צריך המלצה לפי ארגונומיות למסך סמסונג 22'' בתקציב 1000K - איזה דגם עדיף? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה לפי ארגונומיות למסך סמסונג 22'' בתקציב 1000K - איזה דגם עדיף?


Oranl

Recommended Posts

היי,

איזה מסכי 22'' של הם בעלי פאנל שאינו TN? יש פשוט כל כך הרבה דגמים...

-עריכה-

יש איזה 11 דגמים שונים של מסכי 22'' של . איזה כדאי לקחת בטווח של 1000 שקלים פלוס מינוס?

-עריכה-

איזה מסך מכל הדגמים של 22'' אפשר להזיז אותו ימינה שמאלה? אפשר להטות אותו למעלה למטה? לשנות גובה של המסך? אני מחפש את המסך הארגונומי ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגיע בן אדם ומבקש רכב טוב וסטנדרטי בתקציב של 20 אלף ש"ח ויועצי אחיטופל נותנים לו המלצה על מרצדס SLR חדשה בעלות של 2 מליון שקל. רוצה לומר, בא הבחור ומבקש לקנות מסך סמסונג בתקציב של 1000 ש"ח ומיד קופצים עליו "סוכני דל" וממליצים לו על מסך שעולה פי שלוש ואף יותר.

אם נתייחס באופן ישיר לבקשה, אז מסך SAMSUNG T220 ייתן לך את המענה הטוב ביותר בתמורה לעלות (זאת בתנאי שאתה יושב מול המחשב רוב הזמן).

ואם נתייחס לתופעה שהוזכרה כאן בפורום, על כך שאנשים מיד קופצים וממליצים על מסכים בתקציב של 3000 ש"ח פלוס שלא לצורך, אז לי באופן אישי יש שני מסכים: האחד 24 אינטש של NEC מדגם LCD2490WUXi-BK שהוא מסך מקצועי עם פאנל יקר מאוד והשני, מסך 24 אינטש מדגם SAMSUNG T240 שהנו בעל פאנל TN. אני יכול לומר בפה מלא שהמסך של סמסונג שעולה שליש מה - NEC, מציג חוויית תצוגה מדהימה. צבעים חדים ועשירים, זוויות צפיה מרשימות של 170 אופקי על 160 אנכי, ללא מריחות וללא זליגה של אור. הסרטים נראים ב - FULL HD כמו בקולנוע והמשחקים פשוט מדהימים. בכלל, כיף לעבוד על 24" לעומת 20" או 22", יש מקום להכל, המסמכים פרוסים בצורה שמאפשרת מולטי טאסקינג והכל נראה יותר מרשים. בעבר, כשקניתם פאנל TN קיבלתם רמת צבעים עלובה וזוויות צפיה בלתי אפשריות. המריחות היו תופעה שכיחה ומי שביקש חדות לא היה מצליח להשיג את מבוקשו. כיום, המצב שונה ויש שיפור ניכר בטכנולוגיה. רמת התמחור של מסכי TN בארץ מתאימה לרוב המשתמשים ואין שום צורך לשלם מחירים מופקעים כדי לקנות מסך של , אלא אם כן יש לאותו אדם עודף כסף לבזבז. מי שבא ומדבר על זוויות צפיה לא יודע מה הוא אומר, אף אחד לא יושב מסביב למסך של מחשב ולא צריך להסתכל מלמעלה למטה. יש אנשים שתולים את המסך ומסתכלים מלמטה ואז נדרשת התייחסות לזוויות אבל ברוב המקרים זה לא רלוונטי. אני ממליץ לכל משמיצי ה - TN להסתכל על ה - T240 לפני שהם מדברים ולראות כיצד נראים הסרטים באמת - שחור זה שחור, אין דימום בצדדים, קצב הרענון מרשים במיוחד והחוויה כמעט מושלמת.

אז פעם הבאה שאתם מתייחסים לבקשה, תבדקו היטב את הצרכים ואל תקפצו ישר למה שיש לכם. לא תמיד העדפה של אחד זהה לזו של האחר וכיסו של אחד לעיתים שונה משל האחר. מקווה שתרמתי את חלקי לנושא, פשוט זה כבר הפך למוגזם כל העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אם במקום לזבל את השכל היית קורא את המודעה הראשונה, היית מבין שהוא ביקש מסך שאינו עם פאנל TN, וביקש המלצה למסכים עם פאנל TN.

וזה בדיוק מה שנעשה פה.

ולמיטב ידיעתך 2209WA של , עולה היום רק 1750, שזה הרבה פחות מ3000 שקל שציינת...

ולשלם 150% בשביל לקבל מוצר הרבה יותר איכותי, זה משהו שנעשה מספיק פעמים בפורום ובעולם.

ובכלל, אתה בעצמך אמרת, שTN הוא טוב רק בהנחה שאתה נמצא מול המחשב רוב הזמן, אבל מה קורה כשאתה לא נמצא מול המחשב יותר? אין כל כך מסך מדוייק לעבוד מולו יותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי קצת מצנזר את המילה של דנדן =) אבל אני מסכים איתו.

ובקשר אליך, אז בחלק הראשון ממש נשמעת אמין עד שבאמצע אמרת שבפה מלא אתה יכול להגיד של‎ T240 יש זויות צפיה של 170 מעלות! לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...

רוח הדברים שאמרת הם נכונים, עד הפרטים על המסכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אם במקום לזבל את השכל היית קורא את המודעה הראשונה' date=' היית מבין שהוא ביקש מסך שאינו עם פאנל TN, וביקש המלצה למסכים עם פאנל TN.

וזה בדיוק מה שנעשה פה.

ולמיטב ידיעתך 2209WA של דל, עולה היום רק 1750, שזה הרבה פחות מ3000 שקל שציינת...

ולשלם 150% בשביל לקבל מוצר הרבה יותר איכותי, זה משהו שנעשה מספיק פעמים בפורום ובעולם.

ובכלל, אתה בעצמך אמרת, שTN הוא טוב רק בהנחה שאתה נמצא מול המחשב רוב הזמן, אבל מה קורה כשאתה לא נמצא מול המחשב יותר? אין כל כך מסך מדוייק לעבוד מולו יותר...

[/quote']

אני רואה שתרבות הדיון שלך מפליגה באוצר מילים משובח, אבל אני מבין שבכל מקום אנו עשויים למצוא דוברי "ברברית" (אגב, אני בטוח ש"האח הגדול" היא התוכנית האהובה עליך ביותר).

לענייננו, הוא לא אמר שהוא רוצה פאנלים שאינם TN אלא שאל באופן כללי כחלק מהנושא. מה עוד שאין מסכי מחשב בגודל המבוקש, במחיר אשר צויין אשר אינם בעלי פאנל TN, לכן הפיתרון היחיד במגבלת התקציב הנוכחית הוא מסך עם פאנל TN. כן כן, כולנו כבר יודעים שיש לך מסך דל מדגם 2209WA ואשר עולה כ - 800 ש"ח מעל רוב המסכים, ללא יתרון משמעותי אל מול השיפורים בטכנולוגיית TN. מה עוד שדיברת על מסכים בתקציב מופקע בהמשך. כשאתה אומר "מוצר הרבה יותר איכותי" אני בספק רב אם יצא לך איי פעם להביט ולבחון את המסכים של סמסונג (לדוגמא) מהסוגים שציינתי. אתה מסתמך בתגובותיך על אסכולה ישנה ולא מעודכנת שקובעת כי פאנלים מסוג S-, למשל, טובים משמעותית ממסכים עם פאנל TN, מה שהיה נכון בעבר אבל הנו טעות אחת גדולה בהווה, במיוחד כאשר בוחנים עלות אל מול תועלת וכאשר רוב השימושים הביתיים הנם לצרכי משחקים, סרטים ואינטרנט. שלא יובן לא נכון, מי שגרפיקאי או צלם מקצועי או סתם עם עודפי כסף אז בבקשה, שיקנה מסכים יקרים, בסופו של דבר יותר טרנזיזטורים בפריסה על שטח מצומצם יתנו יותר דיוק בצבעים באופן אחיד לאורכו ורוחבו של המסך, אבל אין זה נראה באופן משמעותי בישיבה מול המסך ואין זה אומר שכל "פשוטי העם" צריכים את זה. רוב רובם של האנשים אשר משתמשים במחשב יושבים מול מסך המחשב, אחרי הכל, אם תשב מאחורי המסך לא תוכל ממש לעבוד. זוויות הצפיה של המסכים החדשים למעשה מאפשרות צפיה במסך בכל זווית אופקית אפשרית הנראית לעין והייתי ממליץ לך לגשת לכל מקום אשר מציג את המסכים ולהיווכח בעצמך. באשר לזוויות אנכיות, הרי ברור שאף אחד לא מסתכל על מסך מלמעלה למטה, ומלמטה למעלה גם כן כמעט ולא יעיל להשתמש. להזכירך, אנחנו לא מדברים על מסך LCD באולם תצוגה אלא על מסך שניצב על שולחן מחשב. זוויות הצפיה אינן רלוונטיות ברוב רובם של המקרים, מה עוד שהן די טובות בטכנולוגיה החדשה (תריץ בגוגל, יש מספיק תמונות אשר תומכות בטענה).

הייתי קצת מצנזר את המילה של דנדן =) אבל אני מסכים איתו.

ובקשר אליך, אז בחלק הראשון ממש נשמעת אמין עד שבאמצע אמרת שבפה מלא אתה יכול להגיד של‎ T240 יש זויות צפיה של 170 מעלות! לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...

רוח הדברים שאמרת הם נכונים, עד הפרטים על המסכים.

מסכי T240 הנם בעלי זווית צפיה אופקית של 170 מעלות וזווית צפיה אנכית של 160 מעלות, זה נתון טכני יבש וברור אשר מופיע בכל מקום וניתן לבדיקה, אני מציע שתבחן את הדברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שאתה אומר שזה נתון טכני יבש!

כבר בכיתה א לומדים את המשפט "אל תאמינו לנתוני יצרן" בפרט שזה נוגע למסכים.

בדיוק בזה אתה מוכיח שלא בחנת את העניין מכל וכל. כי אם היית מסתכל על מסכים כאלה היית מוריד את הנתון ל40 מעלות...וגם זה אני מפסיד עליך.

פאנלי TN השתפרו ביחס לפאנלי TN אחרים ישנים יותר, זה אין ספק. אבל מפה ועד שהם יצמצמו את הפער לפאנלי S- הדרך עוד ארוכה ארוכה מאוד!

ברגש שזה יקרה מניות EIZO פושטות את הרגל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר, יש לי T240 מול העיניים וזוויות הצפיה שלו הרבה יותר טובות ממסכי TN שיוצרו עד לפני שנתיים שלוש. מתי יצא לך לראות ולבחון אותו. ממש לידו עומד ה - NEC שהוא בהחלט מסך מקצועי אבל גם עולה פי שלוש. אז מדוע ולמה אזרח פשוט שרוצה , משחקים ואינטרנט צריך לשלם כל כך הרבה, כשאין לו ממש צורך בכך. אולי זה טוב כדי להשוויץ בפורום שיש לי ככה וככה אבל לצרכים שציינתי זה בהחלט מעל ומעבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא שוב.

אמרתי שפאנלי TN השתפרו! ביחס לTN אחרים יותר ישנים.

והDELL לא כזה יקר כמו שאתה מתאר...כולה עולה בעוד 400-600 שקל יותר מהT220. אז תקח את המחיר בפרופורציות! אל תשכח שהמסך נשאר איתך ל3 שנים ואולי יותר אם תשמור עליו, אז הבדלי המחיר כבר ממש מתגמדים.

אתה יכול להגיד לי שבחדר חשוך אתה יכול לראות ב45 מעלות את הT240 בלי פגיעה בצבעים???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...