ה-פ-ת-ע-ה.. Batman Arkham Asylum - דמו - עמוד 6 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה-פ-ת-ע-ה.. Batman Arkham Asylum - דמו


rroonnii

Recommended Posts

בדיוק על זה דיברתי עד היום, מתנהלת בצורה מגעילה בשנים האחרונות. אין קשר בין הדברים שהוזכרו פה ל phsyx, ניתן לעשות את זה בלי כלים בכלל או עם HAVOK וזה יעבוד לא פחות טוב (ואפילו יותר טוב) בלי הגבלה לחומרה מסויימת. היא משלמת מלא כסף למפתחות בשביל להשתמש בכלים שלה ולהגביל בצורה מוגזמת את הביצועים וההגדרות לכל מי שאין לו כרטיס של . לצערנו אנשים חושבים שהפתרון הוא לקנות כרטיסי מסך שלהם, הפיתרון היחיד הוא לא לקנות כרטיסי מסך של עד שלא יהיה להם מספיק כסף בשביל לשחק בחרא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 238
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא יכנס לפרטים הטכנים, למרות שיש להם הסבר וסיבה מוכחת, אתם פשוט לא מבינים את מורכבות הדברים. אגב havok יותר פשוט מפיזיקס.

מה שכן צריך לדבר אליכם זה השורה התחתונה - יש מצב קיים, בו משתמשים בהאצת חומרה ל-physx, ואין שום דבר שאתם כלקוחות יכולים לעשות בקשר לזה, מלבד להתלונן ולהטיח אשמות. HuGeMouTh גם אם תשכנע את כל הפורום הזה לקנות ATI, פיזיקס עדיין בשימוש.

אנוידיה לא צריכה אותך, אלא להפך. אם היית מייצג את כלל האוכלוסיה, אז בסדר, אבל... אתה לא. הפרנציפים שלך הרי יפגעו בך בסופו של דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנוע הUE3 בנוי כבר מראש לתמיכה מלאה בפיצ'רים של PHYSX, משחק UT3 עצמו מכיל את חבילת הPHYSX הגדולה ביותר יצאה איי פעם למשחק כלשהו.

אז למה לא לשים את הצ'ופר הזה? מי שיש לו שיהנה, מי שלא גם יהנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותי, נכן שהPHISX והAA מורידים כנראה יותר מדי מהביצועים, אבל נגיד את זה ככה: אם בלי שניהם אני יכול להריץ את המשחק על 1680*1050 כשכל השאר על המקסימום ולקבל 50-60 FPS עם 8800GT מזדקן - אני חושב שמשהו לפחות הם עשו בסדר. הAA מוריד את הFPS ל40-50 ואילו הPHISX (בלי AA) מוריד אותו ל30-40 - מה שעדיין מהווה משחק חלק אם כי יש רגעים (גלישה לתוך רצפה מרוצפת כאשר המרצפות נשברות, למשל) שיורדים ל~25. עדיין, עם כרטיסים חזקים קצת יותר לא אמורה להיות שום בעיה, אני לא מבין על מה אתם מתלוננים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק על זה דיברתי עד היום, מתנהלת בצורה מגעילה בשנים האחרונות. אין קשר בין הדברים שהוזכרו פה ל phsyx, ניתן לעשות את זה בלי כלים בכלל או עם HAVOK וזה יעבוד לא פחות טוב (ואפילו יותר טוב) בלי הגבלה לחומרה מסויימת. היא משלמת מלא כסף למפתחות בשביל להשתמש בכלים שלה ולהגביל בצורה מוגזמת את הביצועים וההגדרות לכל מי שאין לו כרטיס של . לצערנו אנשים חושבים שהפתרון הוא לקנות כרטיסי מסך שלהם, הפיתרון היחיד הוא לא לקנות כרטיסי מסך של עד שלא יהיה להם מספיק כסף בשביל לשחק בחרא.

כבר אמרו ש- עדיפה למשחקים על פני ATI. לא רק בחומרה גם בדרייברים.

מי שקונה ATI שלא יתלונן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

בולשיט, ממש לא קשור למה שאמרתי וממש לא נכון.

אני לא יכנס לפרטים הטכנים, למרות שיש להם הסבר וסיבה מוכחת, אתם פשוט לא מבינים את מורכבות הדברים. אגב havok יותר פשוט מפיזיקס.

מה שכן צריך לדבר אליכם זה השורה התחתונה - יש מצב קיים, בו משתמשים בהאצת חומרה ל-physx, ואין שום דבר שאתם כלקוחות יכולים לעשות בקשר לזה, מלבד להתלונן ולהטיח אשמות. HuGeMouTh גם אם תשכנע את כל הפורום הזה לקנות ATI, פיזיקס עדיין בשימוש.

אנוידיה לא צריכה אותך, אלא להפך. אם היית מייצג את כלל האוכלוסיה, אז בסדר, אבל... אתה לא. הפרנציפים שלך הרי יפגעו בך בסופו של דבר.

הבעיה היא שיש יותר מידי אנשים שחושבים כמוך, גם בארץ וגם בחו"ל. כרגע כל תמיכה ב (ועוד כמה חברות כמו MS) רק פוגעת בגיימרים וממש לא עוזרת להם. נחלשה אחרי ש ATI הוציאו את HD4000, זה לא מספיק אבל זה התחלה.

אם זה היה רק התוספות של הדפים והדברים האלה לא היה מפריע לי אבל הגבלה של ה AA? הורדה של גופים שלמים מהמפה (במקרה הזה דגלים ועוד כמה דברים)? אין שום בעיה להפעיל AA בכרטיסי מסך של ATI, אין שום בעיה להשאיר את כל הגופים האלה ולעשות שהם לא יזוזו (רק בשביל שלא יראה כאילו אין פרטים במפה). שיפסיקו לעשות כאילו הכל עובד על הפיסיקס, אותו דבר עשו בתחילת דרכו את ה DX10 עם CRYSIS ועוד כמה משחקים, גם אז זה גרם רק נזק וגם אז מהר מאוד גילו שה DX10 זה בולשיט והמשחק הוא DX9 רגיל עם כמה הגבלות ל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

בולשיט, ממש לא קשור למה שאמרתי וממש לא נכון.

הבעיה היא שיש יותר מידי אנשים שחושבים כמוך, גם בארץ וגם בחו"ל. כרגע כל תמיכה ב (ועוד כמה חברות כמו MS) רק פוגעת בגיימרים וממש לא עוזרת להם. נחלשה אחרי ש ATI הוציאו את HD4000, זה לא מספיק אבל זה התחלה.

אם זה היה רק התוספות של הדפים והדברים האלה לא היה מפריע לי אבל הגבלה של ה AA? הורדה של גופים שלמים מהמפה (במקרה הזה דגלים ועוד כמה דברים)? אין שום בעיה להפעיל AA בכרטיסי מסך של ATI, אין שום בעיה להשאיר את כל הגופים האלה ולעשות שהם לא יזוזו (רק בשביל שלא יראה כאילו אין פרטים במפה). שיפסיקו לעשות כאילו הכל עובד על הפיסיקס, אותו דבר עשו בתחילת דרכו את ה DX10 עם CRYSIS ועוד כמה משחקים, גם אז זה גרם רק נזק וגם אז מהר מאוד גילו שה DX10 זה בולשיט והמשחק הוא DX9 רגיל עם כמה הגבלות ל .

אתה יודע שלכל דרייבר יש את הסוגי AA שלו נכון?

העניין הוא שאת של נוידיה הכניסו לאפשרויות ואת של ATI לא.... לי זה נשמע כמו אוי אוי אוי

אין ספק שהמשחק הזה נוטה יותר לכיוון של נוידיה אבל זה מאוד רחוק מהאפוקליפסה שאתם מתארים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנוע UE3 תמיד היה בעייתי עם AA. כמה משחקים שמבוססים על המנוע הזה מציגים תמיכה טבעית ב-AA ? אפשר לספור על יד אחת.

זה לרוב כולל שינוי חיצוני של שם קובץ הפעלה עם ATI או עריכת דגלי תאימות לפרופילים עם .

אני מניח שבמצב הסטנדרטי, batman לא היה מציע AA בכלל. מה שכנראה קרה זה שאנוידיה הכניסו את השיטה שלהם לתפריט המשחק על הדרך.

אני חושב שיותר נכון לראות את זה כתוספת של מאשר הגבלה ל-ATI.

בעניין הדגלים, הערפל וכורי העכביש שנעלמו קליל. אני מסכים שהיה אפשר לשים אותם במצב סטטי למי שאין תמיכה בהאצת חומרה.

יכול להיות שמדובר בתרגיל שיווקי, אולי אפילו במיוחד לדמו. מצד שני, יכול להיות שהמפתחים מעדיפים לוותר על דגלים ועשן סטטי כי זה נראה חובבני ונדוש, ועוד דורש מהם השקעה נוספת, כי האובייקטים כנראה תוכננו מראש להיות דינאמים עם ה-API של PhysX.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או שהם היו יכולים לאפשר עבודה בסיסית של הפיסיקס על המעבד, בלי כל הדפים והדברים האלה אבל שיהיה עשן ו/או דגלים. ראיתי הרבה משחקים שעושים אותו דבר בדיוק בלי האצת חומרה והם עבדו מצויין, במשחק הזה זה בולט שפשוט פגעו במשחק בשביל לגרום לאנשים לקנות , לא פעם ראשונה ולצערנו גם לא פעם אחרונה. תפסיקו להגן על , ההתנהלות הזו מאוד בולטת מאז שיצא ה DX10 וה G80, כל פעם הם מוצאים בולשיט אחר שבעזרתו הם פוגמים משחקים ומגבילים אותם בצורה מוגזמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלה שבוכים שNVIDIA דופקים את קהל הגיימרים, כמה דברים:

א) בעבר, ביחוד בתקופת הFX של , וגם בתקופה מסוימת לאחר יציאת סדרה 6 [בערך באיזור סדרה 7 עד שיצא ה-8800], אנבידיה הייתה שרויה בבצורת רצינית, וATI ניצלו את זה יפה מאוד - המון משחקים דאז תמכו הרבה יותר טוב בATI, ומשתמשי למיניהם סבלו. ככה שאני לא יכול להבין איך אתם יכולים להחרים את החברה ולהגיד שזה גועל נפש, כשגם ATI, החברה שאתם הלקוחות שלה ומצדדים בה, עשתה את זה בעבר כשהמצב היה הפוך?

ב) מה לעשות, הדרייברים והתמיכה נונסטופ של מצדיקים אותה יפה מאוד. להיות לקוח שלהם זה לא רק לקנות כרטיס מסך, זה גם לקבל שירות כלקוח. אני עדיין מופתע ששנה אחרי שקניתי את ה9800GTX שלי, יוצאים כל הזמן דרייברים חדשים שממשיכים לשפר את הביצועים של הכ. מסך.

ג) הCUDA של , ובפרט הרעיון של להשתמש בGPU כמעבד לPHYSX זה רעיון גאוני. זה שATI היו עם האף בשמיים והחמיצו הזדמנות. זו בעיה שלהם.

ד) אני מאוד בספק אם הפיצ'רים של הפיזיקה היו רצים נורמאלי אם היו מאפשרים למעבד להריץ את זה. זה תוכנן מראש לעבוד עם PHYSX ומעבד ממוצע פשוט לא מספיק חזק בשביל זה. אפילו כרטיס המסך מזיע כשצריך להתחיל לעשות חישובים מסוימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן בגלל זה הם הוציאו כרטיס שנקרא gtx+ ,gts 250 ויש עוד אחד בדרך.. ואף אחד מיהם לא עובר את הכרטיס הבודד HD4850 שיצא פעם אחת ולא עבר שום שדרוג מאז חוץ מהגרסת gddr 5 שזה משהו אחר לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן 2 ג'יגה ל10 דקות הייתי אומר שהרבה בגלל זה לא הורדתי...

נחכה כבר למשחק.

בקשר ל- ו-ATI, זה ברור שכל המשחקים היום הם לטובת , אבל גם ברור ש- משלמת בשביל זה.

אני מקווה שעוד מעט ATI יפתיעו כי אם לא, הכרטיס הבא שלי יהיה של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...