איטיות בבזק בנלאומי V2 . עכשיו הגיע תור הצפון לסבול ? - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איטיות בבזק בנלאומי V2 . עכשיו הגיע תור הצפון לסבול ?


Yehudaa

Recommended Posts

  • תגובות 103
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הייתה להם היום תקלה. קיבלתי מהם הודעה בSMS

גם אתם יכולים להירשם להודעות:

http://www.d-say.com/projects/barkat/admin/bezeqint/smsbug/form.html

התקשרתי אליהם - נציג תמיכה אמר לי את את מה שכתוב פה , ואז פניתי לשירות לקוחות כדי לקבל על זה פיצוי , הנציגה אמרה שלא ידוע לה על דבר כזה , והתקשרה כביכול לנציג תמיכה , הנציגה הכחישה מכל וכל!!!

פשוט בושה וחרפה , שקר לאור היום , אז היא אומרת לי , למה אתה אומר שמישהו משקר ,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אצלי זה ככה אי אפשר לעשות כלום באינטרנט כל היום פינגים 1000+

ואני בבזק בינלאומי עם חבילה של 5mb

אני מתקשר אליהם הם אומרים לי תעשה gamer למה אני צריך להוסיף 40 שקל על כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אצלי זה ככה אי אפשר לעשות כלום באינטרנט כל היום פינגים 1000+

ואני בבזק בינלאומי עם חבילה של 5mb

אני מתקשר אליהם הם אומרים לי תעשה gamer למה אני צריך להוסיף 40 שקל על כלום

כן.. יש לי פינגים נמוכים בWC3 94 ...

אבל באמצע המשחק יש לאגים מטורפים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאזור המרכז, ויש לי גם איטיות בגלישה וגם בהורדת קבצים.

יש לי חבילה של 4 מגה, והורדה ישירה אמורה להוריד על 500 מגה בייט בערך.

נכנסתי לאתר התפעולי של בינלאומי(אתר בדיקת הורדות), והקובץ היום הוריד לי על 180 קילו בייט בערך, שזה ממש מהירות נמוכה ביחס לחבילה שלי!

האם ידוע שיש להם איזה בעיה או משהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי ברוך השם אין ניתוקים, אני מנוי לחבילת 4/100 אבל יש לי פינג 200+!!!!שום תוכנה שתופסת רוחב פס שום דבר!!! וזה מתחיל אחרי שעה 12-00.

התקשרתי אל בזק ומה הם אומרים לי? "הבעייה היא במחשב שלך, יש לך משהו שתופס רוחב פס". בשביל לבדוק יש לי מחשב חדש של חבר שעלי להרכיבו, הרכבתי אותו והתקנתי עליו WIN וCOD5 (הכל לגאלי) וחיברתי אותו למודם שלי והנה אותה תמונה.... אחרי שסיפרתי להם את זה הם אומרים לי לקחת חבילת גיימרים

ועכשיו עולה לי השאלה-למה לעזזל לשלם על משהו שאתה מקבל ממקומות אחרים יותר זול??? אני כבר מבואס מהאינטרנט בארץ... נטוויז'ן פשוט מאניקים, בהתחלה היינו מנויים ל1.5 מגה ואז הרחבנו ל3 מגה. שנה שלמה לאגים ותקיעות ואז בסוף לקראת ההתנתקות התגלה שהם לא הרחיבו לנו את התשתית... אז אמרו לי שאצל לא קוראים דברים כאלה ואומנם בהתחלה הכל היה טוב עכשיו הכל גרוע...

אני מדרום תל-אביב מנוי לחבילת 4 מגה דרך ADSL (אם זה חשוב גם טלפון של בזק)

אגב בגלל שאני אופטימיסת אני רוצה לסיים את כל החפירה הזאת בנימה אופטימית- ביום שני היו פינגים סבבה (לפעמים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין את מה שדובר כאן על תשתית וכדומה, ואני דיי מאמין שיש הבדל ברור בין בעיות תשתית לבעיות ISP.

עדיין יש בעיית ניתוקים גדולה יותר בשעות העומס, לא נראה לי שאז דווקא הקו מתחיל להיות רעוע יותר, נתוני הקו מצוינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אצלי זה ככה אי אפשר לעשות כלום באינטרנט כל היום פינגים 1000+

ואני בבזק בינלאומי עם חבילה של 5mb

אני מתקשר אליהם הם אומרים לי תעשה gamer למה אני צריך להוסיף 40 שקל על כלום

יש לי 5 מגה בבזק בינלאומי עם חבילת gamer ואני אומר לך... אין שום הבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיימר קשור לניתוב וזמני גישה מהירים יותר למשחקים ,

למה אתה מתכוון אין שום הבדל ?

רוחב פס זה משהו אחר וניתוקים שוב לא קשור .

ברור מהאשכול הזה שבזק בנלאומי בתקלה כלשהיא ,

לגביי חבילת זו המדיניות שלהם כבר לפחות שנה . בעבר חבילת בהחלט עזרה מבחינת זמני הגישה לשרתי משחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחינם. ואפשר לקבל פיצוי על תקלה שנמשכה יותר משעה

http://www.bezeqint.net/treaty.html

לפי הנקודה החמישית...

שקר וכזב...

** לבקשת זיכוי עקב תקלת מערכתית, שמקורה בבזק בינלאומי לחץ כאן

ובליחצה כאן מתקבל עמוד לא קיים, לפחות אצלי.

במקרה שלי, העסק בו אני מועסק נתקע לכמה שעות בלי ומאז אכן האיטיות מורגשת גם בעבודה וגם בבית..

קיצר הרוחב פס פה כמו גומי, הספקיות מותחות ומותחות יבוא יום והוא ייקרע, אני מחכה ליום הזה :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נעשה סדר בדברים:

1. נוריות במודם ראוטר-

כאשר נורית הDSL/ADSL , CABLE LINK ודומיהן מתחילה להבהב או נכבית פירוש הדבר שאבדתם קשר שלספק התשתית שלכם, בזק/הוט. אם הנורה לא דולקת כלל פירוש הדבר שאין בכלל ניסיו סינכרון, תבדקו את הכבל שמחבר את המודם/נתב לשקע בזק/הוט, אם החיבור בשני הקצוות תקין תנסו להוציא את המודם/נתב מהחשמל ולחבר תראו אם יש שינוי. בקווי בזק חייבים לבדוק שכל המכשירים שמחוברים לשקעים של בזק מחוברים דרך פילטר ( ביציאה שמצוייר בה הטלפון. לא חיבור טלפון ליציאת ADSL או לחילופין חיבור המודם/ נתב ליציאת טלפון כי הכבל מתאים לשם זו לא הדרך לגלישה בריאה ), תנסו לנתק את כולם ולהשאיר רק את האינטרנט על הקו, תנסו להחליף את הפילטר שדרכו מחובר המודם/נתב, אם אין שינוי תתקשרו לבזק לתמיכה הטכנית.

2. נורת הPPP/INTERNRT ודומיהן לא דולקת או נכבית-

כאן העיניין מסובך יותר כי אין כאן שחור ולבן. כאשר הנורה לא דולקת בכלל אבדתם קשר עם השרת של ספק האינטרנט, כאשר היא נכבית אך לאחר זמן חוזרת לדלוק יש לכם ניתוקים. הסיבות יכולות להיות מגוונות וכאן אין אפשרות לדעת מיד מי אשם בתקלה ספק התשתית או ספק האינטרנט. לפעמים יש אבדן סינכרון לחלקיקי שניה כל שהנורה מסעיף 1 ממשיכה לדלוק קבוע ואתם לא רואים את אבדן הסינכרון אבל זה בעצם מה שגורם לניתוק.

הפעולה הראשונה היא לנתק את המודם/נתב מהחשמל, לחקות 10-15 שניות ולחבר אותו בחזרה אם לאחר החיבור התקלה לא מסתדרת עצה שלי קודם כל לפנות לספק שיבדוק את ההגדרות אצלו, שיבדקו לכם אם אין תקלה ידועה כלשהיא באזור, אם הכל תקין לאחר הבדיקה אצל הספק תצרו קשר עם ספק התשתית שיבדוק את הקו. ישנם נתבים שיש להם בעית קושחה שגורמת לניתוקים מהספק והוציאו להם עידכוני קושחה שפותרים תקלות אלה, בדקו עם מי שרכשתם ממנו את הנתב האם קיימים כאלה, בדקו באינטרנט אם אין לכם תמיכה לנתב מאף גורם.

3. איטיות בהורדה -

בדיקה ראשונה על מנת לבדוק ממה נובעת איטיות בהורדה היא לגשת לאתר ספק האינטרנט ולבדוק את המהירות, קיבלתם מהירות תקינה האיטיות נובעת מהמקור ממנו ניסיתם להוריד קודם וחיבור האינטרנט שלכם תקין.

בבדיקה מאתר ספק האינטרנט לא קיבלתם תוצאה תקינה, תפנו לספק שיבדוק את ההגדרות אצלו, לאחר הבדיקה של הספק אם נעניתם שהכל תקין תפנו לספק התשתית שיבצע איתכם בדיקת הורדה עד לשרתים שלו. אם בבדיקת הורדה מול ספק התשתית הכל תקין ומאתר ספק האינטרנט לא הבעיה אצל ספק האינטרנט, אם בהורדה מספק התשתית לא מקבלים ערכים מקסימליים התקלה באחריות ספק התשתית ( תקלה אצלו במערכות, תקלה בתשתית עד לביתכם, תקלה אצלכם בתשתית בבית או במודם/נתב איתו אתם עובדים).

4. איטיות בגלישה-

האיטיות יכולה לנבוע ממספר גורמים: מעבודה לא תקינה של המחשב שלכם (מערכת הפעלה לא תקינה, דפדפן לא תקין, תוכנות חוסמות כגון חומת אש או אנטיווירוס). האיטיות יכולה לנבוע מתקלה בקו האינטרנט ( ספק התשתית ) והגורם העיקרי ספק האינטרנט.

איך מאתרים את המקור?

מבצעים בדיקת הורדה מאתר הספק - קיבלתם תוצאה תקינה פירוש הדבר שהתשתית תקינה והקו מחזיק את המהירות המקסימלית (שללנו תקלה אצל ספק התשתית).

פונים ובודקים עם ספק האינטרנט אם ספק האינטנט לא מאתר תקלה תנסו להישתמש במנוי של מישהו אחר, דרך ספק אחר או קחו את המחשב שלכם למישהו שגולש תקין אם שם הכל תקין וידאתם שהמחשב שלכם תקין, תבדקו את המודם/נתב שלכם אצלו ואם גם הוא תקין אז התקלה היא אצל ספק האינטרנט.

כמה עצות מועילות:

* אם יש לכם נתב אלחוטי ואתם מתחברים אליו רק עם כבל תבטלו את השידור האלוטי שלו.

* אם יש לכם נתב אלחוטי ואתם משתמשים בפונקציה האלחוטית שלו תצפינו את השידור, תשנו את סיסמת הכניסה לממשק של הנתב

* אם אין לכם מושג איך לתפעל נתב אלחוטי תקנו אותו בחברה שנותנת לכם תמיכה בנתב ותעזור לכם עם כל תקלה שיש לכם, תודאו שהתמיכה בנתב כוללת חיבור אלחוטי, אם לא כמה עולה תמיכה בחיבור האלחוטי.

* אם יש לכם בבית מספר מחשבים מחוברים לנתב יש לבצע את כל הבדיקות כאשר המחשבים האחרים מכובים או מנותקים מהנתב, לא מבצעים בדיקות הורדה בחיבור האלחוטי אלא לאחר שבדקנו בחיבור עם כבל ורוצים להשוות

* כשאתם קונים נתב אלחוטי ורוצים להשתמש בחיבור אלחוטי תקנו נתב שמתאים לצרכים שלכם. נתב פשוט לא יתן לכם כיסוי טוב ברוב המקרים אם יש לכם בית עם 3 קומות, קירות מזויינים וגינה של דונם עם פינת הרביצה בנקודה הכי מרוחקת של הגינה

* לפעמים שקע נוסף ליד המחשב הרבה יותר יעיל מאשר נתב עם מתאם בעיקר כאשר לא יודעים לתפעל את הנתב והמתאם.

* מי שמשחק במשחקים שונים דרך שרתים או מוריד מהרשת קבצים בעזרת תוכנות שמבוססות על פורטים תזכרו להגדיר את הפורטים האלה בנתב, חומת אש וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...