פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים באתר של TMS כתוב כפי שצויין בהודעה מעלי, באתר של פנדה היה כתוב אבל הם שינו את העמוד וכנראה מחקו את זה, אתה תמיד מוזמן לשלוח אליהם מייל ולשאול ואז ככה גם תהיה לך הוכחה.אולי פנדה התנערו במעמד הקנייה שתפתח אצלם את המסך, כי בסניפים הקטנים הם לא מסכימים לזה, או שקנית מסך לא של DELL אז אין על מה לדבר בכלל.האמתי קניתי מסך DELL מדגם 2709W ואכן הם גם התנערו כפי שאמרתה מפתיחת המסך. וגם התנערו מהשבוע אחריות על פיקסל שרוף. כפי שצויין בפני ע"י נציג מכירות שלהם. דיברתי עם האחראי על שרות הלקוחות שלהם. רציתי להבין את פשר הסרוב של המוכר לרשום לי בכתב שיש את האחריות של הפיקסל השרוף לשבוע, אחרי שהמוכר נתן כל מיני תשובות מתחמקות סטייל הכל יהיה בסדר,רציתי לדבר עם מישהו מעליו. מסרתי לאחראי את שם הנציג שאמר לי שכן יש את האחריות הנ"ל. ומה הם אמרו לי? אמרו לי שבאותו השבוע שינו את הנוהל הזה, קרי ביטלו אותו. ואותו הנציג פשוט לא ידע על זה. אחלה תשובה. אחרי 20 דקות של בזבוז זמן. ראיתי שכבר לא יצא מזה כלום.רק לשם הסיבה שבחרתי לקנות את המסך הזה דווקא מפנדה זאת אותה האחריות על הפיקסל לשבוע. למרות שהיו כמה חנויות מצוינות שבהם המסך היה יותר זול בלא פחות מ-200 שקל. הדפק הכי גדול מבחינתי הוא שיש כל הזמן מחסור במלאי של המסך הזה. והייתי צריך אותו דחוף. אז כבר לא הייתה לי ברירה אלא לקחת אותו. בגלל כל זה מעניין אותי איפה ראתה בדיוק שהם נותנים את האחריות. חחח ולאחר שהם מבטיחים במייל או לא,אף אחד לא מבטיח שההבטחה לא שווה ל-XXת.למרות הכל חוץ מחוסר האמינות, המוכרים היו נדיבים,המסך הגיעה מהר מאוד. והשרות היה סה"כ בסדר. וגם המסך טפו טפו טפו=) למרות שהתבזבזו כמה מאות בלי סיבה כי האחריות ממילא DELL.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים חחח ולאחר שהם מבטיחים במייל או לא,אף אחד לא מבטיח שההבטחה לא שווה ל-XXת.אם מבטיחים לך אישית בכתב, לרבות במייל, לא יוכלו להתנער מהבטחה זו בטענה ששינו את הנהלים וכו' ,מאחר וזו הבטחה אישית שמוענה אליך, היו אמורים להודיע לך על ביטולה גם באופן אישי.הנ"ל כפוף כמובן לכך שביצעת את העסקה בתוך פרק זמן קצר וסביר לאחר קבלת ההבטחה לאחריות חריגה.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים אם מבטיחים לך אישית בכתב, לרבות במייל, לא יוכלו להתנער מהבטחה זו בטענה ששינו את הנהלים וכו' ,מאחר וזו הבטחה אישית שמוענה אליך, היו אמורים להודיע לך על ביטולה גם באופן אישי.הנ"ל כפוף כמובן לכך שביצעת את העסקה בתוך פרק זמן קצר וסביר לאחר קבלת ההבטחה לאחריות חריגה.תכלס לא נראה לי שהם חייבים לך משהו. המקסימום שהם יכולים ללכת לקראתך זה לאפשר לך לבטל את העסקה בלי לאבד את המקדמה.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים אתה טועה.אם היתה הצעה מתועדת למכירה בתנאים \ הטבות מיוחדות ואתה קנית ע"ס ההצעה הזו אזי התקיים:הצעה -> קיבול = נכרת חוזהאם לא יקיימו את החוזה, זכותך לבטל את העסקה, להחזיר את הטובין ולתבוע פיצוי לפחות בגובה הוצאותיך ואולי אף משהו עבור הטרחה המיותרת שגרמו לך.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים אתה טועה.אם היתה הצעה מתועדת למכירה בתנאים \ הטבות מיוחדות ואתה קנית ע"ס ההצעה הזו אזי התקיים:הצעה -> קיבול = נכרת חוזהאם לא יקיימו את החוזה, זכותך לבטל את העסקה, להחזיר את הטובין ולתבוע פיצוי לפחות בגובה הוצאותיך ואולי אף משהו עבור הטרחה המיותרת שגרמו לך.אין ספק פה אתה צודק. אומנם שם המשחק פה זה "תביעה" השאלה אם יש לך זמן להתעסק עם כל הסחבת של התביעה שזו גם פונקציה של השקעה כנגד תועלת. אני כסטודנט בתקופת המבחנים. ובמעמסה הלימודית שבה אני מצוי כרגע ספק אם הייתי מוצא את הזמן להתעסק בזה.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים וואו לא שמתי לב שבפאנדה כבר אין את האחריות לגבי פיקסל שרוף בשבוע הראשון.עכשיו אין לי בכלל סיבה לקנות דווקא אצלם.היבואן של DELL נמצא איפשהו רחוק בת"א או משהו וזה ממש מפחיד - המסך הקודם שקיבלתי היה עם פיקסל שרוף ואני לא סובל את זה(אני יושב קרוב למסך כשאני משחק באסטרטגיה או כותב קוד).מה עם ה-revision? מדוע אתם לא מתעניינים באיזה revision בדיוק מדובר?
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים מחבר מה היתרונות של הREV החדש?בכל מקרה ביקשתי מיאיר שיגיב בנוגע לאחריות, רוב הסיכויים שהאחריות לשבוע הראשון עדיין קיימת, כי היא משהו קבוע בפנדה במסכים של דל.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים לא יודע, אבל קראתי ברפרוף שעשו שם איזה תיקון קטן של משהו...אני מעוניין לקנות כבר מחר אם יש את האחריות לפיקסל בשבוע הראשון.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים שלום לכולם,לגבי אחריות של DELL לגבי פיקסל שרוף.עד לפני שבועיים,מעבדות של יעל תוכנה או CPM הונחו על ידי דל לתת אחריות על פיקסל שרוף במעמד הקניה.לפני שבועיים קיבלנו שיחת טלפון מיעל תוכנה שהבהירה לנו כי המדיניות של דל השתנתה וכרגע הם נותנים אחריות רק על 5 פיקסל ומעלה.לכן הורדנו את ההתחייבות של דל.עם זאת אנו כחנות,דורשים ומקבלים מההספקים של DELL בארץ התחייבות ל 0 פיקסל שרוף במעמד הקניה.עד היום קנו מאות לקוחות את 2209 , לחלקם הקטן מאד היה פיקסל שרוף ודאגנו להחליףיש פה גם את הסיפור של עומר שקיבל פעמיים מסך 2709 עם פיקסל שרוף וגם לו החלפנו פעמייםאין לקוח במבחן התוצאה שישאר עם מסך בזמן הקניה עם פיקסל שרוף וכנראה גם לא יהיה.אנו לא יכולים להתחייב בשם דל ולכן על מנת להיות הוגנים ולא להטעות את הצרכנים - לא נעשה זאת.אבל בהחלט נמשיך לפעול באותה שיטה - לקוח שקונה מסך באיכות הזה , זכאי לקבל מסך עם 0 פיקסל שרוףתודהיאיר
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים עדיין יש איזשהו מבצע בתוקף, שההנחה שלו היא משמעותית? (הנחה של 50 ש"ח זה לא ביג דיל...)
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים תודה, יאיר, על התשובה.כיוון שלא הבנתי אותה לחלוטין, שלחתי לך מייל.אני מתכוון לרכוש מחר בהנחה שאקבל תשובה עד אז.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים אין לקוח במבחן התוצאה שישאר עם מסך בזמן הקניה עם פיקסל שרוף וכנראה גם לא יהיה.ולאן הולכים המסכים האלה עם אותו פיקסל שרוף?מדהים עד כמה אנשים ממשיכים לעשות סיפור מהשטות הזו של פיקסלים שרופים.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים ולאן הולכים המסכים האלה עם אותו פיקסל שרוף?מדהים עד כמה אנשים ממשיכים לעשות סיפור מהשטות הזו של פיקסלים שרופים.לאן הם הולכים? באמת...כנראה בחזרה אלינו. כן פיקסל שרוף זאת שטות כל עוד זה לא מפריעה לך. אם זה מפריעה לך אז הוא כבר לא שטות
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים זה לא יכול להפריע לך כמעט בשום מצב, אלא אם כן יש לך בעיה נפשית. כנראה להרבה אנשים יש בעיה כזו. אני לא צוחק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.