Prototype - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Prototype - הדיון הראשי


David_Beckham

Recommended Posts

prototypefrontcoverlarg.jpg

דרישות מערכת מינימליות:

:Processor

AMD 64 X2 3800+

Intel 2 Duo E4700

Display Card:

ATI X1800 Series 256MB

NVIDIA 7800 Series 256MB

Memory:

1024MB

Free Disk Space:

8GB

Operating System:

Windows XP SP3 / Windows SP2

מפיץ - Sierra

מפתח - Radical Entertainment

ז'אנר - Action

תאריך שחרור רשמי - 9.6.09

האתר הרשמי - http://www.prototypegame.com/us/

טריילרים - http://www.gametrailers.com/game/prototype/5383

מהות החיים נמצאת בעיקר בזיכרונו של האדם, כמות המידע שנאסף במשך השנים מובילה לקבלת החלטות, להתפרצות של רגשות ואף משפרת את הדמיון. למרות שמדענים רבים מנסים לחקור כיצד נאגר ופועל הזיכרון האנושי, הדרך לשחזור זיכרונות אבודים עוברת לרוב במסע מחדש.

במשחק הפעולה החדש, PROTOTYPE (אב-טיפוס), מנסה חברת לקחת את גיבור המשחק (אלכס מרסר) אל עברו. המשחק שנראה כשילוב בין סדרת הטלוויזיה גיבורים וסדרת משחקי רזידנט אוויל אמור להתרחש בעיר ניו-יורק ולהציב את מרסר במרכז הפעולה. מנוע המשחק שממבט ראשון נראה כגרסה אלימת ומשודרגת של WEB OF SHADOWS, אמור להציג סביבת משחק פתוחה ובכך לאפשר לשחקן חופש כמעט מוחלט בפעולותיו השונות.

העלילה המרכזית מתמקדת בסיפור קונספירציה שנמשך למעלה מארבעים שנה ומגיע לשיאו בהתפרצות וירוס קטלני ברחבי העיר ניו-יורק. הוירוס גורם לעימות בין הנגועים בוירוס לבין הכוחות המיוחדים ששמים את העיר בבידוד. מרסר עצמו הוא מוטציה גנטית שסובלת מאובדן , מטרת השחקן במשחק היא לגלות מה גרם למרסר לשנות את צורתו והביא את האחראים לכך לדין. במהלך המשחק תלווה את השחקן דילמה המוסרית, האם לעזור לכוחות המיוחדים אשר מנהלים מרדף גם אחרי מרסר או האם להביא לסופה של האנושות. אותי מעניין לראות כמה חופש פעולה יקבל השחקן בבחירותיו השונות מאחר וכזכור המוטו המרכזי במשחק של ספיידרמן היה שלשחקן תהיה אפשרות לבחור בין כיוון טוב לרע, למרות זאת בפעול היה מדובר במספר מצומצם מאוד של בחירות שלא שינו את חווית המשחק בצורה משמעותית.

כחלק מדמותו המוטנטית, ייהנה מרסר מכוחות על-טבעיים. בין יכולותיו השונות ניתן יהיה למצוא כוח עצום שיאפשר הריסת מכוניות והתמודדות עם כמות גדולה של אויבים, בנוסף ייהנה מרסר מיכולת ראייה תרמית שתאפשר לו לראות בתוך סביבה אפופת עשן. במהלך המשחק יעשה מרסר שימוש נרחב באומנות הפארקור (תזכה להקצנה במשחק) אשר זוכה לעדנה בשנים האחרונות למרות סכנותיה הרבות. מרסר יוכל לקפוץ ולטפס על בניינים ומכוניות ואף לעופף למספר שניות במה שאמור להגביר את תחושת היותו גיבור על. אחת היכולות המרכזיות של מרסר תהיה יכולת ההתחזות, למרסר תהיה יכולת לקחת את דמותם של האנשים שהוא בא איתם במגע ולמעשה להנות מיכולותיהם השונות (בהם גם מאגר המידע שטמון במוחם). יכולת ההתחזות תאפשר למרסר להיכנס למבנים מאובטחים (תחת זהות של חייל) להזמין הפצצת ארטילריה ועוד. במקביל יאפשר מנוע המשחק לשלוט על כלי מתקדמים בהם טנקים ומסוקים ואף להשתמש ביכולותיהם המיוחדות (שימוש התקפי בלהבי המסוק).

המשחק שזוכה לרף אלימות גבוה (זכה לדרוג מחמיר שמייעד אותו לגילאי 18 ומעלה), יכיל משימות מרדף אחר יצורי ענק (במקביל לעימותים עם כוחות הצבא), משימות התגנבות (שימוש ביכולת ההתחזות), נטרול, הגנה, חדירה לכלי ועוד. בהחלט יהיה מעניין לראות את מגוון המשימות ואת רמות הקושי שלהן. אותי מעניין לראות האם יהיו משימות לוואי שלא קשורות לסיפור, האם ניתן יהיה לשדרג את יכולותיו של מרסר ואיזה ערך יהיה למשחק במשחק חוזר.

94235220090519790screen.jpg

newxbox360prototypescre.jpg

prototype20080424015233.jpg

prototype20070810112444.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 580
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מהסתכלות מעמיקה בסרטונים של המשחק,הגראפיקה לא נראית מי יודע מה מרשימה,נראה שיש לא קצת באגים במשחק(שוב פעם,בסרטונים),ואני חושש שיש לו פוטנציאל להיות ממוחזר בטירוף מבחינת המשחקיות...

עם זאת,המשחק נראה מגניב בטירוף,ואני עוקב אחריו מאז ההכרזה ומקווה בכל ליבי שזה יהיה אחלה של משחק,אין ספק שמדובר במשחק הכי מעניין שיוצא למחשב בזמן הקרוב(בעיקר אחרי שדחו את רד פאקשן גרילה לאוגוסט).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתגובות שקראתי מאנשים שכבר משחקים בו על ה-360 אז באמת אומרים שהגרפיקה לא בשמיים אבל הגיימפליי פשוט מצוין ומטורף והוא מכפר על כל באג קטן או בעיה גרפית זו או אחרת וסה"כ מאוד מתרשמים מהמשחק הזה.

נחכה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתגובות שקראתי מאנשים שכבר משחקים בו על ה-360 אז באמת אומרים שהגרפיקה לא בשמיים אבל הגיימפליי פשוט מצוין ומטורף והוא מכפר על כל באג קטן או בעיה גרפית זו או אחרת וסה"כ מאוד מתרשמים מהמשחק הזה.

נחכה ונראה.

הלוואי. ובעיקר הלוואי שגם גרסאת המחשב תהיה טובה כמו גרסאות הקונסולה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין איך אפשר להגיד ש PROTOTYPE הוא חיקוי של INFAMOUS. זה כמו שמישהו יבוא ויגיד ש Borderlands הוא חיקוי של RAGE או הפוך.

המשחקים אולי דומים במחינת הבסיס שלהם (סנד בוקס שמשחקים בו אדם עם כוחות) אבל כל השאר שונה מאוד. לדעתי הסיפור של PROTOTYPE טוב יותר, גם אם הגרפיקה פחות טובה PROTOTYPE ניראה הרבה יותר מרשים מבחינת העיצוב והמבחר של הדברים שאפשר לעשות והכי חשוב INFAMOUS הוא RATED T ולדעתי יותר מידי נקי.

אני לא אומר ש INFAMOUS לא טוב אבל לדעתי להשוות אותם אחד לשני זה לא נכון.

עוד נקודה למחשבה, ה XBOX360 חלש יחסית ולכן אם לא מדובר בפורט מעפן יש סיכוי גדול שגירסת ה תראה טוב יותר. אותו דבר עם ה PS3 שגם חזק יותר מ XBOX360 אבל רוב המפתחים לא יודעים איך לעבוד איתו :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...