פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים ת'אמת אני לא רואה מספיק דיונים שמדברים בהם על פיקסלים מתים... בדרך כלל הדיונים הם על מה יקרה אם יהיה לי פיקסל מת. חבר שלי ת'אמת הסתדר טוב עם זה, קנה בIVORY מסך זול, במחיר זול עוד יותר, בגלל שהיה פיקסל דפוק בצד (לא הפריע לו), והייתה אחריות למסך עצמו. ואחרי כמה זמן המסך עצמו התקלקל, והוחלף לו לחדש. ככה שגם הוא קנה בזול יותר מהמחיר הרגיל, וגם קיבל מסך חדש
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים לאחר קריאת הדיון כאן נראה לי שבפנדה מקמבנים והאנשים כניראה נאיבים שמאמינים שמקבלים מסך חדש.איזה תשובות חשבתם שישיבו לכם בפנדה? כן אנחנו מוכרים לך מסך לאחר פתיחה, משהוא כאן לא מריח לי טובאתם משלמים הרבה כסף על מנת לקבל מוצרים חדשים ולא איזה מוצר שעובר מיד ליד לאחר אריזות חוזרות ונישנות זו דעתי בכל אופן
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים לאחר קריאת הדיון כאן נראה לי שבפנדה מקמבנים והאנשים כניראה נאיבים שמאמינים שמקבלים מסך חדש.איזה תשובות חשבתם שישיבו לכם בפנדה? כן אנחנו מוכרים לך מסך לאחר פתיחה, משהוא כאן לא מריח לי טובאתם משלמים הרבה כסף על מנת לקבל מוצרים חדשים ולא איזה מוצר שעובר מיד ליד לאחר אריזות חוזרות ונישנות זו דעתי בכל אופןאיזה כיף לצטט אנשים שעלולים לקבל תביעה על הוצאת דיבה.במיוחד כשמנכ"ל פנדה הוא עו"ד בפני עצמו.מאוד הגיוני שהביאו לנו מסכים לא חדשים, כשהוזמנו במיוחד בשבילנו מעל ל50 2209WA שלא היו בארץ בכלל...ולמקרה שאתה לא באמת קראת את הדיון כפי שזה נראה, כשחנות נמצאת בקשרים טובים עם היבואן, היא יכולה לגרום להרבה שינויים והטבות ללקוח.ובסופו של דבר, איזה ישראלי מצוי אתה.מתלונן שאתה לא מקבל אחריות טובה יותר, במיוחד אופציה לבדוק את המסך, וברגע שאתה כן מקבל, אתה מתלונן שהכל לא תקין, והכל מושחת.דרך אגב, למי שקנה מסך של דל בעבר, יכול להבין שאם הוא פתח את האריזה למצב של הפעלת המסך, תהליך הסגירה מחדש כולל אטימת השקיות, והסלוטייפ המיוחד (כשיש מדבקות רישמיות של דל, על הסלוטייפ, בשביל שיוכלו להבחין מתי שמו את הסלוטייפ), זה לא תהליך קל.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים לאחר קריאת הדיון כאן נראה לי שבפנדה מקמבנים והאנשים כניראה נאיבים שמאמינים שמקבלים מסך חדש.איזה תשובות חשבתם שישיבו לכם בפנדה? כן אנחנו מוכרים לך מסך לאחר פתיחה, משהוא כאן לא מריח לי טובאתם משלמים הרבה כסף על מנת לקבל מוצרים חדשים ולא איזה מוצר שעובר מיד ליד לאחר אריזות חוזרות ונישנות זו דעתי בכל אופןאני מציע לך לערוך את זה במיידי.פנדה הם חנות יחסית אמינה ואת זה אני יכול לומר לך כקונה שרכש אצלם מסך דל 22 שעד היום עובד יפה (טוב את ה 27 שלי רכשתי אצל אלכס טורובסקי ;D ;D ;D ) אני מבטיח לך שמנכל פנדה מציץ פה מדי פעם וחבל לך לקבל בראש...
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים פנדה הם חנות יחסית אמינה ואת זה אני יכול לומר לך כקונה שרכש אצלם מסך דל 22 שעד היום עובד יפה לא שיש לי משהו רע להגיד על האמינות של פנדה (מניסיון של מספר חברים איתם הם בסדר גמור), אבל הטיעון שלך קצת מוזר. זה שקנית מהם מסך שעד היום עובד יפה לא אומר דבר וחצי דבר על אמינות החנות.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים איזה כיף לצטט אנשים שעלולים לקבל תביעה על הוצאת דיבה. במיוחד כשמנכ"ל פנדה הוא עו"ד בפני עצמו. לא הייתה אצלו הוצאת דיבה - הוא הביע מסקנה מהנאמר... (שכל אחד היה מסיק.) אני מציע לך לערוך את זה במיידי.פנדה הם חנות יחסית אמינה ואת זה אני יכול לומר לך כקונה שרכש אצלם מסך דל 22 שעד היום עובד יפה (טוב את ה 27 שלי רכשתי אצל אלכס טורובסקי ;D ;D ;D ) אני מבטיח לך שמנכל פנדה מציץ פה מדי פעם וחבל לך לקבל בראש... שהמנכ"ל יציץ - הוא רק ירוויח - בפורום הזה עוזרים להרבה אנשים ומכוונים אותם... זה רק ייתן לו כיוונים. אני עד היום בתהליכים מול פנדה... ואני יכול להשתלח בחברה... כל עוד אני מציין עובדות ולא מביע דעות אישיות - זה נקרא דמוקרטיה וחופש הביטוי ! אני לא אפתח על זה דיון כי זה לא משנה - לכל חנות יש הנפילות שלה - מישהו נדפק בחנות כזאת והאחר בחנות האחרת... מניסיון - הרבה קניות - היו כמה חנויות שלא היו אמינות/שירות גרוע או כל דבר אחר... SHIT HAPPEN...
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים הבעת המסקנה שהוא הביע, נחשבת הוצאת דיבה..כל אחד להסיק מסקנות על חנויות אחרות, אבל יש הבדל בין להסיק מסקנות ולכתוב אותן לבין לא לכתוב...QTTP, אני בינתיים לא קניתי הרבה מוצרים אצל פנדה.קניתי זכרונות ללפטופ, שהגענו להזמנה של 39 סטיקים, וחוץ מכמה בעיות מלאי אצל היבואנים, 99% מהסטיקים סופקו, ואף אחד לא נתקל בבעיה, וכל מי שבא לשם והתקינו לו, תאמין לי נהנה מהשירות.הDOKים שארגנו, נמכרו לפחות 10, וגם פה, אף אחד לא התלונן, חוץ ממני שהתלוננתי על איכות הנרתיק, ובסופו של דבר החליפו לי את הערכה רק בגלל הנרתיק.ועכשיו מסכי ה2209WA, עד כה אף אחד לא קיבל מסך עם פיקסל שרוף או בעיה קריטית אחרת.כשאתה במשך חודשיים מבצע כ100 עסקאות סך הכל מולם (נכון שאני לא ביצעתי את כל העסקאות אישית, אבל חלק גדול מהעסקאות האלה בא בגלל דברים שארגנתי), אז אפשר להסיק מסקנות על החנות.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים הבעת המסקנה שהוא הביע, נחשבת הוצאת דיבה..תלוי בשופט - אבל כעיקרון אין פה עילה לתביעה...ואף אחד לא נתקל בבעיה, וכל מי שבא לשם והתקינו לו, תאמין לי נהנה מהשירות.אני גם רכשתי מהם כמה עשרות מוצרים ונהניתי משירות - עד ! - שקניתי ספק למחשב - שעד היום לא טיפלו ולא מוכנים לטפל בו, ונמאס לי כבר לחכות וקניתי ספק אחר - ובוזבזו הרבה משאבים: זמן/כסף/בדיקות מעבדה/טרטורים/והרבה עוגמת נפש...
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים ועכשיו מסכי ה2209WA, עד כה אף אחד לא קיבל מסך עם פיקסל שרוף או בעיה קריטית אחרת. פיקסל שרוף אינו בעיה קריטית. כמו כן, פיקסל שרוף הוא לא דבר שלחנות יש שליטה עליו. כשאתה במשך חודשיים מבצע כ100 עסקאות סך הכל מולם (נכון שאני לא ביצעתי את כל העסקאות אישית, אבל חלק גדול מהעסקאות האלה בא בגלל דברים שארגנתי), אז אפשר להסיק מסקנות על החנות. ראית אותי מפקפק ביכול שלך להסיק מסקנות על החנות? רק אמרתי ל-Radeon38, שהטיעון שלו על אמינות חנות על סמך מוצר תקין שהוא רכש מהם אינו משכנע. רוב המוצרים שתרכוש ברוב החנויות יהיו תקינים.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים איזה כיף לצטט אנשים שעלולים לקבל תביעה על הוצאת דיבה.במיוחד כשמנכ"ל פנדה הוא עו"ד בפני עצמו.מאוד הגיוני שהביאו לנו מסכים לא חדשים, כשהוזמנו במיוחד בשבילנו מעל ל50 2209WA שלא היו בארץ בכלל...ולמקרה שאתה לא באמת קראת את הדיון כפי שזה נראה, כשחנות נמצאת בקשרים טובים עם היבואן, היא יכולה לגרום להרבה שינויים והטבות ללקוח.ובסופו של דבר, איזה ישראלי מצוי אתה.מתלונן שאתה לא מקבל אחריות טובה יותר, במיוחד אופציה לבדוק את המסך, וברגע שאתה כן מקבל, אתה מתלונן שהכל לא תקין, והכל מושחת.דרך אגב, למי שקנה מסך של דל בעבר, יכול להבין שאם הוא פתח את האריזה למצב של הפעלת המסך, תהליך הסגירה מחדש כולל אטימת השקיות, והסלוטייפ המיוחד (כשיש מדבקות רישמיות של דל, על הסלוטייפ, בשביל שיוכלו להבחין מתי שמו את הסלוטייפ), זה לא תהליך קל.[/qהote]ראשית כמה שהחנות תהיה גדולה במקרה של דל זה לא עוזר ואני לא מאמין לסיפורים שחנויות מספרות הרי בוא נניח והחנות בקשרים טובים עם היבואן והיא תחליף ללקוח מסך שלא במסגרת נהלי האחריות מה יעשה היבואן עם המסך ? ימכור אותו בהנחה רק בגלל לשמור על קשרים טובים עם החנות? מילא מסך אחד אבל פה יכול להיות מצב של כמה עשרות מסכים אז מה היבואן יפסיד כסף בגלל הגחמות של החנות?במקרה של דל זה לא עובד ומיתוך הכרות מעמיקה בעניין וגם את דרך עבודת היבואנים אני יודע בוודאות שהיבואן לא יחליף מסך לחנות אם זה לא במסגרת אחריות2 היית רוצה אתה לרכוש מסך שאתה יודע שהוא נפתח כבר?3 אין בעיה להחזיר את המסך לקרטון ולסגור ב99% כפי שהיה במקור ורק מביני עניין יכולים להבחין בהבדלים4 אם החנות יכולה למכור מסכים שנפתחו ללא ידיעת הלקוח בתור מסכים חדשים שלא נפתחו מהיכן לי הביטחון שהחנות לא מוכרת לי מוצרים לאחר תיקון שעברו אריזה מחדש ?אם הלקוח לא מודע אז כבר מה זה משנה אם המסך חדש או לא5 עדיין במדינה דמוקרטית הבעת דעה זה לא הוצעת דיבה והסקת מסקנות גם כן,כתוצאה ממקרים אמיתיים שקרו לאנשים. אין כאן שקרים ולא ממציאים דברים יש מאיין רק כדי להכפיש שם של חנות מסוימת
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים אחרי הקנייה האחרונה שבה קיבלתי מוצר פתוח ולא עובד וחוסר בחלקים - שהוזמן לאחר מכן שוב והגיע עם שליח - גם מוצר מחודש... מסקנה: מישהו בסופו של דבר יקבל מוצר מחודש - בתקווה של החנויות שללקוח לא יהיה אכפת... כעיקרון כל עוד המוצר תקין ועובד לפי ספר ההוראות... אין עילה לבעיה... פיקסל שרוף כבר נכנס לתוקף אחר - אתה חותם על חוזה (הקבלה) שיש אחריות ל- X פיקסלים - כל עוד זה לא רשום - החנות מחוייבת לתת לך מוצר מוגמר ותקין 100%. * זה טריק מגעיל שנכנס לשוק לאחרונה כי קשה לעמוד על 100% פאנלים טובים... (וזה מה יש... )
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים איפה קנית את המוצר ליאור?bronco לפי מה שאתה אומר לא מומלץ לקנות בארץ בכלל מוצרים של DELL או LG, או אפילו של סמסונג, או של BENQואפשר גם להזכיר את המקרה של TMS, עם המסך שאחרי חודש הסכימו להחליף אותו גם על משהו שלא נמצא באחריות...אתה צריך להבין, כשיבואן מזמין מוצרים מהמפעל, תנאי האחריות שלו כנראה שונים מאשר האחריות שהוא נותן.כל העסק הזה נובע משיקול כלכלי נטו.ושוב פעם, כיום אין לך יכולת לדעת בצורה מדוייקת האם מוצר נפתח או לא. בשום חנות או בשום מקרה.היתרון היחיד שכן יש לך, זה שהחנות מוכנה לתת לך אחריות נוספת, שאינה נמצאת במקומות אחרים.ורק שתדע שיש מוצרים כמו המסך של DELL שקיבלתי שאפשר לראות אם הוא נפתח בארץ או לא, מאחר ומדבקת המשלוח נמצאת על הסלוטייפ שמקיף את המוצר, ואפשר לראות שהסלוטייפ לא הוחלף.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים מחבר טוב אחרי התכתבות זריזה עם פנדה, ראיתי שאכן יש אפשרות להחלפה בשבוע הראשון והזמנתי.עכשיו נשאר רק להמתין.בינתיים ח"ח לפנדה על השירות. ואחרי שהמסך יגיע אז נוסיף עוד מילה טובה.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים אם החנות מפרסמת באינטרנט זה נחשב שיווק מרחוקאם תבצע עסקה בעקבות פרסום כזה זה נחשב עסקת מכר מרחוק גם אם ביצעת את העיסקה בחנותעסקת מכר מרחוק של נכס ניתן לביטול תוך 14 יום מיום קבלת הנכס או מסמך הגילוי (לפי המאוחר בניהם)מסמך הגילוי צריך להכיל בעברית פרטים לגבי החנות, המוצר, ותנאים לביטול העסקהפעמים רבות לא מעובר מסמך כזה ואז לכאורה ניתן לבטל את העיסקה גם זמן רב אחריביטול עקב פגם יעשה עם החזרת מחיר העסקה כולה ללקוח והמוכר צריך לאסוף את המוצר מאותו מקום שבו הוא נמסר ללקוחבביטול עקב סיבה אחרת יחולו דמי ביטול של עד 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם ועל הלקוח להחזיר את המוצר לחנותמחיר העסקה לעיל כולל את דמי ההובלה."דמי ביטול" - לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת העוסק הוצאו על ידו או שהוא התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בחוזה, או בשל ביטולה.אין בהוראות הנ"ל כדי לגרוע מזכותו של עוסק לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.לתבוע = בבית משפט, המוכר אינו יכול לקזז זאת בעצמוכלומר אפשר להתווכח אם מספר פיקסלים שרופים זה נחשב פגם או לא כאשר היצרן מראש אינו מתחייב לכךאבל בכל מקרה תמיד ניתן לשלם עד 100 ש"ח להחזיר את המוצר לחנות וגמרנו
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים החוק הזה מוכר לכולנו.אבל אני לא חושב שהוא תקף גם למוצרים שנפתחו והשתמשו בהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.