איך מתחילים הליך של תביעה? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מתחילים הליך של תביעה?


amir85

Recommended Posts

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

האם אתה מעוניין לתבוע אותם כי הם לא נותנים לך להתנתק

או כי הם לא סיפקו לך את השירות עבורו אתה משלם?

שים לב כי לפני מספר חודשים נכנס חוק חדש הקובע כי חברה

חייבת לנתק אותך בפרק זמן שלא עולה על 3 ימי עבודה לאחר

קבלת הודעה ממך על רצון להתנתק

אם הם סתם מטרטרים אותך בטלפון מנציג לנציג, תשלח להם פקס

ובו אתה כותב שברצונך להתנתק מהם ושאם לא ינתקו אותך בפרק

זמן שלא עולה על 3 ימי עבודה תראה בכך כעילה לתביעה

אין טעם לנסות להתנתק בשיחה בטלפון, כי הם סתם מעבירים אותך מנציג אחד לאחר

שלח פקס וזהו

אם אתה רוצה לתבוע אותם כי הם לא מספקים לך את השירות שעבורו אתה משלם,

זה כבר עסק אחר לחלוטין. (כמובן, אתה צריך להוכיח שהם לא מספקים לך את השירות הזה,

שזה בדר"כ די מסובך, אם אתה רוצה לתבוע אותם בגלל שהם לא מספקים לך את המהירות הרצוייה באינטרנט [למשל])

ואם אתה דבק בדעתך לתבוע אותם, תסתכל כאן:

http://elyon1.court.gov.il/heb/info/choveret/hesb_ktanot.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הקישור.

פשוט נמאס לי ששוב ביזבזתי שעה ומשהו עם נציג מפגר שאין לו מושג במחשבים

שרק חוזר על תודה על הממתנה שלך ועל התשובה המפגרת שהכבכיר שלו אמר לו כדי להפתר מימני

כל זה בשביל להגיעה למצב שבו הנציג טעון שהם לא מתחיבים לספק מהירות מסוימת לחו"ל רק בשביל

שמספר דקות אחרי הנציגה בשימור לקוחות תגיד לי בדיוק את ההפך שהם מתגאים בו זה שהם כן מתחיבים לכך :nixweiss:

זה פשוט מצחיק שהם מציעים שרות נחות יותר מהמתחרים במחיר גבוה יותר והפתרון שלהם לבעיה

זה לשלם מחיר כפול + התחיבות בשביל לספק את מה שהם הבטיחו מלכתחילה.

מסתבר שיש לי עוד 3 חודשים התחיבות איתם ולא שבועים כמו שחשבתי אז אני לא יכול להתנתק מהם בלי כנס יציאה.

תאמת בשלב הזה כבר לא אכפת לי, אני מבין שהגשת תביעה כרוכה ב50שח אגרה

שווה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב שאתה צריך להוכיח שהם לא מספקים לך את המוצר שהם התחייבו לספק לך

(בעצם, לא ברור אם הם התחייבו לספק לך את זה ממה שהם אומרים לך)

וזה די מסובך להוכיח את זה (כי האשם יכול להיות בהרבה דברים, כמו המחשב שלך, הספק שירות, השרת בחו"ל)

אז לא סביר שייצא לך מזה כלום.

במיוחד שאתה לא מחובר אליהם שבועיים אלא כנראה מספר חודשים,

אז זה יראה קצת מוזר בעיני בית המשפט שרק עכשיו נזכרת לתבוע אותם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו לי מספר תלונות עליהם במהלך התקופה, לאחרונה זה פשוט הפך לבלתי נסבל.

ולהתקשר עליהם כל פעם בשביל לבזבז שעה על הקו בזמן שהנציג התורן עובר על תסריט שיחה זה מגוכך, לא?

מצאתי את "הסכם ההתקשרות" שמפרט הרבה למה הם לא מחויבים.

http://www.bezeqint.net/Media/internet_agreement.pdf

בנוסף שולחים לי את הסכם פרטי חבילת ההתקשרות שלי עכשיו

מעבר לזה אני אנסה לתפוס חבר שהוא עורך דין ונראה אם אני צריך עוד משהו

אז אני אפנה לפניות ציבור בכתב (הם מחויבים להחזיר תשובה בכתב) ומשיך משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקשיב, אני לא יודע את הנושא לפרטיו אבל גם לי קורה משהו דומה. אני בנטויז'ן, וכשאני רוצה לראות סרט HIGH QUALITY או HD ביוטיוב למשל, לוקח לו הרבה זמן וזה כבר מעצבן ברמות מטורפות. לטעון סרט HD של 10 דקות לוקח לי משהו כמו 20-25 דקות.. זה פשוט מתסכל, אז החלטתי להתקשר. הגעתי לנציג הכי בכיר שהיה זמין (כאילו שזה נתן משהו) והוא אמר לי שהם מתחייבים למהירות החיבור רק לאתרים בארץ ולאתרים בחו"ל הם לא מתחייבים. כשהוא הציע לי לקנות חבילת (במחיר של לא פחות מכפול שלוש[!!] מהמחיר שאני משלם עכשיו) אמרתי לו בנימוס שיילך להזדיין (במילים האלה :silly: ) ושברגע שנגמרת ההתחייבות שלי אני עף משם... וזה לא רק זה גם GameTrailers.Com וכל אתר מחו"ל (לא רק סרטונים אבל עם דגש עליהם).

ככה שלא נראה לי שיש משהו לעשות בעניין (למרות שאני מאוד רוצה לראות ולשמוע שדפקת ת'אמאמאמא של בזק) כי התשתיות פה בארץ זה כמו חיבור 56K יחסית לחו"ל.. לפני למעלה משנתיים החיבור הסטנדרט בצרפת היה 14 מגה ופה כמה היה? אולי 2.5 במחיר של איזה 150 שקל לחודש שלא סיפק את הסחורה כמו שצריך..

בקיצור, שיהיה לך בהצלחה מכל הלב וחג שמח :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הולכים לבית המשפט יש תופס שממלאים, עולה 120 שקל להגיש תביעה, תבקש מעו"ד שמקורב למשפחה לנסח את המכתב תביעה וזהו...

אני לא מכיר מישהו שמתמחה בנושא הזה בדיוק אבל אני מאמין שיהיה בסדר.

לגבי הגשת תביעה זה 120שח? חשבתי שזה רק 50שח או האחוז שרשום (הגבוה מבין השתים), נו טוב עדין שווה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. דבר ראשון הבעייה שלך בספקית בינלאומי ולא בבזק, חברה נפרדת.

2. דבר שני יש לך דרך להשוות ע"י רכישת חבילת והשוואת פינגים ומהירויות גישה לשרתים לחו"ל.

תוכל להתחבר פעם עם משתמש @GAMER ופעם שנייה עם משתמש רגיל ולהראות הבדלים.

העובדה שהם מוכרים חבילה מיוחדת עם גישה לחו"ל ולא אומרים בעת מכירת חבילת ה(לדוגמה) 7 מגה הרגילה שהמהירויות לחו"ל הם זוועתיות דורשת תביעה ייצוגית מיידית.

כל זאת מלווה בהקלטה של השיחות (בלי עצבים) שלך מול הנציגים. זה די פשוט. שיחה למוקד מכירות והקלטה, שיחה למוקד השירות והקלטה ושמיעת היפוך הגרסאות תספק כל שופט. תוודא שאתה גורם לנציג לקרוא בטלפון את כל הפירוטי מקרים קודמים בהם דיווחת על מהירות איטית ושיאשר שהוא רואה שזה אכן קרה לך בעבר, כי מן הסתם לא תוכל להשיג את מה שהנציגים כתבו במערכת הקריאות הפנימית של בינ"ל.

לא יוצאים לקרב עם בלי תחמושת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר מישהו שמתמחה בנושא הזה בדיוק אבל אני מאמין שיהיה בסדר.

לגבי הגשת תביעה זה 120שח? חשבתי שזה רק 50שח או האחוז שרשום (הגבוה מבין השתים), נו טוב עדין שווה את זה.

סתם שתדע, הסיכוי שתוכיח משהו שוקל ל-0 מוחלט, מבחינתה היא מוגנת ע"י הסכם השרות שלך, אף אחד לא התחייב לך לכלום, אתם משלם על חבילה בלתי מוגבלת בעוד שהספקית משלמת על כל קילוביט שאתה מוריד. כל הספקיות עושות Traffic Shaping וזה דבר חוקי לחלוטין שלא יסבנו אותך.

מנסיון עדיף לשלוח כמה פקסים מנוסחים הייטב וארוכים ללשכת המנכ"ל ונציג פניות הלקוחות מאשר לתבוע אותם, הSLA ברוב המקרים עומד על 24-48 שעות מקבלת הפקס בלשכות הבכירות ובד"כ ייתקשר נציג הלשכה שיירצה לרצות אותך, להתנתק לא ייתנו לך, אבל GAMER במחיר רצפה כנראה שכן.

1. דבר ראשון הבעייה שלך בספקית בינלאומי ולא בבזק, חברה נפרדת.

2. דבר שני יש לך דרך להשוות ע"י רכישת חבילת והשוואת פינגים ומהירויות גישה לשרתים לחו"ל.

תוכל להתחבר פעם עם משתמש @GAMER ופעם שנייה עם משתמש רגיל ולהראות הבדלים.

העובדה שהם מוכרים חבילה מיוחדת עם גישה לחו"ל ולא אומרים בעת מכירת חבילת ה(לדוגמה) 7 מגה הרגילה שהמהירויות לחו"ל הם זוועתיות דורשת תביעה ייצוגית מיידית.

כל זאת מלווה בהקלטה של השיחות (בלי עצבים) שלך מול הנציגים. זה די פשוט. שיחה למוקד מכירות והקלטה, שיחה למוקד השירות והקלטה ושמיעת היפוך הגרסאות תספק כל שופט. תוודא שאתה גורם לנציג לקרוא בטלפון את כל הפירוטי מקרים קודמים בהם דיווחת על מהירות איטית ושיאשר שהוא רואה שזה אכן קרה לך בעבר, כי מן הסתם לא תוכל להשיג את מה שהנציגים כתבו במערכת הקריאות הפנימית של בינ"ל.

לא יוצאים לקרב עם בלי תחמושת.

העדות של נציג שרות לא אומרת כלום, הם לא מייצגים את מדיניות החברה או בעלי יידע טכני כלשהו, גם אם נציג יגיד לך שהם עושים QOS כי בא להם זה לא קביל בשום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העדות של נציג שרות לא אומרת כלום' date=' הם לא מייצגים את מדיניות החברה או בעלי יידע טכני כלשהו, גם אם נציג יגיד לך שהם עושים QOS כי בא להם זה לא קביל בשום מקום.

[/quote']

שלילי.

חוק מספר 1 בהדרכות של נציגי שירות:

"זכרו שאתם מייצגים את החברה. אתם לא משקרים ללקוחות, אתם לא מרמים לקוחות ואתם לא אומרים ללקוחות דברים שיכולים לשמש נגד החברה בבית המשפט".

מבחינת הלקוח הסופי, נציג המכירה המוכר משהו ללקוח ומציג לו מצג שווא, הוא מבחינת הלקוח נציג חברה רשמי לכל דבר ועניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלילי.

חוק מספר 1 בהדרכות של נציגי שירות:

"זכרו שאתם מייצגים את החברה. אתם לא משקרים ללקוחות, אתם לא מרמים לקוחות ואתם לא אומרים ללקוחות דברים שיכולים לשמש נגד החברה בבית המשפט".

מבחינת הלקוח הסופי, נציג המכירה המוכר משהו ללקוח ומציג לו מצג שווא, הוא מבחינת הלקוח נציג חברה רשמי לכל דבר ועניין.

חיובי

לנציג הלקוחות אין שום יכולת לקבוע משהו, הם לא מודעים לשום דבר וגם כאשר כן אין בידיהם שום הבנה טכנית בשביל לקבוע משהו, אני יכול להגיד למישהו שאם הוא לא יאכל 20 גזרים ליום הוא ימות, אני לא רופא אין לי שום יכולת לתת חוות דעת רפואית, לא הצגתי את עצמי בתור רופא אז בעיה שלו שהוא קיבל את חוות הדעת שלי, בנוסף לכך בחלק גדול מהמקרים נציגי השרות לא עובדים של החברה בכלל(כמו במקרה של HOT למשל והיא ממש לא היחידה).

יש הסכמים מאוד מפורטים גם גם לגבי נציגי השרות והמכירה, ואיפה עובר הגבול של הסמכות שלהם. נציג שאומר לך החבילה עולה 100 שקל כאשר החברה תחייב אותך ב150 זה משהו אחד, נציג שאומר כן למשהו שהוא לא מבין בכלל כמו "תראה עשיתי backtrace ואני רואה שהMPLS labels של הBGP שלכם שאני יוצא דרכו השתנו, זה כי שינתם משהו בQOS?" לא אומר כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ואתה על גלים שונים.

אני מדבר על הבדל בין נציג שירות לקוחות ונציג תמיכה טכנית שלא מעניין אותי בכלל.

נציג מכירות שאיתו אתה מדבר רגע לפני שאתה משלם מסכם איתך מה החבילה וכמה אתה משלם עליה.

מבחינתך ומבחינת ההקלטה שאתה עושה - הוא נציג החברה.

מכיוון שאתה לא חותם על חוזה נפרד בכתב עם שום ספקית, שיחה מוקלטת זו הינה בעלת תוקף משפטי.

אני ממליץ להקליט כל שיחה בה אתם מתחייבים לשלם כדי שלא יהיו "אי הבנות" מצד החברה לאחר מכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משנה מה הקלטת, החוזה שלך מול החברה זה חוזה השרות הכללי שלה, אתה לא חותם על חוזה שרות פרטי, ולנציג המכירות אין שום זכות משפטית לייצר אחד.

יש לחברה חוזה שרות גלוי כחוק, מחובתך כרוכש לקרוא אותו, בדיוק כמו רכישה בחנות או כל דבר אחר, כל עסק לפי החוק מחוייב לחוזה השרות המתנסח מהחוק להגנת הייצרן, בנוסף לכך על פי החוק העסק רשאי לספק את השרותים לפי תקנון המנוסח על פיו כל עוד הוא זמין בגלוי או על פי דרישה.

מכיוון שבזק בין לאומי מציגה את הסכם השרות שלה באתר שלה, נציג המכירות יכול להגיד לך שהם מספקים גלישה סופר מהירה למאדים ושהחיבור לרשת שלהם יאפשר לך ללכת על המים כמו ישו, כל עוד החברה לא מתחייבת לזה בהסכם שלה אתה יכול ללכת עם זה עד מחר לבית המשפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...