פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים אתם לא יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. מצד אחד, אתם רוצים שחנויות תאפשרנה לכם לפתוח את המסך בחנות או בבית ולהחליף על כל פיסקל שרוף בודד. זה הולך נגד מדיניות היצרן - מה שאומר שהיצרן לא יזכה את החנות על מסך כזה. אז מה אתם רוצים שהחנות תעשה - תזרוק אותו לפח? תמכור אותו כמסך פגום בהנחה של 30%? שימו לב שוב, שהיצרן לא מגדיר מסך כזה כפגום, לכן למה שהחנות תעשה את זה ותספוג את הנזק בעצמה? למה שהיבואן יעשה את זה? והתשובה היא - לא, אף אחד לא יספוג את הנזק. הם ימכרו את המסך ללקוח פחות פסיכי ונודניק.
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים מין הראוי היה שתוסיף לחתימה שלך שאתה עוסק בתחום למען ההגינות בפורום למנוע בילבול אצל הגולשיםיש חוסר הגינות מצידך 2 אני לא מאמין שתחליפו את המסך כי ברגע שהקופסא ניפתחה היבואן לא יקבל בחזרה וזה נבדק מול מס' יבואנים של דל בארץ אחרת כבר מזמן החנויות היו פותחות את המסכים להציג ללקוח (למעט אם אתם יבואנים עצמאים). ומה יהיה אם יהיה אם תחליפו ללקוח את המסך בגלל בעיה של פיקסלים שלא קשורה לאחריות תימכרו את אותו מסך שהוחלף בתור יד שניה או יותר נכון כמסך פתוח בלי ידיעת הלקוח?המדיניות הזו היא מוטעת ומטעה לקוחות כי יש כאן סיכון ללקוח לא לקבל מסך חדש הרי מישהו צריך לקבל את המסך ואתם לא תיקחו את עלות המסך עלייכםאם הייתי עובד שם, שאני עדיין לא... אז הייתי מוסיף לחתימהכל מי שרוצה מידע מוזמן לשלוח מייל ולקבל תשובה, וזה מה שאני עשיתי...בנוגע למה קורה עם המסך אחר כך, אין לי שמץ, אבל אני כן יודע שפנדה בקשרים ממש טובים עם CMS, אז יתכן שCMS מבצע החלפות מול DELL ללא בעיות...אתה מוזמן לשאול את יאיר, המייל שלו נמצא באתר והוא יענה לך.ובכל מקרה, מבחינה הגיונית, אם לקוח אחד פתח את המסך וגילה פיסקל שרוף והחזיר אותו, למה נראה לכם שהלקוח הבא שיבדוק את המסך לא יגלה את הפיקסל ויחזיר אותו וכן הלאה וכן הלאה...
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים ובכל מקרה, מבחינה הגיונית, אם לקוח אחד פתח את המסך וגילה פיסקל שרוף והחזיר אותו, למה נראה לכם שהלקוח הבא שיבדוק את המסך לא יגלה את הפיקסל ויחזיר אותו וכן הלאה וכן הלאה...כי יש מספיק לקוחות שלא יבדקו או שלא יהיה אכפת להם.
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים כי יש מספיק לקוחות שלא יבדקו או שלא יהיה אכפת להם. על זה בדיוק השוק הזה בנוי- אחרת הוא היה קורס - "ברירה טבעית"
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים לדעתי חנויות שלא מוכנות להחליף את המסך צודקות,אולם מה שלא צודק זה שחנות כמו קניות ברשת, היא לא מחליפה מסך בשום מצב במידה והתקלה היא במסגרת האחריות היא שולחת אותך ליבואן אפילו אם רכשת את המסך לפני שתי דקות וחצי היא מתנערת מהחלפה
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים מחבר א. אני חושב שזה מוגזם שמסכים עם פיקסלים שרופים נמכרים באותו מחיר של המסכים הלא פגומים. אם ליצרניות יש בעייה עם ייצור של מסכים מושלמים, אז שימכרו את הפגומים במחיר זול יותר (זיכוי על פיקסל שרוף בדמות קצת כסף). בפועל נהיה כאן לוטו של פיקסלים.בכל מקרה, אני עדיין לא בטוח מי אמר מה ואיך בפנדה. ואני לא רוצה לקנות מסך ללכת לחפש אח"כ. אתה שאלת אותם את זה דרך האתר? אני רואה שעבור ה-2209 הם אומרים שהם יחליפו מסך עם פיקסל מת. איך אני בודק אם זה בדיוק מה שהם מוכנים עבור ה-2709W?
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים אני אישית לא הייתי מחזיר מסך בגלל פיקסל אחד מת.. לא שמים לב לזה[ת'אמת שאין לי על המסך שלי אבל נראה לי על רזו של FHD למצוא פיקסל אחד מת זה למצוא מחט מערמת שחט]
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים פותח הדיון, למקרה שלא ראית לפני כמה דפים, ציטטתי לך את המייל שקיבלתי ממנו.אתה מוזמן להרים טלפון או לשלוח מייל בעצמךאבל סך הכל תקבל את אותה תשובה.יאיר אמר כי המדיניות תהיה זהה גם בנוגע ל2709 במקרה שלך.לא יודע אם זה יהיה גם במקרים אחרים, אבל אני שאלתי אותו ספציפית על המקרה הזה.
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים מחבר סבבה תודהאגב demi, היות ואני עוסק גם בעבודת גרפיקה מזדמנת אז זה דווקא די מפריע לי. במסך הנוכחי שלי היו 2 פיקסלים מתים כשקניתי אותו וזה בעיקר מעצבן מאוד פסיכולוגית כל פעם שאתה נתקל בהם, כמו שריטה על האוטו.
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים מצאתי באתר של Panda מסכים רבים של LG להם מצורפת הערה מודגשת באדום:אחריות לשבועים ימים מיום הקניה ל 0 פיקסל שרופיםוגם:אחריות ל 0 פיקסל שרוף שבועיים מיום הקנייה - מותנה בשמירת האריזה וכל החלקים הנלווים..הערה זו אינה מופיעה למסכי SMASUNG ורק מסך אחד של DELL מקבל חנינה Dell 22 LCD 2209WA Ultrasharpעם ההסבר:אחריות לפיקסל שרוף לשבוע הראשון - הלקוח יכול לקבל לפתוח ולבדוק את המסך בבית - במידה ומופיע פיקסל שרוף - מגיע לחנות ויחליפו לו לחדש.אחריות כמובן רשמית של דל ישראל - מה שאומר שירות UPS בתחנות השירות מול שירות דל העולמי..אז אולי היבואן של LG יותר גמיש מהאחרים ופנדה גם הוא בתורו.בעקבות הדיון הזה ביטלתי רכישת מסך סמסונג בחנות אחרת ואני מתכוון לרכוש LG בפנדה.מגיע להם על ההשתדלות והיותם ברורים טרם הקנייה ואם רבים ינהגו ככה אולי האחרים יעשו חושבים מחדש.
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים ^^^ פעם ראשונה שאני רואה את זה על המסכים שם... בעקרון אני יודע שמבחינת לפטופים יש בפנדה אופציה להחליף את הלפטופ בשבוע הראשון במקרה של תקלה בדגמים של LG או DELL. במסכים לא ידעתי, שזה כולל גם את LG. טוב לגלות בכל מקרה, תמיד מומלץ לשלוח מייל ולברר את מדיניות האחריות בחנות לפני שקונים, וזה מומלץ לכל קונה בכל חנות. דרך אגב, מישהו מכיר את נוהל האחריות של BENQ? http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=39_2015
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים איך מסכים זולים כמו שלי לא מגיעים כמעט עם פיקסלים שרופים...אני רואה תופעה כזו לרוב במסכים יקרים
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים למה אתה חושב שמסכים יקרים מגיעים עם פיקסלים מתים?מסכים יקרים סך הכל מקבלים אחריות רחבה יותר... לא מעבר לזה.
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים לא יודע כי אני רואה הרבה שמתלוננים על בעיות של פיקסלים מתים במסכים יקרים משום מה.. או שפשוט של הזולים לא פותחים תראדים על זה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.