ariebel פורסם 2003 ביולי 26 Share פורסם 2003 ביולי 26 אצלנו בבית הספר לא הונהגה תלבושת אחידה, ובכל זאת אחוז מקבלי תעודת בגרות אצלנו הוא מהגבוהים בישראל (85%)איך אתה מסביר את זה?ומה זה אין זכויות? אתה חושב שככה אתה תשאיר אנשים בבית הספר? להיפך אם יגידו לרוב התלמידים "אם זה לא מוצא חן בעיניכם אז תלכו לנקות רחובות" אז הם ילכו ויינקו, כי עדיף להיות חופשי במקום אסיר של איזו מערכת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2003 ביולי 26 Share פורסם 2003 ביולי 26 אדוני רחב האופקים למה באנגליה באוניברסיטאות היוקרתיות ביותר הפרופסורים הזקנים חסרי כל חשיבה רחבת אופקיםמחייבים את הסטודנטים ללבוש חליפות ותלבושת אחידה?מאותה סיבה שעל שטר הדולר כתוב In God We Trust. מסורת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tornado פורסם 2003 ביולי 26 Share פורסם 2003 ביולי 26 שום מסורת.זה מתוך כבוד למוסד.כמו שאים תלך לבית המישפט בצורה לא הולמת תואשם בביזוי בית המשפט.אצלהם יש כבוד פה בארץ כל נער חצוף חושב מגיע לי זה מגיע לי זה וחושב שהוא עושה טובה שהוא לומד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jj516 פורסם 2003 ביולי 26 Share פורסם 2003 ביולי 26 אתה יודע מה, הלוואי שזה היה מסיבת המסורת,זה מסיבות בירוקרטיות שלא קשורות למסורת אלה נסיון לשמור על תכונות העבר עם כבר, אבל גם זה לא הסיבה העקרית.עם זה היה מסורת, לפחות היה כבוד ללבוש את החולצות האלו.על תשווה את הג'קטים של אנגליה לחולצות ב30 שח של בתי ספר תיכוניים.זה לא מסורת, זה בושה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2003 ביולי 26 Share פורסם 2003 ביולי 26 שום מסורת.זה מתוך כבוד למוסד.כמו שאים תלך לבית המישפט בצורה לא הולמת תואשם בביזוי בית המשפט.אצלהם יש כבוד פה בארץ כל נער חצוף חושב מגיע לי זה מגיע לי זה וחושב שהוא עושה טובה שהוא לומד.אתה יכול להגיע לבית המשפט לבוש איך שאתה רוצה, כל עוד זה לא עירום.הרושם שזה ייצור על השופט/ת אינו רלוונטי ואי אפשר להאשים אדם בבזיון בית המשפט על לבוש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Aviram-k פורסם 2003 באוגוסט 12 Share פורסם 2003 באוגוסט 12 כששואלים למה הנוער של היום הוא הדור הכושל של המחר , התשובה ברובה מסתכמת לדבר אחד : עודף ליברליזם.תלבושות אחידות? hell yea.ברור, עודף ליברליזם. למה שילמדו אנשים לחשוב, כאשר ללמד אותם לשנן? זאת בדיוק אותה גישה. הרצון הבלתי ניתן להסברה הזה לחנוק כל יצירתיות ניכר בכל מערכת החינוך, ולא ברור למה.שום מסורת.זה מתוך כבוד למוסד.כמו שאים תלך לבית המישפט בצורה לא הולמת תואשם בביזוי בית המשפט.אצלהם יש כבוד פה בארץ כל נער חצוף חושב מגיע לי זה מגיע לי זה וחושב שהוא עושה טובה שהוא לומד. אין לי כבוד למוסד. תהרוג אותי, אבל אין לי. הוא לא ניסה אף פעם לרכוש את הכבוד שלי. אין לי כבוד למוסד, אין לי כבוד למערכת ואין לי כבוד לכל החוקים הטיפשיים שלהם, השיעורים המשעממים שלהם והשטויות שהם תוקעים לי במוח שמונה חודשים בשנה.עוד לא נשמעה סיבה טובה אחת לתלבושת האחידה, רק דעות חסרות ביסוס וגעגועים נוסטלגיים של מקבלי ההחלטות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2003 באוגוסט 12 Share פורסם 2003 באוגוסט 12 מסכים איתך...אף אחד פה לא באמת הראה לי את הרלוונטיות של תלבושת אחידה, והצלחה בלימודים והאמת...גם לא תצליחו להראות לי, כי זה פשוט לא הגיוני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MojoJ פורסם 2003 באוגוסט 14 Share פורסם 2003 באוגוסט 14 אתם כנראה לא מבינים מה הסיפור של תלבושות אחידות הסיפור הוא כזה: כשלובשים תלבושת מותגית או "ג'נרית" לא חושבים נכון. ברגע שלובשים תלבושת מיוחדת של הבי"ס פתאום חושבים אחרת. נכנסים לאיזה מין טראנס של למידה. זה איזה מין כישוף שיש לתלבושות האלו. פתאום באופן מיסתורי כל הממוצע ציונים עולה. זה כאילו מישהו החליף לנו את המוח. דרך אגב, מישהו אמר משהו לגבי ציד מכשפות? אז כן, צריך לצוד כל מעשה כישוף ולשרוף אותו, כמו שעשו פעם. הם ידעו הכי טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דודי הסטלן פורסם 2003 באוגוסט 14 Share פורסם 2003 באוגוסט 14 זה באמת לא בסדר התלבושת האחידה הזאת נו באמת יש היום המון בחורות צעירות שרוצות להפגין את כישוריהן ולא נותנים להם להפציץ בגלל התלבושת האחידה הזאת! זה לא בסדר! אני חושב שלימור לבנת צריכה להתפטר ולהרשות לכל הבנות להסתובב אפילו בתחתונים וחזייה ואז כל הממוצע ציונים של הבנים בתיכונים ולא משנה איפה יקפוץ למעלה בגדול כי הם יהיו מרוצים מהתלבושת של הבנות וככה כולם יהיו מרוצים והעולם הזה יהפוך להיות עולם של סטלנים כמו שאני אוהב ושואף שהוא יהיה! אז לילה טוב לכולם! ;D ;D ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
.AloN פורסם 2003 באוגוסט 15 מחבר Share פורסם 2003 באוגוסט 15 Amen Brother :bigglasses: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
47 פורסם 2003 באוגוסט 15 Share פורסם 2003 באוגוסט 15 אצלנו בבית הספר לא הונהגה תלבושת אחידה, ובכל זאת אחוז מקבלי תעודת בגרות אצלנו הוא מהגבוהים בישראל (85%)זה רק מוכיח שאם לא יכריחו את התלמידים לעשות דברים שהם לא רוצים ושהם גם יהנו בצורה מסוימת זה יעלה את הרמה הממוצעת.למשל לאין שאני הולך שנה הבאה (צפית) 81% מהתלמידים עברו בגרות (לאומת 42% הממוצע הארצי), למה?בגלל שתלמידים נהנים לבוא לבית הספר, ולא כל בוקר מקללים את היום שבוא נוסד הבית ספר.כשאני למדתי לפני 7(בערך) חודשים במשך חצי שנה בבית ספר בארצות הברית(Texas, Round Rock), אני כל יום קמתי וההיתי שמח ללכת לבית הספר, וגם ה"ביצועים" שלי בלימודים היו טובים.פשוט היה כיף לילמוד, כל המקצועות נלמדו בדרך כיפית והמורים נמנעו מ"להרוג" תלמידים למוות(שלא לדבר על זה שהבית ספר היה 100% חינם,חוץ מהאוכל). גם ההיתנהגות של התלמידים, הכל מהחינוך שהם קיבלו, חינכו אותם להינהג טוב ורובם גם תלמידים עם רמת היתנהגות והשגים בלימידה מעל הממוצע של "התלמיד הישראלי המצוי", זה משתקף ביחס בין התלמידים עצמם וביחס בין מורים לתלמידים וגם "על הנייר".Buttom line:לא צריך תלבושת אחידה כדי להיתנהג כמו "בן אדם"או לילמוד טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
izikd פורסם 2003 באוגוסט 15 Share פורסם 2003 באוגוסט 15 כשאני למדתי לפני 7(בערך) חודשים במשך חצי שנה בבית ספר בארצות הברית(Texas, Round Rock), אני כל יום קמתי וההיתי שמח ללכת לבית הספר, וגם ה"ביצועים" שלי בלימודים היו טובים. פשוט היה כיף לילמוד, כל המקצועות נלמדו בדרך כיפית והמורים נמנעו מ"להרוג" תלמידים למוות(שלא לדבר על זה שהבית ספר היה 100% חינם,חוץ מהאוכל). גם ההיתנהגות של התלמידים, הכל מהחינוך שהם קיבלו, חינכו אותם להינהג טוב ורובם גם תלמידים עם רמת היתנהגות והשגים בלימידה מעל הממוצע של "התלמיד הישראלי המצוי", זה משתקף ביחס בין התלמידים עצמם וביחס בין מורים לתלמידים וגם "על הנייר". Buttom line: לא צריך תלבושת אחידה כדי להיתנהג כמו "בן אדם" או לילמוד כמו בן אדם. אחח... הלוואי עלינו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zedprime פורסם 2003 באוגוסט 20 Share פורסם 2003 באוגוסט 20 ברור, עודף ליברליזם. למה שילמדו אנשים לחשוב, כאשר ללמד אותם לשנן? זאת בדיוק אותה גישה. הרצון הבלתי ניתן להסברה הזה לחנוק כל יצירתיות ניכר בכל מערכת החינוך, ולא ברור למה.אין לי כבוד למוסד. תהרוג אותי, אבל אין לי. הוא לא ניסה אף פעם לרכוש את הכבוד שלי. אין לי כבוד למוסד, אין לי כבוד למערכת ואין לי כבוד לכל החוקים הטיפשיים שלהם, השיעורים המשעממים שלהם והשטויות שהם תוקעים לי במוח שמונה חודשים בשנה.עוד לא נשמעה סיבה טובה אחת לתלבושת האחידה, רק דעות חסרות ביסוס וגעגועים נוסטלגיים של מקבלי ההחלטות.עודף יצירתיות הביא גם לזוועות הגדולות ביותר של המאה ה20...אני לא בא לדכא יצירתיות , אבל בהנתן חוסר גבולות... ובהתחשב ביצר האדם...חשוב טוב טוב אם זה העולם שאתה מעוניין בו...לא צריך לך להיות כבוד לשום דבר... אבל המוסד מכוון אותך לכיוון אחד... גם אני לא מסכים לכיוון הזה... זה בטוח - אני נשרתי מתיכון ,אבל אני בהחלט מכיר בצורך שלו ובהגיון העומד מאחוריו... כי אם כל תלמיד היה מחליט לנשור כמוני... מערכת החינוך לא הייתה קיימת.מי אתה בכלל שהמוסד ינסה לרכוש את כבודך? אתה חלק מחברה שלמה... עוד משאב... אבל אם החברה הייתה מרשה לכל משאב לעשות כרצונו - לא הייתה חברה.זה נכון , בית הספר לא מחנך לחשיבה... ורצוי גם שהוא היה יותר ליברלי בנוגע לחינוך עצמו... אבל יש גבול מכל צד... והיום , בכל הנוגע לקודים של התנהגות - הגבול נשבר ונרמס ממזמן...הייה ליברל היום , אבל אל תתפלא אם הילדים שלך יהיו שמרנים מחר... זה חוזר כמו בומרנג.. כל גישה קיצונית...איך שאני רואה זאת , במוסד כזה האיזון הוא הכרחי... והיום הוא רחוק מלהיות מאוזן... ממצב שבו למורה יש זכות להכות תלמיד הגענו למצב שלתלמיד יש זכות להכות מורה.... זה לא אופטימלי כמו שהשני לא אופטימלי.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
47 פורסם 2003 באוגוסט 20 Share פורסם 2003 באוגוסט 20 עודף יצירתיות הביא גם לזוועות הגדולות ביותר של המאה ה20... אני לא בא לדכא יצירתיות , אבל בהנתן חוסר גבולות... ובהתחשב ביצר האדם... חשוב טוב טוב אם זה העולם שאתה מעוניין בו... לא צריך לך להיות כבוד לשום דבר... אבל המוסד מכוון אותך לכיוון אחד... גם אני לא מסכים לכיוון הזה... זה בטוח - אני נשרתי מתיכון , אבל אני בהחלט מכיר בצורך שלו ובהגיון העומד מאחוריו... כי אם כל תלמיד היה מחליט לנשור כמוני... מערכת החינוך לא הייתה קיימת. מי אתה בכלל שהמוסד ינסה לרכוש את כבודך? אתה חלק מחברה שלמה... עוד משאב... אבל אם החברה הייתה מרשה לכל משאב לעשות כרצונו - לא הייתה חברה. זה נכון , בית הספר לא מחנך לחשיבה... ורצוי גם שהוא היה יותר ליברלי בנוגע לחינוך עצמו... אבל יש גבול מכל צד... והיום , בכל הנוגע לקודים של התנהגות - הגבול נשבר ונרמס ממזמן...הייה ליברל היום , אבל אל תתפלא אם הילדים שלך יהיו שמרנים מחר... זה חוזר כמו בומרנג.. כל גישה קיצונית... איך שאני רואה זאת , במוסד כזה האיזון הוא הכרחי... והיום הוא רחוק מלהיות מאוזן... ממצב שבו למורה יש זכות להכות תלמיד הגענו למצב שלתלמיד יש זכות להכות מורה.... זה לא אופטימלי כמו שהשני לא אופטימלי.. אני לא מבין אותך! בשביל לתת ליצירות להתפתח חייבים לתת חופש מוחלט?!?! אותו דבר בקשר לכבוד למוסד, למה חייב להיות חופש מוחלט כדי לכבד את המוסד?!?! לי מספיק גבולות נורמליים :. בקשר למה שהדגשתי, זה בדיוק מה שקורה ברוב מוסדות החינוכיים, כדי לשרוד (או לעבוד את השנה בלי בעיות) צריך להיות חזק(גם נפשית וגם פיזית) כמו בג'ונגל, שזה דימוי מצויין לרוב בתי הספר בישראל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Aviram-k פורסם 2003 באוגוסט 20 Share פורסם 2003 באוגוסט 20 עודף יצירתיות הביא גם לזוועות הגדולות ביותר של המאה ה20...אני לא בא לדכא יצירתיות , אבל בהנתן חוסר גבולות... ובהתחשב ביצר האדם...חשוב טוב טוב אם זה העולם שאתה מעוניין בו...לא צריך לך להיות כבוד לשום דבר... אבל המוסד מכוון אותך לכיוון אחד... גם אני לא מסכים לכיוון הזה... זה בטוח - אני נשרתי מתיכון ,אבל אני בהחלט מכיר בצורך שלו ובהגיון העומד מאחוריו... כי אם כל תלמיד היה מחליט לנשור כמוני... מערכת החינוך לא הייתה קיימת.מי אתה בכלל שהמוסד ינסה לרכוש את כבודך? אתה חלק מחברה שלמה... עוד משאב... אבל אם החברה הייתה מרשה לכל משאב לעשות כרצונו - לא הייתה חברה.זה נכון , בית הספר לא מחנך לחשיבה... ורצוי גם שהוא היה יותר ליברלי בנוגע לחינוך עצמו... אבל יש גבול מכל צד... והיום , בכל הנוגע לקודים של התנהגות - הגבול נשבר ונרמס ממזמן...הייה ליברל היום , אבל אל תתפלא אם הילדים שלך יהיו שמרנים מחר... זה חוזר כמו בומרנג.. כל גישה קיצונית...איך שאני רואה זאת , במוסד כזה האיזון הוא הכרחי... והיום הוא רחוק מלהיות מאוזן... ממצב שבו למורה יש זכות להכות תלמיד הגענו למצב שלתלמיד יש זכות להכות מורה.... זה לא אופטימלי כמו שהשני לא אופטימלי..בדיוק להיפך. אם לאנשים היה קצת פחות כבוד לסמכות או יותר מחשבה חופשית, יש להניח שאסונות רבים היו נמנעים, ולא היינו שומעים תירוצים בסגנון "אני רק מילאתי פקודות". מי אני? אני תושב מדינת ישראל, המדינה רוצה שאני אהיה אזרח טוב ותורם, היא יכול להתחיל בזה שאני אוהב ואכבד את המוסדות שלה. בעידן "הכפר הגלובלי" מדינה כמו שלנו צריכה פשוט כמשמעו להחזיק בתושבים בציפורניים. אני חזרתי לא מזמן משלושה שבועות אצל קרובים בארצות הברית, והאמת, התאפקתי לא לירוק על האדמה כשנחתתי. אז, כשבהחלט יש מקומות יותר טובים לחיות בהם, קצת מאמץ להפוך את המקום הזה ליותר טוב לאנשים לא יהרוג אף אחד, וזה מתחיל בדברים הקטנים. אני לא "עוד משאב". זאת לא ברית המועצות, שבה האזרחים הם פשוט משאבי המדינה, ועל כל התנגדות קטנה וגילוי של רצון עצמי שולחים אותך למחנות של עבודת כפיה.אני לא מבין מה הקשר בין התנהגות לתלבושת אחידה. אנשים גסים יהיו אנשים גסים, פרחות יהיו פרחות, ערסים יהיו ערסים and etc לא חשוב באיזה תלבושת תשים אותם. חינוך התנהגותי בא מהבית. לבית ספר באים בשביל לרכוש ידע (אם כי, גם זה לא בטוח). למה עונשים קולקטיביים? למה כולם צריכים ללבוש את התלבושות האחידות האלה? אני לא מגיע מבית שבו אין כסף לקנות מותגי אופנה, ובכל זאת אני לא קונה מותגי אופנה, בוחר בגדים באופן כמעט אקראי כל בוקר ובמעשה קסם עדיין יש לי חברים ולא יורקים עלי במסדרונות בית הספר. מי שרוצה להוציא את מיטב כספו על בגדים, שיבושם לו. אני לא מאמין שבגדים קובעים את המעמד החברתי, ומי שכן מאמין - פשוט חמור. אנשים שאין להם כסף להם בכל זאת מוציאים את המעט שיש להם על בגדים של קסטרו ושאר מותגים, פשוט מסתובבים עם האנשים הלא נכונים, וחבל. לאף אחד אין זכות להכות אף אחד, ומשמעת באמצעות פחד לא עובדת. פחד גורר אחריו שנאה באופן כמעט בלתי נמנע. הסיבה היחידה הנראית לעין לתלבושת אחידה היא געגועיה של לימור לבנת לימי הקומזיצים העליזים ולנערים שחיברו מראה לנעל כדי להציץ מתחת לחצאית המורה. בקיצור, להפסיק לראות סרטי 'אסקימו לימון', ולהתחיל לעשות את העבודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.