פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים לקונים חדש - כל מי שחושב לקנות ציוד SKYPC, יידע כי זה יהיה בעייתי למכור אותם אח"כ כציוד יד-שנייה.לקונים יד שנייה - מכיוון של-SKYPC יש מדיניות מוצהרת של העברת חובות מלקוח ללקוח, אין זה יהיה מומלץ לקנות מוצרים אשר ניקנו במקור ב-SKYPC.
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים קצת מאוחר בשלב זה של הדיון אבל הבהרה קטנה:חשבונית איננה הוכחת תשלום!!! ברגע שעסק מוציא סחורה (מוכר לקונה או לספק אחר וכו') הוא חייב להוציא חשבונית (או תעודת משלוח אבלנעזוב את זה) ללא שום קשר אם התשלום התקבל או לא. כאשר ישלמו לו יוציאו קבלה כדי שלקונה תהיה הוכחת תשלום. כאשר לקוח פרטיקונה מוציאים בד"כ מסמך אחד שנקרא חשבונית מס-קבלה שבה מאוחדים שני המסמכים האלו. OMD וBUG2000 הציגו רק חשבוניותכך שטכנית הם לא הציגו הוכחת תשלום. כמובן שללקוח פרטי כמעט בלתי אפשרי לקבל ציוד ללא סוג של תשלום כלשהו בעת קבלת הסחורה.מעבר לזה - אני לא רואה שום זכות ויכולת של החנות לקחת את הדין לידיים במקרה של מוצר ששולם במלואו.
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים אני ממש לא מבין את התגובה של מנהל החנות.אתה לא יודע מה זה פרסום שלילי?אם היה לך טיפה היגיון הייתה כותב כבר בהודעה הראשונה שלך שאתה מחויב לתת אחריות ללקוח ולתת לו איזשהו פיצוי, לא רק שזה היה פותר את הבעיה אלא שלא היית מאבד עסקים בשווי של כמה אלפי שקלים(כל מנהל פורום שלא ימליץ על סקאי(Nike,Tmpuser) הוא כמה עשרות לקוחות פוטנציאליים).אז לא רק שבהודעה הראשונה יצאת כנגד לקוח אחר, אלא שלא אמרת שום דבר לגבי החשבונית התקפה שהוא מחזיק בידו והיא לבד מראה על עסקה כשרה שנעשתה על אותו כרטיס המסך.אז לא רק זה, עכשיו אתה כותב הודעה מתנשאת ולא יורד מהסוס שלך?!למה אתה יורה לעצמך ברגל!? לא ברור לך שחלק מרכזי מהעסקים שמגיעים אליך עוברים דרך פה קודם?!
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים אני חייב לציין שהת'רד הזה, יום אחד בלבד אחרי שהוא נפתח, כבר הגיע לעמוד התוצאות הראשון בגוגל בחיפוש המחרוזת "SKYPC".
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים אני לא מסכים כאן עם הכותבים לדעתי חנות מעולה.יש כאן עסקה שלא הושלמה והיה מצד החנות ומצד הלקוח לטפל בבעייה ולא להשאירה אבל מפה ועד לעשות לחרם רחוקה הדרך לדעתי..
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים SKYPC אתם מתחמקים מהאחריות כול חברה נורמלית הייתה מחליפה את המוצר ומיידעת את הצרכן על זה שיש לו (או לבעלים הקודמים ) חוב ולא דופקת קומבינה 1 אתם לוקחים את המוצר 2 שולחים ליבואן 3 המוצר חוזר מהיבואן 4 ואז אומרים "אתה לא מקבל את המוצר עד שהחוב לא משולם" עם אתם לא רוצים לתת שירות אז אל תיקחו את הכרטיס מה שעשיתם זה פשוט (אני מצטט את רפי גינת ) "קומבינה" לא אמור ליהיות קשר בן מוצר אחד שניקנה לבין מוצר אחר שניקנה (כול עוד הם לא ניקנו ביחד) חוץ מזה עם כול דקה שאתם לא אונים לעניין אתם מאבדים לקוחות זה האינטרנט המקום הראשון שמחפשים בו מחירים ומוצרים ואיך שירשמו SKYPC יראו את כול התגובות פו בעמוד הראשון של גוגל כול דקה שאני סופר אתם מאבדים לקוח או שניים __________________________________________ לכול משחושב שהיצרן יממש את האחריות __________________________________________ ממש לא ניראה לי היצרן לא מקיר בצרכן רק בחנות היצרן יעזור רק עם הוא יהיה ממש ממש ממש נחמד
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים אני לא מסכים כאן עם הכותבים לדעתי חנות מעולה.יש כאן עסקה שלא הושלמה והיה מצד החנות ומצד הלקוח לטפל בבעייה ולא להשאירה אבל מפה ועד לעשות לחרם רחוקה הדרך לדעתי..אתה שם לב שההגיון שלך קצת חריג, נכון? אם אתה מדבר על העסקה הראשונית, אומנם החנות טוענת שהיא לא הושלמה, אך אני לא מכיר עוד חנות בארץ שתאפשר ללקוח פרטי לקחת ציוד בלי לשלם. קח שעפ"י ההגיון הסביר העסקה הושלמה מזמן.אם אתה מדבר על "עסקת" התיקון, אזי אלמלא הלחץ שמופעל כאן העסקה הייתה מושלמת כבר מזמן לרעת הלקוח, אך אנו מקווים שהמצב יפתר לטובתו.כעת אם החברה רוצה לצאת מהמצב הזה בדרך הטובה ביותר עבורה, היא חייבת בהקדם להחליף ללקוח את הכרטיס ולפצות אותו פיצוי נדיבעבור כל עוגמת הנפש שהוא חווה עד כה. במידה ויש לה טענות אחרות כלפי OMD, היא מוזמנת לתבוע אותוולהוכיח בבית משפט את טענותיה.
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים אני דווקא הזמנתי מספר פעמים מSKY והייתי מרוצה מאוד!ד"א יום חמישי קיבלתי ראוטר אלחוטי שהזמנתי מהם לפני יום כיפור!ואני לא יפחד לבצע מהם הזמנות בעתיד!לכל בעיה יש פיתרון בין אם זה בית משפט או משטרה או הוצאה לפועללדעתי הקונה צריך לקבל את האחריות על המוצר שהוא שילם עליו בין אם הוא בא מטעם הקונה המקורי או לאובעניין החוב כמו שאמרתי יש מספיק דרכים לגבות חובות ותפקיד החנות היה לפנות לבית משפט או לגוף אחר להביא הוכחות ולסגור את הסיפורכמובן שזו דעתי
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים אני לא מסכים כאן עם הכותבים לדעתי חנות מעולה. יש כאן עסקה שלא הושלמה והיה מצד החנות ומצד הלקוח לטפל בבעייה ולא להשאירה אבל מפה ועד לעשות לחרם רחוקה הדרך לדעתי.. גם לדעתי אתה טועה בתפיסה שלך מה איכפת לאדם X איזה עסק יש לאדם Y עם החנות .... אם הקונה המקורי קיבל את הסחורה ללא תשלום בגלל טעות של החנות לחנות יש עסק מולו ולא מול אף אחד אחר. אני אולי יכול להבין איכשהו אם הוא באמת היה נכנס וגונב כרטיס ומוכר אותו אבל אז פה מדובר בעבירה פלילית ובשביל זה מדינת ישראל הרימה מערכת חוק עם משטרה ובתי משפט ... אבל כל עוד אין תלונה במשטרה אני ממש לא מאמין שהכרטיס נגנב המוכר כנראה טעה בחשבונית או משהו וחייב סכום לא נכון וזו טעות של החנות ועליה לשלם על זה... אני אישית אשמור מרחק גם במידה וכן יוחלף הכרטיס כי ברגע שמנהל חנות חושב שהוא גם שופט וגם שוטר נראה לי שמשהו לא תקין. למרות שזה אחלה עלילה לסרט מי שזוכר את JUDGE DRED
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים לאחרונה עשיתי הזמנה מSKYPC קיבלתי שני דפים האחד - חשבונית מס השני - קבלה יכול להיות של OMD אין קבלה על הכרטיס ? כי כאן הוא הראה חשבונית מס של הספק והכרטיס אבל קבלות לא ראיתי
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים לאחרונה עשיתי הזמנה מSKYPC קיבלתי שני דפים האחד - חשבונית מס השני - קבלה יכול להיות של OMD אין קבלה על הכרטיס ? כי כאן הוא הראה חשבונית מס של הספק והכרטיס אבל קבלות לא ראיתיקיבלת את החשבונית מס לפני ששילמת?
פורסם 2009 באוקטובר 216 שנים הטכנאי אמר לי שהוא מחליף את השם של בעל הכרטיס בכדי שלא יהיה בעיות עם זה .[/index.php?topic=432579.msg3718502#msg3718502נשמע כאילו אתה מחליף בעלות על רכב.למה אתה לא ניגש לעורך דין ומגיש תביעה.אם אני הייתי הקונה המוקרי הייתי מגיש תביעה יחד איתך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.