כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 25 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

אני כבר כמה זמן עוקב אחרי הטארד הזה....ולרגע נזכרתי שהמסך שלי קניתי ב TMS לפני כשנה....עכשיו מה הקטע בדיוק הוא התחיל להתנהג מוזר...טפו טפו טפו עובד כרגע...אבל חשבתי לעצמי מה יקרה כשהוא יתקלקל..?

אחריות בTMS כבר לא תהיה לי עקב המצב אני מבין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני כבר כמה זמן עוקב אחרי הטארד הזה....ולרגע נזכרתי שהמסך שלי קניתי ב TMS לפני כשנה....עכשיו מה הקטע בדיוק הוא התחיל להתנהג מוזר...טפו טפו טפו עובד כרגע...אבל חשבתי לעצמי מה יקרה כשהוא יתקלקל..?

אחריות בTMS כבר לא תהיה לי עקב המצב אני מבין...

עד כמה שאני יודע TMS/TMSFOX לא ייבאו שום מסך בעצמם, האחריות היא בכל מקרה מהיבואן, החנות במקרים כאלה זה רק שירות ללקוח והם שולחים ישר ליבואן בלי לגעת בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לאמינות אני חושב שניתן לומר שאין שום רבב בTMS. על אחת כמה וכמה לאחר המקרה של TMSFOX.

לעומת זאת - בקשר ליציבות - זאת אינני יודע ואני לא הייתי מסתמך עליה. צריך לפי דעתי לתת לחנות עוד קצת זמן לחזור על הרגליים - גם לאחר הפירוק עם TMSFOX וגם אחרי שקנו אותם מחדש - צריך לתת להם זמן להתארגן ולראות האם הם באמת יציבים ועומדים על הרגליים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק!

אני ממש לא חושב שבגלל מה שקרה לא צריך לקנות מהם...אלא להפך!

תראו את הרצינות של מנהל TMS(גיא גרניט)

כזה מנהל חנות, ואין לכם מה לדאוג!

תקנו מTMS ותראו להם ששום דבר לא השתנה, גם כשהייתה להם מעידה קטנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אתם שתולים או מה?

במקרים כאלו החנות צריכה לעשות את הצעד

להראות ששום דבר לא השתנה.

אפילו לבוא לקראת הלקוחות ולעשות את הצעדים הנוספים, כמו שאמרו שיטפלו במי שרכש מהרשת המשולבת, ולהתאמץ עוד קצת יותר כלפי מי שרכש באיזור המרכז ולסדר נקודת איסוף למוצרים שצריכים שירות.

הלקוח עצמו לא צריך לבטוח בחנות, ולא צריך להראות ששום דבר לא השתנה כי דברים כן השתנו, אחרי הכל מה שקרה לTMSFOX עלול לקרות לכל חנות, ויותר מכך לחנות שהייתה חלק מTMSFOX.

וMENI HEN, פעולה כזאת היא בהחלט לא מעידה קטנה.

אנשים תקועים עם ציוד שעדיין לא קיבלו.

אנשים קנו ציוד בהנחה שתהיה להם אחריות, וכעת הם צריכים לשלוח על חשבונם את המוצרים לחיפה בשביל שיטפלו בהם.

ורק בשביל שתבין, לרוכשי ראשון לציון, היו מספיק אופציות אחרות, כגון SKYPC, אלוף מחשבים, IVORY, KSP, COBRAPC וכו', אז ברגע שהם צריכים לשלם עוד כסף בשביל לקבל אחריות שהיו אמורים לקבל מראש, זו מעידה רצינית!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, הם שתולים ואתה קרציה

טוחן פה ערימות של מילים על כך שאין לך מרכז לממש אחריות ליד הבית ואפילו אין לך אחריות לממש כרגע.

ואם חס וחלילה תצטרך לשלוח בדואר חלק למימוש בתוך הארץ וזה יעלה לך 15 שקל, השמיים יפלו?

לא, הרבה יותר הגיוני שיחזיקו מרכז שירות במרכז במיוחד :kopfpatsch:

תהיה קצת יותר אובייקטיבי, תוציא את הראש מהתחת ותבין שהם לא עשו כלום בכוונה, הם משתדלים לעזור למי שהן יכולים (ואתה לא באמת יכול לצפות מהם לקחת את כל העלויות של פשיטת הרגל של השותפים שלהם)

ולא, לא קניתי מהם אף פעם, אני לא עובד שם ואין לי שום אינטרס בחנות הזאת, פשוט כבר נמאס מהתגובות הבכייניות שלך בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אתם שתולים או מה?

במקרים כאלו החנות צריכה לעשות את הצעד

להראות ששום דבר לא השתנה.

אפילו לבוא לקראת הלקוחות ולעשות את הצעדים הנוספים, כמו שאמרו שיטפלו במי שרכש מהרשת המשולבת, ולהתאמץ עוד קצת יותר כלפי מי שרכש באיזור המרכז ולסדר נקודת איסוף למוצרים שצריכים שירות.

הלקוח עצמו לא צריך לבטוח בחנות, ולא צריך להראות ששום דבר לא השתנה כי דברים כן השתנו, אחרי הכל מה שקרה לTMSFOX עלול לקרות לכל חנות, ויותר מכך לחנות שהייתה חלק מTMSFOX.

וMENI HEN, פעולה כזאת היא בהחלט לא מעידה קטנה.

אנשים תקועים עם ציוד שעדיין לא קיבלו.

אנשים קנו ציוד בהנחה שתהיה להם אחריות, וכעת הם צריכים לשלוח על חשבונם את המוצרים לחיפה בשביל שיטפלו בהם.

ורק בשביל שתבין, לרוכשי ראשון לציון, היו מספיק אופציות אחרות, כגון SKYPC, אלוף מחשבים, IVORY, KSP, COBRAPC וכו', אז ברגע שהם צריכים לשלם עוד כסף בשביל לקבל אחריות שהיו אמורים לקבל מראש, זו מעידה רצינית!

צודק וכל השאר FANBOYS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יהיה מעניין לעשות הצבעה ולבדוק מה הדעה של אנשים...גם מעניין שכל אחד כ"כ בטוח שהוא צודק ככה שהוא רק צוחק על הדעה השניה...זה די נראה מטומטם מבחוץ -_-

בכ"מ אני בדעה של דנדן. אני לא תורם לחנות אני בסה"כ צרכן שמחפש תמורה לכסף שלו, ותכלס אם החנות לא באה לקראתי אני לא קונה.

אני מצפה מהחברה לתת לי תמורה לכסף, אני לא קונה בשביל שהחברה תתקדם. תיפול? לא בעיה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OMRIJ תתחיל להגיב כמו בן אדם.

וVATOS עם תגובות כמו שלך, אתה יכול ללכת לחפש.

OMRIJ, כשאתה קונה רכיב אחד או שניים, ולא מחשב שלם, אתה מחפש לקנות את זה בזול, ברגע שאתה קונה לדוגמא מוצר שעולה 100 שקל, אם תצטרך לשלוח אותו לתיקון פעם אחת, עלה לך משלוח של 15 שקל, כלומר 15% כבר

אם תצטרך פעמיים 30% וכן הלאה.

ואם קנית כבר מחשב שלם, אז אתה נדפק עוד יותר, כי משקל הוא פונקציה חשובה מאוד במשלוחים.

כפי שהציעו להם בעבר, אני לא מבקש מהם שיפתחו סניף או נקודה כלשהי כאן, הם יכולים להעזר בחנויות אחרות שנמצאות בראשון, אפילו תמורת תשלום כאשר מגיע לחנות מוצר XYZ.

או לפחות שיציעו החזר על המשלוחים אליהם אם הם לא מעוניינים לעזור בצורה אחרת.\

ודרך אגב, בנוגע לזה שאמרת שאין לי אחריות לממש כרגע, כאן אתה טועה, יש לי BAD SECTORS על הזכרון שקניתי, עוד מרגע הקנייה, ואפילו התקשרתי למוכר אבל הוא אמר שכרגע אין להם בסניף , אז כדאי לי לחכות קצת.

למזלי הBAD SECTORS עדיין לא גרמו לBSOD, אבל עדיין מומלץ להחליף אותו.

ובנוגע ללוח אם, יש לו בעיה באחד מחיבורי הUSB, אבל גם במקרה הזה היה עדיף להחליף, אבל לרגע זה אין טעם להשבית את המחשב לתקופה כל כך ארוכה.

אם המצב יחמיר אני אשלח אותו לחיפה.

מצד שני אם לא אצטרך לסמוך על הדואר, ובזבוז הזמן שלהם, ויהיה אפשר להעביר את הדברים לחיפה דרך TMS בצורה כלשהי, אני אממש אחריות בשנייה שיודיעו.

אז אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר, בבקשה ממך אל תגיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לך יש BAD SECTORS (או BED SECTORS) בזכרון ואני זה שלא יודע על מה הוא מדבר? :lol:

לך תארגן איזו מכירה קבוצתית במקום לשבת ולבכות כמו ילדה.

יש לך חלק שדרושה לו אחריות?

כל הכבוד, תקפוץ לסניף הדואר המקומי ותממש אותה, כאילו אם היה סניף מקומי לאיסוף זה לא היה לוקח כמה ימים עד שהיית מקבל חלק במקום

(מה, בימינו החנויות כבר לא בודקות שבאמת יש בעיה בחלק? אם הם ישאירו את הבדיקה בידיים של נוב כמוך הם באמת יפשטו רגל)

וכן, 15 שקל זה 15% ממאה שקל, זה לא משנה את העובדה שזה עדיין פאקינג 15 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...