רכישת Dell 2709W ופיקסלים מתים - עמוד 4 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת Dell 2709W ופיקסלים מתים


omerstr

Recommended Posts

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

איפה קנית את המוצר ליאור?

bronco לפי מה שאתה אומר לא מומלץ לקנות בארץ בכלל מוצרים של או LG, או אפילו של סמסונג, או של BENQ

ואפשר גם להזכיר את המקרה של TMS, עם המסך שאחרי חודש הסכימו להחליף אותו גם על משהו שלא נמצא באחריות...

אתה צריך להבין, כשיבואן מזמין מוצרים מהמפעל, תנאי האחריות שלו כנראה שונים מאשר האחריות שהוא נותן.

כל העסק הזה נובע משיקול כלכלי נטו.

ושוב פעם, כיום אין לך יכולת לדעת בצורה מדוייקת האם מוצר נפתח או לא. בשום חנות או בשום מקרה.

היתרון היחיד שכן יש לך, זה שהחנות מוכנה לתת לך אחריות נוספת, שאינה נמצאת במקומות אחרים.

ורק שתדע שיש מוצרים כמו המסך של שקיבלתי שאפשר לראות אם הוא נפתח בארץ או לא, מאחר ומדבקת המשלוח נמצאת על הסלוטייפ שמקיף את המוצר, ואפשר לראות שהסלוטייפ לא הוחלף.

יצרן לא משנה את תנאי האחריות מיבואן ליבואן מה שכן היבואן יכול להוסיף עוד אחריות ממנו ועל חשבונו כפי שקורה עם של אינטל

אין לי אפשרות לדעת בוודאות אם המוצר נפתח בגלל זה אני לא קונה בחנויות שנותנות אפשרות להחזיר אם משהוא לא ניראה לי כי הדלת המסתובבת הזו תגיע בסופו של דבר למישהו ואני לא רוצה שזה יהיה אני בגלל זה רצוי לרכוש בחנויות רציניות ולאחר סקרים

הפתיון של להחזיר את המוצר הוא פתיון חזק מאוד שהרבה נופלים בו אבל שוכחים שהפעם אולי הם קיבלו מוצר חדש אבל בפעם הבאה זה יכול להיות מוצר משומש והם לא יבחינו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה עובד כמו חדש, ואין בו תקלות, מה זה משנה?

אל תיכנס לזה.

בשביל חלק מהאנשים יש הבדל, הדיון סתם ימשך עוד ועוד על הנושא הזה

אני קניתי 2709W מאלכס, ברוך השם אחלה מסך. פיקסל אחד תקוע אבל נשרוד את זה.

לגבי כל השאר, אתם מנהלים מלחמה בינכם לגבי האחריות. לכו עם זה לחנויות לא בינכם מאחר וביננו אין לנו שליטה על זה, רק לחנויות יש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזה אני לא מתמצא, אבל שוב פעם, מדובר על שימוש במוצר, אז אני לא בטוח שזה תופס

אחרי הכל כל אחד יכל להחזיר מחשב עד שבועיים אחרי שקנה.

החוק לא עובד בצורה הזאת.

הוא כן

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1160368,00.html

זכות הביטול נשמרת לצרכן גם במקרה שנפתחה ואפילו הושמדה האריזה המקורית של המוצר. יוצאי דופן הם ספרים, דיסקים או מוצרים אחרים הניתנים להעתקה, שנפתחה אריזתם המקורית - הווה אומר העטיפה שמונעת שימוש או העתקה שלהם. שימו לב! במקרים בהם הצרכן קיבל מלכתחילה את המוצר ללא עטיפה כזו, יש לו זכות לבטל את העסקה.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה עובד כמו חדש, ואין בו תקלות, מה זה משנה?

אני לא בא להתווכח איתך אבל קח דוגמא מהחיים אתה קונה יד ראשונה ואחרי שבוע מסתבר שקניתי יד שלישית (לא תתעצבן ???)

אני לא חושב שתקבל את זה כל כך בהבנה..אדם משלם על מוצר מראש יוצא בהנחה שהכל מקבל מוצר "בתול" ולא אחד שכבר "עברו"

עליו כמה ידיים.אם החברה\ספק\חנות יצהירו שזה משומש זה משהו אחר.ואז המחיר יהיה בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה דברים

- רק יצרן מוסמך לתת הוראות איך להתמודד עם מקרים של פיקסלים שרופים וכמו במקרה של דל, גם להבדיל בין פיקסל בהיר לכהה במסכים מסדרת PREMIUM.

- בין אם חנות כולשהי אומרת משהו או לא, מכתב אחד ל DELL העולמית, והוראה יורדת ליצרן לתת זיכוי על מוצתר כושלהו שחנות או איזה ספק קצה אחר לא מוכן לתת לו אחריות, אם אכן מוצדקת סיבת החלפת המוצר.

ככה שלא משנה איפה תקנו, אם ישנה סיבה מוצדקת לתת אחריות, בסופו של דבר אתם תקבלו אותה.

- באשר לחנויות כאלו ואחרות, לא מעניין אותי כלקוח קצה כי בסופו של דבר הדיבור הוא מול יבואן קצה כולשהו שחייב לעמוד בתנאים של היצרן ממנו הוא מזמין את הציוד.

- עדיף לקנות רק ממפיצים מוסמכים המופיעים בדף היצרן עצמו לדוגמה של DELL, אלה היבואנים היחידים שמוסמכים להיות רשמיים תחת DELL ISRAEL:

http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/israel?c=il&l=he&s=bsd

- החבר'ה שקנו דרכי . . . קניתם דרכי, לא ממני. שלא יתקבל הרושם שאני דילר/נציג/נותן האחריות עצמו. בסופו של דבר יעל או CMS ואחרים הם רק נציגים של וכל מילה סופית בכל עניין תהיה של העולמית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס מה אתה קשור :lol:

הויכוח כאן היה בכלל בנוגע לזה שחנות מחליטה לתת שבוע ראשון עם 0 פיקסלים, ומה קורה עם המסכים אחר כך...

ובכלל התכוונת שעדיף לקנות מיבואנים מוסמכים ולא יצרנים מוסמכים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך בסופו של דבר לזכור משהו אחד (ונראה לי שזה מה שאלכס ניסה לומר בדרכו המיוחדת :screwy::smile1:)

והוא שלמרות שמדיניות החזרת המוצר קיימת, לא ניתן להתייחס לפיקסל אחד כפגם במוצר.

אם אני לא טועה, בעת רכישת מוצר, הפעולה זהה לחתימת חוזה על נוהל האחריות של החברה.

ואם נוהל האחריות של לדוגמא הוא פיקסל בהיר 1 או 6 כהים בסדרת המסכים היקרה יותר שלהם, אז כל עוד יש פחות פיקסלים, לא מדובר על פגם במוצר.

כנראה שכל העסק הזה נובע מהסיבה שמסכי LCD מכילים אלפי פיקסלים, ולא ניתן לבדוק במהלך הייצור את כולם.

ובסופו של דבר, מאחר שלא מדובר בפגם, ביטול העסקה יגרור בכל מקרה תשלום חלקי לעסק, אז כרגיל העסק ירוויח במצב הזה.

דרך אגב, לפי החוק היבש, לא ניתן לבטל עסקאות של מחשבים מורכבים או לפטופים, כי הם מוגדרים בתור מוצר שהורכב במיוחד ללקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

הקפצה מתהומות הנשייה.

הזמנתי את המסך בסוף מפנדה, ואכן החלפתי בגלל פיקסל מת :)

היום יש לי מסך 2709W, עם אפס פיקסלים מתים.

וחשוב לי להקפיץ את השרשור בשביל לשבח את השירות של פנדה שהיה על הכיפאק ומושלם, במיוחד כשלא הצלחתי למצוא אף חנות אחרת בסטנדרים האלה.

(אחלה מסך אגב...)

-עומר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקפצה מתהומות הנשייה.

הזמנתי את המסך בסוף מפנדה, ואכן החלפתי בגלל פיקסל מת :)

היום יש לי מסך 2709W, עם אפס פיקסלים מתים.

וחשוב לי להקפיץ את השרשור בשביל לשבח את השירות של פנדה שהיה על הכיפאק ומושלם, במיוחד כשלא הצלחתי למצוא אף חנות אחרת בסטנדרים האלה.

(אחלה מסך אגב...)

-עומר

איך בדיוק נראה הפיקסל הבעייתי אצלך שבגינו המסך הוחלף ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...