עבור לתוכן

הדיון הראשי על הדרייבר - nVIDIA Geforce

Featured Replies

פורסם

בטא מוגדר "בשלבי פיתוח" רק בגלל של-NVIDIA אין מה לעשות חוץ מלחכות לבדיקה המונית שכזאת.

כל עוד אתה רק "בא מהתחום" ולא עובד ישירות במחלקת פיתוח הדרייברים, אתה לא יכול ומר בוודאות.

  • תגובות 1.7k
  • צפיות 1.1m
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא רק כ- "בא מהתחום", אלא יתרה על כך עבדתי במישרין מול שתי מפתחות המאיצים הגראפיים (שמוכרים לנו כיום)

בפרויקטים שונים - חלקם סימולטורים (ועוד).

משמע שהידע וההבנה בנושא שלפנינו הוא פרטני וספציפי.

*חלק מהעובדה כללה ממשק ישיר מול מחלקת פיתוח הדרייברים אצל המפתחות (לטובת התאמת החומרה והדרייברים שלהם

לדרישותינו היחודיות).

פורסם

עזוב גיל, תן לו לברבר כמה שהביטאות הללו נוראיות, וכמה שכדאי שנאמין לו כי הוא בא מהתחום (כך הוא טוען), אז קדימה, בוא נזניח את הנסיון והדעות שלנו ונתמסר לכת הנק.

אחרים מוזמנים לבוא איתנו ולעזור ל-NVIDIA לשפר את התוכנות שלה, כך גם משתמשי ה-SLI שיקבלו עדכונים מיידים אך ורק באמצעות ביטא, אלה שהולכים עם נק שימתינו בסבלנות ל-WHQL בשביל לקבל את התמיכה שלהם במשחקים חדשים

פורסם

לא הייתי מרחיק לכת ומשתמש בביטוי: "גרסאות נוראיות", לטעמי הוא חוטא למטרה.

כן היתי משתמש בביטוי: "להיות שפן ניסוי", הווה אומר - "לסבול" תקלות ובעיות בשעה שאין ממש הכרח לסבול זאת.

באם המטרה להריץ גרסאות בטא באה על מנת לסייע למפתח התוכנה, אז עד רבה, אך במקרה שכזה יש לשים לב

לעובדה היסודית הבאה:

מי שמריץ גרסאות בטא אינו תורם למפתח התוכנה - באם אין הוא במקביל לכך גם טורח לדווח בחזרה למפתח

בכל אימת שהוא מגלה באג, ולא רק זאת אלא שהדווח אשר מגיע ממנו הוא מפורט במיוחד.

המטרה של המפתח באמצעות הדווח המפורט, היא לשחזר את הבאג אצלו בדיוק באותו האופן וכך להתקל בתקלה המבוקשת.

כאמור ללא פירוט סופר דקדקני, לא ניתן לשחזר הדרוש, ואז למפתח אין כל ערך במשוב.

פורסם

הנקודה שלי שאתה לגמרי מפספס אותה - הסטטיסטיקה לא משקרת, לפחות לא אצלי. בשלוש השנים האחרונות, אולי 40 כרטיסי מסך ירוקים אצלי, שעוברים כולם בחינות ושימוש באופן עונתי בכל פעם עם דרייבר אחד. סטטיסטית? כמות התקלות והבעיות בדרייברים WHQL לא הייתה נמוכה מהביטאות, חד וחלק

פורסם

חוץ מזה, אם יש לך מערך SLI למשל, ארטיפקטים ב-BF3, או כל בעיה אחרת - דרייברי בטא חדשים עשויים להיות הפתרון לבעיות שלך. אתה יכול לקבל בוסט במשחקים מסוימים.

למעשה, אני לא רואה שום סיבה שלא לבדוק דרייברים כאלה, הרי שום רע לא יכול לקרות. אתה תמיד יכול לחזור אחורה.

פורסם
מישהו שאל אותך ? :screwy:

לא בא לך אל תשתמש אבל אל תדחף לדיון . מעניין אם אנשים סובלים אותך בחיים האמיתיים.

בכ"א לפרוש מBF3 ? תוריד דרייבר שלא עושה איתו בעיות כמו 306.96 (קירמה) וזהו ...

הבעיה שהדרייבר הזה לא עובד כמו שצריך ל SLI בקרייסיס 3

למרות ששלשום עשיתי כמה משחקיםב bf3 ולא היה לי בכלל ארטיפקטים

פורסם

מ314.22 והלאה (320.00 320.14) , בוודאות ניסיתי את כולם כמה פעמים, אי אפשר לשחק BF3 (ארטיפקטים אחרי כמה זמן).

אצלי יש 660 , ראיתי את התלונה על אותם הדרייברים ביוטוב עוד כמה פעמים, וגם עם 680.

מה נהיה , אני לא אוכל לעדכן דרייברים יותר ? נשחק במשחקים חדשים עם חצי מהפריימים שאני יכול ? :facepalm:

פורסם

660 עשה לי המון ארטיפקטים ב BF3

כרגע אני עם SLI של 660 עם 320.14 (אחרי התקנה נקייה)

שיחקתי כמה משחקים ואין ארטיפקטים

פורסם

בעבר..

עם הדרייבר האחרון עוד לא היה לי ארטיפקטים

פורסם
  • מחבר

דריבר WHQL 320.18 שוחרר !

http://www.geforce.com/whats-new/articles/nvidia-geforce-320-18-whql-drivers-released

יעדכון עמ' ראשי מאוחר יותר.

אגב גם שוחרר GE בגרסא רשמית 1.5:

http://www.geforce.com/whats-new/articles/geforce-experience-official-release

^ שימו לב לפיצ'ר הבא שהולך להכנס - ShadowPlay - תוכנת לכידה שתנצל את ה H.264 encoder המובנה ב-kepler

פורסם

אפשר פרטים ? זה שימושי להקלטה אולי ? או רק לרנדור מהיר ?

ויתמך בוגאס בקרוב ?

פורסם
  • מחבר

לפי מה שרשום מדובר בתוכנה להקלטת וידאו ממשחקים, ללא ניצול משאבי CPU/GPU וחסכון אדיר בנפח דיסק (הוידאו מקודד בזמן אמת), תודות לשימוש בחומרה יעודית (NVENC) שנמצאת על כרטיסים מסדרה 600. תהיה גם אפשרות להגדרת לכידה עד נפח\זמן קבוע כך שבלחיצת כפתור נאמר ה-5 דקות אחרונות נשמרות לקובץ (במקום ללכוד את משך כל המשחק ועריכתו בסיום).

מידע נוסף על NVEnc:

Kepler features a dedicated H.264 video encoder called NVENC. Fermi’s video encoding was handled by the GPU’s array of CUDA cores. By having dedicated H.264 encoding circuitry, Kepler is able to reduce power consumption compared to Fermi. This is an important step for Nvidia as Intel’s Quick Sync has proven to be quite efficient at video encoding and the latest AMD HD 7000 Radeon cards also feature a new Video Codec Engine.

Nvidia lets the software manufacturers implement support for their new NVENC engine if they wish to. They can even choose to encode using both NVENC and CUDA in parallel. This is very similar to what AMD has done with the Video Codec Engine in Hybrid mode. By combining the dedicated engine with GPU, the NVENC should be much faster than CUDA and possibly even Quick Sync.

Can encode full HD resolution (1080p) video up to 8x faster than real-time

Support for H.264 Base, Main, and High Profile Level 4.1 Blu-ray standard

Supports MVC (multiview Video Coding) for stereoscopic video

Up to 4096×4096 encoding

According to NVIDIA, besides transcoding, NVENC will also be used in video editing, wireless display, and videoconferencing applications. NVIDIA has been working with the software manufacturers to provide the software support for NVENC. At launch, Cyberlink MediaExpresso will support NVENC, and Cyberlink PowerDirector and Arcsoft MediaConverter will also add support for NVENC later.

פורסם

נשמע חבל על הזמן.

איך ההקלטה תתבצע ? התוכנות שציינת הם רק תוכנות של המרה ...

יש תאריך משואר אגב? או לפחות חודש בערך ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים