רכישת Dell 2709W ופיקסלים מתים - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת Dell 2709W ופיקסלים מתים


omerstr

Recommended Posts

אתם לא יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. :bash:

מצד אחד, אתם רוצים שחנויות תאפשרנה לכם לפתוח את המסך בחנות או בבית ולהחליף על כל פיסקל שרוף בודד.

זה הולך נגד מדיניות היצרן - מה שאומר שהיצרן לא יזכה את החנות על מסך כזה.

אז מה אתם רוצים שהחנות תעשה - תזרוק אותו לפח? תמכור אותו כמסך פגום בהנחה של 30%? שימו לב שוב, שהיצרן לא מגדיר מסך כזה כפגום, לכן למה שהחנות תעשה את זה ותספוג את הנזק בעצמה? למה שהיבואן יעשה את זה?

והתשובה היא - לא, אף אחד לא יספוג את הנזק. הם ימכרו את המסך ללקוח פחות פסיכי ונודניק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מין הראוי היה שתוסיף לחתימה שלך שאתה עוסק בתחום למען ההגינות בפורום למנוע בילבול אצל הגולשים

יש חוסר הגינות מצידך

2 אני לא מאמין שתחליפו את המסך כי ברגע שהקופסא ניפתחה היבואן לא יקבל בחזרה וזה נבדק מול מס' יבואנים של דל בארץ אחרת כבר מזמן החנויות היו פותחות את המסכים להציג ללקוח (למעט אם אתם יבואנים עצמאים). ומה יהיה אם יהיה אם תחליפו ללקוח את המסך בגלל בעיה של פיקסלים שלא קשורה לאחריות תימכרו את אותו מסך שהוחלף בתור יד שניה או יותר נכון כמסך פתוח בלי ידיעת הלקוח?

המדיניות הזו היא מוטעת ומטעה לקוחות כי יש כאן סיכון ללקוח לא לקבל מסך חדש הרי מישהו צריך לקבל את המסך ואתם לא תיקחו את עלות המסך עלייכם

אם הייתי עובד שם, שאני עדיין לא... אז הייתי מוסיף לחתימה

כל מי שרוצה מידע מוזמן לשלוח מייל ולקבל תשובה, וזה מה שאני עשיתי...

בנוגע למה קורה עם המסך אחר כך, אין לי שמץ, אבל אני כן יודע שפנדה בקשרים ממש טובים עם CMS, אז יתכן שCMS מבצע החלפות מול ללא בעיות...

אתה מוזמן לשאול את יאיר, המייל שלו נמצא באתר והוא יענה לך.

ובכל מקרה, מבחינה הגיונית, אם לקוח אחד פתח את המסך וגילה פיסקל שרוף והחזיר אותו, למה נראה לכם שהלקוח הבא שיבדוק את המסך לא יגלה את הפיקסל ויחזיר אותו וכן הלאה וכן הלאה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכל מקרה, מבחינה הגיונית, אם לקוח אחד פתח את המסך וגילה פיסקל שרוף והחזיר אותו, למה נראה לכם שהלקוח הבא שיבדוק את המסך לא יגלה את הפיקסל ויחזיר אותו וכן הלאה וכן הלאה...

כי יש מספיק לקוחות שלא יבדקו או שלא יהיה אכפת להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי חנויות שלא מוכנות להחליף את המסך צודקות,אולם מה שלא צודק זה שחנות כמו קניות ברשת, היא לא מחליפה מסך בשום מצב במידה והתקלה היא במסגרת האחריות היא שולחת אותך ליבואן אפילו אם רכשת את המסך לפני שתי דקות וחצי היא מתנערת מהחלפה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אני חושב שזה מוגזם שמסכים עם פיקסלים שרופים נמכרים באותו מחיר של המסכים הלא פגומים. אם ליצרניות יש בעייה עם ייצור של מסכים מושלמים, אז שימכרו את הפגומים במחיר זול יותר (זיכוי על פיקסל שרוף בדמות קצת כסף). בפועל נהיה כאן לוטו של פיקסלים.

בכל מקרה, אני עדיין לא בטוח מי אמר מה ואיך בפנדה. ואני לא רוצה לקנות מסך ללכת לחפש אח"כ. אתה שאלת אותם את זה דרך האתר? אני רואה שעבור ה-2209 הם אומרים שהם יחליפו מסך עם פיקסל מת. איך אני בודק אם זה בדיוק מה שהם מוכנים עבור ה-2709W?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון, למקרה שלא ראית לפני כמה דפים, ציטטתי לך את המייל שקיבלתי ממנו.

אתה מוזמן להרים טלפון או לשלוח מייל בעצמך

אבל סך הכל תקבל את אותה תשובה.

יאיר אמר כי המדיניות תהיה זהה גם בנוגע ל2709 במקרה שלך.

לא יודע אם זה יהיה גם במקרים אחרים, אבל אני שאלתי אותו ספציפית על המקרה הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה תודה

אגב demi, היות ואני עוסק גם בעבודת גרפיקה מזדמנת אז זה דווקא די מפריע לי. במסך הנוכחי שלי היו 2 פיקסלים מתים כשקניתי אותו וזה בעיקר מעצבן מאוד פסיכולוגית כל פעם שאתה נתקל בהם, כמו שריטה על האוטו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתי באתר של Panda מסכים רבים של LG להם מצורפת הערה מודגשת באדום:

אחריות לשבועים ימים מיום הקניה ל 0 פיקסל שרופים

וגם:

אחריות ל 0 פיקסל שרוף שבועיים מיום הקנייה - מותנה בשמירת האריזה וכל החלקים הנלווים.

.

הערה זו אינה מופיעה למסכי SMASUNG

ורק מסך אחד של מקבל חנינה 22 LCD 2209WA Ultrasharp

עם ההסבר:

אחריות לפיקסל שרוף לשבוע הראשון - הלקוח יכול לקבל לפתוח ולבדוק את המסך בבית - במידה ומופיע פיקסל שרוף - מגיע לחנות ויחליפו לו לחדש.

אחריות כמובן רשמית של דל ישראל - מה שאומר שירות UPS בתחנות השירות מול שירות דל העולמי.

.

אז אולי היבואן של יותר גמיש מהאחרים ופנדה גם הוא בתורו.

בעקבות הדיון הזה ביטלתי רכישת מסך סמסונג בחנות אחרת ואני מתכוון לרכוש בפנדה.

מגיע להם על ההשתדלות והיותם ברורים טרם הקנייה ואם רבים ינהגו ככה אולי האחרים יעשו חושבים מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

פעם ראשונה שאני רואה את זה על המסכים שם...

בעקרון אני יודע שמבחינת לפטופים יש בפנדה אופציה להחליף את הלפטופ בשבוע הראשון במקרה של תקלה בדגמים של LG או .

במסכים לא ידעתי, שזה כולל גם את .

טוב לגלות :)

בכל מקרה, תמיד מומלץ לשלוח מייל ולברר את מדיניות האחריות בחנות לפני שקונים, וזה מומלץ לכל קונה בכל חנות.

דרך אגב, מישהו מכיר את נוהל האחריות של BENQ?

http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=39_2015

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...