הזמנתי חומרה ועכשיו יש בעיה במלאי מה עושים ? - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנתי חומרה ועכשיו יש בעיה במלאי מה עושים ?


mzlbat

Recommended Posts

שוב שלום לכולם,

REZA ביקש את תגובתי ובשמחה.

התשובה היא מאד פשוטה והגיונית.

פנדה כמו כל חנות אחרת מקבלת עשרות או מאות הזמנות ביום (תלוי אם זה יום טוב :-) )

כמו שרובכם הבגיר יודע - שלכל לקוח יש מסגרת אשראי.

נפגענו מספרפעמים מלקוחות שהזמינו מוצרים - וכאשר באו לאסוף או ביום המשלוח התבקשנו לשלוח התברר

כי אין אישור בכרטיס האשראי - ואז הלקוחות ביטלו את ההזמנה ואנחנו נשארנו עם חלקים יקרי ערך שהוזמנו במיוחד עבורם.

היו מקרים שלקוחות עשו הזמנה - ובכלל לא באו לקחת אותה - ושוב אנו נתקענו עם מוצרים במלאי שחיכו ללקוח שבועות והערך שלהם ירד.

לכן לקוח שעושה הזמנה צריך לתת מקדמה של 10% או לשלם מראש כרצונו.

אף אחד לא מחייב לקוח יותר מ 10% מקדמה אם הוא לא ביקש.

כמו כן שימו לב שאנו גם מאפשרים בעת ההזמנה תשלום מזומן לשליח - כלומר לשלם רק שמגיע המוצר - גם כאן תדרש מקדמה ולא יותר.

אין חיוב של הזמנה לפני שביצענו בדיקה מול היבואן שיש את המוצר במלאי והוא משוריין עבורנו.

עם זאת גם יבואנים טועים לפעמים,ניהול מלאי הוא דבר מורכב ולא מה שמראה מערכת ERP נכון במציאות

אני חוזר בשנית,אין דבר כזה שלקוח הזמנה,משלם מראש או נותם מקדמה והמוצר חסר - והוא לא מקבל את כספו בחזרה

הבחור פשוט לא מבין או לא רוצה להבין.

ממה שידוע לי הוא ביטל את הספק ולוקח את הכרטיס בלבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

.......אז OLD CAT, כנראה שאמרת כמה דברים לא נכונים.

כגון? אנא ציין ותקן.

כמו שמדיניות החזרת מוצרים יש להביא לידיעת הרוכש בטרם הרכישה, כך גם מועד האספקה. אם לא הביאו לידיעתו בעת הרכישה, זו טעות של החנות. אם הביאו לידיעתו והוא לא הבין , זו טעות שלו. כמו שציינתי, זה טוען בתפוזים וזה עונה בעגביות.

דרך אגב, זמן אספקה של 14 יום המופיע בתיאור המוצר בדף האינטרנט, אינו בהכרח משנה ואינו בהכרח משליך על זמן האספקה ברכישה בחנות. אם הגיע לשם שלא בעקבות ההודעה מהאינטרנט ואמרו לו זמן אספקה, מה שאמרו לו מחייב. בנוסף, אם הגיע לחנות כדי לקחת לאחר שעשה הזמנה באינטרנט או בטלפון בעקבות פירסום, זו רכישה מרחוק לכל דבר (גם לעינין ביטול הזמנה).

הנקודה העקרונית של החזרת הכסף בשל חוסר במוצר (כפי שנכתב בכלל בהודעה הראשונה, לא הוזכר ולא נאמר לו מועד

אספקה אחר אלא חוסר בכלל) , נקודה זו מובהרת בסיפא של דבריו האחרונים של נציג החנות, ומיתרת את כל השאר בעיני.

ולנציג פנדה מחשבים המבקר כאן בפורום:

ראשית יש לציין בהערכה את הנכונות להגיב. לא זכור לי כי כזו היתה הנכונות בעבר.

בנוסף יש לציין בהערכה ובחיוב אופן ניסוח התקנון, כולל מתן הקישורים המלאים לחוק הגנת הצרכן (לחוק עצמו, ולא לפרשנויות וכתבות עליו במקומות אחרים)

ראוי לתיקון מתוך התקנון:

המונח "מלאי מיידי" הוא אולי מושג פנימי של פנדה אך אינו אומר דבר מעבר לכך. או שיש במלאי של פנדה או שיש במלאי של היבואן וניתן להזמנה מיידית, או שיש במלאי של היצרן וניתן להזמנה ומשלוח אוירי. "מלאי מיידי" לעומת "מלאי שאינו מיידי" ?

"זיכוי כספי" לעומת "זיכוי לרכישה בחנות"? כנראה שהכוונה להחזר כספי לעומת זיכוי לרכישה בחנות.....

----------------------------

כן, מילפורד, אני יודע שזו חפירה. אולי זה ההבדל בין חפירה לבין חפיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:עכביש:

כן, אני יודע ומכיר תחושתך לכל הודעה שאורכה יותר משני משפטים קצרים (רצוי עם תמונה להסבר)

אין דבר. מאידך יש לך נקודות זכות רבות אחרות.

ותראה כמה חפרתי בתגובה על סמליל אחד קטן :yelclap:.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין חיוב של הזמנה לפני שביצענו בדיקה מול היבואן שיש את המוצר במלאי והוא משוריין עבורנו.

זה משהו שלא ידעתי, אם כך הם פני הדברים אני מוריד את הכובע בפני השירות שלכם.

לאחר כל הדיון הזה אני מסיק שמדובר בעוד שירות טוב של פנדה ואי הבנה (/חוסר בגרות) מצד הלקוח.

יש יותר מדי דיונים כאלו, ואם על כל 50 לקוחות מרוצים יש אחד שאומר שפנדה מחפשים איך לדפוק רק אותו - משהו פה מוזר.

כנראה שאין מה לעשות כשמדובר בלקוח קטין / לא בוגר / לא מחובר למציאות.

בכל הזמן שהאתר הזה פועל אני לא זוכר שהיה מקרה חמור שמישהו פה דיווח על פנדה מחשבים ושהיה לו אחיזה במציאות.

ולכן אני מסיק שגם פה זה לא המקרה, לא יכול שכולם נוסעים הפוך ורק הלקוח הספציפי הזה נוסע נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שום דבר נגד שום חנות אבל Reza הגישה שלך ממש לא נכונה.

מן הסתם שמוכר יאמר לך "אנו עושים כל שביכולתנו" וכל מיני משפטי מכירה חלקלקים שכאלו, אחרת מה ציפית שנציג/בעל-חנות יאמר? אולי בסיטואציה אחרת הוא היה מתנצל, אך מול כל פורום ה-inthusiasts אני לא חושב שהוא ישקול להרוס לו את המוניטין ולומר משהו אחר מלבד מה שהוא אמר. מבחינתי ההודעה שלו הייתה צפויה מראש.

שוב, אני לא אומר "X לא בסדר, Y בסדר".. אני מדבר באופן כללי על כך שאתה שומע "אנחנו X Y Z" ואתה ישר אומר "אוקיי אז אני מוריד את הכובע". מה שאני חושב זה שאתה מוריד את הכובע מוקדם מידי.

ועל השורה האחרונה שכתבת- לי יש מקרה אישי עם פנדה שעונה להגדרתך כ"בעל אחיזה במציאות", אז אולי כדאי שלא תדבר על דברים שאתה לא יודע. (מה שאתה רואה בפורום זה כלום, אתה חושב שלכל מי שיש בעיה עם חנות ממהר לפתוח כאן דיון? אם כן, אתה טועה.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה משהו שלא ידעתי, אם כך הם פני הדברים אני מוריד את הכובע בפני השירות שלכם.

לאחר כל הדיון הזה אני מסיק שמדובר בעוד שירות טוב של פנדה ואי הבנה (/חוסר בגרות) מצד הלקוח.

יש יותר מדי דיונים כאלו, ואם על כל 50 לקוחות מרוצים יש אחד שאומר שפנדה מחפשים איך לדפוק רק אותו - משהו פה מוזר.

כנראה שאין מה לעשות כשמדובר בלקוח קטין / לא בוגר / לא מחובר למציאות.

בכל הזמן שהאתר הזה פועל אני לא זוכר שהיה מקרה חמור שמישהו פה דיווח על פנדה מחשבים ושהיה לו אחיזה במציאות.ולכן אני מסיק שגם פה זה לא המקרה, לא יכול שכולם נוסעים הפוך ורק הלקוח הספציפי הזה נוסע נכון.

תתבייש לך וקצת כבוד - הלקוח לא מפגר וגם לא קבצן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה משהו שלא ידעתי, אם כך הם פני הדברים אני מוריד את הכובע בפני השירות שלכם.

לאחר כל הדיון הזה אני מסיק שמדובר בעוד שירות טוב של פנדה ואי הבנה (/חוסר בגרות) מצד הלקוח.

יש יותר מדי דיונים כאלו, ואם על כל 50 לקוחות מרוצים יש אחד שאומר שפנדה מחפשים איך לדפוק רק אותו - משהו פה מוזר.

כנראה שאין מה לעשות כשמדובר בלקוח קטין / לא בוגר / לא מחובר למציאות.

בכל הזמן שהאתר הזה פועל אני לא זוכר שהיה מקרה חמור שמישהו פה דיווח על פנדה מחשבים ושהיה לו אחיזה במציאות.

ולכן אני מסיק שגם פה זה לא המקרה, לא יכול שכולם נוסעים הפוך ורק הלקוח הספציפי הזה נוסע נכון.

אל תסיק כלום מכלום. תמיד יכולות להיות טעויות ובעיות ולא בקרות טעות/בעיה נבחנת גישה שירותית אלא באופן הטיפול בה.

גילוי נאות: בעבר רכשתי בפנדה. מחשב שלם הזמנתי שם בעבור ידיד המתגורר לא רחוק (קיבוץ משמרות). חשבתי שיהיה לו נוח לבוא לשם ולקחת וגם למקרה הצורך לתקן שם. סוכם מפרט והוסבר שאין בעיה, סמוך עלינו, נארגן לך הכל ולא תהיה בעיה בדיוק כמו שרצית. (מכירים את זה?) מהמפרט המפורט והברור, כולל הנימוקים שנמסרו לבחירה של מרכיב זה או אחר (והודגש כי אם יוצע פריט אחר יש להשאר במסגרת המענה חלדרישות ולנימוקים) , נשאר מעט מאד. במשך עשרה ימים כל יום הסתבר שחלק כזה לא במלאי ולא יהיה במלאי, חלק אחר לא ניתן להשיג ולא מתכוונים להתאמץ, ובכלל חוץ מהמעבד הכל כדאי להחליף לפי המפרט שהמוכרת החליטה שיותר טוב בשבילי כי מה שהובטח ש "יהיה בסדר" זה רק בגדר כוונות כלליות.

שיהיה ברור - לא איכות הטובין, אלא חוסר אמינות התהליך הם המכשלה בעיני.

אבל מצד שני זה היה לפני כ-3 שנים, כך שמאז יתכן והרבה ביטים עברו ברשת וגם הדברים בפנדה נראים אחרת.

אבל הטעם הרע משירות לקוי (מאד !!) אחד נשאר זמן רב אחרי שנמוגה מתיקות מקרים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MZLBAT - אני בטוח שאתה לא מפגר ולא קבצן (לא כתבתי ככה בשום מקום) אבל מה שבטוח כבוד אלייך אין לי - כבוד מרוויחים לא מבקשים...

!_Nike_! - אל לך להסיק שההתקשרות שלי מול פנדה מחשבים גובלת רק מעל דפי הת'רד הזה, גם לי היה העונג לקבל מהם שירות ולא פעם אחת.

גם בתור לקוח וגם בתור סוכן - בכל מצב קיבלתי שירות ברמה גבוהה.

כמו כן היה סמוך ובטוח שאני לא "קונה" כל מה שיאיר כותב אני לפחות מעריך את היוזמה שלו להגיב בכלל לכל ילד בן 16 שמגיב בפורום כזה או אחר.

איפה ראית בארץ שמנכ"ל של חנויות מצליחה בארץ מפנה מזמנו בשביל להראות שאכפת לו מהצרכן הפשוט ולא מאיזה חברה גדולה ?

אם אתם לא חושבים שזה צעד בכיוון הנכון וסנונית נדירה בארצינו בעלת השירות המחפיר אני לא יודע למה אתם מצפים מחנות.

OLDCAT - אני לא שולל מקרים כשלך אני רק אומר שלרשת של 3 חנויות בארץ עם היקף כזה של מכירות צפוי שיהיו מקרים כשלך לצערינו ולצערם של בעלי פנדה מחשבים.

כמו שאמרת בעצמך זה היה לפני שלוש שנים ואני מקווה שבפנדה משתפרים עם הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כגון? אנא ציין ותקן.

ועוד יצויין ויובהר למגיב למען הדגשת ההבדל בתובנה של הדיוטות מן הישוב לעומת המעורים בהלכי מסחר: זיכוי כספי אינו החזרת הכסף אלא נחשב כזכות למימוש כספו באותה חנות, החזרת הכסף באופן שיתפרש כהוגן אינו זיכוי אלא החזר הכסף באופן בו נלקח ובאותה מהירות.

לפי החוק, הוא לא מחוייב להחזיר את הכסף שנלקח באותה המהירות, ונכון שמדובר על מעשה הוגן, אבל ביטול עסקה ללא סיבה מתאימה, לא תמיד תקפה לפי החוק... לזו הייתה הכוונה.

בנוגע לזיכוי כספי וזיכוי בחנות, אתה סתם נכנס לפרטים לא משמעותיים, זה ברור שהכוונה בזיכוי כספי, היא החזר הכסף ללקוח, וזיכוי בחנות, היא זיכוי לקנייה בחנות.

כמו שמדיניות החזרת מוצרים יש להביא לידיעת הרוכש בטרם הרכישה, כך גם מועד האספקה. אם לא הביאו לידיעתו בעת הרכישה, זו טעות של החנות. אם הביאו לידיעתו והוא לא הבין , זו טעות שלו. כמו שציינתי, זה טוען בתפוזים וזה עונה בעגביות.

דרך אגב, זמן אספקה של 14 יום המופיע בתיאור המוצר בדף האינטרנט, אינו בהכרח משנה ואינו בהכרח משליך על זמן האספקה ברכישה בחנות. אם הגיע לשם שלא בעקבות ההודעה מהאינטרנט ואמרו לו זמן אספקה, מה שאמרו לו מחייב. בנוסף, אם הגיע לחנות כדי לקחת לאחר שעשה הזמנה באינטרנט או בטלפון בעקבות פירסום, זו רכישה מרחוק לכל דבר (גם לעינין ביטול הזמנה).

מסכים איתך, לא יודע מה קרה בסניף עצמו, או מה מוצג בסניף עצמו, אז אין לי איך להגיב בנושא הזה. (דרך אגב, הפגיעה בלקוח שרכש בצורה מקוונת גרועה יותר מלקוח שרכש בחנות, במידה והוחלט להחזיר את הכסף כמובן)

הנקודה העקרונית של החזרת הכסף בשל חוסר במוצר (כפי שנכתב בכלל בהודעה הראשונה, לא הוזכר ולא נאמר לו מועד

אספקה אחר אלא חוסר בכלל) , נקודה זו מובהרת בסיפא של דבריו האחרונים של נציג החנות, ומיתרת את כל השאר בעיני.

אתה לא יכול לדעת מה בדיוק אמרו ללקוח ומה לא... יכול להיות שהוא התעלם מדברים מסויימים.

ולנציג פנדה מחשבים המבקר כאן בפורום:

ראשית יש לציין בהערכה את הנכונות להגיב. לא זכור לי כי כזו היתה הנכונות בעבר.

בנוסף יש לציין בהערכה ובחיוב אופן ניסוח התקנון, כולל מתן הקישורים המלאים לחוק הגנת הצרכן (לחוק עצמו, ולא לפרשנויות וכתבות עליו במקומות אחרים) <-את זה אני הבאתי, ולא הנציג של פנדה... (שהוא במקרה גם המנכ"ל שם)

ראוי לתיקון מתוך התקנון:

המונח "מלאי מיידי" הוא אולי מושג פנימי של פנדה אך אינו אומר דבר מעבר לכך. או שיש במלאי של פנדה או שיש במלאי של היבואן וניתן להזמנה מיידית, או שיש במלאי של היצרן וניתן להזמנה ומשלוח אוירי. "מלאי מיידי" לעומת "מלאי שאינו מיידי" ? <- זה מונח שקיים בכל חנות מחשבים שהיא, ובהמון מקומות נוספים, וזה כפי שזה נשמע, מלאי מיידי הוא מלאי שאתה יכול לבוא לחנות לשלם ולקחת, ומלאי שהוא לא מיידי, זה מלאי שדורש זמן אספקה כלשהו

"זיכוי כספי" לעומת "זיכוי לרכישה בחנות"? כנראה שהכוונה להחזר כספי לעומת זיכוי לרכישה בחנות..... <- קיבלת התייחסות קודם

אני לא אומר שום דבר נגד שום חנות אבל Reza הגישה שלך ממש לא נכונה.

מן הסתם שמוכר יאמר לך "אנו עושים כל שביכולתנו" וכל מיני משפטי מכירה חלקלקים שכאלו, אחרת מה ציפית שנציג/בעל-חנות יאמר? אולי בסיטואציה אחרת הוא היה מתנצל, אך מול כל פורום ה-inthusiasts אני לא חושב שהוא ישקול להרוס לו את המוניטין ולומר משהו אחר מלבד מה שהוא אמר. מבחינתי ההודעה שלו הייתה צפויה מראש.

אני לא מסכים איתך, לדוגמא לאחד החבר'ה שקנה את ה2209WA, הייתה תקלה במסך, שלקח לפנדה יחסית הרבה זמן לטפל בה (מבחינת לאיזו מעבדה לשלוח את הלקוח), לאחר שהלקוח הגיע למעבדה והמסך הוחלף לחדש, התקלה המשיכה, ויאיר בא בעצמו, והציע ללקוח לבוא לסניף על מנת לבדוק את תקינות המסך, ובמידה ובאמת יש בעיה, הוא יחליף לו את המסך לחדש שוב פעם, ומדובר על חודש לאחר הקנייה בערך, וזה הרבה יותר מעבר למצופה.

לפי התגובה שלך, החנות הייתה יכולה לבוא וישר לומר שאם המסך הוחלף והבעיה ממשיכה, אז הבעיה במחשב הלקוח ולא במסך, ולא לקחת שום אחריות על הנושא הזה.

ועל השורה האחרונה שכתבת- לי יש מקרה אישי עם פנדה שעונה להגדרתך כ"בעל אחיזה במציאות", אז אולי כדאי שלא תדבר על דברים שאתה לא יודע. (מה שאתה רואה בפורום זה כלום, אתה חושב שלכל מי שיש בעיה עם חנות ממהר לפתוח כאן דיון? אם כן, אתה טועה.)

אני מכיר את המקרה הזה, ולא רק פנדה אשמים, אלא גם אתה...

רוב החנויות מציינות כי האחריות ניתנת למימוש בהצגת חשבונית קנייה בלבד, ומאחר שלא הייתה לך את החשבונית, ובאותו הזמן, לא היה להם אפשרות לאמת את הקנייה שלך, הבעיה לא טופלה. (אם אני זוכר את המקרה כפי שסיפרת :P)

אבל מצד שני זה היה לפני כ-3 שנים, כך שמאז יתכן והרבה ביטים עברו ברשת וגם הדברים בפנדה נראים אחרת.

אבל הטעם הרע משירות לקוי (מאד !!) אחד נשאר זמן רב אחרי שנמוגה מתיקות מקרים אחרים.

לפני 3 שנים, באמת המצב שם היה גרוע, ואפשר למצוא ברשת מקרים רבים, אבל המצב השתנה שם בצורה מוחלטת.

נכון שלפעמים יש בעיות עם מלאי, אבל הם מנסים לבוא לקראת הלקוח בכל צורה אפשרית במידה וזה קורה.

אם תראה מתחת להודעה שלי, כל הקניות הקבוצתיות האלה ארגנתי מפנדה, בעקבות המחירים שסידרו לנו, והכל זרם חלק. (חוץ ממקרה בודד, אבל זה לא היה אשמת פנדה בסופו של דבר)

חפירה מטורפת, ומקווה שהדיון ינעל כבר :) אחרי הכל, הדיונים האלה לא קשורים לדיון המקורי בכלל, ופותח הדיון כבר קיבל את התשובה שלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך כל בעלי החנויות קוטלים את אייבורי... מסכנים המוכרנים שלכם. כמה דם הם יורקים כדי לשכנע לקוח לקנות אצלם במקום באייבורי ב-30% פחות. :-\ נעזוב את זה.

אחרי מספר תקריות לא נעימות עם חנויות כאילו איכותיות רשמתי לעצמי כללי ברזל:

א. רק חלקים זמינים במלאי

ב. רק אריזה חתומה

ג. רק במזומן

ד. רק תחת שם בדוי

אני אומר לכם אל תטרחו ללכת לכל החנויות שמזיינות בשכל "אלצנו יש שירות, אצלנו יש אחריות". הכל חרטא. אצל אף אחד אין שירות ואין אחריות כי את ההחלפה עושה היבואן, לא החנות. אתם סתם משלמים יותר כסף. החנות יכול להיות הכי מקצועית שבעולם, הכי אדיבה שיש, אבל מספיק שהשירות של היבואן מחורבן אתם מקבלים שירות מחורבן. אף חנות לא תספוג הפסדים. אף בעלים לא יספק חלק חלופי על חשבונו רק כי העובדים במעבדה של היבואן בקושי זזים.

זה היופי באייבורי. הם היבואנים של MSI. עכשיו אל תגידו לי MSI זה חרא כי הם לא. תפסיקו עם שטיפת המוח הזאת. MSI חברה ענקית, שמייצרת מחשבים ניידים, לוחות אם, כרטיסי מסך ועוד מאות מוצרים שונים. אייבורי הם יבואנים שלהם ולכן יכולים לספק חלקים של MSI במחיר בלי תחרות. אם בחנות רגילה השרשרת הולכת בצורה הזאת: יצרן --> יבואן --> חנות--> לקוח , באייבורי השרשרת קצרה יותר. יצרן--> יבואן --> לקוח. המחיר בקרשים, אם יש בעיה מדברים ישירות עם היבואן ולא בטלפון שבור עם החנות.

מניסיון, חלקים של MSI אייבורי מחליפים בלי שום בעיה. שלחתי להם לוח אם לתיקון. פאקינג לוח אם כמעט לפני שלוש שנים. אנחנו מדברים על סוקט 939 של . לקח קצת זמן, אני לא אומר שלא, אבל זה מובן כי מדובר בחלק מאד ישן. קיבלתי מהם לוח אם דגם חדש יותר בלי שום בעיה. וזה עוד אחרי שעשיתי ללוח הקודם. אפילו לא שאלו שאלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lev-27 אל תספים את הדיון.

לא מדברים כאן על IVORY, והחנויות הגיבו בהתאם להמלצות שהיו.

לא חסר מספיק סיפורים גרועים על IVORY, לא חסר מספיק סיפורים על כך שהמוכרים דוחפים ללקוחות שלהם מוצרים של MSI בטענה שאין במלאי או שהמוצר הזה יותר טוב אפילו שהוא לא.

לא חסר מקרים, במיוחד במחשבים ניידים, שIVORY לא מצליחה לטפל במחשב בצורה טובה, ואפילו מאשימה את הלקוח אחר כך, חפש את הדיון שהיה בעבר בפורום.

לא חסר מקרים, שIVORY טענו שהאחריות מגיעה מהיבואן, במקרה הזה אני מדבר על EEE, וכשהלקוח היה צריך לממש אחריות, אמרו לו שהחלפת הספק מתבצעת רק דרך IVORY, ובגלל זה הלקוח חיכה חודש שלום בשביל זה. (אם תרצה אני אתן לך לינק גם לזה).

ואל תשכח, שחוץ ממוצרי , ומי יודע איזה עוד מוצרים הם מייבאים לעצמם, (SAMSUNG אני יודע שהם מייבאים בעצמם), הם עובדים מול היבואנים כמו שאר החנויות.

לכן בסופו של דבר כל החסרונות שיש באחרות יש גם בIVORY + החסרונות הנוספים שציינתי.

ובהצלחה לך בקניית מוצרים במזומן עם שם בדוי, החנות הראשונה שתדפוק אותך, ותרצה לתבוע אותה, אתה לא תוכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lev-27 אל תספים את הדיון.

לא מדברים כאן על IVORY, והחנויות הגיבו בהתאם להמלצות שהיו.

לא חסר מספיק סיפורים גרועים על IVORY, לא חסר מספיק סיפורים על כך שהמוכרים דוחפים ללקוחות שלהם מוצרים של MSI בטענה שאין במלאי או שהמוצר הזה יותר טוב אפילו שהוא לא.

זכותם. גם אני הייתי עושה את זה. אל תהיה תמים. זה עסק ועסק צריך להרוויח כסף. זה לא ארגון סיוע של האו"ם. חוץ מזה גם חנויות "גיימרים" דוחפים חלקים עם אחוז רווח יותר גבוה דרך הגרון.

לא חסר מקרים, במיוחד במחשבים ניידים, שIVORY לא מצליחה לטפל במחשב בצורה טובה, ואפילו מאשימה את הלקוח אחר כך, חפש את הדיון שהיה בעבר בפורום.

אני יכול להביא עשרות מקרים על היבואן של HP שלא טיפל טוב בבעיה וגם על מפעיל או LENOVO. זה מה שיש. מניסיוני 90% מהתקלות הן באשמת הלקוח.

לא חסר מקרים, שIVORY טענו שהאחריות מגיעה מהיבואן, במקרה הזה אני מדבר על EEE, וכשהלקוח היה צריך לממש אחריות, אמרו לו שהחלפת הספק מתבצעת רק דרך IVORY, ובגלל זה הלקוח חיכה חודש שלום בשביל זה. (אם תרצה אני אתן לך לינק גם לזה).

ואל תשכח, שחוץ ממוצרי , ומי יודע איזה עוד מוצרים הם מייבאים לעצמם, (SAMSUNG אני יודע שהם מייבאים בעצמם), הם עובדים מול היבואנים כמו שאר החנויות.

מצויין! אני מקבל את אותו המוצר במחיר הכי זול עם אחריות של יבואן רשמי. אז למה לא לקנות באייבורי?

לכן בסופו של דבר כל החסרונות שיש באחרות יש גם בIVORY + החסרונות הנוספים שציינתי.

אצל כולם יש חסרונות. אייבורי לפחות לא מסתתרים מאחורי מסכה של "חנות איכותית ומקצועית".

ובהצלחה לך בקניית מוצרים במזומן עם שם בדוי, החנות הראשונה שתדפוק אותך, ותרצה לתבוע אותה, אתה לא תוכל.

סבבה, גבר. לך תתבע. לך, לך. נתראה בבית משפט בשנת 2034.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...