פורסם 2009 ביוני 2116 שנים מחבר אצלי עדיין לא הסתדר.מה בדיוק אני צריך לבקש מבזק לסדר ?לבקש רענון הגדרות ?
פורסם 2009 ביוני 2116 שנים אמרתי לתומכת הטכנית שב @2 זה מוריד הרבה יותר מהר מכל מקום אחר אז היא אמרה לי להמתין. לאחר כמה דקות היא אמרה לבדוק שוב מהירות מ @1 ולתדהמתי המהירות השתפרה... כששאלתי מה היא שינתה היא השיבה שהיא רעיננה הגדרות.
פורסם 2009 ביוני 2116 שנים רענון הגדרות = "יש טעות בהגדרות שלך ועכשיו עליתי על זה וזה תוקן..." או "לא עשיתי כלום, באת ביום טוב..."
פורסם 2009 ביוני 2316 שנים מחבר היה היום טכנאי של בזק.ישב 50 דקות. חיבר את המחשב הנייד שלו, וגם אצלו לא קיבל 15 מגה, רק 12-13 מגה.אמר שזו כנראה בעיה ברשת בהגדרות והלך.זו חבילת מהירות אחרי פילוט, או שאני זה הפילוט, רק בתשלום ?מה עושים ?
פורסם 2009 ביוני 2316 שנים היה היום טכנאי של בזק.ישב 50 דקות. חיבר את המחשב הנייד שלו, וגם אצלו לא קיבל 15 מגה, רק 12-13 מגה.אמר שזו כנראה בעיה ברשת בהגדרות והלך.זו חבילת מהירות אחרי פילוט, או שאני זה הפילוט, רק בתשלום ?מה עושים ?נו סבבה שהוא אמר שיש בעיה בהגדרות שלך, מה עכשיו ? זהו ?אם הגיע אליך טכנאי ולא הצליח לסדר את הבעיה אז תשב לבזק על הראש עד שיצליחו לפתור לך את הבעיה ואותך זה לא צריך לעניין כלום. אתה לא צריך להבין מה פשר הבעיה כי אתה הלקוח (לא שאני אומר שזה לא טוב אבל עדיין), אתה שילמת על 15 מגה ואתה צריך לקבל 15 מגה נקודה !תשמע יכול גם להיות מצב שמבחינה תשתיתית אתה לא יכול לקבל את רוחב הפס הזה אבל אני די בספק מכיוון שכמו שאמרת כבר הצלחת לקבל 15 מגה עם הבדיקה ב @2.אקיצר תשב להם על הראש או שתרד במהירות ותשלם פחות.
פורסם 2009 ביוני 2316 שנים jpost, פיילוט זאת כמות מצומצמת של אנשים, בדר"כ במספר מצומצם של מקומות. תמיד יש בעיות שמתגלות אחרי ההשקה הרשמית כי תמיד יש מצבים שלא התרחשו בפיילוט עצמו ו/או לא נחזו מראש. אין מה לעשות וזה "מחיר" שצריך לשלם בתור מאמץ מוקדם של כל טכנולוגיה.לדעתי מה שכדי לעשות זה לשבת קצת על המוקד הטכני, אם אתה רואה שאין אפשרות לקבל מענה תוך זמן סביר, תבקש לעשות שיחת ועידה בין המוקד הטכני ולשירות לקוחות ולקבל זיכוי על הזמן הזה/לרדת לחבליה אחת נמוכה יותר/סידור אחר שבוא אתה לא משלם על 15 מגה בזמן שאתה לא מקבל את המהירות הזאת.
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים אתה עושה את הפעולה הבאה , מתקשר ל166 , מבקש תומך בכיר יותר.אומר לו להסתכל על ההיסטוריה , ואומר לו שיערב את תקשוב שיפתרו את הבעיה !אם הוא יסרב תבקש מנהל , תגיד לו להסתכל על ההיסטוריה ותסביר לו את זה שאתה רוצה להיות מרוצה מהשירות ודורש לערב את תקשוב בזה שאתה לא מקבל את המהירות שלך.אגב אם ב@2 אתה כן מקבל את המהירות - אז זה בהחלט לא עניין פיזי אלא עניין של הגדרת הקישור שלך לרד בק או בעיה עם הרד בק - דבר שאין גישה ל166 אלא אך ורק לתקשוב !
פורסם 2009 ביוני 2416 שנים לא בטוח אם זה מופנה אלי או לא, אך בכל מקרה, גם אם בדיקה תקינה ב- @2 זה לא אומר בוודאות שהבעיה ב- ISP, תמיד יכולה להיות אי יציבות בקישור (ועוד המון בעיות שונות ומשונות). כמנהל טכני לשעבר בספקית אינטרנט גדולה, אני טוען זאת מניסיון.לפעמים נדמה לי שאני צריך לשלוף חבילה של תושים, צבעי פנדה,בדידים ומחברת ציור בשביל להסביר לאנשים מה זה אומר "המחשתמהירות מול התשתית".מישהו גם אמר פה שחיבור ל-@2 לא מצריך מנוי בבזק? בולשיט.אם המנוי שלך ל-ADLS מבוטל, אין לך שירות ADSL מופעל בפורטשאליו קו הטלפון שלך מחובר ב-DSLAM, כך שבמצב כזה, לא יהיהלך אפילו סנכרון בין המודם למרכזייה, שלא נדבר על התחברות ל-@2 והמחשת מהירות.
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים מחבר מוריד ב 1.65MB/Sec ולא ב 1.88MB/Sec כפי שאמור להיות בחבילהשל ה 15 מגה.
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים מוריד ב 1.65MB/Sec ולא ב 1.88MB/Sec כפי שאמור להיות בחבילהשל ה 15 מגה. נשמע מטורף. הלוואי עליי.
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים גם ב10 זה לא ממש 10, הן בהעלאה והן בהורדה. מעלה על סביבות ה 80-90 (במקום 100), מוריד סביבות 1.1... אין מה לעשות.
פורסם 2009 ביולי 116 שנים מחבר הבעיה תוקנה.ההגדרות של חבילת ה 15 מגה פשוט לא תקינות בשרת ההרשאות של בזק.הטכנאי הגדיר לי בינתיים חבילה של 18 מגה בשרת ההרשאות ו 15 מגה במודם, ועכשיו זה עובד תקין.מוריד על 1.90MB/Sec.הוא אמר שהוא מעביר פנייה להנדסה לתיקון ההגדרות של חבילת ה 15 מגה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.