hero פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 טוב, באתי לעשות סדר1. קודם כל, כל ההתקשקשות לגבי קבלה/חשבונית מס/דרישת תשלום/"חשבונית מס קבלה"/נעלי בית בצורת דובי פנדה היא מיותרת לחלוטין ואני אסביר מיד:זה מסמך בכתב, ולפי חוק (ס' 80 לחוק הפרוצדורה העותומנית) צריך לסתור אותו במסמך אחר בכתב. אין פה אמירה על מסמכים סותרים, אז הכל פה דיבורים באוויר.2. החנות מחוייבת לתת ללקוח את האחרית אלא אם כתב האחריות מגביל את ההעברה במפורש ומקנה את הזכות לשירות לקונה המקורי בלבד. האחריות היא זכות חוזית של הקונה הראשון, והוא יכול למכור אותה (אלא אם העבירות של הזכות הוגבלה).3. כעיקרון לחנות אכן יש זכות קיזוז כי מדובר בחוב מאותה עיסקה. אלא שזו זכות לקזז מהקונה הראשון בלבד. הקונה השני מוגן כי הוא נכנס ככל הנראה בתנאי תקנת השוק. הקונה השני קיבל מהקונה הראשון קניין נקי: בכרטיס ובזכות החוזית לשירות (שאני מניח שהיא עבירה).לסיכום: להעיף מבט בתעודת האחריות, במידה והאחריות היא לקונה הספציפי בלבד, החנות לא חייבת לתת לקונה שירות.10 עמודים על הקשקוש הזה. יום טוב.אני מציע לבחור שמחזיק בכרטיס לדבר עם היבואן ישירות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DuduLem פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 אני מסכים עם פותח הדיון, SKYPC לא צריכים "להתחשבן" איתו,זה שיש להם בעיות עם צד א' זה או אחר - הם צריכים (ומחוייבים עפ"י חוק) ללכת ולפתור את זה מולו.זאת התהגות ביריונית לכל דבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bug2000 פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 טוב, באתי לעשות סדר1. קודם כל, כל ההתקשקשות לגבי קבלה/חשבונית מס/דרישת תשלום/"חשבונית מס קבלה"/נעלי בית בצורת דובי פנדה היא מיותרת לחלוטין ואני אסביר מיד:זה מסמך בכתב, ולפי חוק (ס' 80 לחוק הפרוצדורה העותומנית) צריך לסתור אותו במסמך אחר בכתב. אין פה אמירה על מסמכים סותרים, אז הכל פה דיבורים באוויר.2. החנות מחוייבת לתת ללקוח את האחרית אלא אם כתב האחריות מגביל את ההעברה במפורש ומקנה את הזכות לשירות לקונה המקורי בלבד. האחריות היא זכות חוזית של הקונה הראשון, והוא יכול למכור אותה (אלא אם העבירות של הזכות הוגבלה).3. כעיקרון לחנות אכן יש זכות קיזוז כי מדובר בחוב מאותה עיסקה. אלא שזו זכות לקזז מהקונה הראשון בלבד. הקונה השני מוגן כי הוא נכנס ככל הנראה בתנאי תקנת השוק. הקונה השני קיבל מהקונה הראשון קניין נקי: בכרטיס ובזכות החוזית לשירות (שאני מניח שהיא עבירה).לסיכום: להעיף מבט בתעודת האחריות, במידה והאחריות היא לקונה הספציפי בלבד, החנות לא חייבת לתת לקונה שירות.9 עמודים על הקשקוש הזה. יום טוב.אז יפה אמרת, לעומת KSP ל SKYPC אין הגבלה כזאת לא בתקנון האתר ולא צוין גם העיניין בקבלה עצמה. ובלי שום קשר החנות ידעה מיום תחילת התהליך שהכרטיס לא נקנה ע"י במקור !!! וזאת חוצפה בפני עצמה שפתאום הם החליטו להתייחס לזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omd פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 מצ"ב חשבונית עבור הספק .[attachment deleted by admin] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bug2000 פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 פשוט אבסורד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
integral פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 מצ"ב חשבונית עבור הספק .מעניין לשמוע את תגובת החנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bug2000 פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 באמת מעניין.אני פשוט המום מחוסר האכפתיות והראש קטן שהחנות מראה.. הם היו מזמן צריכים להגיב פה באופן אישי ולא צד ג' . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עכביש בכביש פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 טוב ,רוב התגובות הן נכונות מבחינה חוקית אם יש לחנות בעיה עם הצרכן המקורי הרי הם צריכים לתבוע אותו , נקמה איננה הליך חוקי ובטח שלא מסחרי בטח שלא לחנות טובה שכסו .המסקנה שלי היא יש כאן סטיה חמורה מנהל תקין של הבחור המנהל את החנות שגורמת נזק תדמיתי .אני בטוח שמהלך נקמני וחסר ראיה עיסקית זה לא נעשה באישור של בעל הבית עצמו .כמו כן צריך לבדוק אם אפשר לפנות ליבואן עצמו ישירות ולממש את האחראיות .הערה בקשר לחשבונית - החשבונית ככלל איננה מעידה על קבלת התשלום ( את זו תעשה הקבלה ) למעט המצב שבו מצויין בחשבונית תשלום במזומן כמו שהחשבונית הזו מציינת , החשבונית הזו הוצאה כנגד תשלום ובזמן האיסוף , קבלה הוצאה אם בכלל מאוחר יותר ( והאם בכלל חשוב מאוד כי סיכוי גבוה מאוד שהתקלה ארעה בגלל עבודה שאיננה נכונה מבחינת ניהול ספרים של החנות והבחור שם מנסה להפיל את התיק על הצרכן , לעניות דעתי הסוביקטיבית נתקבל תשלום והוצאה נגדו חשבונית אך לא נירשמה קבלה מפני שהתשלום בוצע כבר וכעת בגלל פאשלה של המוכר מנסים לחייב את הקליאנט פעמיים כל זאת כדי להסתיר את הפאשלה של החנות , או בקיצור מנסים למצא קורבן ! ) כמו כן הרישום של החנות אינם מחייבים את הלקוח , הם מחייבים את החנות בלבד .אני חושב שזו טעות חד פעמית ובשוגג של החנות כמו כן לדעתי אם הם יוכיחו שהם גם מודים בטעות ו / או מוכנים לנהוג לפנים משורת הדין ( כולל פיצוי של הבחור שהיה צריך לסבול שלא באשמתו ) הם ירויחו הרבה יותר מאשר אם יתעקשו על הפרניצ' המטופש כמו עכשיו .אין בהודעה זו כלום מלבד תחושת בטן - חחח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 זו לא החשבונית הרלוונטית. טענת החנות היא כי ספק הכוח לא שולם ויש לה הוכחות לכך במערכת שלה, ולכן בחרו שלא לכבד את התחייבויותיהם ללקוח המדובר עד שיעמוד בהתחייבויותיו.מה הקשר לספק?יש לך חשבונית שבה כתוב שחור על לבן ששולם סכום הכסף המבוקש עבור המוצר, שם נגמר העניין והם חייבם לכבד את האחריות.בכל מקרה אני לא מבין איך אף אחד לא מתייחס למסכת השקרים שקיבל באג2000 בשבועות מאז שנתן את הכרטיס.ואני גם לא לחלוטין מבין איך זה לא פלילי בהתחשב בעובדה שזו גנבה לכל דבר ועניין(הכרטיס עדיין נמצא ברשותם כן?).ומזל שראיתי את הדיון הזה כי חשבתי לקנות שם זיכרון והארד דיסק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bug2000 פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 תקשיבו לאבסורד הנוסף ...באותו היום שהיתי בחנות (אתמול) לפני שבאתי ללכת ביקשתי מהטכנאי שיחזיר לי את הכרטיס שלי. אז לתדהמתי הוא הסכים ואמר שהכרטיס יגיע מהיבואן ויצרו איתי קשר... עכשיו הנה האבסורד - הרי זה כרטיס גנוב אז למה אתם מחזירים לי אותו ?!?!?!?בקיצור החנות הסתבכו עם עצמם וחבל שהם גוררים עוד ועוד את העיניין הזה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 עכשיו גם הסתכלתי על המפרט של OMD והם עוד אומרים שהוא לקוח ותיק, ברור שהם הרויחו עליו כמויות עצומות של כסף ושאם הם לא היו עושים את הדבר הטיפשי הזה היו יכולים להרויח ממנו עוד הרבה, הויכוח הזה לא נראה טיפשי למישהו?הייתי אומר שזה לירות לעצמם ברגל אבל זה יותר כמו לקפץ בשדה מוקשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
*AlCHEMY* פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 מצ"ב חשבונית עבור הספק .בקבלה כתוב בבירור שהתשלום התקבל במזומן !בניגוד לעסקעות בכרטיס אשראי או שיק לא ניתן בדיעווד לבדוק את העברת הכסף. יש ללקוח יש קבלה אזי הוא צודק ואם ישנה בעיה כלשהי, היא של החנות בלבד ולא של הלקוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bug2000 פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 אנשים נראה כי ירדנו מספיק לעומק העיניין פה . דיי מיצינו מה שנקרה.נשאר רק הצד של החנות ? תגובה ? משהו ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 אני מצטער להשבית את השמחה- אבל אם אני לא טועה, מדובר בחשבונית מס שהונפקה במערכת Bgate.עד כמה שזכור לי מקניות בחנויות שמשתמשות במערכת הנ"ל, שמדובר בחשבונית מס קבלה, רשום בכותרת חשבונית מס קבלה.באותה משבצת שבה רשום "מזומן" תמיד רשום "מזומן" ולא משנה איך שילמתם- בחשבונית מס קבלה יש פירוט של אמצעו התשלום למטה.-יש לי כאן חשבונית מס קבלה של כמה מוצרים שקניתי בנעה מחשבים, אם תרצו אוכל להעלות אותה בשביל להמחיש את ההבדל.ועדיין- אני בספק שלמישהו יכולה להיות חשבונית על מוצר "גנוב" כביכול. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
*AlCHEMY* פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 אנשים נראה כי ירדנו מספיק לעומק העיניין פה . דיי מיצינו מה שנקרה.נשאר רק הצד של החנות ? תגובה ? משהו ?אני אישית הייתי נותן לענות צ'אנס אחד להחליף לך כרטיס, מעבר לזה -> בית משפט לתביעות קטנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.