מאז שסיימתי קורס טכנאים בג'ון ברייס (mcdst) אני מרגיש די חרא - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאז שסיימתי קורס טכנאים בג'ון ברייס (mcdst) אני מרגיש די חרא


drorhazan

Recommended Posts

הכותרת מסכמת את הכל. סיימתי קורס טכנאים בג'ון ברייס ב- 09.09.08, ועכשיו לא רק שההקלטות שלו נעלמו (כי פירמטת את ההארד דיסק שבהן הן היו הרבה פעמים) ואני עושה מאמצים לשחזר אותן למרות שאני לא באמת אצטרך את זה כי החומר שם הוא די בסיסי, ואני לא יכול להיות תלוי בהקלטות כל הזמן. החומר שאנחנו למדנו עליו כבר מזמן התעדכן- למשל, אנחנו למדנו על ddr2 ועכשיו כבר יש ddr3 ודיברנו על q6600 כמעבד החזק ביותר (נכון לקורס) ועכשיו יש את i7.

החומר ב- hwzone מתקדם פי כמה מהקורס, ואני מכיר את האתר וקורא חומר עוד מלפני הקורס, אבל עד כמה שאני אוהב לקרוא ולהתעדכן אני מרגיש אדישות המונעת ממני להתקדם הלאה עם זה כי אני כל הזמן חושב שלא משנה עד כמה אני אקרא, לא ייצא לי מזה כלום. זה כואב לי ומרגיז אותי. אנשים מהמחזור שלי וממחזור לפניי כבר השתלבו בתמיכה טכנית/מעבדות למיניהן, ואני שלחתי קו"ח לנטוויז'ן מליון פעם ועדיין לא התקשרו. שלחתי קו"ח גם לחברת ההשמה של ג'ון ברייס (john bryce job) ועוד לא קיבלתי תשובה. גם מבאג אני קצת מאוכזב מזה שהם לא מקבלים אותי כרגע ואני משער שבעוד זמן מה אמצא אצלם מוכרים חדשים, עד כדי כך מאוכזב מהם שלעיתים אני חושב שהם בסך הכל חבורת שקמיסטים ותו לא, עד כמה שזה נשמע מעליב. הם לא חייבים לי כלום, אבל עד כמה שזה יישמע מצחיק, הם קיבלו מישהו שעושה עכשיו mcsa לאחר שהוא עשה mcdst ב- hackeru.

אני רוצה מאוד להמשיך ל- mcsa/mcse והלאה בג'ון ברייס וגם להתעדכן ב- hwzone, ואני יודע שההסמכות של ג'ון ברייס זה לא BA במדמ"ח או משהו מפוצץ אחר, אבל לפני כן אני מחפש איזושהי עבודה שקשורה לחומרה ע"מ שיהיה לי עוד קצת ניסיון ושאוכל לחזק אצלי נקודות חלשות מהקורס ולהיזכר שוב ושוב במונחים שלמדתי אפילו עוד מלפני הקורס וקצת שכחתי. זה ייתן לי הרגשה הרבה יותר טובה ותחושה שיש מה לעשות עם כל החומר שאני קורא אצלכם מאז 2001.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 155
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

קודם כל, עכשיו זו תקופה רעה לחפש בה עבודה. אין מה לעשות.

חוץ מזה, אני לא מבין: אתה יוצא 8200. מה אתה מחפש בבאג ובנטוויז'ן? לך תעבוד בהיי-טק. תיכנס לאתרים של חיפוש עבודה ולחברות השמה (עם עדיפות לחברות שיש להן התמחות בתחום הזה) ותתחיל לשלוח קורות חיים.

ודי להתבכיין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה, אתה מזכיר לי את עצמי לפני 5 שנים.

הייתי מאוד בעניין של חומרה וטכנאות. אבל וואלה, לא יצא לי לעבוד בזה חוץ מכמה חלטורות עבור חברים ומשפחה. איך שהוא לא משך אותי שום דבר שקשור לתכנות, תוכנה או , למרות שהבנתי שזה נחשב יותר "יוקרתי" מבחינת שכר שמקבלים.

התמיינתי לצבא לתפקיד טכנאי בחיל מודיעין ומזל שהתקבלתי למשהו אחר. התגייסתי למודיעין ופתאום נחשפתי מאוד לתקשורת נתונים, מבנה , ארגוניות, ותכנות (בהתחלה סקריפטים קטנים בפרל, ובהמשך תשתית .net). התפקיד שהתמיינתי אליו לא היה מאוד קשור בדברים האלה, אבל התעניינתי בעצמי והתחלתי ללמוד הרבה על תקשורת ותכנות. אחרי שנה עברתי לתפקיד שכלל שהיה חצי משרת מתכנת (החצי השני - תפעול מערכות) וכמה חודשים אח"כ כבר תיכנתתי "משרה מלאה" (כמובן שזה לא אומר לשבת על Visual Studio כל היום).

היום אני לומד מדמ"ח בתל אביב, ואני רק אומר שאם היו שואלים שואלים אותי על תכנות כשהייתי בי"ב הייתי אומר שכל האתרי PHP שהחנענות כותבים ממש לא עושה לי את זה.

אז מה אני אומר בעצם, זה נשמע לי כאילו אתה מבואס מהמקצוע הזה ש"הפילו" עליך. יש מצב שזה בכלל לא בשבילך וזה נשמע לי כאילו זה ממש לא מאוחר מדי כדי לחשוב פעמיים על מה אתה רוצה לעשות בעתיד הבינוני. מעניין אותך חומרה? תגלוש בפורום, תקנה מחשב כל שנה וחצי ותתקן לחברים שלך את המחשב. אני לא מזלזל בלהיות טכנאי, אני חושב שזה כסף טוב ודווקא יש לאן להתקדם מזה. אבל זה שאתה אוהב משהו כתחביב לא אומר שזאת חייבת להיות הפרנסה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוץ מזה, אני לא מבין: אתה יוצא 8200. מה אתה מחפש בבאג ובנטוויז'ן? לך תעבוד בהיי-טק. תיכנס לאתרים של חיפוש עבודה ולחברות השמה (עם עדיפות לחברות שיש להן התמחות בתחום הזה) ותתחיל לשלוח קורות חיים.

ודי להתבכיין.

כנראה החליף מקלדות ב8200.

אין שום הסבר אחר, אחרת הוא היה 'נחטף', או לפחות היה לו השכל המינימלי להבין שלא רוצים אותו בבאג,

ושקורסים עלובים של ג'ון ברייס לא עושים אותו תותח על :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה החליף מקלדות ב8200.

אין שום הסבר אחר, אחרת הוא היה 'נחטף', או לפחות היה לו השכל המינימלי להבין שלא רוצים אותו בבאג,

ושקורסים עלובים של ג'ון ברייס לא עושים אותו תותח על :s07:

קורסים של טכנאי לא, תעשה CCIE בג'ון ברייס וזה ייחשב מספיק, רק הבעיה שהדרישות קבלה לקורסים כאלה דורשות בד"כ תואר וכמה שנים טובות של נסיון במילא..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי, בשביל CCIE צריך לעבור את CCNA וCCNP שזה גם מסלול שלוקח לא מעט זמן.

זה לא מפתיע שהרבה אנשים לא באמת יודעים מה הם רוצים בתקופת התיכון או בצבא אבל הדעות אמורות להיתגבש כבר אחרי השחרור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצע לחיים : מי שלא מפתח ציפיות לא מתאכזב.

תכנאות מחשבים זה תחביב אני לא רואה בזה שום מקור לפרנסה , אלה אם כן אתה רוצה לפתוח מעבדה ולעסיק תכנאים.

לי יש חלום לפתוח חברת משחקי וידאו\מחשב טובה בישראל זה לא אומר שבעוד כמה חודשים שאני ישתחרר אני ילך ללמוד תכנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אהבתי חומרה עוד מילדות ולכן אני מכיר את החומר של הקורס עוד מלפני המון שנים, וב-8200 הייתי , כלומר שמדי פעם הייתי עוזר אם היו תקלות טכניות. למרות זאת הקורס עזר לי וחיזק ורענן לי דברים שידעתי מלפני הקורס וגם חידש לי קצת, אבל אני עדיין לא גאון מחשבים. בבאג, למשל, יש איזה מוכר שבוחן אותי על מונחים טכניים ושואל אותי שאלות כמו: מהו raid 5, fsb, raid 0 , raid 1 וגם על צפצופי ביוס הוא שאל. שאלה כמו: אם הביוס מצפצף 3 צפצופים ארוכים- מה זה אומר?

יש שאלות שעניתי לו, ויש שאלות שאמרתי לו שאני צריך לחזור על זה- כי אני באמת צריך לחזור על זה. אז הוא אומר לי בצחוק: "טעות, אתה מפוטר". יש דברים שאני יודע עוד מלפני הקורס ויש דברים שאני צריך לחזור עליהם, באמת לחזור עליהם, כי אני לא גאון מחשבים. על raid 5 ועל צפצופי ביוס אני צריך לחזור. מעולם לא ידעתי מה באמת אמור לדעת בע"פ, האם מותר לו ללמוד מהניסיון, להתעכב על בעיות, לטעות וללכת לפתרונות מסובכים. לא ידעתי ואתם מוזמנים לרשום לי. אמרתי גם למוכר שבוחן אותי בבאג: על כל פיפס שערן הרמן אמר בקורס יש המון חומר באינטרנט, וגם הוא אמר לי שמי שלא חוזר על החומר ומתעדכן באינטרנט- כאילו לא עבר את הקורס בכלל. זו הסיבה שאני מחפש עבודה בתחום, על מנת שאוכל לצבור נסיון עם חומרה, להשיג רכיבי חומרה בזול ולהכיר עוד חבר'ה טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טכנאי אחרי שהולך לעבוד בנטויז'ן/באג זה קצת כמו מתכנת שהולך לעבוד במיקרוסופט.

אל תתמסד כל כך מוקדם, רוב האנשים אחרי מעדיפים לעבוד במקומות קטנים יותר - גם בהייטק צריך טכנאים ולדעתי שם נהנים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ytoledano, אתה מבזבז את זמנך איתו לשווא, וחבל - אני בטוח שיש לך דברים טובים יותר לעשות

הבן אדם הוא ספק טרול ספק חולה רוח אמיתי, סקור את הפוסטים שלו בעבר:

http://hwzone.co.il/community/index.php?action=profile;u=18403;sa=showPosts

בכולם הוא מדבר על ג'ון ברייס, נטויז'ן ובאג,

בכל פעם נותנים לו עצות שלא להתקרב למקומות האלה,

והוא פעם בכמה שבועות שוב פותח דיון חדש שעוסק בדיוק באותם נושאים שטחן בעבר.

אני אומר - בזמן שאתה מבזבז על לענות לו תשובות מלומדות נסיון, היית יכול להשקיע במשהו יותר פרודקטיבי ומועיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...