כמה מילים על האייפון (iPhone) - בטרם רוכשים מכשיר אחר. - עמוד 5 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה מילים על האייפון (iPhone) - בטרם רוכשים מכשיר אחר.


xena

Recommended Posts

יש פגמים ויש פגמים, פגם זה איטיות, מצלמה לא משהו, רמקול מונו וכו' מכשיר שלא מספק שרותים בסייסים זה לא פגם זה חוסר יכולת, ועבור חוסר יכולת לא משלמים כסף.

יופי שעוד 3 חודשים אף אחד לא יצתרך לעשות את זה יותר, זה רק מוכיח עד כמה הIphone כרגע לא שווה את הכסף, ובטח לא לפני שנה.

מכשיר קונים עבור מה שהוא מספק עכשיו, לא מה שהוא אולי יספק מתישהו בעתיד, מי שקנה את הדור השני של הIphone בלי פיטשר פשוט כמו MMS בתקופת ההשקה שאף אחד לא יידע שFW3 הולך לסדר את זה פשוט יצא אידיוט מה לעשות.

הIphone כמכשיר סלולארי לא שווה את הכסף, כיוון שהוא רחוק מלספק את כל השרותים שמכשיר סלולארי בסיסי שעולה 15% ממנו כן, כPMP\מכשיר בידורי הוא יקר מידי יחסית למתחרים וכאן גם הIpod Touch נכנס.

שוב Ipod + 6120 => בכל צורה, טלפון בכל רומח איבריו + סימביאן שמאפשר גישה לישומים מתקדמים שהIphone/Touch לא מגיעים איתם, גם לא תמיד בתוכנות צד שלישי + מכשיר מולטימדיה ופלטפורמת אפליקציות לא רעה. במיוחד אם מתחשבים בזה שמישהו שנמצא באזור מכוסה WIFI רוב היום, כמו סטודנט שיש כיסוי כמעט מוחלט בקמפוס ובמעונות, עובד בחברה גדולה(הייטק, בנק, בנייני משרדים גדולים) שמה גם יש כיסוי של תשתית WIFI כמעט מלא אפילו ואז החשבון החודשי יוצא זול יותר בהרבה אם משתמשים בקליינט VOIP + חבילת שרות שעולה כ10 דולר בממוצע לחודש...

לא יודע אם יש Skype לIphone אבל אני מניח שיש, ואם אין אז בטוח יש קליינט VOIP תומך SIP אחר שתומך בכל ספק שרות סטאנדרטי..

כמו שכבר ציינתי Touch + 6120C אפשר להשיג בארץ בכ2200-2300 שקל כולל ביטוח, כולל אחריות כולל הכל, קונית חבילת דקות באזור ה10 דולר מספק VOIP(ויש גם המון ספקים שאף אחד כמעט חוץ מעסקים לא מכיר בארץ) ב10 דולר אפשר להשיג חבילה של כ300 דקות שיחה בארץ לכל הרשתות, מה שאומר שאתה מקצץ בכל השיחות היוצאות שלך בצורה דרסטית.

זול יותר בקניה, זול יותר בTCO, ושימושי יותר באופן כללי כן הIphone זה בהחלט מהפכה, או שלא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כן, סקייפ יצא רשמית לאייפון/אייפוד טאץ (האמת שעוד לפני שיצא לסימביאן, ולא פרינג לא מתקרב באיכות שיחה לשרתים הרשמיים של סקייפ):

http://www.skype.com/intl/en/download/skype/iphone/

אין ספק שמי שקונה פלאפון צריך לקנות אותו על פי מה שהוא צריך ולא משהו אחר (מזל שיש אנשים שלא צריכים דברים בסיסים כמו MMS כשיש אמייל ואפשר לשלח תמונות).

ד"א לטאץ אין מיקרופון מובנה. וזה נחמד שאתה מנסה לגמד את החשיבות של האייפון (לא רק המכשיר, הפלטפורמה), אבל מצד שני תמיד צריך למצוא משהו להתלונן עליו, לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אין מובנה, אפשר לחבר אחד אפילו בצורה רשמית כבר חצי שנה, חוץ מזה שלא ניסיתי לגמד את הIphone בתור פלטפורמה, בתור מכשיר גימדו אותו מספיק, ואימייל זה לא תחליף לMMS צטערת, באותה טענה שיחה קולית זה תחליף לSMS, וגם אימייל זה תחליף לSMS בקלות יחסית.

MMS שולחים כאשר רוצים שהמקבל יקבל את התוכן מידית, אימייל לא מאפשר זאת.

בקשר לסקייפ אז יש, לסימביאן את קליינט VOIP מובנה לSIP, זה לא סקייפ ולא מתיימר להיות משהו בסגנון, זה צ'אט קולי + אופציה לשיחות טלפון, VOIP קליינט תומך SIP זה תחליף לספק הסלולארי שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בלוטוט

אין BT? למה לך לחשוב כזה דבר? חחח יש BT ואפשר לעשות דברים עם הBT שאי אפשר לעשות בשום טלפון אחר. (peer to peer, bt accessories, a2dp, tethering, obex, avrcp)

. (BTW אני שונא את כול שאר המוצרים האחרים של .)

אני חייב להסכים חוץ מהiPod Classic120GB כל השאר דיי מעפנים, (וכמובן חוץ מהiPod touch כי הוא מכשיר שונה לגמרי) הnano והshuffle פשוט גרועים, הapple tv גם מעפן יש סטרימרים הרבה יותר טובים (Popcorn!!)

ודובי זובי יש את fring שתומך כל SIP שתכניס אליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה למישהו איכפת אם זה צד ראשון, שני, שלישי או רביעי, כאילו מחפשים בכח מה לא טוב ? העיקר שיש תמיכה והיא טובה מאוד בסוף.

חוץ מזה, בעדכון הבא, הרבה מהדברים יהיו צד ראשון:

- MMS ושליחת יותר מתמונה אחת במייל.

- STEREO .

- העתק הדבק.

- עברית.

- עדכונים מתוכנות מבלי שהם רצות ברקע (כמו הודעות במסנגר וכו').

- צילום .

- אפשרות לתוכנות נורמליות.

- חיפוש בכל המכשיר.

- כל התוכנות יעבדו גם במצב רחב.

וגם גירסה בסיסית של פלאש תגיע מתישהו (אומנם כנראה רק למולטימדיה של וקבצי אודיו ולא ממשק מלא).

כמובן שכמעט כל העדכונים הנ"ל תקפים לכל מכשירי האייפון ואייפוד טאץ שקיימים בשוק (למעט מגבלות חומרה של חלק מהדגמים).

וזה כמובן חלק קטן מאוד מהעדכון (אלו סה"כ הדברים שהם השלמת פערים מול התחרות). האפשרויות שגלומות ב API החדש שאפל חושפים בגירסה הזו הולכת ליצור כל כך הרבה אפשרויות שהראש יכול להתפוצץ.

אז אולי קנית HD (גם אני התלבטתי לפני בינו לבין האייפון, אבל אחרי שחבר שלי הדגים לי את ה HD, והוא נתקע 4 פעמים, והתחמם כאילו אני מחזיק טוסטר, וגם המסך מגע היה ממש מסורבל), אבל המכשיר שלך מוגבל בערך לתכונות שקיבלת כשקנית אותו.

חחח קודם כל יפה שאתה אומר "כשיגיע העדכון"

כן אני קונה בציפייה לחכות לעדכון שיצא בעתיד, ושכשיצא עדכון אז הוא יהיה PERFECT ::)

דבר שני כנראה מי שנתן לך את ה HD לא יודע להשתמש בו או שכנראה ממש לא החזקת אותו.

מתחמם? ממש לא

נתקע?? בחיים לא, היתה פעם אחת כשהתקנתי תוכנה שדפקה לו תמערכת מה לעשות, עשיתי HR והכל חזר לקדמותו.

המכשיר אותו הגודל כמו האייפון, כמעט אותו משקל ומסך יותר גדול, מחזיק סוללה הרבה יותר זמן, בעל אפשרות להרחבת עד 32GB, החלפת סוללה, אפשר להתקין (WM) מה שבא לי עליו כמעט, טובה יותר, רזולוציה מסך גדולה יותר,

אני אמשיך?

מסורבל??? אתה בטוח פאנבוי , יש לו מסך מעולה והקלות נגיעה שלי בו אני בקושי מתאמץ! גם בן אדם עם אצבע שמנה יכול בקלות לגעת בכל מקום שהוא רוצה בפלאפון והוא יגיב מדהים. וזאת יחסית למסך שהוא אינו CAPACITIVE.

ואיזה הגבלות בדיוק יש על המכשיר??

מבחינתי? זה המכשיר נגיעה הטוב ביותר שיצא לי להחזיק (שהוא לא מולטימדיה כן? שלא תריב איתי שבזה טוב יותר).

ויצא לי לבדוק הרבה.

אז תפסיק לחרטט, אני עם המכשיר הזה כבר 4 חודשים ואני נהנה ממנו בכל רגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק, טעות שלי, היה מדובר באח הקטן שלו ה DIAMOND (כזה שלא נעשה בו שינויים חוץ משל אורנג שידוע שזה תמיד הורס). יתכן באמת ש עשו מהפך וה HD הוא פלאפון שונה לגמרי מה DIAMOND, מכיוון שלא התנסתי, אני לא אגיב (למרות שאני חייב לציין שאני סקפטי, אפילו אם יש כמה שינויים). פעולה מסורבלת היתה לעשות זום למשל בתמונות בממשק מגע (לקח זמן להצליח בזה).

ולמי ששאל, ה HD מדובר על ה TOUCH HD.

עוד דבר יפה, זה שבניגוד ל WM שצריך להתקין עליו עברית במיוחד (והקסטומזציות של המפעילות הסלולריות הורסות את המכשיר בד"כ, ראה ערך TYAN II), ב החדש, התמיכה בעברית תהיה מובנת במכשיר בכל מקום שבו הוא ימכר (האמת שהפלאפון יגיע עם תמיכה מובנת בהכי הרבה שפות מכל הפלאפונים שיש). בניגוד לשאר הפלטפורומות ששם עושים לפי אזורים או שצריך להתקין תמיכה מיוחדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדאימונד גרוע בפני עצמו זה ידוע,

אבל יש אתרים מאוד פעילים כמו ה XDA שממנו אני מוריד דברים למכשיר שלי שעוזרים המון, אבל המון.

והם הוציאו הרבה עדכוני גרסה לדאימונד ול HD שעושים אותם אף יותר מהירים, אני מרגיש את ההבדל...

המסך שלו ושל הדאימונד שונים לגמרי בגודל ובקלות הגבה, אני החזקתי את שתיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שהפלאפון יגיע עם תמיכה מובנת בהכי הרבה שפות מכל הפלאפונים שיש

חיפוש של Iphone+Hebrew, Iphone+hebrew+support, Iphone+right to left+unicode לא העלה כלום חוץ מפריצות, דבר אחד כן הפלאפון הולך לקבל תמיכה בערבית, בקשר לעברית לא היה מקור אחד ב3 העמודים הראשונים בגוגל בכל אחד מהחיפושים.

אתה מודע לזה שהעברית לטלפונים של נוקיה מפותחת ביורוקום, כנ"ל סמאמסונג, ומוטורולה אף אחת מהייצרניות לא הכניסה תמיכה בעברית מהכיס שלה, סאמסונג ישראל(בתכלס סטארטאפ של אפליקציות JAVA שהם קנו לפני כמה שנים) אחראים על העברית לסאמסונג, והעברית למוטורולה בזמנו פותחה בבית תוכנה ששייך לNESS.

ככה שכרגע ההצהרה הזאתי, במיוחד עקב חוסר התמיכה הנורמאלית בMAC OS וIpodים בעברית(גם לIpod ידע בזמנו פיתחו את תמיכה, ואם אני לא טועה גם התמיכה בMAC OS לא הגיע מידי בלבד) נשמעת כמו בולשיט טוטאלי.

אם יש לך מקור אשמח לראות אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XDA זה לא אתר שכזה לדברים צד שלישי כמו שאמרת שאתה שונא באייפון ?

תוכנות צד שלישי זה הוספה של תכנים שלא היו קיימים במכשיר שלך מלכתחילה (MMS BT חופשי וחבריהם).

מה שיש שם בעיקר זה שיפוצים של ROM ותוכנות FUN או פיצ'רים שמקלים על תפעול המכשיר.

TF3D ושינויו / אייקונים וכו'.

לדוגמא

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיפוש של Iphone+Hebrew' date=' Iphone+hebrew+support, Iphone+right to left+unicode לא העלה כלום חוץ מפריצות, דבר אחד כן הפלאפון הולך לקבל תמיכה בערבית, בקשר לעברית לא היה מקור אחד ב3 העמודים הראשונים בגוגל בכל אחד מהחיפושים.

אתה מודע לזה שהעברית לטלפונים של נוקיה מפותחת ביורוקום, כנ"ל סמאמסונג, ומוטורולה אף אחת מהייצרניות לא הכניסה תמיכה בעברית מהכיס שלה, סאמסונג ישראל(בתכלס סטארטאפ של אפליקציות JAVA שהם קנו לפני כמה שנים) אחראים על העברית לסאמסונג, והעברית למוטורולה בזמנו פותחה בבית תוכנה ששייך לNESS.

ככה שכרגע ההצהרה הזאתי, במיוחד עקב חוסר התמיכה הנורמאלית בMAC OS וIpodים בעברית(גם לIpod ידע בזמנו פיתחו את תמיכה, ואם אני לא טועה גם התמיכה בMAC OS לא הגיע מידי אפל בלבד) נשמעת כמו בולשיט טוטאלי.

אם יש לך מקור אשמח לראות אחד.

[/quote']

אני ממליץ לך לחפש מידע על ה OS החדש שיוצא ביוני (שכמובן יתמוך בכל המכשרים) זה גן עדן גם למשתמשים וגם למפתחים. לגבי התמיכה בעברית בו:

http://shtrudel.gilberger.com/macappeal/iphone-os-3-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA/

http://www.ipsf.co.il/forum/t10107/

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3688273,00.html

http://www.haaretz.co.il/captain/spages/1071854.html

חיפוש בגוגל של " os 3 עברית " מעלה הרבה תשובות. וזה בדיוק הכוונה שלי, במקום עברית צד-ז ומלא באגים ואיתיות, פה אנחנו מקבלים תמיכה ישירות מהמפתחים, ולפי השמועות העברית תהיה מהירה כמו אנגלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...