Call of Juarez: Bound in Blood - הדיון הראשי - עמוד 14 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call of Juarez: Bound in Blood - הדיון הראשי


--Shadow--

Recommended Posts

זה פרמטר שלפעמים אפשר לשלוט בו

הוא קובע מאיזה מרחק תתחיל לראות פרטים

נוגע באופן ישיר לכרטיס המסך

כמה שיש פחות פרטים ככה הכרטיס מהיר יותר וחוויות המשחק בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 232
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם המשחק הזה היה יוצא ב2007 לפני COD4, ממוצע הציונים שלו היה 90+. התלונות העיקריות על המשחק הן על הAI האידיוטי (תסלחו לי, שבCOD4 לא היה משהו מוצלח יותר), המחסור בקו-אופ, וההחלטה המאוד חכמה לעשות את המשחק קצר. אני מרגיש צורך לציין שזאת הפעם הראשונה שהתרגשתי מעלילה של משחק (בהשוואה למשל לביושוק , או בן דודו הרחוק דאוס אקס שידועים בעלילה מורכבת ו"מרתקת"), קטעי המעבר שהיו מרונדרי מנוע היו מהמרשימים שראיתי. אז כן, יש פה נורמל מאפינג בכל חור, אבל זה עושה עבודה יוצאת דופן, כאשר השלב בנהר הוא מהקטעים היפים שראיתי באיזשהו משחק מחשב. החסרון היחידי שאני מצליח למצוא בגרפיקה, זאת העובדה שיש מחסור קשה בהבעות פנים, וזה חבל כי דיבוב הדמויות כמעט מושלם. מגיע לחברה עלומת השם הזאת צל"ש, אני בטוח שלא היה להם תקציב עתק כמו לEpic.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השלב ההוא באמת אחד היפים ומרתקים שראיתי.

גם כל המשחק מאוד יפה בכללי רק חבל שמקרוב רואים טקסטורות רבות ולא מושקעות וזה הרס קצת.

עלילה טובה גם כן ואחרי שמשחקים עוד פעם מבינים אפילו עוד יותר פרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רק אני או שהקול של האח השלישי דומה בצורה מחשידה לקול של הרוצח של ג'סי ג'יימס, רוברט פורד?

(אני מדבר על הסרט The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, שאגב סרט מומלץ)

עריכה: אני בהלם.. הבחור שמדובב את האח השלישי הוא לא אחר מאשר Carlos Alazraqui AKA Deputy James Garcia מRENO 911...

הוא נשמע כל כך שונה בסדרה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר אמרו את זה אבל אני חייב לחזור לנקודה הזו:

המנוע הגרפי במשחק הזה גאוני לחלוטין, כנראה כי המפתחים נקטו גישה שונה מהותית ממה שאנו מכירים ממשחקים כמו קרייסיס, שם לכל אבן ולכל עלה יש צורה מוגדרת שנלקחת בחשבון בחישובי התאורה וההצללה. התוצאה המתקבלת היא אמנם מאוד מרשימה ויזואלית, אבל מאוד מאוד מאוד כבדה מבחינה חישובית, וזו בדיוק הסיבה בגללה המשחק דורש מחשב על.

ומה יש כאן? המון זיופים קטנים, שאינם מתארים נכונה שום מציאות תאורה, אבל שבעת משחק ממש לא שמים לב להבדל בינם ובין אפקטים סגנון קרייסיס. אני מדבר על צללים שנראים כאילו הם מרונדרים בעזרת BUMP MAP מפורט להפליא, כשבפועל המשטח שטוח כמו קרש ופשוט הצל עצמו מעוות בצורה אקראית באופן שיוצר אשלייה של פירוט בצורה כל כך טובה שלא מבחינים בכך אלא אם ממש בודקים, או ההשתקפויות המפורטות מעל גבי האקדחים (כאשר אתה משיג אקדחים מבריקים מספיק, זאת אומרת) שזזות בצורה מושלמת עם התנועות שלך אבל למעשה אינן השתקפויות כלל וכלל כי אם תמונה מוגדרת מראש - אחת לכל סוג סביבה בה אתה עשוי להמצא (עיירה\הרים\יער וכו'). התוצאה הסופית היא מחשק מאוד מרשים ויזואלית יחד עם מנוע קליל למדי, שמסתמך לשם שינוי על ההמצאה של המפתחים ולא על כוח עיבוד גרפי נטו.

כן ירבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

חברה מה צריך לעשות כאן?

אני עם הסוסים והכל מתחיל להשרף זה נראה לי השלב האחרון...או אולי אחד לפני

יש תמונה!

איך שאתה שומע אותם באים ומתחילים לשרוף את האורווה , תצא החוצה , תהרוג את מי שבחוץ ומיד כשאתה יוצא מצד שמאל ליד הדלת יש דליים של מים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועכשיו לבעיה יותר רצינית!

אני לא מאמין פרמטי את המחשב ושמרתי את התקיה של הפרופיל שבDocuments ועכשיו אחרי שהתקנתי שוב את המשחק הוא לא מוצא לי את השמירות שלי מפעם אחרונה :o

מה?? WTF

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...