץ הראשי ולא בנקסטופ.

עד כאן החלק הראשון של הסיכום. אבל זה ממש לא כל הסיפור.

ראשית, מבדיקת של המסך עם Dead Pixel Buddy זיהיתי מיד את הפיקסל השרוף שנץ הזכיר. הפיקסל ממוקם קרוב למרכז המסך, ובולט במיוחד כנקודה כהה על רקע אדום, וקצת (כמעט בלתי נראה) כנקודה תכולה על רקע לבן/צהוב.

לפי תנאי האחריות שנקסטופ הגדירה, נץ היה זכאי להחלפת המסך בחדש. כל זאת, ללא שום קשר לממצאים האחרים.

וכנ"ל, ללא שום קשר לפיקסל השרוף, לעניות דעתי, גם הסימנים החיצוניים המוזרים על גוף המסך מהווים סיבה לגיטימית להחלפת המסך. בלי להיכנס לדיון של מי ומה גרם להם ומי אשם.

התנהלותה של נקסטופ בהקשר זה, לטעמי, אינה מספקת.

נכון שיעקב החזיר ללקוח את כספו במלואו, מיד וללא טרטורים, ואסף את המסך על חשבונו, כך שהלקוח לא יצא בנזק כלכלי כלשהו.

עם זאת, מבחינת שירות לקוחות, יש כאן בעייתיות שלא ניתן להתעלם ממנה. נץ נרשם למכירה הקבוצתית כדי לקבל מוצר מסוים בתנאים מסוימים. וזכותו כלקוח לצפות לאותה תמורה כמו כל אחד אחר שקנה בעסקה זו.

הרגשתי האישית היא שנקסטופ לא מיצתה את כל האפשרויות לספק ללקוח מענה הולם בצורה של מסך חלופי, במיוחד לאור עדותו של נץ בדיון, על כך שהיה מוכן גם להמתנה של מספר שבועות. במקום, נבחרה הדרך הקלה של ביטול עסקה והפסקת הקשר.

זו זכותו של בעל העסק, ויעקב נימק את ההחלטה בתגובה שלו לעיל. יהיו כאלה שיסכימו עם הנימוק, ויהיו כאלה שלא. לאלה שלא מסכימים עם הנימוק, הסיפור ישאיר טעם רע, שילווה אותם אם יחשבו בעתיד לרכוש מנקסטופ או לבקש שירות, וחבל. במיוחד לאור העובדה, שיש לקוחות רבים שקיבלו בנקסטופ שירות טוב (יצא לי לשמוע מכמה מהם בעבר). אבל לפעמים תפוח רקוב אחד מספיק כדי לקלקל ארגז שלם.

בסופו של דבר, גם אם הלקוח הוא לקוח "קשה" או "נודניק", וגם אם הוא טועה, וגם אם נוצר רושם שהוא מעלה טענות מופרכות ו"מחפש" את בעל העסק (לפי תגובתו של יעקב, נראה שכך פירש את התנהגותו של נץ) - עדיין, שירות לקוחות מעולה נמדד ברצון לתת מענה מספק גם ללקוחות כאלה. וזה לא היה כאן.

מילה אישית לנץ:

לדעתי, גם אתה יכולת לצאת מהסיפור הזה בצורה הרבה יותר קלה ומספקת. בתור אחד שקנה הרבה דברים, והיה לקוח של הרבה בתי עסק, למדתי והפנמתי, שבתור לקוח שדורש לקבל שירות - הרבה יותר עדיף להיות ענייני וממוקד בדרישותיך, מאשר להתעקש על כל פיפס קטן שנראה לך כאילו אולי במצב מסוים יכול להעיד על משהו שהוא לא לגמרי תקין.

אני משוכנע שלו היית פונה לנקסטופ ומבקש פשוטו כמשמעו - החלפת מסך בגין פיקסל שרוף או בגין נזק חיצוני - בלי אלף שאלות ותהיות וחששות - היו הולכים לקראתך הרבה יותר, ומנסים להשיג לך מסך חילופי. איך שאני רואה את זה - הגזמת בתגובה שלך לבעיות (האובייקטיביות) במידה מסוימת, ובסופו של דבר פגעת בעצמך.

קח את זה כעצה ידידותית לעתיד.

וכעת, מילות סיכום סופיות לכל חברי הפורום:

מי שעקב בשבועות האחרונים אחרי השרשור הזה והשרשור הארוך על הקנייה הקבוצתית שקדם לו, לא יכול היה לא לשים לב לכמות המופרזת של הדיון שהוקדשה לנקסטופ - כל מיני שמועות, דעות, האשמות לכאורה, השמצות, הטלת ספק שוב ושוב בלגיטימיות של הסחורה שנקסטופ מוכרת.

בכמה שנים שאני חבר בפורום לא ראיתי מעולם בית עסק ששפכו עליו כל-כך הרבה זבל, מראש וללא שום עדות למשהו מסריח, כמו שראיתי במקרה זה. הכול רק מהעובדה שמדובר ביבואן עצמאי.

ובסופו של דבר, לאחר שנרגעו הרוחות, עדיין לא נמצאה שום עדות כזו.

אין לי ספק שכל הדברים האלה תרמו במידה מה לחששות המופרזים (לדעתי) של נץ לגבי המסך וכל מה שמסביב, וכמו כדור שלג שמתגלגל, גם לעוד ועוד דברים דומים שנזרקו לאוויר בדיון זה.

אין לי שום עניין להאשים אישית את חברי הפורום שהיו השחקנים העיקריים במסכת ההשמצות הזו. אבל אני כן הולך להגיד כאן בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: אני לא ארשה שדברים כאלה יחזרו.

מעתה ואילך, כל מי שיפיץ בפורום זה שמועות והשמצות נגד נקסטופ (או כל עסק אחר, לצורך העניין!), כולל טענות בסגנון של "לכאורה", "אולי" וכדומה, וכולל כל מיני "טיזרים" לגבי שמועות ש"נמצאות בבדיקה", ללא הוכחה חותכת ומראש שאכן בוצע משהו לא כשר, שיצפה לאזהרות, עד כדי הרחקה מהפורום. כאן אני מותח קו.

נכון לעכשיו, הדיון נשאר נעול ונעוץ. אם מישהו חושב שיש צורך להוסיף עוד משהו, שלא נאמר, ושיש סיבה טובה לאמרו, שיפנה אליי בהודעה פרטית.

הסטיקי יוסר לאחר יעבור זעם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים