NRT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

NRT

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    359
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2

NRT last won the day on יולי 18 2023

NRT had the most liked content!

אודות NRT

  • יום הולדת 01/01/1980

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של NRT

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

9

דירוג

  1. AMD טובים לא רק על הנייר ובעיות הדרייברים זה מזמן עניין של העבר. אם מדי פעם הם מוציאים דרייבר פחות טוב - תמיד אפשר לעשות rollback לדרייבר קודם אבל התהליך שלהם השתפר מאוד עם השנים וזה כבר לא טיעון מצדיק לטעמי. פשוט חבל שנותנים רק אופציה אחת במקום שתיים, ככה הקונה יכול לקבל בחירה נבונה יותר בשבילו (ללא קשר באיזה מפרט הוא יבחר). בכל מקרה אלה היו שני הסנטים שלי. ובלי קשר המפרט אחלה.
  2. היי ולאד, אני נדחף לפוסט מכיוון שאני חייב לשאול: למה כל בילד לגיימינג אוטומטית כולל GPU של Nvidia ולא GPU של AMD? כשמדברים על Ray tracing אני מבין - אבל פותח הפוסט לא הזכיר את זה בכלל. אם ניקח למשל את ה RX 7900 GRE אל מול 4070 super ונסתכל על performance ב 1440P עבור שני המשחקים שפותח הפוסט נתן כדוגמה (כנראה מתכוון לשחק בהם) אנחנו נראה שה GRE מנצח. אמנם לא בפער מטורף (בין 8-10 פריימים) אבל נותן יותר פריימים ב rasterization (לא RT). אני מסתמך על השוואות ש Hardware unboxed עשו בסרטון הזה. בנוסף, ה GRE מגיע עם 16GB VRAM אל מול 12GB VRAM של ה 4070 מה שעושה אותו יותר future proof עבור משחקים זוללי זיכרון. והמחיר של ה GRE? זול יותר בבערך 400 ש"ח (אצל TMS) ולכן נותן תמורה טובה יותר למחיר עבור המשחקים האלה ומשחקים אחרים. אל תבין אותי לא נכון, אני לא hater ולא אנטי Nvidia, למעשה ברשותי RTX 3070. מה שאני רוצה לשאול זה למה לא מציעים את האפשרות הטובה ביותר (במקרה הזה של פותח הפוסט) ואוטומטית מציעים כרטיס של Nvidia לכל מבקש מפרט.
  3. בדקתי בשבילך והכרטיס יתאים למארז (אגב יש לי את אותו המארז בלבן עם כרטיס מעט גדול משלך). מבחינת ספק כוח גם אין לך בעיה. אני זוכר שבאחת הסקירות ראיתי שיש יחס דומה של ביצועים מול כסף (FPS per dollar) כשמשווים את ה 7900 GRE ל 7800 XT. לא בטוח איך המחיר מתורגם בישראל אבל אתה מבין את הכוונה.
  4. אתה יכול לקנות גם rx 7800 xt מאמזון במחיר של בערך 2100 ש"ח כולל משלוח. אתה מקבל ביצועים דומים ל 4070 אם לא יותר טובים בהרבה משחקים. ו 16GB זיכרון שלא יורידו לך ביצועים במשחקים שצורכים הרבה VRAM. יש משחקים שבהם 4070 מנצח אבל לצורך העניין אם היו נותנים לי לבחור היום כרטיס מסך בחינם שהוא אחד משניהם - הייתי הולך על ה 7800. הוא יותר משתלם כלכלית מבחינת כסף עבור ביצועים. https://www.amazon.com/s?k=rx+7800+xt&ref=nb_sb_ss_ts-doa-p_2_3
  5. הערה נכונה. ובסוף הלכנו על ה B760 שיואב המליץ. תודה עידן.
  6. THIS ADVERT HAS EXPIRED!

    • למכירה
    • כמו חדש

    מקלדת מכאנית CM Storm quickfire rapid עם סוויצ'ים מסוג cherry mx blue. בקושי נעשה בה שימוש והיא במצב מצוין, אין עליה שריטות או סימני שימוש מוגברים. כוללת מקשי מולטימדיה וחיווי אור אדום עבור caps lock ונעילת מקש ווינדוס. אין RGB. הפסיקו לייצר את הדגם הזה לפני כמה שנים. מקלדת נדירה ומגיעה באריזה המקורית.

    200.00 ILS

  7. האמת פעם ראשונה שאני רואה דיזיין כזה ל cpu cooler. יכול להיות רעיון ל PC הבא שלי (למרות שיש עוד זמן לזה). אישית אני פאנבוי של noctua וכרגע יש לי nh-u12s על i7-12700k שקניתי לפני שנתיים. הוא עושה עבודה נהדרת על המעבד הזה. noctua מדברים על זה ש TDP זאת לא השיטה הכי מדויקת ולכן הם יצרו שיטה משלהם לדרג קירור עבור מעבדים, אבל אני חושב שזה רלוונטי רק לקירורים שלהם. יש פה הסבר יפה אם מעניין אותך לקרוא: https://noctua.at/en/noctua-standardised-performance-rating תודה רבה על העזרה. כמו תמיד, מעריך!
  8. מידע חשוב ומעניין יואב. תודה רבה על ההצעה רועי! הדגם של הכרטיס מסך פחות מטריד אותי. מה שכן האם הקירור של CoolerMaster יספיק עם ה 14400? האתר שלהם לא מספק הרבה מידע לגבי יכולת הקירור שלו.
  9. לגבי הזכרונות - לא שמתי לב ששמתי סטיק אחד. טוב ששמת לב. לגבי ה 14400F הצריכת חשמל שלו נמוכה משמעותית מה 12600 ולכן אפשר גם לקחת קירור אחר? או שהיית משאיר את הקירור כמו שהוא? לגבי הלוח אנסה לבדוק אם יש משהו טוב יותר - אם אתה מכיר אשמח להמלצה.
  10. המחשב ישמש ללימודים וגיימינג קל (sims ודברים כאלה). הרכבתי את זה https://tms.co.il/builds/409953 הוספתי support bracket בשביל השקט הנפשי. אולי מיותר אבל המחיר נמוך אז אמרתי שיהיה. מעוניין לדעת האם המפרט מאוזן והאם הייתם מורידים\מוסיפים דברים אחרים. תודה רבה!
  11. אויש אוקיי. השוואתי את שתי הכרטיסים באתר של Inno3D וראיתי שה boost clock של ה IChill גדול ב 60hz והוא גם מעט יותר גדול במימדים (במעט). מה ההשפעה על הביצועי קירור בין שני הכרטיסים? לא יודע. לא הצלחתי למצוא השוואה ברורה באינטרנט בין שני הדגמים הספציפיים האלו. @שמוליק בורוס אפשר לנסות להמשיך לחפש תשובה לזה. בכל מקרה בסוף ההחלטה היא שלך. תודה @A-10!
  12. ה inno אמנם חמים יותר מ gigabyte גם לפי המבחן הזה: https://www.kitguru.net/components/graphic-cards/dominic-moass/inno3d-rtx-4080-ichill-x3-review/7/ אבל הטמפרטורות שלו לא חמות באופן כללי. אני חושב שהסיבה ללכת על inno היא בגלל ש gigabyte עשו בעיות רציניות עם RMA's כשאנשים ניסו להחזיר להם כרטיסי 3080 (אם אני לא טועה) אחרי שהתגלו בעיות. היו סיפורים על זה לפני חודש\חודשיים. אולי אנשים אחרים פה בפורום זוכרים יותר טוב על מה מדובר. ובכל אופן ההפרש בין הכרטיסים הוא 200 ש"ח לא 400 ש"ח.
  13. אישית בקירור אויר אני תמיד מעדיף noctua (יש לי i7-12700K עם NH-U12S והטמפרטורות כמו בסיביר). אבל בדקתי על הקירור של be quiet עם 13700K ועושה רושם שהוא יעשה עבודה מצויינת ב 80 ומשהו שקל פחות ממה שרועי הציע. סדרות 12 ו 13 של אינטל אמנם חמות אבל אם קירור מים יעלה יותר אני לא בטוח שיש טעם לשקול את זה כל עוד אין OC.
  14. אוקיי הבנתי. תודה @g d. ותודה על העזרה @yoavke. שמוליק זה חבר אני מושקע בפוסט הזה
  15. מצד אחד אתה אומר ש 850 זה מספיק כאשר לא עושים OC (והוא לא מתכוון לעשות OC לא ל CPU ולא ל GPU) ומצד שני אתה סותר את עצמך עם המשפט שציטטתי כאשר שם אתה אומר ש"ספק כדאי ללכת על 1000 אם אתה לא עושה OC". מה לא הבנתי פה?
×
  • צור חדש...