הזמנתי חומרה ועכשיו יש בעיה במלאי מה עושים ? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנתי חומרה ועכשיו יש בעיה במלאי מה עושים ?


mzlbat

Recommended Posts

עזוב את מטרת הדיון, מה מטרת התגובה הזאת שלך בכלל?

מטרת התגובה ?

מה אתה רואה מילים מוסתרות בין האותיות ?

זה לידע כללי ........ כי בטח שזאת לא תהיה הקנייה האחרונה שלי ( לא חובה מהחנות הזאת או ציוד מחשבים )

ותקלות יש מלא בעולם הזה ......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ראשית כל תרשו לי לציין את העובדה שאף חנות מחשבים מכוונת לא יכולה להחזיק את כל המוצרים אותם היא מפרסמת במלאי

לא היה ולא יהיה מצב כזה בעולם !! בדרך כלל המוצרים מוזמנים אך ורק לפי דרישת הלקוח ופה אני מצדיק את יאיר מפנדה !

אך הבעיה פה שלפעמים קשה לחנויות לדעת אם המוצר אכן במלאי אצל הספק ואסור לה לחייב את העסקה עד שאין ווידוי שהמוצר אכן זמין

פה הכשל היחידי של פנדה מחשבים , אך עדיין אין זו סיבה להגיד שפנדה חנות לא טובה ! כולנו בענף הזה בני אדם וכולנו טועים ואין לשפוט חנות לפי טעות כזאת

ולגבי החכמים שאומרים שהכי טוב לקנות באייבורי וKSP ..... אתם יודעים משהו , אפילו לא כדאי להגיב על זה :)

עדיין פנדה לא ציינו שהמוצר לא במלאי של הספק...

המוצר סך הכל לא במלאי של פנדה, ויש להם 14 ימי עסקים לקחת מהספק את המוצר המבוקש...

פנדה לא עשתה שום דבר רע בנושא הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מטרת התגובה ?

מה אתה רואה מילים מוסתרות בין האותיות ?

הנקודה היא שהתגובה שלך היתה מיותרת לחלוטין, וזה היה בוטה במיוחד כי התחלת אותה עם וידוי על כך שבכלל לא קראת את התגובות האחרות (3 עמודים שלמים), ואז חזרת על דברים שנאמרו בעמוד הראשון וכבר קיבלו 2 עמודים של תגובות ויותר לא מעניינים אף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הת'רד - אין לי ספק שאתה קטין עדיין וזה מתבטא ברמת הכתיבה שלך וכמו שיאיר כתב גם ברמת המיילים שלך.

תתחיל להתנהג בצורה מכובדת יותר וכך יהיה גם היחס שתקבל. (בלי שום קשר לייחס שקיבלת מפנדה, סתם בתור בנאדם)

לגבי פנדה - אני לא רואה סיבה למה לחייב את הכרטיס של הלקוח לפני משלוח הסחורה - אולי זה נוח לחנות אך זה לא שירותי בעליל, ואשמח לשמוע את תגובתו של יאיר בנושא שכן אני לא היחידי שמתרעם על כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין פנדה לא ציינו שהמוצר לא במלאי של הספק...

המוצר סך הכל לא במלאי של פנדה, ויש להם 14 ימי עסקים לקחת מהספק את המוצר המבוקש...

פנדה לא עשתה שום דבר רע בנושא הזה...

הם לא עשו דבר רע אבל גם לי מותר לבטל את העסקה ולקחת תהכסף שלי ולקנות מה שאני חושק במקום אחר ולא לחכות 14 יום

וגם זכותי לסרב לזיכוי לרכישת מוצר מסויים בחנות (בעצם זאת מטרת הדיון לדעת אם יש לי זכות או לא?) כי פשוט לא רוצה לקנות משהו אחר וגם אין לי כסף למשהו אחר ...

ואל תשכחו שאנחנו בסוף החודש ואין לי זמן לפני החיוב של הכרטיס אשראי ורציתי לדעת בוודאות איך העניינים מתנהלים .....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה והזמנת את המוצר דרך האינטרנט אז החוק אומר:

ביטול העסקה מכל סיבה אחרת: גם במקרה זה על המוכר להחזיר לצרכן, תוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם הצרכן, ובמידה שמדובר בתשלומים לבטל את יתר החיובים. אולם במקרה זה המוכר רשאי לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 שקל, לפי הנמוך מביניהם. אם הצרכן כבר קיבל את המוצר, עליו להחזירו למוכר במקום עסקו.

כנראה שהציעו לך זיכוי ולא החזר כספי, הוא על מנת לחסוך את דמי הביטול.

כמו כן, גם אם תחליט בכל מקרה לבטל את העסקה, לפי החוק הכסף יוחזר אליך עד 14 ימים מיום קבלת ההודעה, כלומר זה לא בהכרח יקרה באותו היום.

אז OLD CAT, כנראה שאמרת כמה דברים לא נכונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה והזמנת את המוצר דרך האינטרנט אז החוק אומר:

ביטול העסקה מכל סיבה אחרת: גם במקרה זה על המוכר להחזיר לצרכן, תוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם הצרכן, ובמידה שמדובר בתשלומים לבטל את יתר החיובים. אולם במקרה זה המוכר רשאי לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 שקל, לפי הנמוך מביניהם. אם הצרכן כבר קיבל את המוצר, עליו להחזירו למוכר במקום עסקו.

כנראה שהציעו לך זיכוי ולא החזר כספי, הוא על מנת לחסוך את דמי הביטול.

כמו כן, גם אם תחליט בכל מקרה לבטל את העסקה, לפי החוק הכסף יוחזר אליך עד 14 ימים מיום קבלת ההודעה, כלומר זה לא בהכרח יקרה באותו היום.

אז OLD CAT, כנראה שאמרת כמה דברים לא נכונים.

העניינים קצת מסורבלים כי אני הזמנתי שני מוצרים בעסקה אחת ( קבלה אחת ) וביקשתי שיבטלו לי את הזמנת חלק אחד ( הספק ) יענו שלא יחייבו אותי על שני הרכיבים

כדי שישאר לי כסף בחשבון לקנות תהספק ממקום אחר וכך לא יצטרך לחכות .......

( למה קשה לבטל את העסקה ולעשות אחת חדשה רק עם הכרטיס מסך ? )

ואני לא רואה את העניין הזה של ה 5 אחוז או המאה שקל על הקבלה .........

עריכה

אני קניתי מהחנות ולא דרך האינטרנט ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמתי לב שכתבת.

http://www.wisebuy.co.il/ArticlePage.aspx?AID=468&PcatID=498

תקרא פה, בעקרון לא מחוייבים לבטל לך שום הזמנה, הכל תלוי במה שמוצג בחנות.

ביטול מכל סיבה אחרת: במקרה שהצרכן מבקש לבטל עסקה מכל סיבה שאיננה פגם במוצר, אי התאמה או התנהגות אסורה של המוכר, ביטול העסקה מותנה, בין היתר, במדיניות המוכר לגבי החזרת המוצר.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמתי לב שכתבת.

http://www.wisebuy.co.il/ArticlePage.aspx?AID=468&PcatID=498

תקרא פה, בעקרון לא מחוייבים לבטל לך שום הזמנה, הכל תלוי במה שמוצג בחנות.

כתוב

" במדיניות המוכר לגבי החזרת המוצר" , כנראה שמתייחיסים כאן לחזרת מוצר מסוים

אבל העניין כאן הוא יותר לכיוון " שינוי " פרטי הזמנה ( כי עדיין לא קיבלתי כלום ואפילו לא הזמינו את המוצר מסניף אחר או מקום אחר ) .....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתוב

" במדיניות המוכר לגבי החזרת המוצר" , כנראה שמתייחיסים כאן לחזרת מוצר מסוים

אבל העניין כאן הוא יותר לכיוון " שינוי " פרטי הזמנה ( כי עדיין לא קיבלתי כלום ואפילו לא הזמינו את המוצר מסניף אחר או מקום אחר ) .....

תגיד בן כמה אתה? אני מרגיש שאני מדבר אל הקיר.

נכנסת בכלל ללינק שהבאתי לך?

החוק מחלק את רכישת המוצרים לשני חלקים, קנייה בחנות עצמה, או קנייה באמצעים אחרים שאינם כוללים את שני הצדדים באותו מקום בצורה פיזית.

אתה קנית בחנות את המוצר, ולפי החוק זה לא משנה בין אם המוצר נמצא במלאי מיידי, או באספקה מאוחרת יותר. לכן את החוק לא מעניין שעדיין לא קיבלת את המוצר, כל עוד לא עברו 14 ימי עסקים, כל ביטול מצידך יהיה בהתאם להחלטת החברה... בין אם זה זיכוי, בין אם זה החזר כספי מופחת ובין אם זה החזר כספי מלא, וכמובן שיכול להיות גם שלא יהיה שום החזר.

אחרי 14 ימי עסקים, במידה ולא קיבלת את המוצר שהזמנת, אתה רשאי לבקש החזר כספי מלא וגם במקרה זה, החזר הכסף יתבצע תוך 7 ימים, מאחר שהרכישה בוצעה בחנות.

ושוב פעם, הציעו לך ספק אחר, שהיה להם במלאי מיידי על מנת שלא תתעכב. אתה זה שמתנהג כמו בור, ולא מבין מה רוצים ממך, ולא מבין את החוק.

אז כל עוד לא תקרא את הלינק, ונושאים אחרים שקשורים, אני לא רואה צורך שתמשיך להגיב בדיון הזה.

אחרי הכל קיבלת תגובה מצד החוק, מצד החנות, מצד חנות נוספת, ומצד המנהלים.

מה עוד אתה רוצה? אני במקום המנהלים הייתי נועל את הדיון הזה כבר, כי הוא לא מוביל לשום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...