Dlink 2760U - הראוטר האלחוטי שבזק מציעה מהיום. - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dlink 2760U - הראוטר האלחוטי שבזק מציעה מהיום.


nimrodim

Recommended Posts

כשתבוא לחדש את המבצע לתשתית ה ADSL תגלה שבזק לא נותנים לך טוב כי אתה ממילא מחויב אליהם לשלוש שנים.

אז מה המחיר האמיתי של הנתב? הפסד של שנתיים של ADSL.

כמה זה? נניח שבמבצע ADSL מורידים לך 20-30 ש"ח לחודש, אז הפסד המבצעים לשנתיים שווה 500-700 ש"ח.

אז עדיף לקנות בעצמך ולא להיות מחויב לתקופה כל כך ארוכה.

*רק ע"מ למנוע קישקושים מיותרים - כן, אני עובד בבזק ו-לא, אני לא רושם את זה מתוך "תחושת נאמנות" כלשהיא*

לגבי המצבע - אתה מדבר שטויות!

גם לקוחות שהתחייבו עם ראוטר רגיל (התחייבות ל24 חודשים) עדיין יקבלו מבצעים והטבות כמו מי שלא רכש אף ציוד של ולא מחוייב לאף חבילה!

מעבר לזה - ההתחייבות היא לא למהירות כלשהיא (בהנחה שאתה מתכוון לבצע שידרוג מהירות בעתיד) אלא להשאר כלקוח של .

סתם כדוגמה, נניח ואתה על חבילת 4 מגה היום, ומשלם X שקלים לחודש, ומחוייב על החבילה ל12 חודשים, מתוכם נשארו לך 7 ולקחת היום .

בעוד שבועיים מתקינים אצלך NGN, אתה תוכל לשדרג מהירות חבילה וכמו כל לקוח אחר לחדש התחייבות ל12 חודשים.

אתה עדיין מתחייב על החבילה.

המינוס היחיד הוא שאם אתה עוזב את אז כן - תשלם "קנס" על הנתב (את מלוא הסכום לפי חודשים שנותרו להתחייבות על הנתב), והנתב שלך לא טוב לאף תשתית מלבד תשתית ADSL...

מעבר לזה, הנתב נמצא ברשותך, ונניח שהתנתקת (OH NOES!!!) מחר את רוצה להתחבר מחדש - תקבל של לקוח חדש כמו כולם!!!

אני לא יודע כמה מכם מבינים את המושגים בעולם העסקי, אני לא יודע כמה מכם באמת קראו את תנאי ההתחייבות עלייהם חתמתם כשקניתם סלולארי\חיבור לספק תוכן טלוויזיה\חיבור לאינטרנט\וכ"ו אבל סתם לידע כללי, חלק מהדברים שנאמרו פה הם בגדר שקר\השמצה\טעות הנובעת מחוסר ידיעה...

אני יודע שכל אחד מרגיש גיבור פה באינטרנט, אבל לפני שאתם מדברים כמו גיבורים - תוודאו שאתם לא מדברים כמו אהבלים במקום... ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם לקוחות שהתחייבו עם ראוטר אלחוטי רגיל (התחייבות ל24 חודשים) עדיין יקבלו מבצעים והטבות כמו מי שלא רכש אף ציוד של בזק ולא מחוייב לאף חבילה!

מעבר לזה - ההתחייבות היא לא למהירות כלשהיא (בהנחה שאתה מתכוון לבצע שידרוג מהירות בעתיד) אלא להשאר כלקוח של .

אתה מתחייב שמחלקת שימור לקוחות של תתן אותם ללקוח שמחויב לבזק בגלל הקנס כמו ללקוח שחופשי לעזוב בלי קנס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*רק ע"מ למנוע קישקושים מיותרים - כן, אני עובד בבזק ו-לא, אני לא רושם את זה מתוך "תחושת נאמנות" כלשהיא*

לגבי המצבע - אתה מדבר שטויות!

גם לקוחות שהתחייבו עם ראוטר רגיל (התחייבות ל24 חודשים) עדיין יקבלו מבצעים והטבות כמו מי שלא רכש אף ציוד של ולא מחוייב לאף חבילה!

מעבר לזה - ההתחייבות היא לא למהירות כלשהיא (בהנחה שאתה מתכוון לבצע שידרוג מהירות בעתיד) אלא להשאר כלקוח של .

סתם כדוגמה, נניח ואתה על חבילת 4 מגה היום, ומשלם X שקלים לחודש, ומחוייב על החבילה ל12 חודשים, מתוכם נשארו לך 7 ולקחת היום .

בעוד שבועיים מתקינים אצלך NGN, אתה תוכל לשדרג מהירות חבילה וכמו כל לקוח אחר לחדש התחייבות ל12 חודשים.

אתה עדיין מתחייב על החבילה.

המינוס היחיד הוא שאם אתה עוזב את אז כן - תשלם "קנס" על הנתב (את מלוא הסכום לפי חודשים שנותרו להתחייבות על הנתב), והנתב שלך לא טוב לאף תשתית מלבד תשתית ADSL...

מעבר לזה, הנתב נמצא ברשותך, ונניח שהתנתקת (OH NOES!!!) מחר את רוצה להתחבר מחדש - תקבל של לקוח חדש כמו כולם!!!

אני לא יודע כמה מכם מבינים את המושגים בעולם העסקי, אני לא יודע כמה מכם באמת קראו את תנאי ההתחייבות עלייהם חתמתם כשקניתם סלולארי\חיבור לספק תוכן טלוויזיה\חיבור לאינטרנט\וכ"ו אבל סתם לידע כללי, חלק מהדברים שנאמרו פה הם בגדר שקר\השמצה\טעות הנובעת מחוסר ידיעה...

אני יודע שכל אחד מרגיש גיבור פה באינטרנט, אבל לפני שאתם מדברים כמו גיבורים - תוודאו שאתם לא מדברים כמו אהבלים במקום... ;)

זה נכון כל עוד אתה ללא כל התחייבות אחרת והחבילה שלך הנוכחית לפני הרכישה היא >=4MB.

אבל, אם אתה בחבילה של 4MB> וכבר יש לך התחייבות אחרת, סביר להניח שכאשר תרצה להחליף לראוטר 2760U תצטרך לשדרג למהירות 4MB, לשלם קנס על ההתחייבות הנוכחית וגם לשלם 1.90 ש"ח בחודש לתקופה של 36 חודשים.

לצורך העניין, אני כרגע בחבילה של 2.5MB ולפני כמה זמן החלפתי את המודם הישן (טעות נוראית) שהוא בהשאלה מבזק לנתב 2650U.

ביררתי לגבי האפשרות לשדרוג להנתב החדש, 2760U. מכיוון שהתחייבתי ל-24 חודשים על הראוטר הקודם אני אצטרך לשלם קנס 100 ש"ח, לשדרג למהירות 4MB ולשלם ~70 ש"ח נוספים לכל התקופה.

אם הייתי נשאר עם המודם הישן והטוב הייתי פשוט קונה את הראוטר-Dlink 655 באותו המחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתחייב שמחלקת שימור לקוחות של תתן אותם ללקוח שמחויב לבזק בגלל הקנס כמו ללקוח שחופשי לעזוב בלי קנס?

אני לא מתחייב לכלום, אתה בתור לקוח צריך לדרוש מה שמגיע לך (וגם לזכור שלפעמים לא הכל מגיע לך).

אני לא הייתי מרוצה מחברת הסלולר שלי ועברתי לאחרת.

ולכל חברה יש זכות לחלק שונים ללקוחות שונים, לא מוצאת חן בעינייך ההתחייבות? קח חבילה בלי התחייבות ותשלם יותר... [br]פורסם בתאריך: 26.09.2009 בשעה 00:26:58


זה נכון כל עוד אתה ללא כל התחייבות אחרת והחבילה שלך הנוכחית לפני הרכישה היא >=4MB.

אבל, אם אתה בחבילה של 4MB> וכבר יש לך התחייבות אחרת, סביר להניח שכאשר תרצה להחליף לראוטר 2760U תצטרך לשדרג למהירות 4MB, לשלם קנס על ההתחייבות הנוכחית וגם לשלם 1.90 ש"ח בחודש לתקופה של 36 חודשים.

לא נכון, אם אתה עובר לחבילה יותר גבוהה אתה לא משלם קנס אלא רק מחדש התחייבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מתחייב לכלום, אתה בתור לקוח צריך לדרוש מה שמגיע לך (וגם לזכור שלפעמים לא הכל מגיע לך).

אני לא הייתי מרוצה מחברת הסלולר שלי ועברתי לאחרת.

ולכל חברה יש זכות לחלק מבצעים שונים ללקוחות שונים, לא מוצאת חן בעינייך ההתחייבות? קח חבילה בלי התחייבות ותשלם יותר... [br]פורסם בתאריך:

זה מה שאני אומר, לקוח בהתחייבות בגלל הראוטר מפסיד מבצעים שיתנו ללקוח חופשי מהתחייבות ראוטר.

נגרם לו הפסד העדר מבצעים בכל תקופת ההתחייבות והראוטר "ללא עלות" בעצם עולה ללקוח מחיר מלא ואולי אף יותר.

אם זה לא מספיק, הרי שהראוטר ניתן לשימוש רק ברשת כך שלקוח שעוזב את שילם על ציוד יעודי לבזק שאינו שימושי אצל המתחרים.

זו עסקה מצוינת לבזק וגרועה מאוד עבור לקוחותיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון, אם אתה עובר לחבילה יותר גבוהה אתה לא משלם קנס אלא רק מחדש התחייבות.

בדקתי עם . את הקנס בכל מקרה הלקוח ישלם מכיוון שזאת הפרת חוזה גם אם הלקוח שידרג ל-4MB. אין קשר בין הדברים.

תחשוב על זה, אם הייתי בחבילה של 4MB מלכתחילה והייתי לוקח את ה-2650U בחוזה של 24 חודשים ולאחר זמן מה הייתי רוצה לקחת את ה-2760U כשדרוג הייתי משלם את הקנס ללא כל קשר לחבילת הגלישה כי ממילא אני כבר ב-4MB.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שאני אומר, לקוח בהתחייבות בגלל הראוטר מפסיד שיתנו ללקוח חופשי מהתחייבות ראוטר.

נגרם לו הפסד העדר בכל תקופת ההתחייבות והראוטר "ללא עלות" בעצם עולה ללקוח מחיר מלא ואולי אף יותר.

אם זה לא מספיק, הרי שהראוטר ניתן לשימוש רק ברשת כך שלקוח שעוזב את שילם על ציוד יעודי לבזק שאינו שימושי אצל המתחרים.

זו עסקה מצוינת לבזק וגרועה מאוד עבור לקוחותיה.

וואוו...

טוב, אני רואה שאתה מקובע על זה ש"אי-אפשר לקבל מבצע" למרות שהסברתי לך שההתחייבות היא על הישארות כלקוח בבזק ולא התחייבות על החבילה!

זה זהה לכל התחייבות בכל המבצעים של כל החברות שמציעות עם התחייבות!!!

זה כמו ההתחייבות שלי לספק\נותן-שירותי-טלוויזיה\חדר- וכ"ו...

ואיך הגעת לזה שהתשלום על הנתב הוא מלא הוא מעבר להבנתי...

אתה מוכן -רק בשביל לא לצאת חומוס- להראות לי את המודל העסקי שעליו אתה מדבר בו הלקוח משלם על הציוד?

וכן, כל הנתבים של מותאמים לבזק, כמו שכל הנתבים בהוט מותאמים להוט, כמו שהנתבים הסלולרים מתאימים לסלולרים...

נראה לי שאתה פשוט מחפש למצוא שדופקים אותך אז למה שפשוט לא תקח מודם, תישאר כל הזמן בחבילה ללא התחייבות וככה לא תדפק!

אהה, חוץ מזה שעדיין תצטרך לקנות באופן פרטי ולא ממש תקבל עליו תמיכה בטלפון...

אהה, ושתשלם פי-שתיים לעומת לקוחות עם התחייבות...

אבל לא משנה, לפחות לא תידפק!

:lol:[br]פורסם בתאריך: 26.09.2009 בשעה 18:13:51


בדקתי עם בזק. את הקנס בכל מקרה הלקוח ישלם מכיוון שזאת הפרת חוזה גם אם הלקוח שידרג ל-4MB. אין קשר בין הדברים.

תחשוב על זה, אם הייתי בחבילה של 4MB מלכתחילה והייתי לוקח את ה-2650U בחוזה של 24 חודשים ולאחר זמן מה הייתי רוצה לקחת את ה-2760U כשדרוג הייתי משלם את הקנס ללא כל קשר לחבילת הגלישה כי ממילא אני כבר ב-4MB.

כי אתה לא משדרג, אתה מחליף ציוד! :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל כבר הוסבר בשרשור הזה, אנסה להסביר שוב לאט ומפורט.

אין בעיה עם התחייבות כאשר כל התנאים מסוכמים וידועים מראש. אני אישית קיבלתי מודם בהשאלה מבזק, התחייבתי לבזק לשנה בתשתית, התחייבו למחיר מסוים והכל ידוע מראש וברור. עד הנה בסדר.

בהצעה של הראוטר הלקוח מתחייב להיות בתשתית שלוש שנים אבל מתחייבת על מחיר התשתית שלה רק על השנה הראשונה ולא על השנה השניה והשלישית.

הלקוח מתחייב להשאר בתשתית שלוש שנים אבל לא יודע כמה ישלם על התשתית בשנה השניה והשלישית.

בזק מצידה לא תיתן ללקוח שמחויב לשלוש שנים בשנה השניה והשלישית את המבצעים הטובים של שימור לקוחות, בגלל שבזק יודעת שהלקוח לא יתנתק ממנה.

ההבדל במחיר התשתית שלקוח שמחויב לשלוש שנים ישלם בשנה השניה והשלישית לבין מחיר התשתית שלקוח שמחויב לשנה ומחדש התחייבות כל שנה ישלם בשנה השניה והשלישית זה ההפסד של מי שלוקח את העסקה הזו.

לפי הערכתי ההפסד הזה יהיה 20-30 ש"ח לחודש. לאורך שנתיים=24 חודש מסתכם ב 500-700 ש"ח.

זהו מחיר הנתב בשוק החופשי ולכן יוצא שהלקוח משלם על ציוד שטוב רק לרשת בזק.

גאוני לבזק, מטומטם ללקוח.

וואוו...

טוב, אני רואה שאתה מקובע על זה ש"אי-אפשר לקבל מבצע" למרות שהסברתי לך שההתחייבות היא על הישארות כלקוח בבזק ולא התחייבות על החבילה!

זה זהה לכל התחייבות בכל המבצעים של כל החברות שמציעות עם התחייבות!!!

זה כמו ההתחייבות שלי לספק\נותן-שירותי-טלוויזיה\חדר- וכ"ו...

ואיך הגעת לזה שהתשלום על הנתב הוא מלא הוא מעבר להבנתי...

אתה מוכן -רק בשביל לא לצאת חומוס- להראות לי את המודל העסקי שעליו אתה מדבר בו הלקוח משלם על הציוד?

וכן, כל הנתבים של בזק מותאמים לבזק, כמו שכל הנתבים בהוט מותאמים להוט, כמו שהנתבים הסלולרים מתאימים לסלולרים...

נראה לי שאתה פשוט מחפש למצוא שדופקים אותך אז למה שפשוט לא תקח מודם, תישאר כל הזמן בחבילה ללא התחייבות וככה לא תדפק!

אהה, חוץ מזה שעדיין תצטרך לקנות באופן פרטי ולא ממש תקבל עליו תמיכה בטלפון...

אהה, ושתשלם פי-שתיים לעומת לקוחות עם התחייבות...

אבל לא משנה, לפחות לא תידפק!

:lol:[br]פורסם בתאריך: 26.09.2009 בשעה 18:13:51


כי אתה לא משדרג, אתה מחליף ציוד! :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כמה שאלות על הראוטר:

1) מדברים פה על הראוטר ועל ההתחייבות, אבל כשנכנסתי לקישור מפה לגבי המפרט שלו, נתקלתי בתופעה מעניינת. הרי ציטוט:

"DSL-2670 הינו מכשיר המשלב מודם ADSL 2 + המאפשר תעבורה עד 24Mbps , נתב אלחוטי בתקן 802.11 N,, פיירוול, QOS, מתג 4 פורטים ו-2 יציאות 2.0 ייעודיות"

החלק המודגש הוא הבעייתי מבחינתי. כיצד רוצים לשווק של 30Mbps כשהמודם שהם מספקים לך לא מאפשר בכל תעבורה שכזו? אחר כך לקוחות יתלוננו ואף אחד לא יידע להגיד להם למה האינטרנט איטי והראוטר לוהט. ולא משנה בכלל כמה פעמים יחליפו אותו.

2) עד כמה שידוע לי, התמיכה של ניתנת בתשלום(על הראוטר, בחיבורים האלחוטיים שלו), כמו בהוט וכמו בשאר הספקיות. השאלה הזו מופנית לנציג שענה לנו כאן; האם העלות שהזכירו פה כוללת את העלות של התמיכה? ה-1.90 לחודש? או שמא צריך להוסיף על העלות הזו, כאשר אם קונים באופן פרטי, התמיכה הנ"ל יתנת בחינם מהחנות שקנית ממנה(לדוגמה, אייבורי, באג, מחקר מחשבים ועוד). שהרי אם כך, העלות האמיתית של הנתב היא למעשה 11.80 ולא 1.90, וזה משנה די הרבה בתמחור שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המודם של הראוטר תומך בADSL2+ בטכנולוגיה זו ניתן להגיע עד לקצב תיארוטי של 24Mb בערוץ היורד ו2Mb בערוץ העולה .

חבילות של 30 מגה מסופקות בטכנולגית VDSL שיכולה להגיע גם למהירות של 200Mb תארוטית , המודם של הראוטר הזה לא תומך בקצבים הללו.

יש להם ראוטרים אחרים יעודים לכך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל כבר הוסבר בשרשור הזה, אנסה להסביר שוב לאט ומפורט.

אין בעיה עם התחייבות כאשר כל התנאים מסוכמים וידועים מראש. אני אישית קיבלתי מודם בהשאלה מבזק, התחייבתי לבזק לשנה בתשתית, בזק התחייבו למחיר מסוים והכל ידוע מראש וברור. עד הנה בסדר.

בהצעה של הראוטר הלקוח מתחייב להיות בתשתית בזק שלוש שנים אבל בזק מתחייבת על מחיר התשתית שלה רק על השנה הראשונה ולא על השנה השניה והשלישית.

הלקוח מתחייב להשאר בתשתית בזק שלוש שנים אבל לא יודע כמה ישלם על התשתית בשנה השניה והשלישית.

בזק מצידה לא תיתן ללקוח שמחויב לשלוש שנים בשנה השניה והשלישית את המבצעים הטובים של שימור לקוחות, בגלל שבזק יודעת שהלקוח לא יתנתק ממנה.

ההבדל במחיר התשתית שלקוח שמחויב לשלוש שנים ישלם בשנה השניה והשלישית לבין מחיר התשתית שלקוח שמחויב לשנה ומחדש התחייבות כל שנה ישלם בשנה השניה והשלישית זה ההפסד של מי שלוקח את העסקה הזו.

לפי הערכתי ההפסד הזה יהיה 20-30 ש"ח לחודש. לאורך שנתיים=24 חודש מסתכם ב 500-700 ש"ח.

זהו מחיר הנתב בשוק החופשי ולכן יוצא שהלקוח משלם על ציוד שטוב רק לרשת בזק.

גאוני לבזק, מטומטם ללקוח.

ושוב רטוריקה לא-משוייקת.

"שימור לקוחות" כשמו כן-הוא - שימור.

לא מטרתו למצוא לך מבצע קצת יותר זול אלא לשמר לקוחות השוקלים להתנתק\להתנייד.

כל אדם אשר המבצע (התחייבות) שלו מסתיים אוטומטית זכאי למבצעים המוצעים ללקוחות קיימים, וכן, הם בד"כ לא זולים כמו מבצעים ללקוחות חדשים (המממ, בוא נחשוב למה?).

לכן, לפי מה שאתה כותב אנשים יכולים להבין (באופן ממש לא נכון) שבסיום מחיר החבילה שלהם בשנה הראשונה בזק "תתקע" להם מחיר הגבוהה בעשרות שקלים ממחיר השוק כבכלל יש מצב שהמבצעים ישתנו והם יוכלו לקבל מבצע זהה במחיר אבל על מהירות יותר גבוהה וכ"ו...

ואתה אומר שבזק "תדפוק" את הלקוח במחיר כי היא יודעת ש"הלקוח לא יתנתק" אבל דע לך שהרבה אנשים (בהרבה חברות) בוחרים להתנתק ולשלם קנס זה או אחר כי בסוף-היום המעבר ישתלם להם.

החישוב שלך עדיין רחוק מלהיות קרוב-מציאות כי כמו שאמרתי - מבצעים ומחירים משתנים משנה לשנה, מחודש לחודש וכיו"ב.

כמו שאמרתי - אתה מקובע בחשיבה שבאים לדפוק אותך, זכותך - אבל תחשוב טוב טוב לפני שאתה כותב דברים כאלה כי אנשים כבר נכוו מתביעות דיבה.

אז אם אתה בא וטוען כזאת טענה - אני ממליץ לך להביא הוכחה, אחרת אתה מסכן את עצמך.

ואתה יודע מה, אני אגדיל ואוסיף - תוכיח לי שבזק "דופקת" את הלקוח ואני אלחם בזה מבפנים![br]פורסם בתאריך: 27.09.2009 בשעה 14:10:27


יש לי כמה שאלות על הראוטר:

1) מדברים פה על הראוטר ועל ההתחייבות, אבל כשנכנסתי לקישור מפה לגבי המפרט שלו, נתקלתי בתופעה מעניינת. הרי ציטוט:

"DSL-2670 הינו מכשיר המשלב מודם ADSL 2 + המאפשר תעבורה עד 24Mbps , נתב אלחוטי בתקן 802.11 N,, פיירוול, QOS, מתג 4 פורטים ו-2 יציאות 2.0 ייעודיות"

החלק המודגש הוא הבעייתי מבחינתי. כיצד רוצים לשווק של 30Mbps כשהמודם שהם מספקים לך לא מאפשר בכל תעבורה שכזו? אחר כך לקוחות יתלוננו ואף אחד לא יידע להגיד להם למה האינטרנט איטי והראוטר לוהט. ולא משנה בכלל כמה פעמים יחליפו אותו.

2) עד כמה שידוע לי, התמיכה של ניתנת בתשלום(על הראוטר, בחיבורים האלחוטיים שלו), כמו בהוט וכמו בשאר הספקיות. השאלה הזו מופנית לנציג שענה לנו כאן; האם העלות שהזכירו פה כוללת את העלות של התמיכה? ה-1.90 לחודש? או שמא צריך להוסיף על העלות הזו, כאשר אם קונים באופן פרטי, התמיכה הנ"ל יתנת בחינם מהחנות שקנית ממנה(לדוגמה, אייבורי, באג, מחקר מחשבים ועוד). שהרי אם כך, העלות האמיתית של הנתב היא למעשה 11.80 ולא 1.90, וזה משנה די הרבה בתמחור שלו.

לא.

התמיכה היא אופציונלית.

יש מספיק אנשים ש"מבינים במחשבים" ולא רוצים לשלם - ובזק מכבדת את זה ולא מחייבת בתמיכה את מי שלא מעוניין.

מי שלא מבין יהיה גם ברוב המקרים אותו אדם שיתקשר לתמיכה ובסוף היום יעלה לבזק כסף בתמיכה ובזמן ולכן הגיוני שישלם עבור תמיכה.

בנוסף, שירות התמיכה מאריך את האחריות על הציוד (אחריות רגילה - שנה, אחריות עם תמיכה - לא מוגבלת).

ולכן על כל אחד לבצע את החישובים שלו וכמו שאמרתי כבר בהתחלה - לא מתאימה לך העסקה? אל תקנה!

אין פה הכרח של אף-אחד לרכוש ציוד זה או אחר ואתה תמיד יכול לאסוף מודם ADSL רגיל בהשאלה (כן, בחינם) ולהתמודד עם הקמת אלחוטית באופן עצמאי...

החישוב הוא של הלקוח נטו.

בקשר ליכולת התעבורה של הנתב, אני לא בטוח, אבל אני אשמח לבדוק אחרי החג...

*********************

FULL_CLIP, לא שמתי לב שענית!!!

גיבור!

חסכתי זמן בלהטריד את יגאל... חחחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכן, לפי מה שאתה כותב אנשים יכולים להבין (באופן ממש לא נכון) שבסיום מחיר החבילה שלהם בשנה הראשונה בזק "תתקע" להם מחיר הגבוהה בעשרות שקלים ממחיר השוק כבכלל יש מצב שהמבצעים ישתנו והם יוכלו לקבל מבצע זהה במחיר אבל על מהירות יותר גבוהה וכ"ו...

ואתה אומר שבזק "תדפוק" את הלקוח במחיר כי היא יודעת ש"הלקוח לא יתנתק" אבל דע לך שהרבה אנשים (בהרבה חברות) בוחרים להתנתק ולשלם קנס זה או אחר כי בסוף-היום המעבר ישתלם להם.

אתה פשוט לא יודע מה קורה בחברה שאתה עובד בה. תקרא פה

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=126298520&r=1

"הסכמנו להתחייב לשנתיים עבור מודם ADSL...כלומר מה שלא סיפרו לנו ולא ידענו הוא שמתוך השנתיים התחייבות שנה שלמה היא התחייבות חד צדדית שלנו להיות לקוחות שלהם במחיר שיתחשק להם לגבות באותו רגע. הנציג אמר שיברר חזר ואמר בקול מלא שימחה "אין בעיה, לפנים משורת הדין אושר לך ב- 85 שקלים לחודש" עליה של 33% מהמחיר שבו התבצעה ההתחייבות. ... וסתם קוריוז: חבר שלנו במקרה שידרג לפני שבוע ל- 2.5 מגה בבזק. מעניין שאצלו בלי שום ויכוחים ובלי שום בעיות ונציגי שימור לקוחות ובלי לנסות למכור את ה- "לפנים משורת הדין נאשר לך 85 שקלים" הוא קיבל מנוי בתעריף זהה לזה שאני הייתי בו לפני סיום המבצע 61 שקלים. כלומר המחיר שהם מציעים למי שלכוד אצלהם ולמי שאינו לכוד אצלהם שונה ב- 33%. "

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט לא יודע מה קורה בחברה שאתה עובד בה. תקרא פה

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=126298520&r=1

"הסכמנו להתחייב לשנתיים עבור מודם ADSL...כלומר מה שלא סיפרו לנו ולא ידענו הוא שמתוך השנתיים התחייבות שנה שלמה היא התחייבות חד צדדית שלנו להיות לקוחות שלהם במחיר שיתחשק להם לגבות באותו רגע. הנציג אמר שיברר חזר ואמר בקול מלא שימחה "אין בעיה, לפנים משורת הדין אושר לך ב- 85 שקלים לחודש" עליה של 33% מהמחיר שבו התבצעה ההתחייבות. ... וסתם קוריוז: חבר שלנו במקרה שידרג לפני שבוע ל- 2.5 מגה בבזק. מעניין שאצלו בלי שום ויכוחים ובלי שום בעיות ונציגי שימור לקוחות ובלי לנסות למכור את ה- "לפנים משורת הדין נאשר לך 85 שקלים" הוא קיבל מנוי בתעריף זהה לזה שאני הייתי בו לפני סיום המבצע 61 שקלים. כלומר המחיר שהם מציעים למי שלכוד אצלהם ולמי שאינו לכוד אצלהם שונה ב- 33%. "

דווקא נראה כי אתה לא יודע מה קורה בחברה בה אני עובד.

מה שכתוב פה אינו מייצג את המידע שיש לי והמבצעים אותם אני מציע.

במסגרת התפקיד שלי (תמיכה טכנית) אני גם מציע שדרוגים ללקוחות, אופן ההצעה מאוד פשוט, אם לקוח סיים מבצע הוא עובר ל"מבצע המשך" - (בעצם מדובר בעלות מלאה ללא התחייבות - ומגלם בתוכו עליה של כ-20 ש"ח בערך מהמחיר של אותה חבילה במסגרת מבצע עם התחייבות) ומוצעת לו אותה החבילה שיש לו או חבילה יותר גבוהה במחיר המבצע ללקוחות קיימים (המחיר המוצע לכל לקוח שאינו לקוח חדש).

אנחנו אפילו לא בודקים מה ההתחיבות (אם יש) לנתב כיוון שזה לא פקטור בהצעת המבצע, כיוון שחבילה חדשה משמעותה חידוש התחייבות למהלך המבצע.

בעברית פשוטה - אם מסתיימת לך ההתחייבות לשנה, אנחנו נציע לך עם התחייבות חדשה לשנה.

הפעם היחידה בה אתה "תיפגע" היא רק אם תנסה להוריד את מהירות החבילה או אם תבחר להתנתק.

אז שוב פעם - לפני שאתה מדבר - כדאי שתדע על מה אתה מדבר... ;)

בוא ואני אלך אפילו לקראתך - החבילות היחידות שהלקוח "מפסיד" הן חבילות השימור, אבל חבילות שימור - כשמן כן-הן - חבילות לשימור לקוחות נוטשים.

עדיין מדובר במהלך עסקי הגיוני וחוקי, לא רוצה להתחייב? - אל תתחייב אבל תתמודד עם הקשיים שלך והרכישות שלך בלי הגב של .

כל אחד עושה את החישובים שלו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא ואני אלך אפילו לקראתך - החבילות היחידות שהלקוח "מפסיד" הן חבילות השימור, אבל חבילות שימור - כשמן כן-הן - חבילות לשימור לקוחות נוטשים.

עדיין מדובר במהלך עסקי הגיוני וחוקי, לא רוצה להתחייב? - אל תתחייב אבל תתמודד עם הקשיים שלך והרכישות שלך בלי הגב של .

כל אחד עושה את החישובים שלו...

אתה אומר שלקוח בהתחייבות לא יוכל לקבל חבילת שימור אלא רק חבילת מבצע רגילה.

מאחר שחבילת שימור יותר זולה מחבילת מבצע רגילה זה הפסד כספי ללקוח בהתחייבות.

בדיוק מה שאמרתי מהתחלה. טוב שהגענו להסכמה בנושא.

עכשיו בוא נדבר על הגינות. האם זה הגון שלקוח מתחייב להיות בתשתית משך שלוש שנים אבל לא יודע מה המחיר שישלם בשנה 2+3?

מדוע לא באה ומציעה מחיר ידוע לתשתית לכל תקופת ההתחייבות של הלקוח אלא רק לשנה הראשונה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה אומר שלקוח בהתחייבות לא יוכל לקבל חבילת שימור אלא רק חבילת רגילה.

מאחר שחבילת שימור יותר זולה מחבילת רגילה זה הפסד כספי ללקוח בהתחייבות.

בדיוק מה שאמרתי מהתחלה. טוב שהגענו להסכמה בנושא.

עכשיו בוא נדבר על הגינות. האם זה הגון שלקוח מתחייב להיות בתשתית משך שלוש שנים אבל לא יודע מה המחיר שישלם בשנה 2+3?

מדוע לא באה ומציעה מחיר ידוע לתשתית לכל תקופת ההתחייבות של הלקוח אלא רק לשנה הראשונה ?

אתה מסכים עם עצמך, אני חושב שהבעיה בדרך החשיבה שלך...

בנוגע להגינות - אף לקוח לא יודע מה יהיו המבצעים בשנה השנייה או השלישית שלו, זה טבעו של - להשתנות.

מעבר לזה - אסור לחייב לקוח למבצע על חבילה מעל ל18 חודשים (רגולטור הגבלים עסקיים), ומעבר לזה - ההתחייבות היא לציוד ולהשארות בבזק.

וחוץ מזה, אם אחרי שנה\שנתיים פתאום יהיה למהירות יותר גדולה בפחות כסף - אתה הרי תתלונן שתקעו אותך בהתחייבות ארוכת טווח...

בקיצור - אני מיציתי את הדיון איתך - אתה מסוג האנשים שמחפים איפה דופקים אותם ולנסות להסביר לך משהו זה כמו לדבר עם קיר...

שיהיו לך חיים נפלאים, תמשיך להרגיש שדופקים אותך, ושיהיה בהצלחה!

רק סתם אזהרה - להפסיד בתביעת דיבה זה הרבה כסף... :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...