פורסם 2014 באוקטובר 2411 שנים מחבר בכל אופן חשבתי שיהיה טוב לשרשור כמה הדגמות, אני אישית לא רואה שינוי, אני מרוויח ביטול של AA אבל מפסיד פריימים בטירוף, אלא אם כן הוסיף עוד 970 רק בשביל זה.לא חייב לקפוץ ישר ל-4K יש מספיק מכפלות\רזולוציות בדרך לשם. והאפקט המתקבל (החלקת שינונים ורמת פירוט גבוהה יותר באופן כללי) מתבצע על כל התמונה, יותר בכיוון של SSAA מאשר MSAA "רגיל" שאפילו את זה לא תמיד מקבלים בכל משחק.זה משהו שמסך ברוזולוציית 1440X900 לא כל כך יהווה הבדל..אני טועה?להיפך, לדעתי התרומה תגדל ככל שהרזולוציה הטבעית תקטן.-------אגב בינתיים אני על 27% smoothing, עדיין מחפש את ה-sweet spot לרז' שלי. הכי נוח לבחור את הרזולוציה בשולחן העבודה ולשחק עם ה-smoothing ככה שאני רואה את ההבדלים מיידית (בלחיצה על apply כמובן). אפשר גם להפעיל משחק בחלון בזמן ההשוואה, ולא להסתמך רק על חדות טקסט סטטי על שולחן העבודה. נערך 2014 באוקטובר 2411 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 באוקטובר 2411 שנים שמתי כמה רזולוציות מעל 2560X1440 שיש לי והביצועים צנחו מיידית, הכרטיס מסך שלי לא עומד בזה ולא בא לי לבטל פילטרים בשביל זה. בגדול לא ראיתי הבדל כשעליתי ברזולוציה, לדעתי הרזולוציה שיש לי היא מעל ומעבר. מה שכן אם מתישהו אני אקנה 4K אני אהיה חייב להחליף כרטיס מסך, אם כי זה היה די ברור לי. היום כדי לשחק על 4K בצורה נורמלית צריך מערך כרטיסים.
פורסם 2014 באוקטובר 2511 שנים שמתי כמה רזולוציות מעל 2560X1440 שיש לי והביצועים צנחו מיידית, הכרטיס מסך שלי לא עומד בזה ולא בא לי לבטל פילטרים בשביל זה.אבל זה יכול לבוא במקום פילטרים וזה עשוי לבצע עבודה טובה יותר. תנסה.
פורסם 2014 באוקטובר 2511 שנים טוב הגעתי למסקנה שבמשחקים חדשים אין אפילו טעם לשים רזולוציה של 4K וזה אפילו אחרי שמבטלים את הפילטרים, המשחקים מרגישים כבדים ולא שחיקים. אפילו Crysis Warhead הישן והטוב (שגם היום נראה מדהים) לא הצליח להתמודד עם הרזולוציה הזאת. לעומת זאת Skyrim עובד מצויין וסוף סוף התחיל לאמץ את הכרטיס מסך שלי. יש עוד כמה משחקים יחסית לא כבדים שאני אנסה. בחדשים והכבדים עדיף לא לגעת, בחלקם הכרטיס שלי מתקשה גם ברזולוציה הטבעית.
פורסם 2014 באוקטובר 2511 שנים ניסיתי את זה בינתיים רק עם shadow of mordor. שמתי על 2560X1440 וה- FPS ירד משמעותית. מ- 60 ממוצע ירד לסביבות ה- 40 (לא מדדתי, זה מרגיש ככה. אבל בטוח לא ירד מתחת ל- 30) אבל מצד שני, פאק נעלמו כל ה- jaggies והתמונה נראית הרבה הרבה יותר טוב מאשר 1920X1080 עם AA מופעל על ידי הדרייבר...צריך לבדוק את זה בעוד משחקים ולראות איך הכרטיס שלי מתמודד עם זה... ב- SOM זה לא נורא כל כך ואפשר לשחק בכיף
פורסם 2014 באוקטובר 2611 שנים אצלי Shadow Of Mordor כל הזמן שותה את כל הזיכרון של הכרטיס, קבוע על 3050MB ולא יורד אפילו טיפה. למזלי איכשהו המשחק מצליח להיות חלק עם ממוצע של 45-50 FPS בלי ירידות חדות.
פורסם 2014 בנובמבר 1011 שנים MFAA X2 מאפשר לקבל איכות של MSAA X4 עם פגיעת ביצועים השווה ערך ל MSAA X2.ואגב, שוחרר 344.65 WHQL. נערך 2014 בנובמבר 1011 שנים על-ידי ALÞHA
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.