GTX260 SP192 מבית INNOVISION ב900 שקלים (נעה ופנדה מחשבים) - עמוד 12 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GTX260 SP192 מבית INNOVISION ב900 שקלים (נעה ופנדה מחשבים)


Proteous

Recommended Posts

  • תגובות 212
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חדשות טובות: בKSP הכרטיס עדיין לא הגיע למלאי , וכנראה לא בוזבז עדיין. (של זוטאק שמה)

חדשות פחות טובות (בהקשר למבצע הזה) : עוד מעט יצא HD4890 וכמו שהביאו פה בלינק GTX חדש ככה שייתכן וגם הגרסה של ה216 SP תמכר בזול בעוד עוד החודש וכולם יתבאסו שלא חיכו(או שלא לגמריי אם באמת השתמשתם בכרטיס בחודש הזה)

וייתכן וחנויות נוספות גם יקבלו מלאי.(שנראה לי לא קטן)

בכל אופן אני זה זה שתמיד נתקע עם מחשב מעפן שלא מגרד את התחתית של הביצועים אבל סביר להניח שאצתרך לתת למבצע הזה להחליק , למשחקים אין לי זמן , וגם כשיהיה לי יש מלא ברי םשאני מת לשחק בהם שלא עולים אצלי במחשב אבל מחשב מודרני זה אוברקיל עבורם(fx5600 של אסוס , בעצם היה פעם עד ... עכשיו GMA 4500 של :S שמעלה משחקים לא כ"כ גרוע יחסית לקודם שנדפק אחרי איזה 4-5 שנים אבל אפילו סקץ' אפ לא עולה עליו סו מאץ' פור CAD)

ובעצם אין לי שום דבר נורמלי לעשות שינצל את הכרטיס הנ"ל חוץ מפולדינג אט הום (יש באמת את אלה שיש להם אשכרה שרתים עם מזגן והכל ו11 X GTX 295 סה"כ עובדים 24 שעות ביממה למי שימצא ביוטוב וזה לא ארגונים ), לא בא לי לקנות משהו מאוד חלש עוד פעם , ולא בא לי לזרוק ~6K בשביל מערכת(שלמה כולל מסך והכל) אבל נמאס לי להשתמש בלאפטום הישן הזה כאילו הוא מחשב אמיתי בוא נגיד שבעיות ארגונומיות הוא לא שוכח לתת לי ואז בא לי לקנות מחשב חדש ויש לי את הכסף אבל אני מפחד לבזבז אותו סתם ... פרדוקס.

ככה שלמרות שאני יוצא טמבל מכל כיוון הגיוני וגם כיוונים שסותרים את עצמם אולי אחכה עוד קצת

וכן אני יודע שזה OT אז סליחה פשוט אני מת כבר שיהיה לי זמן כבר לשחק במשהו נורמלי אבל אני יודע שאם אני אקנה את זה ילכו לי החיים וילך זמן קריטי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי כמעט הגעת לסין... תזהר פעם הבאה כשאתה חופר ככה

לי יש גם התלבטות בעניין הכרטיס כי כנראה זה לא של שבוע לחסל מלאים כמו שחשבו שהיה בפנדה ונעה אלא פשוט הורדת מחירים של הכרטיס עצמו... ככה שיכולים להיות הורדות מחירים נוספות, של כרטיסים חדשים ושל ATI כמתחרה.

אז אני לא יודע אם לחכות להורזדת מחירים שאולי לא תיהיה או לקנות עכשיו ולהתבאס עוד חודשיים שעוד כרטיסים ירדו במחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר... גם אני בדקתי ואין במלאי...

אתם חושבים שתהיה עוד ירידת מחירים עוד החודש?

אם כן אני אוכל לחכות (אולי הליבה 216 תהיה גם במבצע?)...

מה אתם אומרים? לחכות או לקנות עכשיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון:

עשיתי שיחה בבוקר,

המישלוח יגיע מחר (רביע) בבוקר

ומי לא הזמין - נגמרו .

יגיע עוד (!!) בשלישי רביעי הבאים ..

עם מי דיברת? איזה חנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי כמעט הגעת לסין... תזהר פעם הבאה כשאתה חופר ככה

לי יש גם התלבטות בעניין הכרטיס כי כנראה זה לא מבצע של שבוע לחסל מלאים כמו שחשבו שהיה בפנדה ונעה אלא פשוט הורדת מחירים של הכרטיס עצמו... ככה שיכולים להיות הורדות מחירים נוספות, של כרטיסים חדשים ושל ATI כמתחרה.

אז אני לא יודע אם לחכות להורזדת מחירים שאולי לא תיהיה או לקנות עכשיו ולהתבאס עוד חודשיים שעוד כרטיסים ירדו במחיר.

אז יופי , פעם הבאה אכוון לטאיפאי או שאנחאי ויש לי את כל הכרטיסים האלה ב90 שקל הקטע הוא שאני לא יודע סינית לחפור בחזרה לישראל.

זה אולי הורדת מחירים אולי לא הקטע הוא ש900 שקל זה מחוץ לפרופורציה של המחירים בארץ \ חו"ל אז ייתכן ויש עוד משהו , וחוץ מזה זה 198 ליבות שכבר כמה הפסיקו למכור....

מה שבטוח זה שהמחירים תמיד יורדים ספינת הדגל של אתמול זה התקציבי של מחר (לדוגמה Q6600 עלה נראה לי בסביבת 600 דולר בניואג פעם היום רק בחנויות של הקניונים יתנו לך אותו ביותר מ1000) , אני עשיתי טעות איומה , קניתי fx 5600 בחנות כזאת (טוב היה מזמן לא הבנתי כלום) בשביל לשחק בדום 3 פרט לעובדה שהכרטיס מעפן לעומת הראדיון 9500 המקביל לו עד שהמשחק הנ"ל יצא ואני השגתי אותו היה כבר 5700 בכמהעשרות אחוזים זול יותר.

ככה שאלא אם כן ממש בא לך והכרטיס מסך שלך כבר לא סוחב משחקים שרצית לשחק אז זה זמן טוב אם לא במקרה הגרוע המבצע יגמר בכל מקום אבל עוד חודש חודשיים המחירים יגיעו לאותה רמה או שיהיו כמה רדיאונים להפתר מהם ופשוט תחכה עד שאין לך יותר סבלנות עם המחשב הזה ואגרת מספיק כסף \ גמרת כמה קרדיטים ישנים בויזה. ( אבל שוב מעפן לקנות מחשב שלא בא בשימוש בחודש חודשיים הראשונים לקנייה באופן אינטנסיבי , לכו תדעו אולי צריך איזה חג בינלאומי לגיימרים של קניית מערכת חדשה בתזמון )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד עדכון (כן אני נג'ס!)

עשיתי עוד שיחה לחנות, ויש עיקוב כמובן ..

המישלוח יגיע ב20 לחודש.. זה יוצא יום שישי.. המוכר אמר שעדיף לא להגיע ביום שישי כי עמוס מאד ולא כדיי לחכות שעה וחצי בתור ..

וכדיי להגיע בראשון ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה הם פירסמו שיגיע אליהם GTX260 ?

או שאתה מדבר על ה4870 ?

יש לך בדף של המוצר מין דבר כזה שמראה אם יש את זה בסניף או לא ..

זה מעודכן מאד .. יצא לי לקנות אצלהם מאוורר שהיה אחרון במלאי וכשחזרתי הביתה אחרי ממש 4-5 דק' גיליתי שהם כבר הספיקו לעדכן שהמאורר אזל מהמלאי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...