רכישת Dell 2709W ופיקסלים מתים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת Dell 2709W ופיקסלים מתים


omerstr

Recommended Posts

אני מעוניין לרכוש מסך 2709W. אחלה מסך. ראיתי אותו אצל חבר.

אבל הוא די יקר, (סביבות 4000) ואני לא רוצה לקנות מסך במחיר כזה ולקבל פיקסל מת/בהיר.

מישהו מכיר חנות שבה ניתן לרכוש את המסך הזה ולראות אותו עובד קודם? או להחליף מסך בעל פיקסל מת? האם אני יכול לרכוש את המסך ובמקרה שהוא לא מתאים לי להחזיר אותו ולבטל את הקנייה?

אשמח לעצות או נסיון של אנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תתקשר לכל החנויות שמוכרות את המסך.

בעיקרון זה תלוי ביבואן, אבל מנסיוני חלק מהחנויות מסכימות להחליף את המסך או לבטל את העסקה (פעם אחת אפילו קיבלתי התחייבות בכתב בנושא). כדאי לנסות להתעקש על זה ולוודא בדיוק את המדיניות.

בכל אופן, כפי שאמרתי, זה תלוי בחנות, ביבואן ובקשרים ביניהן, וגם לפעמים בדגם הספציפי של המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התשובה שהוא ייתן לו לא תעזור בכלל...

בעקרון זה תלוי בחנות

תנסה ליצור קשר עם חנויות ולבקש לפתוח את המסך שם.

בכל מקרה, עד לאחרונה לא היה את המסך הזה ליבואן

ועכשיו הוא חוזר לאט לאט עם ערך דולר יחסית גבוה.

אז תבדוק מה המחיר הנוכחי שלו, וחפש במספר חנויות.

לאחר בדיקה עם פנדה בשבילך, בפנדה יש אחריות על פיקסל שרוף במידה ותהיה מעוניין לרכוש שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל בין פיקסל שרוף לפיקסל תקוע או פיקסל בהיר או כהה

האחריות מדברת על החלפה במקרה של פיקסל שרוף אהל יש הסתייגותבמקרה של פיקסל בהיר או כהה אפילו פנדה לא יחליפו את המסך במידה ויש בעיה אבל היא עומדת בקריטריון של היצרן

הינה מה שאלכס פירסם בזמנו על מדיניות פיקסלים שרופים

עקב בירור שנעשה על ידי בשביל שקיפות מול החברה כאן שקיבלו את מסכי ה2709W בהזמנות הקבוצתיות, להלן המדיניות הרשמית לכלל המסכים.

קראו היטב:

ל DELL יש מדיניות ברורה בנושא ועליכם להבדיל בין פיקסל בהיר לבין פיקסל שחור (הסבר מפורט בדף המידע של DELL בהמשך).

עיקרי הדברים:

- אחריות למסכים הכוללים את המילה ULTRASHARP בשם הדגם הינה עד 6 פיקסלים שחורים או עד פיקסל לבן אחד למשך 3 שנים מרגע הגעת המשלוח לארץ.

- אחריות לשאר המסכים הפשוטים: מ6 פיקסלים שרופים בהירים ושחורים בלבד.

ממליץ להדפיס את הרשום בדף הבא לעת הצורך !

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/document?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&dn=1018431#1

לכן קשה לי להאמין שפנדה יחליפו את המסך במידה והוא לא יעמוד בקריטריונים

לעומת זאת חברת קונים ברשת ( Notebook Club) לא יחליפו לך את המסך בכל מיקרה גם עם כל המסך יהיה שרוף הם ישלחו אותך להתחשבן עם המעבדה (אבל כסף הם גבו עבור המסך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

bronco פותח הדיון מדבר על פיקסל שרוף/בהיר במעמד הקנייה...

הוא לא מדבר על פיקסלים במהלך האחריות.

האחריות עצמה זהה לאחר הקנייה לפי התנאים של , אבל האופציה של פתיחת המסך בחנות/בדיקת פיקסלים והחלפת המסך ביום/שבוע/חודש הראשון זו הטבה שחנויות מסויימות נותנות וחנויות אחרות לא.

במקרה של פנדה, יש אופציה לבדיקת המסך, ועל כל פיקסל בעייתי יש אפשרות להחליף

אם מדובר על היום הראשון (כלומר בדיקה בחנות) או שבוע ראשון, לא שאלתי אותו.

במידה ופותח הדיון יהיה מעוניין, הוא תמיד יכול לשאול אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לשאול את פנדה. הם אמרו שהם לא מוכנים לתת לי לראות את המסך.

החבר שלי גם קנה מהם, יש לו פיקסל בהיר והם התנערו כבר מהאחריות של בסטייל.

שתי חנויות ששאלתי אמרו שהן היו מסכימות אם היה להן את המסך במלאי, אבל שכרגע אין.

אם למישהו יש חנות להמליץ עליה אני אשמח לנסות ולשאול, בינתיים אני מתחיל לחשוש שאני אצטרך לחכות.

מה אם הזמנה דרך האינטרנט אגב? אמרו לי שלפי החוק אני יכול להחזיר מוצר שנקנה כך תוך 14 יום באריזתו המקורית? למישהו יש נסיון אם אני יכול ככה לוודא שהוא לא פגום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם מי דיברת בפנדה?

עדכון קטן:

"היי

נכון אמרתי גם לך את זה – אתה זוכר שלא ניתן לבדוק במקום בחנות (אפילו במקרה שלך )

לכן אנחנו נותנים עד שבוע ימים שיבדוק בנוחות בבית

תודה

יאיר

עו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל.

פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

www.Pandas.co.il"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זוכר את שמו, זה היה בסניף עצמו בחיפה לפני זמן מה.

בכל מקרה אם אתה אומר שאני יכול לבדוק את המסך בבית להחליף אותו אם יש בו פיקסל מת/בהיר כלשהו?

במקרה זה אני אשמח לקנות את המסך עוד היום (טוב, היום כבר 21:30, שיהיה מחר...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם מי דיברת בפנדה?

עדכון קטן:

"היי

נכון אמרתי גם לך את זה אתה זוכר שלא ניתן לבדוק במקום בחנות (אפילו במקרה שלך )

לכן אנחנו נותנים עד שבוע ימים שיבדוק בנוחות בבית

תודה

יאיר

עו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל.

פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

www.Pandas.co.il"

הפכת להיות אוהד החנות בצורה מפחידה :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח ידוע :)

אבל ככה זה כשאתה לומד בב"ש והאופציות שלך הן פנדה, KSP וIVORY...

מה שגם תורם לזה זה המחירים שהוא מארגן לנו בקניות הקבוצתיות :)

הכי מבאס בסופו של דבר שאני לא מקבל אחוזים או הטבות על המלצות חחח :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם מי דיברת בפנדה?

עדכון קטן:

"היי

נכון אמרתי גם לך את זה אתה זוכר שלא ניתן לבדוק במקום בחנות (אפילו במקרה שלך )

לכן אנחנו נותנים עד שבוע ימים שיבדוק בנוחות בבית

תודה

יאיר

עו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל.

פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

www.Pandas.co.il"

מין הראוי היה שתוסיף לחתימה שלך שאתה עוסק בתחום למען ההגינות בפורום למנוע בילבול אצל הגולשים

יש חוסר הגינות מצידך

2 אני לא מאמין שתחליפו את המסך כי ברגע שהקופסא ניפתחה היבואן לא יקבל בחזרה וזה נבדק מול מס' יבואנים של בארץ אחרת כבר מזמן החנויות היו פותחות את המסכים להציג ללקוח (למעט אם אתם יבואנים עצמאים). ומה יהיה אם יהיה אם תחליפו ללקוח את המסך בגלל בעיה של פיקסלים שלא קשורה לאחריות תימכרו את אותו מסך שהוחלף בתור יד שניה או יותר נכון כמסך פתוח בלי ידיעת הלקוח?

המדיניות הזו היא מוטעת ומטעה לקוחות כי יש כאן סיכון ללקוח לא לקבל מסך חדש הרי מישהו צריך לקבל את המסך ואתם לא תיקחו את עלות המסך עלייכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה יהיה תימכרו אתו אחר כך כמסך פתוח בלי ידיעת הלקוח?

שאלה מצויינת !!!

לצערי נתקלתי לא מזמן בחברה שזה מה שהיא עושה - הזמנתי מוצר והוא הגיע אלי יד שניה (אני לא אציין את כל הסיפור אבל בפעם הראשונה זה גם היה יד שנייה וגם לא עבד...)

היזהרו מחיקויים :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה מצויינת !!!

לצערי נתקלתי לא מזמן בחברה שזה מה שהיא עושה - הזמנתי מוצר והוא הגיע אלי יד שניה (אני לא אציין את כל הסיפור אבל בפעם הראשונה זה גם היה יד שנייה וגם לא עבד...)

היזהרו מחיקויים :lol:

אני חושב שאם יש חברה כזו שמוכרת מוצרים יד שניה ללא ידיעת הלקוח ונתקלת בזה באופן אישי רצוי שיפורסם כאן בפורום על מנת להזהיר קונים פוטנציאלים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...