המאבק בביטוח חובה לדו"ג - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המאבק בביטוח חובה לדו"ג


y_a_n_i_k

Recommended Posts

גם אני לא גאון, לא כלכלן, לא רואה חשבון ולא כלום. אני סה"כ אדם עם הגיון פשוט.

אתה טוען שהכסף יחזור לקופה בסופו של דבר- מאיפה? כסף לא צץ לו באוויר, ואם חברת הפול בהפסדים תמידיים- זה אומר שהכסף לא חוזר לקופה.

אם אתה טוען שהדברים האלו כבר ננעו, חפש לינק מדויק וצטט את הקטע הרלוונטי.

חוץ מזה שאתה מנפח את זה מעבר לכל פרופורציה...

אז כן, הביטוח הולך להתייקר בעוד 300-450 שקל לשנה. אכן, זה לא מעט כסף.

ומצד שני.... זה עוד סה"כ 3 שעות עבודה בחודש, אחרי קיזוזים של הדלק שתשתמש בו ב 3 השעות האלו וכו'. זה ממש לא הבדל מפלה בין עובדים בשכר מינימום ל "עשירים". המחיר עולה בצורה די מעיקה, אבל לא מדובר במחיר בלתי סביר שהאדם הממוצע לא יכול לעמוד בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 278
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גם אני לא גאון, לא כלכלן, לא רואה חשבון ולא כלום. אני סה"כ אדם עם הגיון פשוט.

אתה טוען שהכסף יחזור לקופה בסופו של דבר- מאיפה? כסף לא צץ לו באוויר, ואם חברת הפול בהפסדים תמידיים- זה אומר שהכסף לא חוזר לקופה.

אם אתה טוען שהדברים האלו כבר ננעו, חפש לינק מדויק וצטט את הקטע הרלוונטי.

חוץ מזה שאתה מנפח את זה מעבר לכל פרופורציה...

אז כן, הביטוח הולך להתייקר בעוד 300-450 שקל לשנה. אכן, זה לא מעט כסף.

ומצד שני.... זה עוד סה"כ 3 שעות עבודה בחודש, אחרי קיזוזים של הדלק שתשתמש בו ב 3 השעות האלו וכו'. זה ממש לא הבדל מפלה בין עובדים בשכר מינימום ל "עשירים". המחיר עולה בצורה די מעיקה, אבל לא מדובר במחיר בלתי סביר שהאדם הממוצע לא יכול לעמוד בו.

ענתבי המניאק שואף לתעריף של 10K לשנה.

נשאר לו עוד 3 חודשים עד לסיום הקדנציה שלו לשמחתנו, אבל לצערנו, רוב המפקחים היו לרעתנו.

אצל מי שעולה במיוחד זה הצעירים, אם אני משלם כרגע לשנה, אז אחרי סיום תקופת הביטוח אני אשלם 5K.

בשבילי זה מועקה, בהנחה וזה באמת ייעלה אני מעדיף למכור את הקטנוע לצערי... אחרת הייתי ממשיך איתו, הוא מאוד תרם לי גם מבחינת הפאן וגם כיום יומית.

תבינו שענתבי הוא חתיכת אגואיסט... זה נכון שהוא עושה את עבודתו (שקופת הפול לא תפסיד) אבל לא אכפת לו למה זה יכול לגרום בהמשך.

תחשבו שהדו"ג ייכחד, ייעלו יותר מכוניות לכביש, יהיה פה חתיכת גיהינום, ואני לא צוחק!

הוא עושה צעד משמעותי שייפיע מכל הכיוונים, גם אצל הייבואנים, גם אצל בעלי עסקים של דו"ג וגם מבחינת תחבורתית.

הוא הולך להרוס פה הרבה!!!

ואני מתכוון להתשתתף בהפגנה, אפילו אם אני אפסיד יום לימודים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשו לי טובה ודי כבר עם הבולשיט המצוץ מהאצבע שרכבים דו גלגליים הם יותר חסכוניים וירוקים כי הם לא.

פקקים - דו גלגלי לא יכול לקצר פקק תנועה, הוא רק יכול לעקוף מכוניות אחרות בצורה מסוכנת ובסופו של דבר גם הוא יעצר ברמזור, במשאית שהתהפכה או במה שזה לא יהיה שגרם לפקק.

צריכת דלק - בלי להיכנס למקרים יוצאי דופן צריכת דלק של 4 גלגלי נעה בין 10 ל14 ק"מ לליטר וצריכת דלק של דו גלגלי נעה בין 20 ל30 ק"מ לליטר, כשלוקחים בחשבון שלצריכת הדלק הזו מגיעים בזמן שרוכבי הדו גלגלי נוהגים בצורה מסוכנת ועוברים על החוק מבינים שכשנוהגים כמו שצריך(עומדים בפקק, לא משתחלים בין מכוניות ברמזור וכו') אז ההפרש יורד בצורה דרסטית. כשמוסיפים למשוואה את העובדה שרכב רגיל בדרך כלל משרת כמה אנשים בזמן שדו גלגלי לרוב משמש רק לאדם אחד מבינים שאין פה חיסכון כלל וכלל.

זיהום - מנועי שתי פעימות מזהמים הרבה יותר ממנועי ארבע פעימות.

אז תפסיקו עם השטויות האלה ותבינו שרכב דוד גלגלי רק זול יותר וקל יותר למצוא עבורו חניה ומעבר לזה אין לו שום יתרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסבסד אף אחד בביטוח הרכב שלי,

בענפים של יש תחרות (גם בחובה וגם במקיף) והמחירים ירדו על חשבון הרווחים של חברות הביטוח

בענף אופנוע חובה יש הפסדים ואין תחרות (כי אף אחד לא רוצה להכנס לענף שרק מפסידים בו) אז אתם משלמים יותר

המדינה לא צריכה לסבסד כל שטות, אין לנו כסף מיותר וגם אם היה, היינו מוצאים דברים טובים יותר להשקיע אותו (חינוך/תשתיות)

אתה לא מסבסד אף אחד? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.... רגע, רגע, לא סיימתי פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.... אתה מסבסד כל פרחח בן 17 שהוציא רישיון וחי בסרט שהפחית המתפרקת שלו זה מינימום BMW סדרה 7 וכישורי הנהיגה מתעלים על שומאכר בכבודו ובעצמו. וזו רק דוגמא אחת.

למדינה צריך להיות אינטרס ישיר לסבסד דו"ג מאחר ודו"ג מצמצם את הפקקים, מזהם פחות, תופס פחות חנייה ומאפשר אמצעי תחבורה זול ויעיל לאוכלוסיה חלשה. אולי תבכה גם על סבסוד תחבורה ציבורית? הרי זה "אוי אוי אוי אני עני מסכן שלא יכול לקנות רכב" חבל שאנשים עם דעות דפוקות כמו שלך תופסים עמדות מפתח במשרד התחבורה והאוצר. [br]פורסם בתאריך: 4.09.2009 בשעה 08:12:53


תעשו לי טובה ודי כבר עם הבולשיט המצוץ מהאצבע שרכבים דו גלגליים הם יותר חסכוניים וירוקים כי הם לא.

פקקים - דו גלגלי לא יכול לקצר פקק תנועה, הוא רק יכול לעקוף מכוניות אחרות בצורה מסוכנת ובסופו של דבר גם הוא יעצר ברמזור, במשאית שהתהפכה או במה שזה לא יהיה שגרם לפקק.

צריכת דלק - בלי להיכנס למקרים יוצאי דופן צריכת דלק של 4 גלגלי נעה בין 10 ל14 ק"מ לליטר וצריכת דלק של דו גלגלי נעה בין 20 ל30 ק"מ לליטר, כשלוקחים בחשבון שלצריכת הדלק הזו מגיעים בזמן שרוכבי הדו גלגלי נוהגים בצורה מסוכנת ועוברים על החוק מבינים שכשנוהגים כמו שצריך(עומדים בפקק, לא משתחלים בין מכוניות ברמזור וכו') אז ההפרש יורד בצורה דרסטית. כשמוסיפים למשוואה את העובדה שרכב רגיל בדרך כלל משרת כמה אנשים בזמן שדו גלגלי לרוב משמש רק לאדם אחד מבינים שאין פה חיסכון כלל וכלל.

זיהום - מנועי שתי פעימות מזהמים הרבה יותר ממנועי ארבע פעימות.

אז תפסיקו עם השטויות האלה ותבינו שרכב דוד גלגלי רק זול יותר וקל יותר למצוא עבורו חניה ומעבר לזה אין לו שום יתרון.

אני מבין שאף פעם לא נסעת על דו"ג וביום שרצית להוציא רישיון אמא צעקה, נבהלת והוצאת רישיון לנהוג בפחית. בסדר, קורה. אבל מכאן ועד לכתוב את השטויות שאתה כתבת יש דרך ארוכה כמו הגלות.

א. נעשה חישוב פשוט. רכב גדול קטנוע קטן. בשטח שתופס רכב אחד יכולים לעמוד בין 4 - 6 קטנועים (תלוי בגודל הרכב). קטנוע מאיץ (לא המהירות הסופית) הרבה יותר מהר מרכב. עכשיו תסביר לי, בבקשה, איך קטנועים לא מצמצמים פקקים ומאפשרים זרימת תנועה חופשית?

ב. נמשיך. נכון, אם רכב מסיע על בסיס יומיומי בין ארבע לחמש נוסעים + מטען רכב יעיל. אבל מה לעשות, רוב הרכבים רוב הזמן מסיעים רק את הנהג.

ג. אם נהגי דו"ג היו נוהגים עפ"י החוק אף אחד מהם לא היה שורד על הכביש הישראלי יותר משבוע.

ד. מנועי שתי פעימות ניתן למצוא במוזיאון לדו"ג בבולוניה, איטליה. כל הקטנועים החדשים בארץ מגיעים עם מנוע ארבע פעימות.

אבל עזוב, כמו לדבר עם קיר.

לכל אוהבי דו"ג - כמו שקברו בארץ את הדיזל ככה הולכים גם לקבור אתכם. אתם מבינים, למדינה לא אכפת מדברים חסרי משמעות כמו פקקים, זיהום אוויר, בעיות חנייה, רעש. למדינה אכפת רק מכסף. שלכם. לא משתלם כלכלית למדינה שתסעו על כלי שעושה 30 ק"מ לליטר בעיר. הם רוצים שתשבו בפחית ישנה, מזהמת, רועשת, תעמדו כל היום בפקק, תשרפו דלק, תשלמו דוחות חנייה, קנסות, תפרנסו מוסכים. כמובן שלא אומרים את זה בפרהסיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אוהבי דו"ג - כמו שקברו בארץ את הדיזל ככה הולכים גם לקבור אתכם. אתם מבינים, למדינה לא אכפת מדברים חסרי משמעות כמו פקקים, זיהום אוויר, בעיות חנייה, רעש. למדינה אכפת רק מכסף. שלכם. לא משתלם כלכלית למדינה שתסעו על כלי שעושה 30 ק"מ לליטר בעיר. הם רוצים שתשבו בפחית ישנה, מזהמת, רועשת, תעמדו כל היום בפקק, תשרפו דלק, תשלמו דוחות חנייה, קנסות, תפרנסו מוסכים. כמובן שלא אומרים את זה בפרהסיה.

לב, תעזוב, אף אחד כאן לא רוצה להבין אותך (ואותי, ואת כל האחרים שמבינים הסילוק המתוכנן אינו מתבצע מטעמי בטיחות אלא מסיבות כלכליות, כמו כל שאר הדברים במדינה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דמי הביטוח צריכים לשקף את הסיכון שבנסיעה על דו גלגלי, לא מבין למה צריך להתווכח על זה.

המדינה לא צריכה "לסבסד" סוג אחד של כלי על חשבון השאר, כמו שהיא לא צריכה לסבסד... בעצם כל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל להגיד את זה כאשר זה לא נוגע לך ולפחית שלך. מישהו זוכר איזו צעקה קמה כשחברות הביטוח הודיעו על העלאה דרסטית של תעריפי הביטוח המקיף לתושבי באר שבע והסביבה כי שם גונבים הרבה יותר (לטענת חברות הביטוח)? פתאום כולם התייצבו כנגד חברות הביטוח, עד שהצעד הזה בוטל (עד כמה שאני יודע).

אבל כשזה נוגע לאופנועים? פחח, מי סופר אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת? "נפגעים ע"י אחרים"? ברוב הגדול של המקרים הם נפגעים באשמת עצמם.

כשרוכב קטנוע מטומטם חותך למד משמאל כאשר הלמד כבר נמצא בנתיב הכי שמאלי וכל מה שמפריד בינו לבין אי תנועה זה חצי מטר של אספלט הוא לא יכול להאשים את הלמד שכמעט והרג אותו. זאת דוגמה אחת שקרתה לי באופן אישי באחד משיעורי הנהיגה הראשונים שלי ובאמת מזל רב שהמורה שמה לי ברקס אחרת אותו רוכב היה היום נכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ו...? אז אתה נתקלת ברוכב מטומטם. כמו שכבר אמרתי כמה הודעות אחורה, לי כרוכב היו שתי תאונות ואף אחת מהן לא היתה באשמתי - אז אני צריך להכריז שכל התאונות הן באשמת הרכבים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

96% מכלל אמצעי התנועה הממונעים הם כלי (מכוניות, משאיות וכו'...) ו-4% זה דו"ג.

אנחנו מהווים מיעוט שלא יכול לכסות את ההוצאות של הנפגעים אצלנו בגלל שאצלנו הפצע הוא יותר קשה...

בעבר כשמחירי הביטוח היו יותר שפויים הדו"ג היה נחשב לכלי לכל דבר (כמו מכונית) לכן הביטוח שלו היה זול, עד שהפרידו ואז הסטטי' הראתה גרף שלילי.

לטובתם חברי HWz, אם יש לכם קטנוע/אופנוע אבקש שתראו רצון לעזור, במיוחד נהגי כלי הרכב...

אם הביטוח ייעלה, זה רק ייעודד קנייה נמרצת של כלי והפקקים רק יילכו וייקבלו תאוצה, אני מאמין שאתם לא מעוניינים בכך.

באמת? "נפגעים ע"י אחרים"? ברוב הגדול של המקרים הם נפגעים באשמת עצמם.

כשרוכב קטנוע מטומטם חותך למד משמאל כאשר הלמד כבר נמצא בנתיב הכי שמאלי וכל מה שמפריד בינו לבין אי תנועה זה חצי מטר של אספלט הוא לא יכול להאשים את הלמד שכמעט והרג אותו. זאת דוגמה אחת שקרתה לי באופן אישי באחד משיעורי הנהיגה הראשונים שלי ובאמת מזל רב שהמורה שמה לי ברקס אחרת אותו רוכב היה היום נכה.

להביא לך מוצץ כדי שתפסיק להתבכיין?

תבין שחראות יש מ-2 הצדדים.

זה בערך כמו הטבע, אחד אוכל את השני... למה אתם לא מדברים על משאיות ורק על דו"ג לא הבנתי.

האוייב האמיתי של המכוניות זה משאיות.

385337120_933628314.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...