Dragon Age: Origins משחק RPG חדש בדרך - עמוד 30 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dragon Age: Origins משחק RPG חדש בדרך


amir85

Recommended Posts

זה מוד של מישהו מהקהילה של BIOWARE עשה. אין לי מושג אם אפשר לההוריד את זה אבל אני יבדוק.

ד''א יוצאת גרסא של DA ב12 לחודש עם כל ההרחבות שיצאו עד עכשיו!!! חיכיתי לזה,עכשיו יהיה שווה לקנות:

http://www.gamespot.com/pc/puzzle/dragonageoriginsultimateedition/index.html

עריכה:

בדקתי בת'רד הראשי של הוידיאו בפורום שלbioware ונראה לי שזה רק וידיאו בלי קובץ להורדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 454
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עריכה- רק עכשיו שמתי לב שדיברת על משהו אחר....

אאל"ט זה אם אתה בוחר שישחררו אותך מהכלא, אז אתה בוחר שניים שיעשו משימה אחרת ממה שעושים אם השתחררת לבד.

על מה אתה מדבר? באיזה חלק זה קורה?

הבנתי לבד :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומנם התחלתי לשחק בזה באיחור ענק, אבל אני חייב לציין שבעוד שהסיפור, השיחות וה-cutscenes במשחק מושקעים ברמה מרשימה, המשחקיות עצמה (מבחינת עניין ובעיקר מבחינת אתגר) מאכזבת ברמות מטורפות. התחלתי לשחק על nightmare בלי שיקויים (ובכלל consumeables למיניהם כמו מלכודות רעלים ופצצות) ועוד כמה מגבלות כמו לא להחליף חברי קבוצה, לא לעשות להם respec ולא לנצל כל מיני שטויות שה-AI עושה כשמושכים אותם החוצה מהחדר וכו', כי אח שלי אמר לי שאחרת המשחק פשוט בדיחה. המשחק עדיין היה קל מדי, אז התחלתי עם עוד מגבלות, בדומה למה שמתואר כאן: http://social.bioware.com/forum/1/topic/66/index/1879811/2#3051227

בנוסף למגבלות האלה גם הגבלתי את עצמי לא לכלול בקבוצה שתי דמויות עם אותו spec כדי להקשות עוד יותר (מה שמכריח אותי לקחת 2h warrior שזה די מעפן (או קשת שזה עוד יותר מעפן)), ועדיין המשחק היה קל מדי. בסופו של דבר לעשות kiting לאויבים פותר בערך את כל בעיות העולם, אפילו הדרקון העצמתי על ההר נפל בקלות רבה כשהדמויות המרביצות שלי יורות בו עם קשתות, הטנק רץ קצת מסביב לדרקון כדי לשגע אותו וה-healer מחזיקה אותו בחיים בקלות בלי לבזבז יותר מדי מאנה (כי הדרקון טמבל ולא מסתדר טוב עם טנק שכל הזמן משנה את המיקום שלו). כנ"ל לגבי כל מקום שנתקלתי בקושי להחזיק את הטנק שלי חי - קצת לרוץ הלוך חזור וכל הבעיות נפתרות.

כמובן שעם כל המגבלות האלה כבר לא נשאר יותר מדי מה לעשות חוץ מלרוץ לאויבים ולהרביץ להם, מה שעשה את המשחק למשעמם בנוסף לזה שהוא קל. לפחות ששיחקתי עם 3 קוסמים (מה שעושה את המשחק קל באופן מגוכך) הייתי צריך באמת לשלוט בהם קצת... בקיצור משחק ממש ממש קל אבל למי שסתם אוהב לראות סיפורים (או שאין לו בכלל ניסיון במשחקים כאלה ואז אולי זה יהיה לו קשה) יכול להנות ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיקר פה זה באמת להבין איך דברים עובדים במשחק, ברור שמי שבא וסתם בוחר קסמים ויכולות באקראי ולא באמת יודע מה עושה מה יהיה לו קשה. הייתי מעלה סרטון אבל בתכל'ס אין יותר מדי מה לראות כמעט כל הנזק שלי זה auto attack (עם momentum של ה-rogue) וה-2h warrior משתמש בהתקפות שלו באופן אוטומטי בעוד שהמרפאה מרפה.

הדברים החשובים זה:

א. אם אתה מגביל את עצמך ל-mage אחד אתה די חייב לא להיות mage בעצמך מה שאומר שאתה צריך לשחק דמות של Dual Wield עם Momentum. שימו לב ששתי חרבות/גרזנים יותר חלש מחרב/גרזן וסכין בגלל ששתי חרבות דורש יותר dex (בשביל ה-skill שפותח את זה) וזה לא שווה. עם rogue אני הלכתי על הרבה STR בשביל סיכוי לפגוע אבל מסתבר שגם ככה אני פוגע 100% שאני עומד מאחורי אויבים ולכן היה עדיף לעשות קצת יותר נזק עם STR ו-DEX מינימום בשביל הנשקים הכי טובים וכל השאר ב-cunning - עם lethality ה-cunning מעלה את הנזק בדיוק כמו STR, רק שבמקום לסיכוי לפגוע הוא מוסיף גם קצת ל-armor penetration, ו-1 armor penetration זה כמו 1 נזק במכה כל עוד השריון לא יורד ל-0. בכל מקרה ל-Dual Wilder אין יותר מדי למה לשים, חוץ מה-3 skills שמוסיפים לנזק של ה-dual wield ול-momentum אין כל כך skills שבאמת עוזרים באופן משמעותי.

ב. מכיוון שאתה לא משחק mage (אם אתה כן אז עדיין הטיפים האלה יעזרו לך, פשוט המשחק יהיה עוד יותר קל), צריך לקחת את wynne כמה שיותר מהר. אישית לא נתתי לה לעשות הרבה יותר מלרפא כי פשוט נגמרת לה המאנה כשהיא ה-mage היחיד בקבוצה. לתכונות כדאי להעלות רק ל-magic. קסמים לא כל כך משנה היא מתחילה עם כל מה שצריך וכל השאר לא תשתמש בו יותר מדי - לשים ל-spell power (בשורה של arcane bolt) זה נחמד, מחזק בממש קצת את הנזק של ה-staves והקסמים אבל זה לא עולה כלום מבחינת מאנה. בגדול אני שיחקתי גם בלי קסמי AOE בכלל כי הם מטורפים לגמרי, אבל אם היא המרפאה היחידה שלך אז יכול להיות שגם ככה לא תהיה לך מאנה לזה. בכל מקרה cone of cold זה קסם overpowered בטירוף (אבל לא לקחתי אותו כי שהשתמשתי בו עם 2 mages בפעם הראשונה ששיחקתי המשחק נהיה קל בטירוף). בתכונות להעלות אך ורק ל-magic! כל השאר לא באמת עוזר בכלום. מבחינת חפצים 1 magic זה כמו 1 spellpower למי שלא משתמש בשיקויים. שימו לב שלמטות יש גם spellpower על המטה וגם יכולים להיות קסומים עם תוספת של עוד spellpower או magic.

ג. טנק זה allistair כמובן (לפחות מי שמשחק עם מגבלות כמו שלי, לשחק את הטנק זה די טפשי). חשוב מאד לשים לו ל-taunt ולכל הדברים שמחזקים את המגן כמה שיותר מהר. כל השאר לא כל כך חשוב. אפשר אחרי שמסיימים עם taunt וכל הדברים של המגנים לעשות אותו champion (בדרגה 14), יש שם דברים נחמדים לטנק (ול-warrior בכלל, שכן הקסמים של ה-champion עוזרים לכל הקבוצה ובעיקר עוזרים לטנק שלך לשרוד יותר, ואפשר גם יותר מ-champion אחד בקבוצה, למרות ש-dual wield warrior כנראה יעדיף לקחת קודם berserker כמה שיותר מהר ורק ב-14 לקחת champion). מבחינת התכונות להוסיף לחיים זה בזבוז טוטאלי! זה נותן ממש קצת חיים וכמעט אף פעם לא באמת מועיל. במקום זה להוסיף (בסדר עדיפויות הזה!) ל-DEX כמה שצריך בשביל לקחת את ה-skills של המגנים הכי מהר שאפשר, ל-STR כמה שצריך לשריון הכי טוב (42, לפחות ב-origins, למרות שאם משתמשים בחפצים שמוסיפים STR אפשר הרבה פחות, ומכיוון שהטנק שלכם הוא הדמות הכי חשובה בקבוצה כנראה שכדאי לתת לו אותם). כל השאר הולך ל-DEX, שכן כל נקודה ב-DEX זה תוספת של 1 defense, כלומר 1% פחות סיכוי להיפגע מרוב ההתקפות במשחק. מבחינת חפצים שוב defense ו-armor הכי חשוב. בטקטיקות כדאי לשים תמיד להפעיל shield wall, להפעיל rally כשה-stamina יורד מספיק נמוך ושוב threaten כשה-stamina יורד עוד. התקפות ברוב הקרבות אפשר לעשות אוטומטי אבל בקרבות מסויימים כדאי לבטל את ההתקפות האוטומטיות ולהשתמש בהן באופן ידני לפי הצורך.

ד. tank heal dps - למי שלא מנוסה במשחקים כאלה, לפחות כשמשחקים עם כל המגבלות שהזכרתי אז חובה לשחק את Dragon Age בשיטה הזו. הוא פשוט נועד לזה. הטנק עושה taunt לאויבים מה שגורם להם להמשיך לתקוף אותו בד"כ. taunt עושה יותר aggro מכמות החיים שיש לאוייב נורמאלי ולכן זה תמיד צריך להספיק, אבל לפעמים הם מתעקשים על זה שהם לא יכולים לתקוף את הטנק ולכן הם תוקפים מישהו אחר קרוב - אם זה אויב מספיק חזק אפשר לגרום לו לשנות את דעתו ע"י זה שמביאים את הטנק ליד האוייב ומרחיקים את הדמות השנייה ממנו. אם באמת השתמשת ב-taunt האוייב יעבור לתקוף את הטנק.

ה. kiting - זה אלמנט מאד חשוב לקטעים היותר קשים במשחק, לפחות כשמשחקים עם mage אחד ועם כל שאר המגבלות. לפעמים אויבים פשוט עושים יותר מדי נזק לטנק בשביל שהמרפא יצליח לרפא, ולכן פשוט רצים עם האויבים במעגלים כדי שלא יפגעו בך. עם taunt זה נהיה עוד יותר קל לגרום להם להמשיך לרדוף אחריך. זה נותן זמן למרפא לרפא ולמלא את המאנה חזרה. רוב הקרבות קלים מדי בשביל שיהיה צריך את זה, אבל לפעמים זה חובה (כמו למשל בבוס הראשון במשחק או בדרקון על הפסגה של ההר). בשביל לא להפגע בכלל כמובן שצריך לעצור בערך כל 2 שניות ולתת לדמויות נקודות חדשות ללכת אליהן. זה מצריך קצת אימון לעשות את זה נכון אבל אחרי שמתרגלים לזה זה די קל.

ו. לתת לכולם קשתות! גם עם זה Sten שאין לו dex בכלל להשתמש בקשת מעל tier 3, עדיין יש מצבים שבהם צריך (או עדיף) להשתמש בקשתות שעושות קצת נזק. בבוסים בהם זה כדאי זה בוסים שהירידה בנזק שהם עושים לך כשאתה לא עומד לידם הרבה יותר משמעותית (כלומר נותנת למרפא שלך לרפא לנצח) מאשר הנזק שאתה לא עושה לבוס כי אתה משתמש בחרא של שלא מתאים לדמות. הבוסים העיקריים שבהם זה שימושי זה Ulder (ב-mage tower, רק שבוא הטנק נשאר ב-melee למרות שאפשר לעשות את זה עוד יותר מגעיל ופשוט לעשות לבוס kiting כמו לבוס הראשון במשחק), ול-Flemeth ו-Bloodmother כולם שולפים את הקשתות שלהם, אין טעם להרביץ להם. כמובן של-flemeth כדאי שהטנק יהיה עם fire resist (מה-quest של ה-drake scale armor) ויעמוד יותר קרוב ל-Flemeth משאר הקבוצה ככה שהיא תירה כדורי אש רק עליו בזמן שהוא וכל הקבוצה יורים עליה.

ז. דרגות מינימום! האזורים אומנם מתאימים את עצמם לדרגה של הדמות שלך אבל לכל אזור יש דרגת מינימום ומקסימום. המקום היחיד שבו שמתי לב שזה באמת משנה זה האזור של ה-dwarves. המינימום שלו זה 10 ואפשר להגיע אליו הרבה לפני, ואז אם משחקים עם כל המגבלות הם פשוט קורעים לך את הצורה. בדרגה 8 לא היה לי שם סיכוי לעבור אפילו את האויבים הראשונים בלי שימוש ברמה לא סבירה של kiting, ובדרגה 9 הייתי צריך מאד להתאמץ (ותוך כדי ששיחקתי באזור עליתי ל-10 והכל פתאום הפך להיות הרבה פחות קשה).

אני מקווה שזה מספיק בשביל להפוך לכולכם את המשחק לבדיחה, אם לא אני אנסה לענות על עוד שאלות ואולי להעלות סרטון אם אנשים עדיין משחקים בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

אני בדיוק משחק במשחק ומצאתי את עצמי מגיב במקרה בנושא בדיון לא שייך.

אולי הגיע הזמן להקפיץ את הדיון.

ממה שמצאתי נראה שזה הכי קרוב להיות הדיון הראשי.

Dragon Age משחק טוב (משתפר בהדרגה לאורך המשחק), אבל חייבים להשתמש בכמה MODS כדי להוריד את רמת התסכול על כמה דברים מרגיזים במיוחד.

כמו EXPANDED INVENTORY , STORAGE CHEST , STEAL SKILL COOLDOWN

על הדרך גם NO HELMET יהיה נחמד.

יותר נחמד לראות פנים במקום קסדות.

ואם כבר נכנסתי לזה אז כדאי להגיע לקסם HASTE (השפעה קבועה על כולם, לפחות מחוץ לקרב כשהMANA לא נגמרת) כמה שיותר מהר אם הליכה מרובה מעלה לכם את הסעיף.

ואם באמת מעצבן אותכם שCOMPANION מסוים (או יותר) ביזבזו נקודות על ATTRIBUTE משני אז גם RESPEC MOD יעזור להוריד את רמת התסכול.

[br]פורסם בתאריך: 26.12.2010 בשעה 14:01:30
קראתי רק את הדף האחרון בנתיים ואני לא ממש מסכים עם GALZONER לגבי כמה דברים.

אפשר לשחק את המשחק בהרבה דרכים.

אני מעולם לא עשיתי KITING.

אפשר לכוון בTACTICS שישתמשו בשיקויים וזה עובד יפה מאוד.

אפשר לקנות ו/או להכין (וגם למצוא) ים של שיקויים.

ולכן אני דווקא מעדיף לזרוק לTANK כמה שיותר STR ואת ההגנה לאזן עם TALENTS וחפצים.

מאוד נהנתי לשחק עם הגמד כטנק בארץ התחתונה.

ועכשיו אני מאוד נהנה מSHALE בתפקיד הטנק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא כל כך נהנה ממשחקים שדורשים ממך לעצור את האקשן בשביל לתכנן את התנועה הבאה שלך, אבל ניחא. קניתי את הultimate edition בסטים. :)

לא חייבים לעצור את המשחק הרבה, במיוחד אם מגדירים את הTACTICS באופן יעיל.

http://dragonage.wikia.com/wiki/Tactics

זה ממש סוג של סקריפטינג.

אפשר לכוון שבמצב מסוים זה יעבור אוטומטי לסקריפט אחר ששם יש סדרה שונה של פקודות ואחרי זה יקפוץ חזרה לסקריפט ראשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לכם המלצה לדמות/build ?

אני תמיד מתחיל משחקי RPG כלוחם כי זה ברור שתקבל קוסם/גנב/קשת וגם כי עם לוחמים לרוב הכי קל ללמוד איך לשחק כי יש להם יותר . (=יותר מרחב לטעויות)

הייתי שמח לנסות משהו אחר אם יש לכם המלצה לbuild כיפי, אבל אני לא פוסל משחק כלוחם.

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק מאוד קל, שיחקתי בhard, וחוץ מקטע קצר בהתחלה שיהיה קצת מאתגר, כמעט נרדמתי בקרבות מרוב שיעמום, ולא השתמשתי בkitting.

אתה חריג. אולי יש נוסחאת קסם לנצחון אבל כל עוד לא מגיעים אליה המשחק ממש לא קל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קוסם נראה לי כמו הדמות הכי טובה לקחת.

DPS גבוה, המון אפשרויות, וCROWD CONTROL.

במשחק אתה מקבל 5 לוחמים, שני קוסמים, 2 גנבים (אחד מהם זה BARD שהכי מתאים לקחת RANGER בהמשך ולזמן חיה שתשמש כעוד טנק).

אני לקחתי כמובן קוסם והקבוצה שלי בנויה מלוחם, BARD/ROGUE/RANGER, ו SPIRIT HEALER MAGE.

אני משמש כDPS/CROWD CONTROL וגם זורק כמה קסמי ריפוי כשצריך.

את הATTRIBUTES חילקתי בערך חצי חצי בין WILLPOWER ל MAGIC עם יתרון קטן לMAGIC.

מה שיפה אצל הקוסם זה שבעזרת קסמים אפשר להעצים כמעט הכל על בסיס קבוע אם יש לך מספיק MANA.

ככה שיש גמישות רבה במה שאתה בוחר להיות כל רגע נתון, והמון עוצמה מצטברת.

מכל הדמויות יש לי הכי הרבה ACTIVATED ו SUSTAINED TALENTS גם לבחירה וגם שאפשר לעשות בהם שימוש שותף.

אפשר גם להפוך את הקוסם בהמשך לסוג של לוחם/קוסם מאוד חזק שנקרא ARCANE WARRIOR.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...