מצב המים בישראל - עמוד 7 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצב המים בישראל


IG

Recommended Posts

  • תגובות 288
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה לאו דווקא נכון.

הנה כתבה מעניינת בנושא:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3677951,00.html

גם כן מקור, כתבה ב-YNET..

האתר הזה כבר מזמן הפך להיות אתר לא לגיטימי מבחינתי בכל הנוגע ל.. ובכן.. עובדות.

ל1-5 ברור שאתם מרשות המים

רמי

חיפה

(07.03.09):

כתבה שתפקידה לתרץ ולסנגר על רשות המים ואוזלת ידה לנוכח משבר המים.

מתפילים מים? הנתונים נכונים אבל שכחתם לציין דבר קטן כבר בסוף שנות השיבעים צעקו הרבה מומחים (קליין,סופר,נאות וכוליי)שצריך להתחיל ולהתפיל ואתם התעוררתם בדקה ה120 (לא בתשעים).

לגבי הנתונים על צריכה חקלאית -פשוט קישקוש גם בנתונים שאתם מפרסמים יש סתירות, לפי כל הבדיקות וכל השוואת נתונים שתעשו מכל גוף תמצאו שהחקלאות משתמשת בכ 45% ממשק המים בישראל(במדינות רבות מתפלים במי שופכין עד לרמת שתייה).

לגביי מכוני השטיפות והפיקוח שלכם על תיפקודן. פחחחחחחחח...........

הצחקתם אותי איזה פיקוח ואיזה נעלים צאו צאו מהמשרדים סעו קצת מחוץ לתל אביב ולערים הגדולות המרכזיות סעו לבאר שבע סעו לואדי ערה סעו לגליל לטייבה קלאנסואה איזה פיקוח אתם לא מגיעים לשם יש שם מאות מכוני שטיפה לא חוקיים אשר משתמשים במי שתייה לרחיצת רכבים והמים נשתפים לכל עבר ולא לשום מערכת טיהור.

נכון שבעסק שפועל לפי כל דין יש מערכות כאלה אך רובם פשוט לא שמים עלכים.

10. נו באמת, אולי תביא מומחה בלתי תלוי? מה חשבת שרשות

שמעון

מרכז

(07.03.09):

שהיא לא יודעת מה היא עושה? אולי רשות המים אחראית על המשבר הזה שבעטיו לא נבנו מתקני התפלה ? מישהו יכול לוודא את המספרים שלהם? זה כמו ללכת לשאול את מערכת הבריאות אם הכל פה מתפקד. לפי רשות המים הכל לפי התוכנית פה.

50. ומי הוא הכותב?

בן

(07.03.09):

כתבות מקצועיות, טכניות ומדעיות מלוות לרוב בפסקה המדברת על המחבר - התואר האקדמי, הרקע והתפקיד שלו (גם אם חלקינו מכירים אותו).

כנ"ל לגבי בעלי התפקידים ברשות המים אשר מסרו את כל המידע המצויין בכתבה - לא נאמרה עליהם חצי מילה (מי הם, מה תפקידם ברשות?)

העיתון צריך לספק לקורא דרך מינמלית לשפוט את אמינות המקורות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזה היה פח ממש גדול. עומק של איזה 2 מטר. ורוחב של 1-1.5 מטר. והוא יצא מזה בזול, כי חשבנו שנצטרך למלא אותו במים. אבל בסוף הסתדרנו בלי זה. (ואני לא מחשיב שהיינו צריכים למלא את המיכל, ככה שבעצם שאבנו בערך 2000 ליטר מים :silly: (בשבוע הקרוב אני לא אוכל פסטה)

גם לא ירקות שצורכים הרבה מים, רק מצות.[br]פורסם בתאריך: 11.04.2009 בשעה 23:42:54


להגיד לחברים ברמת אביב ג' וכל שאר המקומות שהגיע הזמן לרוקן את הבריכה הפרטית.

מצחיק שעומדים להטיל איסור על השקיית גינות, אבל לא מזכירים מילה בנוגע לבריכות , שבריכה פרטית אחת משתמשת ביותר מים במילוי אחד ממה שגינה צורכת במשך שנתיים.

זה ביזיון שהממשלות הקודמות דחו ודחו את הקץ, במיוחד בגלל אותו חורף גשום ומוצלח של 2004, כל ממשלה השאירה את הבעיה המתגלגלת הזו לזו שאחריה, ועכשיו האזרח הקטן משלם בגדול.

מישהו פה כבר נתן לינק עם תשובה בנושא, הבריכות הפרטיות לא צורכות כ"כ הרבה מים וייבוש שלהן עלול לגרם ליותר נזק מתועלת.[br]פורסם בתאריך: 11.04.2009 בשעה 23:43:55


לדעתי יש מים בישראל , חברת המים רוצה לעלות את התשלום המים בישראל ומשקיע על פירסום

שאין מים וכו'. אבל אם המצב היה גרוע, יש לי טיפ איך לחסוף פשוט. שחברת המים בישראל תדליק את במים שעה אחת ביום ,

מה שהיה ברוסיה לפני כמה שנים טובות . :xyxthumbs:

גאון הדור. ואז פעם ביום כולם ימלאו במים 20 סירים, 2 אמבטיות ו8 דליים ואת מה שישאר ישפכו לאסלה והצריכה תעלה.[br]פורסם בתאריך: 11.04.2009 בשעה 23:45:37


ראיתי כתבה לפני מספר שבועות על בחור שחשב על רעיון של הובלת מים (מטורקיה כמדומני) ע"י אוניות שחוברו להם מזרוני ענק שצפים על המים(מי הים הכוונה) וממולאים במים לשתיה. זאת אומרת שאוניות "על הדרך" יוכלו בין השאר, גם להעביר מים איתם לישראל.

הבחור הלך עם זה למדינה (לאגף המתאים ששכחתי את שמו) והנושא נדחה/הושעה כיוון שהוא לא הצליח להגיע איתם להבנות לגבי מי ישקיע בזה(הם רצו שהוא ישקיע בזה סכום התחלתי כדי לבדוק את זה לעומק שזה עובד(הוא אמר בכתבה שהוא ניסה את זה וזה עובד יופי).

מי מוצא לינק לזה(אני כשלתי)?

או שאתה לא זוכר נכון או שהכתבה שקראת מצוצה מהאצבע, רעיון אידיוטי ששום אדם עם שכל היה בכלל שוקל אותו.[br]פורסם בתאריך: 11.04.2009 בשעה 23:47:33


יש לי פתרון פה בשביל כולם (אחרי קריאה עמוקה בת'ראד הזה).

א.שמישהו מאיתנו פה יפתח עצומה בגוגל (אין לי מושג איך עושים את זה) שבה אנחנו דורשים מהממשלה להדפיס כסף ולהעבירו ישר לקבלנים פרטיים המתמחים בהרכבת מכשירי התלפת-מים תוצרת הארץ (להעביר את הכסף מיד כדי שהדבר לא יפגע בכלכלה הישראלית עצמה).

ב.שכל אחד פה ינטע עצים בחצר שלו או בכל מקום ושפוט יתפלל שהעצים האלו יגדלו כמה שיותר. כריתת עצים באופן מסחרי פוגעת במצבו של האוזון, ומפחיתה חמצן באופן כללי. (לא טוב לנו).

יאללה אפשר כבר להגיד שבוע טוב.

אתה הגאון הכי גדול כאן, מינימום צריך לקבל את פרס הנשיא, להדליק משואה ביום העצמאות ולקבל פרס נובל לאקולוגיה. מינימום.

אבל דבר אחד, תשכח מפרס נובל בכלכלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NuNaTaK

המשך לקרוא מה שכתבתי לאחר מכן, להעביר את הכסף היישר לקבלנים פרטיים, אחרי הכל כסף הוא שני דברים; א.נייר, ב.מספרים במחשב שאתה יכול להגדיל או להקטין בלחיצת כפתור.

ראה את הסרט ביוטיוב "התאגיד" The coropartion (או איך שלא רושמים את זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא משנה, אתה לא יכול לייצר(/להדפיס) כסף יש מאין.

בצורה מאד מופשטת, שווי כל הדברים בעולם שווים X נתון, אתה לא יכול לייצר כסף כדי להגדיל את הנתח שלך בX - אתה רק תגרום לירידה בערך המטבע שתייצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה כבר יכול להיות ערכו של מטבע השקל החדש בעולם?

כמה דברים אנחנו כבר מייצאים?

בכל מקרה, כל העניין הזה של ערך מטבע, כל השיטה האקטואלית לניהול הכלכלה בעולם כולו נראת לי מחוררת כלכך, אם היה אפשר להדפיס כסף מבלי לפגום במה שתארת (במקרים חד פעמיים) היא היתה מושלמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, כל העניין הזה של ערך מטבע, כל השיטה האקטואלית לניהול הכלכלה בעולם כולו נראת לי מחוררת כלכך, אם היה אפשר להדפיס כסף מבלי לפגום במה שתארת (במקרים חד פעמיים) היא היתה מושלמת.

איך לא חשבו על זה קודם, היה אפשר להדפיס עוד כסף ואז לתת אותו לכל העניים בעולם ואז כל העולם יהיה עשיר :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...