מוסלמים צרפתים - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוסלמים צרפתים


Yehudaa

Recommended Posts

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני יותר דואג לצרפתים מאשר לסחורה הישראלית. מיליוני מוסלמים מהווים נטל על שירותי הרווחה, משמידים בהדרגה את התרבות הצרפתית ומשתלטים על המדינה. השלטונות כל כך פוחדים מפרעות שהם לא אוכפים את החוק. צרפת נרקבת מפנים. לא פלא שאירופאים מלקקים לפלסטינאים את התחת. הכל במטרה למנוע פרעות בתוך המדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה סוג של סרטון תגובה:

http://www.youtube.com/watch?v=saeky9I5T9c&NR=1

ולבחור שקרא לי אידיוט, יש לך פיתרון טוב יותר לכל המלחמות שמתרחשות כיום בעולם? אם תעשה חישוב קל, תבין שאם ניתן היה להשמיד את כל המוסלמים בעולם, זה היה חוסך המון חיים של בני אדם לטווח הרחוק, משפר את הכלכלה וכו וכו' וכו'... אז אל תגיד שאני לא הומני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nosh צודק

אנחנו את הכסף על המוצרים קיבלנו, קברניטי הסופר יראו שהמוצרים הולכים כל כך טוב ירצו עוד והביקוש ליצוא ישראלי יגדל

כל הכבוד למוסלמים הצרפתים :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוך 20 שנה רוב אירופה תיהיה מוסלמית ותוך 30 שנה אירופה תיהיה יבשת איסלאמית לחלוטין ואם תורכיה תצטרף לאיחוד האירופי זה יאיץ את התהליך הזה. הנה סרטון שממחיש את ההשתלטות האיסלאמית על אירופה:

בארה"ב התהליך מתוך יותר אבל האיסלאם מתפשט במהירות ואני חושב שכבר עכשיו יש בארה"ב יותר מוסלמים מיהודים. בגלל זה אני תומך במדיניות החדשה של ליברמן במשרד החוץ שמפסיקים להתתמקד בארה"ב ואירופה ומחזקים קשרים עם עוד מדינות זה נקרא חשיבה לטווח ארוך, כי אירופה כבר היום לא הכי אוהדת את ובקרוב הלובי האיסלאמי בארה"ב יהיה חזק יותר מהלובי היהודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק אותו סירטון שאני פירסמתי הודעה אחת לפניי .

אבל בלי קשר , נקודה למחשבה ,רוב הכסף המוסלמי באה מנפט ודלק וכו ... ,עם אמריקה תשטלת על כל המדינות הגדולות בנושא הזה ,לא יהיה מימון לאותם ערבים בכירים שקונים לאט לאט את המקום שלהם בלובי האמריקאי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כל כך מבאס - כשהרוסים טובחים בעמים שעושים להם צרות, אף אחד לא אומר כלום, כשאנחנו טובחים בעם שעושה לנו צרות, ובקרוב יעשה לעולם כולו צרות, כולם מתנפלים עלינו. אם העזתיים יעזו לירות את הטילים שלהם על עיר ולוא הקטנה ביותר ברוסיה, הרוסים פשוט יתנו הפצצת שטיח. אין להם את העכבות המוסריות שיש לנו, ואני מצד אחד מעדיף את המוסריות שלנו, אבל מצד שני מקנא בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כמו להגיד "ישראל וקיים , ה200 שנה האלו הוכיחו אחרת" ,אנחנו לא היינו פה לפניי 200 שנה ,זה אומר שלא מגיע לנו ?

סתכל על ה 15 שנה האחרונות ותיראה איך המדינה משתפרת פלאים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...