לרוכשים בארה"ב - ממליץ על רכישת מחשב נייד של DELL, בDELL OUTLET! - עמוד 5 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לרוכשים בארה"ב - ממליץ על רכישת מחשב נייד של DELL, בDELL OUTLET!


avizov2

Recommended Posts

  • תגובות 78
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם לי יש בעיה עם חיוב כרטיס האשראי.

קניתי עם אמריקן ובפעם הראשונה קיבלתי מייל שהחיוב שלי לא אושר בגלל שכתובת המשלוח

וכתובת שמצויה אצל חברת כרטיס האשראי אינה תואמת.

אמרו לי שההזמנה תבוטל אחרי 24 שעות, עברו 24 שעות וההזמנה עדיין לא בוטלה.

עכשיו הזמנתי בפעם השנייה אחרי שהתקשרתי אתמול לאמריקן ואמרו שהם יבטלו את בדיקת הכתובת ל24 שעות

וקיבלתי מייל שונה מההזמנה הראשונה.

זה המייל:

Please confirm whether this order is an authorised transaction or an unauthorised transaction from your end.

If this is an authorised Transaction Please do also re-confirm the shipping address.

מישהו יודע מה עלי לעשות כדי לאשר את החיוב?

מה הכוונה ב re-confirm the shipping address?

היום יום שבת ואין עם מי לדבר עד יום שני.

מישהו פה כתב שמקבלים זיכוי של 50$ בעיכוב בהזמנה, מישהו יודע איך מקבלים את הזיכוי?

כאב ראש עשתה לי ההזמנה, מקווה שזה יפתר בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנתי שלשום מחשב מהאוטלט והיום קיבלתי את המייל המיוחל של הבעיה בחיוב האשראי, שמתי לב שהם גם שואלים האם המחשב הולך להישאר בארצות הברית או להיות מייצא מחוץ לה. מישהו יודע למה הם שואלים את זה והאם לציין שהוא הולך לצאת מארה"ב הולך להוסיף כאב ראש וטפסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש בעיה עם חיוב כרטיס האשראי.

קניתי עם אמריקן ובפעם הראשונה קיבלתי מייל שהחיוב שלי לא אושר בגלל שכתובת המשלוח

וכתובת שמצויה אצל חברת כרטיס האשראי אינה תואמת.

אמרו לי שההזמנה תבוטל אחרי 24 שעות, עברו 24 שעות וההזמנה עדיין לא בוטלה.

עכשיו הזמנתי בפעם השנייה אחרי שהתקשרתי אתמול לאמריקן ואמרו שהם יבטלו את בדיקת הכתובת ל24 שעות

וקיבלתי מייל שונה מההזמנה הראשונה.

זה המייל:

Please confirm whether this order is an authorised transaction or an unauthorised transaction from your end.

If this is an authorised Transaction Please do also re-confirm the shipping address.

מישהו יודע מה עלי לעשות כדי לאשר את החיוב?

מה הכוונה ב re-confirm the shipping address?

היום יום שבת ואין עם מי לדבר עד יום שני.

מישהו פה כתב שמקבלים זיכוי של 50$ בעיכוב בהזמנה, מישהו יודע איך מקבלים את הזיכוי?

כאב ראש עשתה לי ההזמנה, מקווה שזה יפתר בקרוב.

אני נמצא במצב דומה, הם בעצם שואלים האם זאת עסקה שאתה מאשר (כלומר שאתה עשית ולא שמישהו עשה עם הפרטים שלך), אני מניח שאתה צריך לדבר עם חברת האשראי ולאשר אותה לכל מקרה ולשלוח להם במייל שזאת עסקה תקינה ושהודעת לחברת האשראי. הדבר השני שהם רוצים זה לאמת את הכתובת למשלוח שהזנת בפרטי ההזמנה בגלל שהיא שונה מהכתובת של מחזיק הכרטיס.

בקשר ל50$ זה לא נראה לי משהו שהם חייבים לעשות ככה שאין לך למי בדיוק לפנות... אולי זה מדיניות קבועה ואולי זה תלוי בנציג שמטפל בך.

בהצלחה.

תעדכן איך הכל הסתדר למען הדורות הבאים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתם שוברים את הראש

יש לדל צ'אט מאוד מקצועי ומאוד עוזר

הם עזרו לי להוציא את ההזמנה שלי תוך 24 שעות והיו לי גם בעיות בהזמנה עם הכרטיס אשראי ועם עוד כמה דברים...

אתם יכולים לדבר איתם פה:

http://www.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/sales_chat_core?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~lt=popup

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

הטענות של שניכם נראות לי מופרכות למדי.

לא נדיר שנציגי שירות לא יודעים מהחיים שלהם ופולטים שטויות. העניין עם אחריות NBD בינלאומית צוין בעבר ע"י מספר מקורות של .

לגבי "אסור להוציא את המחשב מחוץ לארה"ב" - איזה לקוח היה מוכן לקנות בתנאים כאלה? בטח לא לקוחות עסקיים שלעיתים קרובות נוסעים לחו"ל לענייני עבודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטענות של שניכם נראות לי מופרכות למדי.

לא נדיר שנציגי שירות לא יודעים מהחיים שלהם ופולטים שטויות. העניין עם אחריות NBD בינלאומית צוין בעבר ע"י מספר מקורות של .

לגבי "אסור להוציא את המחשב מחוץ לארה"ב" - איזה לקוח היה מוכן לקנות בתנאים כאלה? בטח לא לקוחות עסקיים שלעיתים קרובות נוסעים לחו"ל לענייני עבודה.

תשמע, אני לא כל כך מבין בתחום, אבל זה מה שהנציג אמר לי בצ'ט.

הוא הדגיש כמה וכמה פעמים שישראל לא נמצאת ברשימת המדינות שNBD תקיפה בהן.

וממתי יש קורלציה ביו מה שהלקוח מוכן לעשות מול מה שהחוזה אומר? הגיון וסבירות הם לא הצדדים החזקים של חנויות גדולות. הם מעדיפים יותר להרוויח כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, אני לא כל כך מבין בתחום, אבל זה מה שהנציג אמר לי בצ'ט.

הוא הדגיש כמה וכמה פעמים שישראל לא נמצאת ברשימת המדינות שNBD תקיפה בהן.

כאמור, בעבר נציגים אחרים של אמרו שכן. כך שבטוח מישהו שם לא מבין מהחיים שלו. השאלה רק מי. אולי גם להם יש מדיניות מוזרה, כמו של , של כמה סוגים של אחריות בינ"ל, שתקפות במדינות שונות, אבל לא ראיתי שום עדות לכך.

ייתכן שכוונות הייתה ש-NBD לא תקפה בישראל, במובן שלא תקבל שירות NBD, כי אין אף נותן שירות שמספק שירות NBD. אבל זו לא הנקודה. מה שטענו בעבר היא שכדי להיות זכאי לאחריות בינ"ל יש צורך לרכוש כיסוי NBD, שכולל בתוכו באופן סמוי כיסוי בינ"ל.

וממתי יש קורלציה ביו מה שהלקוח מוכן לעשות מול מה שהחוזה אומר? הגיון וסבירות הם לא הצדדים החזקים של חנויות גדולות. הם מעדיפים יותר להרוויח כסף.

ראשית, המפתח פה הוא לא חנויות, כי לא הן קובעות את המדיניות, אלא היצרן (ובמובן מסוים, חוקי המכס של כל מדינה).

כעת, ברור שכל אחר מחפש את הרווח, וכל אחד יכול לכתוב מה שבא לו בחוזה. אבל יש דברים שמוכתבים ע"י כוחות השוק וע"י common sense. הוא מוצר שנועד ללוות אותך ממקום למקום. לכן לכל היצרנים יש מדיניות כזו או אחרת של אחריות בינ"ל. יצרן שיכריז שאין לו כזו פשוט יפסיד נתח שוק עצום, ואף אחת מהחברות הגדולות לא תשים עצמה במצב כזה. כמו כן, פורמלית אתה אולי חייב להכריז על כשאתה עובר ממדינה למדינה (לפי חוקי המכס), אבל בפועל, אף אחד לא שם על זה וגם הרשויות לא (כמו שלא שמים על פלאפונים ושאר מכשירים אישיים, שעל-פי החוק היבש חייבים בהצהרה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NBD תקף בישראל, אני ניסיתי ועוד הרבה מאוד אנשים בפורום, הבעיה איפוא נעוצה בעובדה שדל ארה"ב לא ששים למכור לאנשים מחו"ל הגם שתהליך הרכישה אתה

מתבקש להצהיר שלא תוציא את המערכת מארה"ב. לכן, אין לך מה לדבר על ישראל עם הנציגים מארה"ב אלא עם הנציגים בישראל.

גם אני שוחחתי לא מעט פעמים עם הנציגים בצ'ט שמעתי מהם לא פעם שטויות. אל תתרגש.

בקיצור - יש אחריות באתר הלקוח בישראל ל3 שנים (NBD), אל תגיד כלום על זה שאתה רוצה את המחשב לישראל פשוט קנה אותו, זה לא עניינם., שאלות ונושאי אחריות

תשאל את מי שצפוי לתת לך שירות - (יעל פתרונות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא חייב לקנות כלום מהנציג, אתה יכול לנהל את כל הליך באינטרנט ורק בסמוך לרכישה תעלה בצ'ט.

לעניין האחריות- מה זה משנה מה אומרים בחו"ל חשוב לך מה יגידו בישראל, מי שאמור לתת לך שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת סדר בבלגן. דבר ראשון, ביקורת בונה כלפי האנשים (ובמיוחד המנהלים, שזה ההעניין היותר מוזר פה )שמגיבים על פי "ההוא אמר לי ככה, וממנו שמעתי ככה..." רב סמל שמועותי הוא מאוד נפוץ בתחומים האלה, אז מי שאין לו ניסיון בדבר, עדיף שישמור על פיו מאשר להטעות אדם באומרו דבר בביטחון כה רב אבל בלי יותר מדי ערבות שדבריו אמת.

קודם כל, הצ'אט של דל הוא אחד מהגרועים שראיתי (וזה על פי ניסיון של לפחות 50 שיחות עם נציגים שונים, מה לעשות, שאני רוצה לקנות משהו ,אני משגע את המוכרים...). הם נחמדים והכל (yes sir....), אבל כל הזמן נוטים לעניין העסקי, קשה מאוד מאוד להוציא מהם מידע מועיל בלי להכנס איתם לחשבונות על עסקה....

כל נציג מוסר לך מידע אחר, פשוט ביזיון מה שהולך שם. לא ממש מבינים בתחום, במיוחד לא באחריות בינלאומית, אז תקחו כל מה שהם אומרים בערבות מוגבלת בהחלט.

קיבלתי הרבה פידבאקים טובים על מחלקת האאוטלט שלהם, אפשר להגיד שזה מומלץ.

בנוגע ל NBD, מישהו יכול להסביר מה זה לעזעאל? לא מצאתי בשום מקום הסבר לדבר הזה....

לגבי האחריות... כדי להרחיב את האחריות שתהיה תקפה בארץ איזה צריך לבחור?

את זה שמודגש?

at E6400: 4Yr ProSupport for End Users and NBD On-site Service [add $338.00]

Lat E6400: 4Yr ProSupport for End Users and NBD On-site Service + CompleteCare [add $517.00]

Lat E6400: 4Yr Basic Ltd Warranty and NBD On-site Service [add $238.00]

Lat E6400: 4Yr Basic Ltd Warranty and NBD On-site Service + CompleteCare [add $417.00]

Lat E6400: 3Yr ProSupport for End Users and NBD On-site Service [add $178.00]

Lat E6400: 3Yr ProSupport for End Users and NBD On-site Service + CompleteCare [add $327.00]

Lat E6400: 3Yr Basic Ltd Warranty and NBD On-site Service [add $99.00]

Lat E6400: 3Yr Basic Ltd Warranty and NBD On-site Service + CompleteCare [add $248.00]

Lat E6400: 3Yr Basic Ltd Warranty and Mail-In Service (Included In Price)

אשמח אם תעלה תמונת מסך לפרטים הללו, אני די חיפשתי ולא מצאתי אזכור ל NBD הידוע לשמצה באף מקום...

והנה דוגמה ל Inspiron 1545 באתר של דל, בלי שום אזכור ל NBD...

http://www.siz.co.il/my.php?i=mdiozjkzt02g.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...