שפרה זכתה =O - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שפרה זכתה =O


Xilver

Recommended Posts

אני לא חושב שאפשר להאשים את האשכנזים בזה שהמזרחיים מרוויחים פחות!

זה שהמזרחיים לא משקיעים בשום דבר ולא לומדים וכל זה זו בעיה שלהם! אף אחד לא מנע מהם לילמוד או להתקבל למכללות ולאוני'

עובדה שיש כאלה שכן לומדים עובדים ומצליחים

יש לא מעט שיש להם גם עסקים ועצמאיים שהצליחו בזכות עצמם ומרוויחים טוב!

אם מזרחי מתנהג מגעיל אז הוא סתם מניאק

אבל אם אשכנזי מתנהג מגעיל אז הוא מתנשא וגזען

ואני תימני ככה שאני לא "משוחד"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טובי, זה מפתיע אותך? אגב, שים לב שרובם המכריע של המקרים מי שמעלה את השד העדתי מתחתית התהום הם המזרחים עם רגשי הנחיתות שלהם. במקום להתנער מרגשי הנחיתות הללו ולהבין שכולנו יהודים, וכולנו יחד באותה הקלחת, הם ממשיכים מנציחים את הפער העדתי שקיים בינינו.

אני לא קם בבוקר וחושב כל הזמן איך המזרחים דופקים אותי ומחפשים לעשות לי רע, אבל המזרחים כן חושבים ככה. אבל מה לעשות, תמיד יותר קל להאשים אחרים בבעיות ובצרות שלך מאשר לקחת אחריות על החיים שלך. יותר קל להגיד שהאוניברסיטה והכנסת מלאה באשכנזים ושהם לא נותנים למזרחים להכנס למעגל שלהם (על איזה מעגל אתם מדברים לעזאזאל? )) מאשר להסביר לילדים שלך שבמקום להסתובב ברחובות עדיף לשבת על התחת ולקבל ציונים טובים. לעזאזאל, מי שלומד הוא חנון ומי שמבלה ברחובות הוא "כלי" ו"תותח" ועוד מושגים הזויה שבכל תרבות נאורה אחרת היו צריכים להדביק לחנונים. היינו, "בואנ'ה, זוכה פרס נובל לכימיה הוא תותח אמיתי! כלי עולם! איזה גבר. ישב על התחת ולמד" ולא "פששש...איזה תותח הוא! הולך מכות בלילה, יש לו אפילו תיק במשטרה, והוא עוד לא בן 16!!". :)

זה בדיוק מה שאני מנסה לכולם. משום מה חושבים שאם יש לך תואר ראשון אתה צריך להתנהג בצורה אחרת. ואם יש לך תואר שני או רחמנא ליצלן דוקטורט, כל מה שאתה אומר חקוק בסלע. מה זה השטויות האלה, אני מכיר המון אקדמאים שלא הייתי מבזבז עליהם אפילו יריקה. הם חכמים כן, אבל יש להם אופי מחורבן. להקיא מהם.

תראה לפי התגובות אני יכול להבין שהרוב כאן אשכנזים, וטבעי שתשנאו את הבובלילים. אבל שוב, אני לא מבין למה. הוא אף פעם לא טען שאשכנזים נחותים ממנו, כמו שעשתה שפרה וצבר וחבריהם הקטנים.

בובליל בכלל אמר ששפרה נראתה לו הכי חביבה עד שהחלה לריב עם אשר על הדת, עם פה ועם שם ועם מה לא

ומה שבטוח זה שלא רק בארץ אנשים חושבים שמי שלומד וכו' וכו' הוא חנון לעומת המאגניבים שדוקרים ומשחקים בגנגסטרים... זה בכל העולם ככה אז אין לך מה לשייך את זה לאשכנזים-מזרחים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה לפי התגובות אני יכול להבין שהרוב כאן אשכנזים, וטבעי שתשנאו את הבובלילים. אבל שוב, אני לא מבין למה. הוא אף פעם לא טען שאשכנזים נחותים ממנו, כמו שעשתה שפרה וצבר וחבריהם הקטנים.

בובליל בכלל אמר ששפרה נראתה לו הכי חביבה עד שהחלה לריב עם אשר על הדת, עם פה ועם שם ועם מה לא

אני מקווה שאתה צוחק. לא עקבתי אחר התוכנית הזו באדיקות אבל מהמעט שיצא לי לראות ולקלוט, "שפרה וצבר וחבריהם הקטנים" (או הפרידמנים כמו שאחד כמוך בוודאי קורא להם) מעולם לא אמרו על המזרחים שהם נחותים מהם ומעולם לא אמרו משהו דומה על הבובלילים "וחבריהם הקטנים" (אם לך מותר אז גם לי מותר לא?). ובבקשה, אל תהפוך את הבובלילים לקדושים, אז מצחיק בערך כמו שהם אמרו על עצמם שהם אמיתיים ושהפרידמנים צבועים. עאלק אמיתיים, יותר צבועה מעינב לא ראיתי בחיי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצתרף לאומנים שאומרים שהתוכנית עברה גבולות . לא משנה מי ניצח אני מקווה שארז טל יפסיד מזה . אני לא מאלה שצופים בתוכניות הנחותות האלה . אומרים שהנחו את יוסי מה לומר ואיך להתנהג מול המצלמות . בהתחלה הראו ראיון שעשו איתו והיו סימנים שהיו דיבורים מחוץ לצילום .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כל כך הרבה ערסים לא מפותחים ופרחות ברחוב - בשביל מה אני צריך לראות אותם גם בטלוויזיה? :nixweiss:

התוכנית הזו היתה פשוט תת רמה ומה שמפריע לי זה שילדים קטנים מכורים לתת רמה הזו, והופכים את בובליל והילדה הסתומה שלו לאלילים. רק פעם אחת ראיתי קטעים מהזבל הזה, ומתוך חצי שעה של קשקושים, משפט אחד בעברית נכונה לא אמרו שם, פשוט לא יאומן.

למה ילדים קטנים צריכים ללמוד שכדי להסתדר בחיים הם צריך להתנהג בגסות, בלי כבוד, עם דיבור עילג וכדי לנצח חובה לנסות לתחמן את כולם כל הזמן?

למה ילדים בכלל צריכים היום, בשנת 2008, להיתקל בגילויי גזענות ולדעת שיש אשכנזים, מזרחיים וכו'?

זה שרוב העם נפל לזוועה הזאת - לבריאות. אבל זה שאין הגבלת צפייה - בזיון. המדינה חזרה אחורה לשנות ה-70 בגלל החרא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה התנגשות של 2 דברים . כסף ושרוב האספסופ (הקהל שרואה את התוכניות האלה ) בעד המזרחים . תראו מי זוכה בכוכב נולד ? עם יזכה שם משהו ממעמד עשיר התוכנית תפשוט את הרגל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי, שני המחנות על הפנים.

גם שפרה וה"פרידמנים" שלא אמרו שהם נחותים אבל לא פעם דיברו בהתנשאות והרחיקו את יוסי ועזבו אותו בצד לעצמו.

וגם את יוסי ועינב שחסרים להם נימוסים בסיסיים וטיפה חשיבה.

אני הייתי נותן את הכסף לאיתי דווקא בגלל כל ה"מלחמה" הדבילית הזאת. וראיתי שמישהו רשם שאיתי נדבק ליוסי אבל לא סבל אותו, איך אתה יודע זאת?

ועוד משהו שראיתי בת'ראד שדי הרתיח אותי הייתה הטענה שאין קיפוח ושהמזרחים אוהבים רק להפיל את הצרות שלהם על אחרים:

אז ראשית זה לא נכון, מקום המדינה ועד היום יש קיפוח לגבי המזרחים (אמנם הצטמצם מאוד אך עדיין אפשר להרגיש) וזה בכל תחום.

אני לא מדבר על ה"ערסים" הקטנים שמבזבזים את היום בלגרבץ ברחוב, אלא גם יוצאי אקדמיה מזרחים נתקלים בקשיים או בהעדפה של אשכנזי על פניהם, ולפעמים גם הבחירה בין אשכנזי לא מלומד לבין מזרחי לא מלומד במקצוע כפיים נוטה לכיוון האשכנזי.

אני לא מתעסק עם השטויות האלה בכלל, זה ממש לא מעניין אותי. אני שילוב של כל עדות המזרח כמעט, ואני לומד עכשיו באוניברסיטה, ביחד עם אינספור אשכנזים ומזרחים, ואת אף אחד זה לא מעניין, כולם יושבים עם כולם ועוזרים לכולם במה שצריך.

לכן לחבר שכמה הודעות מעליי כעס על זה שילדים עדיין גדלים על מונחים של אפליה ו"אשכנזים" ו"מזרחים", תבין שזו נחלת הדור הישן ("הדור השני") והדור שגדל היום ומתחנך בחינוך הגבוה, ולאט לאט יתפוס את המושכות של המדינה ימחק את המושגים האלה. יש המון אנשים שהם כיום חצי אשכנזים חצי מזרחיים (או איזושהי קומבינציה שמכילה את שניהם) וזה לראיה שההבדל בין מזרחי לאשכנזי מטשטש עם השנים וימשיך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה'אפליה' בין האקדמאים שונה האפליה עדתית מכמה סיבות . למשל אצל העורכי דין הרבה פעמים מתקבלים בגלל הרקע המשפחתי . כלומר אם יש לך קרוב משפחה עורך דין ידוע . יעדיפו אותך על 1 שהוא דור 1 שמסיים באקדמיה במשפחתו . כנ"ל במקצועות כגון כלכלה אבל פחות . במדעיים האפלייה כמעט לא מורגשת . בגלל שאין בה יחסי ציבור בתחום זה . במדעיים אם אתה טוב השם שלך יתפרסם בלי קשר מאיפה אתה ומה הרקע שלך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, זה "מחקר" של מרכז אדוה. לא צריך לקרוא אותו כדי לדעת שאלו שטויות, כלו כל חירטוט שיוצא משם.

ולעניין:

אין לי מושג האם לשפרה היה מגיע לזכות או לא, אבל כמה טוב שהבובלילים לא זכו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...