NuNaTaK פורסם 2009 באפריל 13 Share פורסם 2009 באפריל 13 ^אני לא עורך דין אבל אני לא מסכים איתך.כל עוד נציג השירות לא הזכיר את נושא "הסכם השירות"(וזה המצב ב99.9% מהמקרים) ולא שאל את הלקוח להסכמה למה שנאמר בו אין לו תוקף. כדי שיהיה לו תוקף הסכמה צריכה להיות תנאי מקדים לאספקת השירותים, מרגע שלא נתקבלה הסכמה שכזו מצד הלקוח אין לו שום תוקף ומבחינת הלקוח מה שנאמר בשיחה בע"פ זה ההסכם.הלקוח מבצע את העיסקה מול נציג השירות, בגלל זה קוראים לו "נציג" - הוא נציג החברה, אם הוא חורג מסמכותו זאת לא הבעיה שלי אלא של החברה שהוא מייצג, מצידי שהיא תתבע אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HitmanX פורסם 2009 באפריל 13 Share פורסם 2009 באפריל 13 מצאתי את "הסכם ההתקשרות" שמפרט הרבה למה הם לא מחויבים. http://www.bezeqint.net/Media/internet_agreement.pdf מסקרן.. זה הסכם שירות או הסכם התנערות..? 9. הגבלת אחריות כל הסעיף פשוט כסתח... את 10 אהבתי, איך אומרים בשפה רהוטה לא תתבעו אותנו אבל אנחנו כבר נמצא על מה לתבוע אתכם.. 10. שיפויאין באמור בהסכם זה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את הלקוח בגין כל מעשה או מחדל שגרם נזק לחברה כתוצאה מהפרת ההסכם או מהפרת כל דין. במיוחד כשזה בא אחרי 9. .2 . הלקוח ישתמש בשירותים על-פי הסכם זה, בהתאם לכל דין, על-פי כלליההתנהגות המקובלים ברשת האינטרנט כפי שמפורסמים מעת לעת באתר החברה (להלן: "כללי ההתנהגות המקובלים"), ובכפוף להוראות הפעלה ולהנחיות שיוצאו על ידי החברה, ספקי השירות וספקי המידע מעת לעת. כללי http://www.bezeqint.net התנהגות המקובלים ניתנים לעיון בכתובת זה נראה לי ממש הזוי בהתחלה, מסתבר שלא ממש.. http://www.bezeqint.net/PageText.aspx?cc=011002 - כללי שימוש נאות בשירותי הגישה לרשת האינטרנט אעלק ותראו מה מתחבא שם בסעיף 3 3. שיבוש או הפרעה למערכות ולמחשבים אחרים, לרבות מניעה של אספקת שירותים למשתמשים, מחשבים, או רשתות אחרים; בכלל זה, שליחה תעבורה בכמויות גדולות היוצרת עומסים בלתי סבירים על מערכות ו/או משתמשים אחרים ככה שעזוב אותך לתבוע, נראה שהם התכוננו לכל מה שלא יהיה... *אני כבר זמן מה עם אורנג' שום חסימות והטורנט מגיע גבול ה600+ ועוד מטרקרים ציבוריים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 באפריל 13 Share פורסם 2009 באפריל 13 אתה לא הבנת את סעיף 3. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hero פורסם 2009 באפריל 13 Share פורסם 2009 באפריל 13 לא משנה מה הקלטת, החוזה שלך מול החברה זה חוזה השרות הכללי שלה, אתה לא חותם על חוזה שרות פרטי, ולנציג המכירות אין שום זכות משפטית לייצר אחד.יש לחברה חוזה שרות גלוי כחוק, מחובתך כרוכש לקרוא אותו, בדיוק כמו רכישה בחנות או כל דבר אחר, כל עסק לפי החוק מחוייב לחוזה השרות המתנסח מהחוק להגנת הייצרן, בנוסף לכך על פי החוק העסק רשאי לספק את השרותים לפי תקנון המנוסח על פיו כל עוד הוא זמין בגלוי או על פי דרישה.מכיוון שבזק בין לאומי מציגה את הסכם השרות שלה באתר שלה, נציג המכירות יכול להגיד לך שהם מספקים גלישה סופר מהירה למאדים ושהחיבור לרשת שלהם יאפשר לך ללכת על המים כמו ישו, כל עוד החברה לא מתחייבת לזה בהסכם שלה אתה יכול ללכת עם זה עד מחר לבית המשפט.אתה טועה. אפשר להתנות על החוזה האחיד של החברה בשיחה טלפונית עם נציג מכירות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 באפריל 13 Share פורסם 2009 באפריל 13 או שאני מתבלבל או שאתם אמרתם אותו דבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hw_joe פורסם 2009 באפריל 14 Share פורסם 2009 באפריל 14 עקרונית, נציג החברה - יהא זה נציג מכירות, שירות-לקוחות, וכו' - בהחלט עשוי לכרות חוזה מטעם החברה. כל חוזה, ברמת העקרון.אלא שלמיטב ידיעתי, בתחום דיני-החוזים נטו, עשויה החברה, למשל, להתגונן בטענה שהנציג לא היה מוסמך לקשרה עם לקוחות בחוזים (בכלל או מסוג מסויים או רק בחוזה הנדון), ולכן "לא נעשה חוזה" עמה, ועל בסיס טענה זו, להוסיף ולטעון כי חזקה על הלקוח שידע זאת (או שלקוח סביר היה צריך לדעת זאת). אלא שהחברה תהא זו שצטרך להרים תחילה את נטל השכנוע, בשל החזקות השונות, שיהיו, כמדומני, קבועות לרעתה במקרה זה.ומאידך, הלקוח יבקש, למשל, את קיום החוזה (בהנחה שאכן נכרת חוזה כלשהו עם מישהו...) ו/או פיצויים.בכל מקרה, ממליץ להקליט כמה שיותר מהשיחות, ולתעד גם את המועדים שבהן הן נערכו, ואת שמות ותארי הנציגים שעמם שוחחתה (לכל מקרה), ואפילו מה נאמר או הובטח לך.וממליץ גם להימנע מהגשת תביעה, אלא אם זה ממש הכרחי (שאחרת אולי עדיף להגיש תלונה באמצעות גופים כמו "אמון הציבור" - שיציקו להם קצת בשבילך). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 באפריל 14 מחבר Share פורסם 2009 באפריל 14 i just wanted to point out, that i do have a recording of 2 of my calls with themalso i have a set of data gathered during this month that backs up my claimand thou all of this probably wont going to help me and still i will probably loseall of this worth it.p.s. regarding the contract, i agree with the guy saying it is a verbal contract and as such its legally obligatory for both party'sand since none of us (or at least not me) have ever signed any other contractor terms of service, nor was we referred to such during our deal, then those are void קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex.turovsky פורסם 2009 באפריל 14 Share פורסם 2009 באפריל 14 אמיר, תמשיך עם התביעה אבל אל תשכח לעדכן פה. מאוד מעניין אותי התוצאות שלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
So פורסם 2009 באפריל 14 Share פורסם 2009 באפריל 14 לפי החוזה, אין כול צורך שתחתום עליו:"יראו את הלקוח כמקבל על עצמו את תנאי הסכם זה בהתקיים התנאיםהמפורטים להלן במצטבר:2.2.1 . פרטי הלקוח ופרטי אמצעי התשלום לחברה (להלן: "הפרטיםהדרושים"), נמסרו על-ידי הלקוח לחברה לשם חיוב הלקוח בעדשימוש בשירותי בזק בינלאומי;2.2.2 . שם המשתמש וסיסמת הגלישה נתקבלו על-ידי הלקוח, בכתב ו/אובעל-פה או הסתיימה התקנת הלקוח ברשת האינטרנט ו/או ביצועההגדרות ברשת האינטרנט ( להלן: "תהליך החיבור")." קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex.turovsky פורסם 2009 באפריל 14 Share פורסם 2009 באפריל 14 איפה רשום שם שהם מחוייבים/לא מחוייבים לתת את מלוא החבילה עליה הלקוח משלם לכל היעדים מחוץ לגבולות הIP של ספקיות ישראל (חו"ל) ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 באפריל 15 Share פורסם 2009 באפריל 15 לפי החוזה, אין כול צורך שתחתום עליו: "יראו את הלקוח כמקבל על עצמו את תנאי הסכם זה בהתקיים התנאים המפורטים להלן במצטבר: 2.2.1 . פרטי הלקוח ופרטי אמצעי התשלום לחברה (להלן: "הפרטים הדרושים"), נמסרו על-ידי הלקוח לחברה לשם חיוב הלקוח בעד שימוש בשירותי בזק בינלאומי; 2.2.2 . שם המשתמש וסיסמת הגלישה נתקבלו על-ידי הלקוח, בכתב ו/או בעל-פה או הסתיימה התקנת הלקוח ברשת האינטרנט ו/או ביצוע ההגדרות ברשת האינטרנט ( להלן: "תהליך החיבור"). " אתה מסכים לחוזה בלי שבחיים שמעת עליו, בדיחה טובה. אולי נכין חוזה עם סעיף דומה ונחייב אותם לספק לכל אחד 50MB מובטח לחו"ל בחינם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 באפריל 15 Share פורסם 2009 באפריל 15 זה שלא שמעת עליו זאת בעיה שלך, לא שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
So פורסם 2009 באפריל 15 Share פורסם 2009 באפריל 15 אתה מסכים לחוזה בלי שבחיים שמעת עליו, בדיחה טובה. אולי נכין חוזה עם סעיף דומה ונחייב אותם לספק לכל אחד 50MB מובטח לחו"ל בחינם? סביר להניח שבזק בינ"ל שלחה את החוזה בדואר רגיל או באמצעות קישור בדוא"ל (כמו 013 נטוויז'ן לדג') אבל אותו משתמש שכח מקיומו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 באפריל 15 Share פורסם 2009 באפריל 15 זה שלא שמעת עליו זאת בעיה שלך, לא שלהם.בוודאי שזאת בעיה שלהם אם הם מעולם לא קיבלו את הסכמתי לתנאי הכביכול "חוזה" הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 באפריל 15 מחבר Share פורסם 2009 באפריל 15 זה שלא שמעת עליו זאת בעיה שלך, לא שלהם.לחלוטין לא נכון, אם הם בזמן סגירת העיסקה נציג המכירות לא מציין שיש חוזה ותנאים מקדימים ומפנה אותי אליואז החוזה הזה לא רלונטי.--------בכל מקרה אני כבר הכנתי טיוטה, שבוע הבא אני אקפוץ לעורך דין שאני מכיר ואחרכך אני אגיש את התביעה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.