מה ביקשתי? להתנתק? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ביקשתי? להתנתק?


ori14

Recommended Posts

http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/07D8C184-21DC-40BB-B191-30272BF78FC6.htm

ביטול עסקה מתמשכת, סעיף 13ד.

תיקון טעות: עליהם לבצע ניתוק תוך שלושה ימי עסקים ולא 48 שעות כפי שכתבתי קודם לכן (אלא אם ההודעה נשלחת בדואר רשום ואז מדובר על 6 ימים).

אין הבחנה בין נותני שירותים שונים (פרט לגז, שלא היה לי כוח לקרוא את הסעיפים לגביו).

צודק ותודה על הקישור. יש לי החוק עצמו אבל משום מה ברח מזכרוני הסעיף על עיסקה מתמשכת (הזכרתי כבר את הגיל? :D)

עמדתי 3 דקות בפינה על חוסר תשומת הלב :nono: . לרגע חשבתי שיש תיקון מיוחד המתיחס לחברות כאלו ולבעיית הניתוק כתיקון נפרד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כשאני חושב על זה, גם לי זכור משהו בסגנון, יתכן והיה מהלך מקביל מצד משרד התקשורת אשר כפה על החברות השונות נהלים בעניין.

אגב, גילך הוא כפי שמופיע אצלך בפרופיל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי פשוט זה כשמתחברים להתחבר בלי שום כרטיס אשראי, אני מחובר כאשר הם שולחים חשבונית כל חודש ואני משלם את החשבונית כל חודש כשצריך עם כרטיס אשראי או בדואר. בצורה הזאת להתנתק לוקח בדיוק דקה, מתקשרים אליהם, מודיעים להם שאתה מעוניין להתנתק ושאתה פשוט לא תשלם יותר את החשבונות אם הם ימשיכו לשלוח. כל עוד אתה מקליט את השיחה הם לא יכולים לעשות לך כלום אחר כך וינתקו בלי להתווכח.

והם מחויבים לאפשר לך להתחבר בצורה כזאת, אסור להם לחייב אותך למסור להם כרטיס אשראי לחיוב קבע. הבעיה איתם שתמיד פעם בחודש מישהו מתקשר אלי ואומר שיש בעיה בחשבון שלי כי הוא לא רואה שיש צורת חיוב. אני תמיד עונה להם בשאלה "כתוב שאני חייב משהו?" מכיוון שאני משלם בזמן התשובה שלהם תמיד "לא" ואז אני עונה "אז זה כל מה שאתה צריך לדעת, תודה ולהתראות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאיזו ספקית אתה מחובר שהם לא דרשו ממך אמצעי תשלום?

אני יודע שחברות סלולר לדוגמא, עפ"י תנאי הרשיון שלהן, רשאיות לדרוש הוראת קבע בבנק/בכרטיס אשראי (בדקתי את העניין בזמנו מול משרד התקשורת). לגבי ספקיות אין לי מושג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזק בנלאומי

זה כי בספקיות תקשורת (סלקום, פלאפון וכו') אתה יכול לדבר ללא הפסקה כל החודש ואז לא לשלם וזה יכול להיות סכום ענק. בחיבור זה סכום קבוע ולא גדול כשמדובר במשתמש ביתי אז במקרה של אי תשלום הם יכולות לנתק מצידן ולא יהיה מדובר בהפסד כספי גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התחברנו לחברה חדשה עם מחירון זול ובדקתי הכל פועל מעולה [התחברנו כי אני קורא על חסימות וכל זה]

כל כך הרבה שנים ההיתי ( ;)) מחובר ב012 כי אבא שלי שונא את ונטויזן היה להם שם גרוע חח

שמעתי רק את מה שאבא שלי דיבר וזה מראה את כמה שהם מעריכים אותנו

(ככה השיחה התגלגלה בכתום זה מראה איזה נשמות טובות)

אבא שלי מתקשר באיזה 11:00 כי הם אמרו להתנתק - רק בבוקר (בטח הוא ציפו שהוא בעבודה או משהוא אבל לאבא שלי היה משמרת לילה אז הוא התקשר בלי בעיה :la:)

אבא:את לא יכולה לנתק אותי? מצוין אז אני צריך לפנות לבנק כדי לבטל את ההוראת קבע

<מחכים 5 דקות למישהוא יותר בכיר שביקש סיבות למה להתנתק (אני חשבתי לעצמי what the F) >

אבא:שתי סיבות חייבתם אותי כמה שקלים יותר מהמחיר של החבילה

אבא:אם זה לא משמעותי אז למה חייבתם יותר ולא פחות ממה שסוכם

<מתווכחים>

אבא:הבן שלי אמר שיש איזה משחק שהוא לא מצליח להכנס ואתם אשמים [יש הבדל בין לבין שהכל חסום חוץ מפורט 80 מה שחיזק את הרצון לבדוק חברה אחרת]

אבא:הם אומרים שאם נעשה חשבון זה יפעל [מוזר בחברה החדשה זה פעל בלי בעיה אז למה לשלם פי 2]

אני:לא רוצים שום דבר רק להתנתק

<מחכים 15 דקות אבא שלי נתן את הפרטים וסוף סוף נגמר]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לי משעמם לכם?

אתה רוצה להתנתק- אתה לא חייב לתת סיבה. שינתקו קודם ואחרי זה אם הם יהיו נחמדים תגיד להם למה אתה מתנתק בתור טובה.

זה מה שאני עשיתי כשהתנתקתי מבב"ל :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוף סוף, אחרי שיחה של חצי שעה שחצי ממנה המתנה, ניתקו אותי.

דרך אגב, תודה רבה לך Old Cat, רוב החוקים האלו די עזרו מול הנציגים.

כל השיחה ניסו לדחוף לי אבל בסוף ניתקו אותי, לנציגים שם אין מושג שהם מגבילים P2P וממשיכים להתייחס ללקוח כמו למטומטם אפילו אם הם מבינים מתישהו שהוא יודע פי כמה מהם, אבל לא חשוב אין לי כח לפרט איך הלכה השיחה, העיקר שניתקו אותי והשיחה מוקלטת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום

לא מזמן עברתי לאינטרנט ב018 (יום ראשון), הופתעתי כשענה לי נציג ברגע שבחרתי להתחבר, ולא הפנה אותי לעוד אין- סוף בכירים ממנו ומספרים אחרים על מנת לקבל שירות.

הבעיה התחילה כשרציתי להתנתק מ012, ב7 וחצי בערך ביום ראשון התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי להתנתק, היתה המתנה של כ5 דקות, וכשסוף סוף נענתי, ניצגה שלהם ניסתה לשכנע אותי להשאר במבצע בלי להוסיף שקל ( :nono: שקרנית), לאחר שערבתי את המכשול הזה והיא הייתה מוכנה לנתק אותי היא ביקשה ממני להמתין, ההמנתה ארכה כ10 דקות (וזה באמת אמיתי, לא סתם כי אני עצבני ובא לי לפגוע בשמם) וכשהיא חזרה לשיחה היא אמרה שהיא לא יכולה לנתק אותי מכיוון שהשירות לקוחות לא פעיל או משהו, באמת שלא הבנתי אותה, אבל התקשרתי לשירות לקוחות והוא היה פעיל אחרת איך היא ענתה לי? בסופו של דבר החלטתי שאתקשר יום למחרת ואתנתק כי לא היה לי כח לריב עם נציגה עם אגו גבוה משל ערס.

מכיוון שלא יכולתי להתקשר אתמול, התקשרתי היום, ושוב- תירוצים מפגרים, רק שהפעם דיברתי עם 4 נציגים שהעבירו אותי מאחד לשני.

לדעתי גם כל עניין המספרים עם 012 לא ברור, התקשרתי פעם ראשונה וענתה לי נציגה די מעצבנת עם אגו בשמים, שלאחר הזדהות עם פרטים והמתנה מיגעת וארוכה אמרה לי שהיא לא יכולה לנתק אותי, OH WELL, שאלתי אותה למי לפנות,והיא אמרה לי לתמיכה טכנית (WTF), אז חייגתי מחדש והגעתי לנציג בשם לב, היחידי הנחמד מכל אלו שעברתי שעזר לי, הוא נתן לי את המספר שאליו אני צריך פנות (ובאמת, אם מישהו חשוב ב012 אי פעם יקרא את זה, תסדרו כבר את מספרי הטלפון שלכם!), במספר הזה שוב הזדהתי, עברתי מסע ארוך של למרות שאמרתי לנציגה שעברתי ל018, לבסוף היא שמה אותי על המתנה ונתנה לי תירוץ מפגר נוסף- אין לי הרשאה למחוק אותך, אני מעבירה אותך ל(משהו, לא זוכר אבל לא שירות) לקוחות, וינתקו אותך, ההמתנה היא פחות מדקה (או אולי חמש :screwy:).

ב(משהו) לקוחות שלהם, ענתה לי נציגה עם אגו יותר גבוה משל כל הנציגים שדיברתי איתם ביחד, שוב מסרתי פרטים, שוב המתנה אבל הפעם היא לא נתנה לי לדבר כשאמרתי שאני רוצה להתנתק וזהו וסירבתי לכל , היא התלוננה שאני (והיא לא) מתפרץ לה לדברים, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא מוכנה לדבר איתי אלא רק עם אמי שמשלמת את האינטרנט, וניסתה לדחוף לה של 1.5M ב16 לחודש עם חצי שנה חינם (שאחריה יש תקופת התחייבות ארוכה), בסוף היא ביקשה את המספר של אבא שלי, ואמא שלי נתנה לה למרות שאמרתי לה לא לתת, אבל לפחות אבא שלי אדם עצבני, אינ מקווה שהוא יריב /יצעק על הפרחה הזאת ויוריד לה את האגו לרמה אנושית.. (SHE WILL BE PWNED!)

בכל המסע הזה הייתי צריך לאמת פרטים 5 פעמים וחיכיתי בהמתנה מעל לחצי שעה, אין לי מה לומר על 012 מעבר לזה שהם חוסמים שיתוף, ושלעובדים שלהם יש פיצול אישיות, פעם הם יכולים לשאול פרטים כשבתחילת השיחה נאמר להם שזה על מנת להתנתק, ולאחר מכן אין להם הרשאות לנתק אותי.

עוד משהו שחשוב לי לכתוב- בדרך כלל אני קורא על מקרים כאלו ולא מבין למה אנשים מתעצבנים עד כדי כך, אבל עכשיו אני מבין את זה.

סיפור דומה לשלי, אבל אני גיליתי את השקר מאוחר יחסית (לאחר כ12 שעות) ואז התחלתי במסע הניתוק מ012(או זהב או איך שלא קוראים להם)

בסוף מסתבר לי שגם המהירות של הספק חדש(שעברתי נטוויג'ן) הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר איכותי מ012,

וללא ניתוקים ובעיות מהירות כמו 012(זהב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...