עזרה! - מקלדת אלחוטית.. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה! - מקלדת אלחוטית..


Diman82

Recommended Posts

יש לי מקלדת אלחוטית וקורה לעיטים שהיא קצת "משתגעת" (מתחילה לכתוב הכל באותיות גדולות למשל), ובנוסף גם הפונקציות של העכבר נדפקות בחלק מהתוכנות (העכבר לא , לוג'יטק, למשל אי-אפשר לעבור בין חלונות).. האם זה רק בגלל שהסוללות חלשות מדי (המקלדת צורכת 4 AA רגילות) או יש מצב לעוד סיבה? יש לי מקלדת אלחוטית של GENIUS..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה לא מהכי טובות, אבל זה מה שיצא לי להשיג (קניתי אותה היום! מבחור אחד), תחלס כל האלחוטיי האלה באים בערכות של מקלדת ועכבר, אז יצא רק המקלדת (מה שהייתי צריך, יש לי עכבר Dual Optical, די מספק אותי. בעניין הבטריות, המקלדת צורכת 4!!

סוללות AA, שמתי אבל לא חדשות, אבל המקלדת עובדת.. (כפי שכתבתי, ולפעמים קצת משתגעת). דרייברים הורדתי היום מאתר החברה, אבל עקרונית נראה לי שהמקלדת לא דורשת דרייברים מיוחדים (הווינדוס שלי מוצא אותה בכל מקרה כרגילה, Standard 101/102 PS/2)..

אני שואל אנשים שיש להם מקלדת אלוטית ויכולים לייעץ לי מנסיון..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקלדות אלחוטיות הם כמו מקלדות רגילות רק הם אלחוטיות. שזה אומר שהם לא צריכים שום דריברים בשביל לעבוד. הדריברים הם לפונקציות כמו Mute וכו'

אני קניתי אלחוטית והעפתי אותה מהר. ממש מקלדות גרועות. אם כבר לקנות אלחוטית אז רק 2.4 או בלוטוט.

נסה לקנות ריציניות יותר כמו אנגיזר.

מציע לך לחזור למקלדת הישנה והטובה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באסת אותי עכשיו! סתם, אני די מרוצה מהמקלדת בינתיים (שזה כולו יום), ומצאתי פתרון לבעייה, הסוללות לא אשמות (או שבעצם כן, עדיין לא יצא לי לקנות חדשות וטובות). הבעייה היא שלפעמים הכפתור SHIFT כאילו ננעל (התוצאה היא כתיבה באותיות גדולות, מעבר לחלון אחר (בלחיצת SHIFT+ESC) וכל מיני שטויות אחרות, אז אני פשוט לוחץ על SHIFT עוד פעם והבעייה נפתרת..

ממש מוזר, מעניין אם זה המקלדת או שהסוללות חלשות וגורמות לה פשוט להשתגע..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...