Dlink 2760U - הראוטר האלחוטי שבזק מציעה מהיום. - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dlink 2760U - הראוטר האלחוטי שבזק מציעה מהיום.


nimrodim

Recommended Posts

תראה השואל המקורי שאל אם כדאי לרכוש את הראוטר במבצע של .

אני עניתי על זה ורק על זה. לא העלבתי אותך, לא העלבתי את , רק התייחסתי באופן עניני למה שנשאל האם המבצע כדאי.

בענין הזה אין לי מה להוסיף יותר על מה שנאמר.

שיהיו לך חיים נפלאים, תמשיך להרגיש שדופקים אותך, ושיהיה בהצלחה!

רק סתם אזהרה - להפסיד בתביעת דיבה זה הרבה כסף... :xyxthumbs:

אתה מייחס לי שוב ושוב כל מיני תכונות אופי שליליות ורעות.

אתה מאיים בתביעות דיבה כדי שלא אומר שעסקת הראוטר רעה ללקוח.

טוב שאינך מייצג את לא משפטית ולא ציבורית כך שבשעת הצורך יוכלו להתנער ממך וממעשיך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

...עדיין מדובר במהלך עסקי הגיוני וחוקי...

ניתן לעיין במדריך המלא של הנתב (לינק לPDF) ? רצוי בעברית , אך אפשרי גם באנגלית .

ועוד שאלה - אנטנה אחת מספיקה לתקן N (עם Stream יחיד?) . כי נתבי N שאני ראיתי היו בעלי 2-3 אנטנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מסכים עם עצמך, אני חושב שהבעיה בדרך החשיבה שלך...

בנוגע להגינות - אף לקוח לא יודע מה יהיו המבצעים בשנה השנייה או השלישית שלו, זה טבעו של - להשתנות.

מעבר לזה - אסור לחייב לקוח למבצע על חבילה מעל ל18 חודשים (רגולטור הגבלים עסקיים), ומעבר לזה - ההתחייבות היא לציוד ולהשארות בבזק.

וחוץ מזה, אם אחרי שנה\שנתיים פתאום יהיה למהירות יותר גדולה בפחות כסף - אתה הרי תתלונן שתקעו אותך בהתחייבות ארוכת טווח...

בקיצור - אני מיציתי את הדיון איתך - אתה מסוג האנשים שמחפים איפה דופקים אותם ולנסות להסביר לך משהו זה כמו לדבר עם קיר...

שיהיו לך חיים נפלאים, תמשיך להרגיש שדופקים אותך, ושיהיה בהצלחה!

רק סתם אזהרה - להפסיד בתביעת דיבה זה הרבה כסף... :xyxthumbs:

להפסיד בתביעת דיבה,בונא jony-pony אתה מכור לבזק,כמה הם משלמים לך שאתה מייצג אותם כול כך נאמנה.אל תבלבל את המוח,אני עכשיו באמצע תביעת ענק נגד ונגד טלמסר,המשפט לטובתי ורוב הסיכויים שאנחנו ועוד חברה קרובים לזכייה,רק צריך לקבוע את עלות הפיצויים שסלקום תשלם לכול לקוח.

אז תעשה לי טובה תישאר במעבדה הטכנית שלך בבזק נזק,אל תדאג גם אתכם יתבעו -זה יקח זמן אבל גם תחטוף מספיק תביעות חמוד-עד שהיא תתעורר או שלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להפסיד בתביעת דיבה,בונא jony-pony אתה מכור לבזק,כמה הם משלמים לך שאתה מייצג אותם כול כך נאמנה.אל תבלבל את המוח,אני עכשיו באמצע תביעת ענק נגד ונגד טלמסר,המשפט לטובתי ורוב הסיכויים שאנחנו ועוד חברה קרובים לזכייה,רק צריך לקבוע את עלות הפיצויים שסלקום תשלם לכול לקוח.

אז תעשה לי טובה תישאר במעבדה הטכנית שלך בבזק נזק,אל תדאג גם אתכם יתבעו -זה יקח זמן אבל גם תחטוף מספיק תביעות חמוד-עד שהיא תתעורר או שלא.

מצטער, לא הצלחתי לקרוא מה שכתבת, הדגל המגוכח שם בצד גרם לי לצחוק כל כך... :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מומלץ לרכוש נתב ומתאם אלחוטי של אותו היצרן על מנת לקבל מקסימום תוצאות טובות בנוסף לאישור של המוצרים ע"י ארגון התקינה Wi-Fi Alliance

אני קניתי בבזק נתב אלחוטי תקן N ומתאם אלחוטי תקן N וזה עובד לי פגז.

לגביי פורטים יש לו 100 מגה אבל לא צריך יותר מיזה , הוא מריץ קבצי של 1080 באלחוט בצורה חלקה ! ניתן להעתיק דרכו קבצים גדולים של יותר מי 4 גיגה ! תומך NTFS - פורטים של גיגה הם מיותרים לחלוטין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעובד של .

אתה אמרת שתוכל לשדרג חבילה, זה נכון אני יוכל הבעיה זה שאני אקבל חרא(סליחה על הביטוי אבל זה מחייב) מחירים לאומת לקוחות חדשים.

ולמה זה? כי לא יהיה לי אפשרות לאיים בניתוק כי אני מחוייב אליהם, אז הם ידפקו אותי.

ברגע שיש לי אפשרות להתנתק מהם בלי קנסות ובלי כלום, הם מורידים מחירים.

ולמה שאמרת שאפשר להתנתק ויום למחרת להתחבר ולקבל של לקוח חדש זה חארטה, אתה צריך תקופה של 3 חודשים ואז תיהיה לקוח חדש.

בקיצור, לא שווה להתחייב לחברה כ"כ הרבה זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעובד של .

אתה אמרת שתוכל לשדרג חבילה, זה נכון אני יוכל הבעיה זה שאני אקבל חרא(סליחה על הביטוי אבל זה מחייב) מחירים לאומת לקוחות חדשים.

ולמה זה? כי לא יהיה לי אפשרות לאיים בניתוק כי אני מחוייב אליהם, אז הם ידפקו אותי.

ברגע שיש לי אפשרות להתנתק מהם בלי קנסות ובלי כלום, הם מורידים מחירים.

ולמה שאמרת שאפשר להתנתק ויום למחרת להתחבר ולקבל של לקוח חדש זה חארטה, אתה צריך תקופה של 3 חודשים ואז תיהיה לקוח חדש.

בקיצור, לא שווה להתחייב לחברה כ"כ הרבה זמן.

א. אתה כלקוח קיים גם-ככה לא תקבל עסקת לקוחות חדשים כי אתה לא לקוח חדש.

לקוח חדש הוא לקוח שאין לו שירות של ומצטרף אליה.

ב. גם אם תאיים בניתוק לא תקבל של לקוחות חדשים כי אתה עדיין לא לקוח חדש

ג. אם אתה מחוייב (לנתב) ותחליט להתנתק אתה תשלם קנס, למיטב ידיעתי - הקנס הוא פשוט לשלם מחיר מלא על הנתב כאילו קנית אותו בחנות.

וכמו שאמרו פה גם אני וגם אחרים - לא רוצה - לא צריך, אף אחד לא מכריח אותך, אף אחד לא מצמיד לך אקדח לראש. :facepalm:

מעבר לזה, אלה לא "חרא של חבילות" , ולא, הביטוי לא מחייב, דעתך שהחבילות לא טובות, דעתך היא זכותך, היא לא בהכרח נכונה אבל היא עדיין דעתך.

אנשים פשוט לא קולטים את ההבדל בין חבילת לקוח חדש, חבילה ללקוח קיים וחבילות שימור.

כל נאד בטוח שאם הוא לא מקבל חבילת שימור אז דופקים אותו.

וכן, ברור שחברה לא תאפשר לך להתנתק ולהתחבר מחדש ישר כדי לקבל הנחה זאת או אחרת, זה מטומטם וגם אתה (אם היית בעל עסק) לא היית מסכים לזה.

לחילופין, אם אתה מוכן לפתוח תשתית ולספק לי מהירויות גבוהות במחירי הפסד - תודיע לי ואני עוזב את בזק! :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אני אקבל מחירים יותר זולים בגלל שאני מאיים בניתוק, ברגע שאני צריך לשלם קנס, אז אני לא מאיים בניתוק כי זה לא שווה לי.

וזה לא כאילו קניתי בחנות, כי 20ש"ח לחודש*36 חודשים זה 720 ש"ח וזה ממש רחוק מכל חנות.

בטח ובטח שזה מחייב פה, אני בתור לקוח ותיק של של כמה שנים טובות צריך לקבל חבילה פחות טובה מלקוח חדש של בזק?

ואז מה יוצא מזה? שאני צריך לצעוק עליכם, ולאיים עליכם כדי לקבל חבילה במחיר סביר(שלא מתקרב לחבילה של החדשים, אבל עדיין יותר נורמאלי)

ומה הקשר להפסדים? לא מפסידה על לקוחות חדשים, היא מרוויחה עליהם, אז למה אני בתור לקוח וותיק לא יכול לקבל חבילה נורמאלית?

אלא חבילה יקרה להחריד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אני אקבל מחירים יותר זולים בגלל שאני מאיים בניתוק, ברגע שאני צריך לשלם קנס, אז אני לא מאיים בניתוק כי זה לא שווה לי.

וזה לא כאילו קניתי בחנות, כי 20ש"ח לחודש*36 חודשים זה 720 ש"ח וזה ממש רחוק מכל חנות.

בטח ובטח שזה מחייב פה, אני בתור לקוח ותיק של של כמה שנים טובות צריך לקבל חבילה פחות טובה מלקוח חדש של בזק?

ואז מה יוצא מזה? שאני צריך לצעוק עליכם, ולאיים עליכם כדי לקבל חבילה במחיר סביר(שלא מתקרב לחבילה של החדשים, אבל עדיין יותר נורמאלי)

ומה הקשר להפסדים? לא מפסידה על לקוחות חדשים, היא מרוויחה עליהם, אז למה אני בתור לקוח וותיק לא יכול לקבל חבילה נורמאלית?

אלא חבילה יקרה להחריד?

חושב שאתה צודק?

חושב שמגיע לך יותר?

פנה למוקד פניות הציבור של ותעלה את הטענות שלך.

מעבר לזה - לא טוב לך? לא צריך! אף אחד לא מכריח אותך להשאר בבזק... ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...