Burnout Paradise - הדמו שוחרר! - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Burnout Paradise - הדמו שוחרר!


badmama

Recommended Posts

אפרופו גיים פד - פד של PS2 יתמוך בכל המשחקים? כדאי לקנות מתאם ולהתחיל לשחק עם הפד?(יש ברשותי 2 שלטים מקוריים)

כן זה תומך בהכל, חוץ מבGTA IV שנתמך רק על ידי הפאד של X360 מקורי

לגבי BURNOUT, אני אבדוק לך מחר ואתן תגובה כאן לגבי העניין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

תגידו מה האפשרות הזאת SSAO צריכה לעשות? הדלקתי אותה ואני לא רואה שום שינוי....

נותן לכל המשחק מראה של BOOST\BLUR כזה... סתם חרטה.. לא נוח לעיניים בכלל.

^ לא זה לא, אתה מדבר על Motion Blur ואין קשר בין השניים.

SSAO - Screen Space Ambient Occlusion

מדובר בטכניקת רינדור לאפקט הצללה מוכר בשם Ambient Occlusion, אותה הטכניקה בה משתמש המשחק Crysis.

http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Space_Ambient_Occlusion

האפקט הזה כבד על ה-GPU ומצריך כרטיס high-end חזק ע"מ לקבל FPS נורמאלי.

אגב, הוסיפה אופציה דומה בלוח הבקרה של דריבר מודלף (185.20), אשר עובדת עם משחקים שאפילו לא מספקים תמיכה רשמית לאפקט.

בעתיד הקרוב, Ambient Occlusion יהפוך סטנדארט בדריברים של (כמו AA/AF)... ערכתי כמה השוואות וזה נראה לא רע בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

258cj9t.jpg

1) You can tell how close the building overhang and lamp post are to each other, because they cast AO on each other but not the brick wall which is further away.

2) The plant growing out of the old tire becomes more substantial.

3) The fan is clearly deep inside the box because its darker. The corrugated wall has real depth.

4) Even objects far away gain a level of depth...the ladder is clearly close to the water tower.

5) A wall that looks flat but isnt gains depth as dark corners become apparent.

6) Even the grass looks like its got substance and depth as it darkens the ground."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ לא זה לא, אתה מדבר על Motion Blur ואין קשר בין השניים.

SSAO - Screen Space Ambient Occlusion

מדובר בטכניקת רינדור לאפקט הצללה מוכר בשם Ambient Occlusion, אותה הטכניקה בה משתמש המשחק Crysis.

http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Space_Ambient_Occlusion

האפקט הזה כבד על ה-GPU ומצריך כרטיס high-end חזק ע"מ לקבל FPS נורמאלי.

אגב, הוסיפה אופציה דומה בלוח הבקרה של דריבר מודלף (185.20), אשר עובדת עם משחקים שאפילו לא מספקים תמיכה רשמית לאפקט.

בעתיד הקרוב, Ambient Occlusion יהפוך סטנדארט בדריברים של (כמו AA/AF)... ערכתי כמה השוואות וזה נראה לא רע בכלל.

זה מה שזה עשה אצלי כשהפעלתי את החרטה הזה.

כל המשחק הזה נראה לי דפוק לגמרי. בההתחלה ההתרסקויות היו כל כך עלובות ועכשיו פתאום נראה הרבה יותר יפה ומציאותי.

לא יודע, מוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב משום מה כשהפעלתי את האפקט הזה זה גם הפעיל ביחד עם זה את המושן בלור.

בכל מקרה, סתם אפקט שמעמיס על הכרטיס. יותר מידי הצללות, נראה חשוך למדי. בקיצור, לא משהו וממש לא הכרחי.

כשיש לי ONCOMING - יעני מכונית מירוץ שאני יכול להיכנס בה, איך אני יודע מאיזה כיוון היא באה? המטרים רק מתרחקים כל פעם שאני מקבל את הONCOMING הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק הזה ממכר בטירוף

הוא פי עשרים יותר יפה מ NFS שכבר נהייה חרוש בצורת המשחקיות שלו

הדברים שהתבאסתי זה שאין שמוביל אותך למקומות ובמירוץ

חוץ מזה הגרפיקה לדעתי יפה...שמתי על הכי גבוה כולל מה שאמרו פה בהתחלה..רץ חלק

אל תשקרו! אני בטוח שאתם לא מפעילים SSAO..

זאת מין הגדרה לא ברורה שאמורה לשפר את הגראפיקה,ובתכלס סתם מורידה את כל מחשב לרצפה..

זה היה מופעל כולל AAX8 ומקסימום הגדרות על רזולוציה של מסך 22

למה אתה חושב שאי אפשר להפעיל את זה ? אני די בטוח שכל מי שיש לו כרטיס של HD4850 ומעלה

מריץ את המשחק הזה בלי בעיות על הגדרות הכי גבוהות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...