מחפשת מפרט מחשב למשחקים קלים, תקציב 2500 ש"ח ללא ציוד הקפי וללא OC - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפשת מפרט מחשב למשחקים קלים, תקציב 2500 ש"ח ללא ציוד הקפי וללא OC


שירי249

Recommended Posts

סתם שאלה כדי להבין בלילה שאת יושנת המחשב פועל עם תוכנת הורדה כלשהי(אימיול,utorrent ...) ???

כי אם לא ואת פשוט רוצה להשתמש בו מהר בבוקר(שיידלק מהר יותר מהרגיל) את יכולה פשוט לבחור במצב שינה או מצב המתנה(במצב המתנה המחשב נדלק מהר יותר וחוסך מעט פחות חשמל מאשר במצב שינה).

מצב המתנה/System Stand By - הוא מצב שמערכת ההפעלה מכבה התקנים כדוגמת דיסק קשיח, מעבד, כרטיסי מסך(ופה מגיע העיניין שאת מקבלת שקט יותר) ומשאירה מתח בשביל הזיכרון(ram)(בכדי לאפשר שמירה של הנתונים שעבדו רגע לפני כניסה למצב ההמתנה).

מצב המתנה חסכוני בחשמל פחות ממצב שינה אך מהיר יותר בהפעלה מחדש של המחשב(שניות מעטות).

למשל אם כתבת קובץ word ואת עוברת למצב המתנה ועדיין לא שמרת את הקובץ על הדיסק הקשיח, הקובץ עדיין יהיה כאשר המחשב יחזור לפעול נורמלית כי יש רענון .

מצב שינה/Hibernate - במצב הזה המחשב נכבה לגמרי, מצלם את מה שרץ בזיכרון(ram) ושומר אותו בדיסק הקשיח כקובץ "תמונה" המחשב נכבה

וכאשר את מדליקה את המחשב שוב, קובץ ה"תמונה" נטען לזיכרון(ram) וכל מה שהיה לפני מצב השינה יחזור.

אולי עכשיו זה יקל עלייך יותר בבחירת המפרט:P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

hw_joe אני חושב שמעט הגזמת. היא הייתה מספיק חכמה לבוא לפה לבקש עזרה ולא לקנות ישר מחשב ג'נרי שמציעים בכל חור.

היא סה"כ רוצה לקנות מחשב פשוט, בשביל זה לא צריך לעבור במשך ימים ואף שבועות ולראות בנצ'מרקים ואיך המחשב עובד וממה הוא מורכב. היא ביקשה מחשב פשוט ואיכשהו זה התפתח ל2 דיונים שכל הודעה שם מנוגדת אחת לשניה :lol: .

ramsalemix יש אנשים שלפעמים סתם משאירים את המחשב דלוק (כי אין כח ללחוץ על כפתור ההדלקה בבוקר ;D ). אולם במידה והיא אכן הייתה באמת מכבה את המחשב בלילה, הייתי מציע לה דברים אחרים לגמרי כמו כרטיס מסך עם אקטיבי ואולי מוסיף עוד מאוורר למארז לדוגמא.

שירי, בעמוד הקודם רשמת מפרט שאת חלקו סדרו לך מעט בפורום "ספקים ומארזים". המפרט בסדר גמור, אולם יש לי מספר הערות, שהן לא ממש חשובות ולא ממש משנה איזה חלק תקחי, כי המפרט הבסיסי כבר מורכב לך.

-לוח האם ששמו לך יחסית יקר משום שהוא כולל קבלים מוצקים יותר (סיכוי שהוא יהרוס נמוך יותר אפשר להגיד) וכולל יציאת FW- שאותה ממילא את לא צריכה.

בגלל התקציב הנמוך, והשימוש הפשוט של המחשב, ניתן פה לקחת לוח אם זול יותר כגון P5KPL-CM או

Gigabyte GA-G31M-ES2L.

-בנוגע לכרטיס מסך, אם את קצת חוששת שהוא לא יריץ את המשחקים שציינת, הוא כן. הכרטיס מריץ משחקים מודרניים על רזולוציה טבעית של מסכי 19" על סביב הגדרות גרפיות בינוניות. אם את רוצה יותר, את יכולה לקנות 9800GT כאשר הגרסה השקטה ללא מאוורר עולה בסביבות ה700 שקלים.

כפי שאמר hw_joe אנחנו פה לא כדי להחליט על איזה מחשב תקני, אלא לייעץ לך מעט ולכוון אותך למפרט כמה שיותר מתאים.

את מוזמנת לעבור על שני הדיונים מההתחלה, לקרוא את כל הטענות שרשמו ואת המפרטים שבנו לך, ולראות מה עדיף לך- כל המפרטים שבנו לך פה יתאימו, יכול להיות שאחד יותר והשני פחות, אבל זוהי ההחלטה שלך בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ramsalemix יש אנשים שלפעמים סתם משאירים את המחשב דלוק (כי אין כח ללחוץ על כפתור ההדלקה בבוקר ;D ). אולם במידה והיא אכן הייתה באמת מכבה את המחשב בלילה, הייתי מציע לה דברים אחרים לגמרי כמו כרטיס מסך עם אקטיבי ואולי מוסיף עוד מאוורר למארז לדוגמא.

יאיר אני מודע לזה, ובגלל זה הצעתי את העיניין של מצב ההמתנה(כי אז מגיע העיניין שבו הדיסק הקשיח, המעבד, הכרטיס מסך נכבים ואז מקבלים יותר שקט ואז בלחיצה על אחד המקשים במקלדת המחשב חוזר לעצמו, לכל בן אדם יש את רמת השקט המסוימת שאותה הוא צריך כדי להגיע למצב השינה שלו :lol:), כל זאת במידה והיא לא משתמשת בתוכנת שיתוף כלשהי כמו שציינתי כבר ואז אפשר לכבות רק את המסך כדי שהתוכנה תמשיך להוריד :-\

לגבי שאר הדברים אני מסכים עם כל מילה שאמרת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...