פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים 2009 ומתקרבים ל 2010 המצב הכלכלי לא כזה מזהיר, וזה מה שבוחרת החנות הנל לעשות. 1. OMD לא אשם, החנות אשמה, גם אם החנות תתבע את OMD הם מפסידים בטוח. (ולכן הם לא נכנסים איתו לבית משפט) 2. עוד יותר גרוע מה שעשו ל BUG, טירטרו אותו חודש ימים ובסוף עוד צעקו עליו. 3. ממשיכים ללכלך פה בפורום במקום להתנצל פני OMD ו BUG ביחד. ואף לפצות! למי שראה פתחתי דיון שאני מחפש לקנות מחשב, לפחות דבר אחד יצא טוב מזה אפשר להוריד חנות אחת מהרשימה.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים 1. חשבונית היא לא קבלה. נקודה. אם יש לי חשבונית על מחשב בעלות 18000 שקל זה לא אומר שיש מחשב כזה בבעלותי.2. חנויות חייבות להתגונן מפני ניצול. לא מעטים הם מקרים ש"מ שלא להתקע עם מוצר לא תקין, הבעלים שלו מוכר אותו הלאה עם הסימן הראשון לתקלה. אני בהחלט מאמין שמר OMD אשר ידע על חובו פעל בצורה לא הוגנת ולא אתית כאשר מכר את הכרטיס לBUG2000.3. חברות רבות מציינות כי לא ניתן להעביר האחריות על מוצריהן כלל מאדם לאדם.4. דין כרטיס תקול שווה ללא כרטיס בכלל.5. כאשר מנהלים עסק גדול, זה לא שימין לא יודעת את שמאל, אלא שיש הרבה על הראש.מעולם לא רכשתי בSKYPC עד היום, אך אני נוטה להאמין שלא הייתה כל כוונה "לדפוק" את הלקוח. אני כן מאמין לעומת זאת, כי על OMD להסדיר את חובו.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים בעינים שלי ראיתי אמריקאי שבא לחנות חשמל ואמר תראו לפני שבועים קניתי מכשיר וידאו ועכשיו ראיתי שאתם מציעים אותו יחד עם 5 קלטות מתנה.המוכר אמר לו OK אין בעיה יש לך את החשבונית ?האמריקאי אמר לא אין לי כאן.בנקודה הזו הייתי בטוח שהולכים לגלגל אותו מכל המדרגות אבל הדבר היחידי שהתגלגל שם היו 5 הקלטות שנתנו לו. בלי להוציא מילה נוספת.ואני ראיתי במו עיניי ישראלי שנכנס לסופר!, ומושיט חבילת עוגיות רול בקופה הראשית בטענה שהם יבשות, והקופאית הראשית פתחה את החבילה ואיזו הפתעה! מתוך 20 עוגיות נשארו רק 4, אבל אם זה יבש למה אכלת? ומשם צעקות וקללות ומה לא..המנטליות בארץ רחוקה שנות אור מהמנטליות בחו"ל.yz101 - אני חושב שיש הרבה במה שאתה אומר, אבל אין שום סיבה בעולם לטרטר את הבנאדם חודש ימים, ואחר כך ליבש אותושעות בחנות, ולבסוף לצרוח ולהיתנפל עליו בידיעה גמורה שזה לא הוא שבבעיית חוב אצלם. הם יכלו לפתור את העינייןבצורה הרבה יותר מקצועית.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים 1. חשבונית היא לא קבלה. נקודה. אם יש לי חשבונית על מחשב בעלות 18000 שקל זה לא אומר שיש מחשב כזה בבעלותי.2. חנויות חייבות להתגונן מפני ניצול. לא מעטים הם מקרים ש"מ שלא להתקע עם מוצר לא תקין, הבעלים שלו מוכר אותו הלאה עם הסימן הראשון לתקלה. אני בהחלט מאמין שמר OMD אשר ידע על חובו פעל בצורה לא הוגנת ולא אתית כאשר מכר את הכרטיס לBUG2000.3. חברות רבות מציינות כי לא ניתן להעביר האחריות על מוצריהן כלל מאדם לאדם.4. דין כרטיס תקול שווה ללא כרטיס בכלל.5. כאשר מנהלים עסק גדול, זה לא שימין לא יודעת את שמאל, אלא שיש הרבה על הראש.מעולם לא רכשתי בSKYPC עד היום, אך אני נוטה להאמין שלא הייתה כל כוונה "לדפוק" את הלקוח. אני כן מאמין לעומת זאת, כי על OMD להסדיר את חובו.1. א) האם לקוח יקבל חשבונית מס סתם ככה לפני ששילם?(בייחוד בהתחשב בעובדה שהוא אסף את הכרטיס בעצמו) ב) זה יפה מאד שאתה שופט את OMD בהתחשב בעובדה שהוא אומר שהוא שילם את הסכום המלא ויש לו חשבונית שמראה זאת.2. הכרטיס היה תקין במשך כחצי שנה, OMD מכר כרטיס תקין שבאג2000 נהנה ממנו תקופה דיי ארוכה.3. לא רק שסקאיי לא מציינים את זה, אלא שהמנהל הגיב כאן ואמר שהם מכבדים את האחריות בכל מקרה.4. לא כאשר יש עליו אחריות.5. מה הקשר?ההודעה שלך לא הגיונית בעליל.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים הם לא ציפו שההתנהלות שלהם מול Bug2000 תתפוס כותרות ראשיות. יש חנויות שמלכתחילה לא נכנסות לקטע הזה כי מבחינתם הלקוח תמיד צודק אין להם עניין לייצר תהליך שסופו מי ישורנו. בעינים שלי ראיתי אמריקאי שבא לחנות חשמל ואמר תראו לפני שבועים קניתי מכשיר וידאו ועכשיו ראיתי שאתם מציעים אותו יחד עם 5 קלטות מתנה. המוכר אמר לו OK אין בעיה יש לך את החשבונית ? האמריקאי אמר לא אין לי כאן. בנקודה הזו הייתי בטוח שהולכים לגלגל אותו מכל המדרגות אבל הדבר היחידי שהתגלגל שם היו 5 הקלטות שנתנו לו. בלי להוציא מילה נוספת. עוד אחד "הייתי בארצות הברית ושם השירות הרבה יותר טוב". : א. שם יש נוכל אחד לאלף ב. כמה כבר הקלטות עולות? 5$? לא מדובר בכלל בהפסד עבור רשת. מצד שני אני מבטיח לך שאם הלקוח היה רוכש וידיאו ואחרי שבועיים היה מתחיל מבצע 1+1 על כל מכשיר אלקטרוניקה באותו המחיר החנות הייתה בלי קבלה הייתה זורקת אותו מכל המדרגות.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים Lev בוא אתן דוגמא קיצונית לרשתות בארצות הברית לדוגמא sams club\walmartאתה יכול לרכוש שם טלויזיה להשתמש בה עד אם אני לא טועה חצי שנה ולהחזיר!בוא נלך יותר קיצוני עכשיו יש פרסומת שרצה בטלויזיה של שברולטקנה אוטו אם אתה לא מרוצה ממנו תוך 60 יותר אתה ראשי להחזיר אותו !!!אוטו!!! ב 20 אלף דולר!!!כנס לאתר של שברולט ארצות הברית אם אתה לא מאמין.http://www.free-press-release.com/news-the-chevrolet-60-day-satisfaction-guarantee-is-real-1253306338.htmlhttp://connect.jimgloverchevy.com/oklahoma/chevy-60-day-satisfaction-guarantee/ופה החנות מנסה לדפוק לקוחות תמימים. ונא לזכור החנות אשמה ולא הלקוח. OMD לא עשה כלום לא כשורה הוא שילם, החנות עשת טעות ולא חייבה אותו ופתאום נזכרה,ועכשיו הם עושים עליו צייד מכשפות, בזמן שהם עוד טוענים שהוא "לקוח ותיק"שעשה רכישות שווי אלפי שקלים.פשששששששש איזה יחס ללקוח ותיק!לא הייתי רוצה לדעת מה היחס ללקוח חדש.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים ב. כמה כבר הקלטות עולות? 5$? לא מדובר בכלל בהפסד עבור רשת. מצד שני אני מבטיח לך שאם הלקוח היה רוכש וידיאו ואחרי שבועיים היה מתחיל מבצע 1+1 על כל מכשיר אלקטרוניקה באותו המחיר החנות הייתה בלי קבלה הייתה זורקת אותו מכל המדרגות.כמה שאתה טועה !בארצות הברית מאוד קשה ויקר לקבל רישיון עסק ומאוד קל לעבד אותו, בגדול הלקוח שם תמיד צודק.אני הייתי בארצות הברית 4 פעמים בשנתיים האחרותות ועשיתי המון קניות ומניסיון האישי, אם קנית נניח בגד במחיר של 50$ ואחרי חודש המחיר ירד ל-25$, אתה מגיע לחנות עם הבגד שקנית (כשיש עליו עדיין תווית) וקבלה ומקבל את ההפרש באותה צורה ששילמת (אם שילמת מזומן, אתה מקבל מזומן ואם שילמת באשראי מזכים אותך באשראי). שלא נדבר על זה שאפשר להחזיר תוך 90 יום ולקבל החזר מלא הרבה פעמים מבלי שישאלו אותך למה אתה רוצה להחזיר.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים פחח.. אני במקום פותח הדיון לא הייתי זז משם מטר עד שהיו מביאים לי את מה שמגיע לי, גם אם היו מזמינים משטרה. עם אנשים כאלה זה הולך רק בצעקות.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים כמה שאתה טועה !בארצות הברית מאוד קשה ויקר לקבל רישיון עסק ומאוד קל לעבד אותו, בגדול הלקוח שם תמיד צודק.אני הייתי בארצות הברית 4 פעמים בשנתיים האחרותות ועשיתי המון קניות ומניסיון האישי, אם קנית נניח בגד במחיר של 50$ ואחרי חודש המחיר ירד ל-25$, אתה מגיע לחנות עם הבגד שקנית (כשיש עליו עדיין תווית) וקבלה ומקבל את ההפרש באותה צורה ששילמת (אם שילמת מזומן, אתה מקבל מזומן ואם שילמת באשראי מזכים אותך באשראי). שלא נדבר על זה שאפשר להחזיר תוך 90 יום ולקבל החזר מלא הרבה פעמים מבלי שישאלו אותך למה אתה רוצה להחזיר. א. אני לא מסכים עם הגישה הלקוח תמיד צודק. ברוב המקרים הלקוח תמיד טועה. תשאל כל נותן שירות. ב. בין עסק ללקוח מתקיימים יחסי גומלין. העסק מעוניין למכור הלקוח מעוניין לקבל מוצר ושירות. בארץ לקוחות חושבים שעסק אפשר לדפוק איך שרוצים וכמה שרוצים. זה נכון לגבי ספקיות סלולר, חברות אינטרנט, חברות כבלים, בתי מלון ורבים אחרים. במקום להגיד ללקוח בפנים "גרמת נזק תמודד עם זה" או "מצטערים, השמש לא זורחת לך מהתחת יש תור. הטכנאי יגיע מחר" החברות מלמדות את הלקוח שאם צועקים מקבלים כל מה שרוצים + פיצויים. במקום לקבל לקוחות חוזרים מקבלים לקוחות נוכלים, רמאים וסחטנים. קח לדוגמא Yes. אומרים ללקוח בצדק שיש תור והטכנאי יגיע רק מחר. הלקוח מתחיל לצרוח כמו בהמה "אבל מה זה?!?!?! אני אתנתק!!!" Yes צריכים להגיד לו "אין בעיה, אני מעביר אותך למחלקת ניתוקים". שילך לעזאזל. למי הוא יעבור? HOT? אין בעיה. וכשתהיה לו בעיה ב-HOT וגם שם יגידו טכנאי יגיע רק מחר למי הוא ילך? יחבר אנטנה לתחת שלו? לא! הוא יסתום את הפה ויחכה כמו בן אדם לתורו. ככה יוצרים חברה של אנשים מנומסים וסבלנים.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים א. אני לא מסכים עם הגישה הלקוח תמיד צודק. ברוב המקרים הלקוח תמיד טועה. תשאל כל נותן שירות. ב. בין עסק ללקוח מתקיימים יחסי גומלין. העסק מעוניין למכור הלקוח מעוניין לקבל מוצר ושירות. בארץ לקוחות חושבים שעסק אפשר לדפוק איך שרוצים וכמה שרוצים. זה נכון לגבי ספקיות סלולר, חברות אינטרנט, חברות כבלים, בתי מלון ורבים אחרים. במקום להגיד ללקוח בפנים "גרמת נזק תמודד עם זה" או "מצטערים, השמש לא זורחת לך מהתחת יש תור. הטכנאי יגיע מחר" החברות מלמדות את הלקוח שאם צועקים מקבלים כל מה שרוצים + פיצויים. במקום לקבל לקוחות חוזרים מקבלים לקוחות נוכלים, רמאים וסחטנים. קח לדוגמא Yes. אומרים ללקוח בצדק שיש תור והטכנאי יגיע רק מחר. הלקוח מתחיל לצרוח כמו בהמה "אבל מה זה?!?!?! אני אתנתק!!!" Yes צריכים להגיד לו "אין בעיה, אני מעביר אותך למחלקת ניתוקים". שילך לעזאזל. למי הוא יעבור? HOT? אין בעיה. וכשתהיה לו בעיה ב-HOT וגם שם יגידו טכנאי יגיע רק מחר למי הוא ילך? יחבר אנטנה לתחת שלו? לא! הוא יסתום את הפה ויחכה כמו בן אדם לתורו. ככה יוצרים חברה של אנשים מנומסים וסבלנים. א. לי יצא להיות משני צידי המתרס ואני רוצה להבהיר שהלקוח באמת צודק! אין מה לעשות. כעסק אתה תהיה חייב להתחשב בסיפוק הלקוחות. בלעדיהם לא יהיה עסק.ב. לקוחות שצועקים כמו בהמות בגלל שאין טכנאי להיום עושים זאת בצדק. כשעבדתי בתמיכה טכנית באחד מחברות תשתית האינטרנט בארץ, הייתי המום מכמה בקשות (מוצדקות) לטכנאים מקבלים כל יום (בגלל תשתית גרועה ועבודה מחורבנת של הטכנאים הקודמים) וכמה טכנאים זמינים ישנם לכל אזור. תשב אתה מהצד השני של הטלפון ותנסה להסביר ללקוח ממרכז הארץ שהוא חייב לחכות שבועיים(!) לטכנאי כדי שיהיה לו אינטרנט. אני נלחמתי הרבה בשביל הלקוחות והגעתי למצב שמנהל במחלקת טכנאים הוציא עלי תלונה.ושתדע שכמו הלקוחות שצועקים יש גם לקוחות שבוכים. היו לי כמה שיחות עם לקוחות שאשכרה בכו לי כדי שאנתק אותם כי פשוט נמאס להם מהשירות שהם קיבלו. (וכמו כל נציג תמיכה טכנית הייתי עונה "אני בתמיכה ואני לא יכול לנתק, אז אעביר אותך לשירות לקוחות") וכואב לך הלב על הלקוח שאפילו להתנתק לו מרשים לו.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים עכשיו גם הסתכלתי על המפרט של OMD והם עוד אומרים שהוא לקוח ותיק, ברור שהם הרויחו עליו כמויות עצומות של כסף ושאם הם לא היו עושים את הדבר הטיפשי הזה היו יכולים להרויח ממנו עוד הרבה, הויכוח הזה לא נראה טיפשי למישהו?הייתי אומר שזה לירות לעצמם ברגל אבל זה יותר כמו לקפץ בשדה מוקשים.Thermaltake Spedo AdvanceASUS REPUBLIC OF GAMERS Rampage II Extreme24/7 Corei7 920 OVERCLOCK= 4.2 MHZMushkin DDR3 6144MB (2048MBx3) 1600Mhz CL-7Thermalright CPU Cooler 120 Xtreme Socket 1366Noctua 120MM Case Fan NF-P12- X3Gigabyte nVIDIA GeForce GTX 295Tagan BZ 900-wattLCD - SAMSUNG -T 240WD Caviar® Green 1TBWINDOWS 7 64 BITOMD - אני מאוד מקווה שקנית את המפרט הזה כי אתה פריק גיימינג/OC אמיתי עם מערכת חנקן נוזלית בבית וקרן נאמנות שזה עתה השתחררה ולא כי מישהו מ-SKYPC שכנע אותך שזה כדאי באיזושהי רמה...לא מכיר את OMD, אבל ממרום שנותי קצת קשה להאמין שמי שמוכן משום מה לבזבז כל כך הרבה כסף על המחשב שלו ילך וינסה לתחמן את החנות ב-700 ש"ח... זה בקושי 5% מהתקציב של המערכת הזו. רק הרווח שהם עשו פה על המפרט הזה מכסה להם את ההפרש פעמיים - מי קונה כאלה מפרטים בכלל מלבד מתי מעט (שגם הם, בוא נודה על האמת, היו מסתדרים יופי גם עם חצי ממנו)?[br]פורסם בתאריך: 3.10.2009 בשעה 11:51:32א. אני לא מסכים עם הגישה הלקוח תמיד צודק. ברוב המקרים הלקוח תמיד טועה. תשאל כל נותן שירות. ב. בין עסק ללקוח מתקיימים יחסי גומלין. העסק מעוניין למכור הלקוח מעוניין לקבל מוצר ושירות. בארץ לקוחות חושבים שעסק אפשר לדפוק איך שרוצים וכמה שרוצים. זה נכון לגבי ספקיות סלולר, חברות אינטרנט, חברות כבלים, בתי מלון ורבים אחרים. במקום להגיד ללקוח בפנים "גרמת נזק תמודד עם זה" או "מצטערים, השמש לא זורחת לך מהתחת יש תור. הטכנאי יגיע מחר" החברות מלמדות את הלקוח שאם צועקים מקבלים כל מה שרוצים + פיצויים. במקום לקבל לקוחות חוזרים מקבלים לקוחות נוכלים, רמאים וסחטנים. קח לדוגמא Yes. אומרים ללקוח בצדק שיש תור והטכנאי יגיע רק מחר. הלקוח מתחיל לצרוח כמו בהמה "אבל מה זה?!?!?! אני אתנתק!!!" Yes צריכים להגיד לו "אין בעיה, אני מעביר אותך למחלקת ניתוקים". שילך לעזאזל. למי הוא יעבור? HOT? אין בעיה. וכשתהיה לו בעיה ב-HOT וגם שם יגידו טכנאי יגיע רק מחר למי הוא ילך? יחבר אנטנה לתחת שלו? לא! הוא יסתום את הפה ויחכה כמו בן אדם לתורו. ככה יוצרים חברה של אנשים מנומסים וסבלנים. מה שתארת עכשיו הוא אבי כל חטאת בצורה שבה מימשו כאן בארץ את הקפיטליזם האמריקאי - מצד אחד מפשיטים את המדינה מכל נכסיה ומוסרים אותם לכמה עשירי-סגולה ומהצד השני לא מקיימים כל רגולציה ו/או בקרה שתוודא שחוקי השוק והתחרות מתקיימים בפועל. הפועל היוצא מכך הוא שאנחנו שבויים בידיהם של 2-3 תאגידים בכל תחום ותחום כמעט (סלולר, בנקים, TV ועוד) שנותנים הלכה למעשה תנאים כמעט זהים אחד לשני ולרוב נמצאים בבעלויות צולבות שונות ומשונות. אין תחרות של ממש , אין אלטרנטיבה וכמעט תמיד הצרכן נדפק.אל תבלבל בין התסכול של נותני השירות להציע חלופה ראויה לבין התביעה הצודקת מכל של הלקוח לקבל שירות מקצועי, הוגן ובמחירים שפויים - תחמנים תמיד היו ויהיו אבל התחמנים הגדולים באמת, ששודדים את כ-ו-ל-נ-ו השכם וערב, הם אלה שמשלמים לאותו "נותן שירות" משכורת מצחיקה ולא נותנים לא בכלל אפשרות לתת שירות ראוי. דווקא זה דוחף את האנשים לאיים בהתנתקות ולצעוק כי אחרת אין כל סיכוי שיקבלו משהו - כל עוד הם כבשים שקטות בעדר המניב מזומנים אין כל סיבה להתייחס אליהם אחרת "כי ממילא - לאן הם ילכו? לחברה השניה שבבעלותי?".אבל זה כבר דיון אחר לגמרי...
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים ואני ראיתי במו עיניי ישראלי שנכנס לסופר!, ומושיט חבילת עוגיות רול בקופה הראשית בטענה שהם יבשות, והקופאית הראשית פתחה את החבילה ואיזו הפתעה! מתוך 20 עוגיות נשארו רק 4, אבל אם זה יבש למה אכלת? ומשם צעקות וקללות ומה לא..מה שמזכיר לי שקניתי בסופר אצלנו נקטר רימונים של ספרינג אם אינני טועה, ומסתבר שהוא היה פתוח :-\וכן, לאור השתלשלות העניין, גישת החנות והתנהלותה - לא יהיו לי יותר שום עסקים עם skypc.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים הנה ניסיון שלי איתםקניתי לפני שנתיים צורב DVD של ASUS - לפני חודש התקלקל ולאחריות נשארו ימים בודדים (שבוע) - הם החליפו לי לחדש של SAMSUNG ללא בעיות - הם אמרו לי שאין יותר ASUS במהירות בה קניתי ולכן אני אקבל תחליפי חדש שווה ערך של סמסונג. מקובל לחלוטין - אני מרוצה סך הכל. רק חבל שלקח להם שבוע וקצת להחליף לי אבל לפחות לא עשו בעיות. זהו הניסיון היחידי שלי איתם בכל הנוגע למימוש אחריות. אולי מכיוון שמדובר בכסף קטן (צורב חדש עולה היום פחות ממאה ש"ח) הם החליפו לי ואצלך מדובר בכרטיס גרפי של מאות שקלים אז הם עושים בעיות אני לא יודע - בכל מקרה בהצלחה עם זה.
פורסם 2009 באוקטובר 316 שנים לא מכיר את OMD, אבל ממרום שנותי קצת קשה להאמין שמי שמוכן משום מה לבזבז כל כך הרבה כסף על המחשב שלו ילך וינסה לתחמן את החנות ב-700 ש"ח... זה בקושי 5% מהתקציב של המערכת הזו. רק הרווח שהם עשו פה על המפרט הזה מכסה להם את ההפרש פעמיים - מי קונה כאלה מפרטים בכלל מלבד מתי מעט (שגם הם, בוא נודה על האמת, היו מסתדרים יופי גם עם חצי ממנו)?[br]פורסם בתאריך: 3.10.2009 בשעה 11:51:32מה שתארת עכשיו הוא אבי כל חטאת בצורה שבה מימשו כאן בארץ את הקפיטליזם האמריקאי - מצד אחד מפשיטים את המדינה מכל נכסיה ומוסרים אותם לכמה עשירי-סגולה ומהצד השני לא מקיימים כל רגולציה ו/או בקרה שתוודא שחוקי השוק והתחרות מתקיימים בפועל. הפועל היוצא מכך הוא שאנחנו שבויים בידיהם של 2-3 תאגידים בכל תחום ותחום כמעט (סלולר, בנקים, TV ועוד) שנותנים הלכה למעשה תנאים כמעט זהים אחד לשני ולרוב נמצאים בבעלויות צולבות שונות ומשונות. אין תחרות של ממש , אין אלטרנטיבה וכמעט תמיד הצרכן נדפק.אבל זה כבר דיון אחר לגמרי...+1
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.