הדיון הראשי על הדרייברים: ATI ו- NVIDIA - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על הדרייברים: ATI ו- NVIDIA


djelectric

Recommended Posts

ברוכים הבאים לדיון הראשי על הדרייברים של כרטיסי ATi מבית ושל GeForce מבית nVIDIA

nv2fd4.png atilogo1zg9.jpg

זהו המקום בוא נציג לכם באופן שוטף עידכונים אודות הדרייברים (מנהלי ההתקנים) של המאיצים הגרפיים מבית וAMD.

כמה נקודות שחשוב לציין

*זה המקום היחיד לדיונים בנושא הדרייברים. פוסט אחר שייפתח בנושא עתידו להנעל

*אין לפרסם תוצאות או לשאול שאלות לגביי תוצאות של מבחני ביצועים כגון 3DMARK, בשביל דברים כאלה יש את הסטיקי של 3DMARK בפורום

*פה זה לא פורום וקירור ולכן אין פה מקום לשאלות לגביי OC בעזרת הדרייברים.

*******************************************************************************

ATi CATALYST

הגרסה הרשמית העדכנית ביותר: 8.12

כרטיסים נתמכים רשמית: כולם :P, בוינדוס החל מRADEON 9500

תאריך שחרור: 10.12.2008

windows - בעיות שנפתרו:

*שימוש בכבל בסדרת כרטיסי ALL IN WONDER לרסיבר של יאמהה מגביל לרזולוציה של 1280X1024

* בCCC חלק מהפיצ'רים של תלת המימד לא הוצגו לכרטיסי HD4870

*כשל מערכת לאחר התקנת דרייבר במערך CF של כרטיסים מסדרת X1900

* ייתכן כשל מערכת לאחר יציאה מהמשחק test drive unlimited

* תצוגה כפולה - הפעלת שונות עלולות לגרום למערכת להפסיק להגיב

* יישומיי OPENGL מסויימים גורמים למערכת בעלת HD45XX לקרוס

* יציאה מהישומים מסויימים שפעם בהם פילטר AAX8 גרם לאי תגובת מערכת

* ניתוק כבל בזמן פעולה עלול לגרום לאי יציבות במערכת

* שיפורים כלליים בתאימות הCATALYST

בעיות שנפתרו בוינדוס :

*עוויתות במסך שעלולות להגרם כתוצאה מהפעלת תצוגה 1080P

*במשחק TOMB RIDER UNDERWORLD - תיקון של ארטיפקטים במשחק

*עוויתות בסרטים שנגרמות מהאצה קדימה או אחורה בנגן

מה חדש?

*תמיכה בטכנולוגיית - ATI STREAM שמאפשרת למעבדי הזרימה בכרטיסים לנצל את עבודתם כדיי לשפר ביצועים באפליקציות כאלה ואחרות.

יכולת זו תאפשר לאפליקציות בלעות תמיכה ב-ATI STREAM להשתמש במעבדי הזרימה בכרטיס וכך להגדיל את הביצועים.

לכתבה המלאה בHWZONE

*תוכנת הATI STREAM שבאה בדרייבר:

ATI AVIVO Video Converter

שתשתמש במעבדיי הזרימה בכרטיסים מסדרות HD4800 ו-HD4600 לסיוע משמעותי המרת הוידאו.

המדריך לשימוש בATI AVIVO VIDEO CONVERTER

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=302213.msg3274745#msg3274745

שיפור ביצועים - והפעם סוף סוף יש הרבה :yelclap:

שיפורי DX10:

*בתוכנה 3DMARK VANTAGE - תוספת ביצועים של עד 5% לכרטיס אחד\מערך CF, בכרטיסים מסדרה HD4600, HD4550, HD4350.

*במשחק CRYSIS - תוספת ביצועים של עד25% לכרטיס בודד\מערך CF, בכרטיסי HD4000.

*במשחק CRYSIS WARHEAD - תוספת ביצועים של עד 13% לכרטיס בודד ותוספת של עד 16% למערך CF, בכרטיסי HD4000.

*במשחק DEVIL MAY CRY 4 - תוספת ביצועים של עד 6% לכרטיס בודד\מערך CF, בכרטיסי HD4000 וכרטיסי HD3800.

*במשחק FarCry 2 - שיפור של עד 10% עם כרטיס בודד ועד 57% למערך CF. ( :o )

*במשחק HellGate: London - שיפור של עד 6% עם כרטיס אחד ועד 10% עם מערך CF, נבדק עם כרטיסים מסדרת HD4000

*במשחק Lost Planet Colonies - שיפור של עד 10% בכרטיס בודד\מערך CF, נבדק בכרטיסים מסדרות HD4000\HD3000

שיפורי DX9:

*במשחק Call Of Duty: WAW - שיפור של עד 21% לכרטיס בודד\מערך CF, השיפור נראה בכרטיסי HD4800.

*במשחק FEAR - שיפור של עד 6% לכרטיס בודד\מערך CF, נבדק בכרטיסים HD4870 ו-HD4870X2

*במשחק Left 4 Dead - שיפור של עד 10% בכרטיס בודד ו5% למערך CF, השיפור נמצא בכרטיסים מסדרת HD4870.

*במשחק (הנפלא) Unreal Tournament 3 - שיפור ביצועים של עד 18% לכרטיס בודד ועד 15% אחוזים למערך CF, השיפור נצפה בעיקר במקרה של AA מופעל, ובכרטיסים מסדרות HD4000\HD3800.

שיפורים כלליים:

*במשחק FallOut 3 - תוספת ביצועים של עד 15%, לכלל הכרטיסים, ולכלל מערכות ההפעלה

*במשחק S.T.A.L.K.E.R: clear sky - שיפור של עד 10% במערך CF, בכרטיסים מסדרות HD4000\HD3800.

*במשחק Prey - שיפור ביצועים של עד 15% למערך CF, השיפור נצפה בכרטיס HD4870 1GB, וסדרות HD4600\HD4500.

לרשימת הכרטיסים המלאה ולפרטים נוספים, הנה הRELEASE NOTES:

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/gamesite/Catalyst_812_release_notes.pdf

להורדת הדרייבר לחץ כאן

עידכונים בהמשך, לגביי CCC9.1 שיבוא אלינו לטובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 317
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

NVIDIA GeForce

o5xim8.jpg

גרסה רשמית עדכנית: 181.20

תאריך שחרור: 08/01/09

מע' הפעלה נתמכות: XP 32/64, 32/64

כרטיסים נתמכים רשמית: סדרה 6 ומעלה.

הדגשים לשחרור זה :

* נוספה תמיכה לכרטיסים GTX285 ו- GTX295

* אופשרה טכנולוגית NVIDA על לוחות-אם מאושרים מבית אינטל המבוססים על צ'יפסט X54, לכל הכרטיסים מאושרי

לפרטים נוספים לחץ כאן

* תמיכה בריבוי מסכים לטכנולוכית אשר מאפשרת שימוש ב-2 מסכים פעילים במצב SLI, בשולחן העבודה ובמשחקי 3D.

לפרטים נוספים לחץ כאן

* תמיכה בטכנולוגית NVIDIA PhysX לכרטיס מסך יעודי - כעת ניתן לחבר כרטיס יעודי לחישובים פיזיקאלים בנוסף לכרטיס המסך.

אפשרות זאת לא מחייבת שכרטיס המסך לחישובי גראפיקה יהיה בעל זהה לכרטיס המסך לחישובי פיזיקה.

אפשרויות נוספות: כרטיס בודד לחישובי גראפיקה+פיזיקה או מערכי 2way/3way-SLI (ליבות זהות) לחשובי גראפיקה+פיזיקה.

שימו לב: טכנולוגית PhysX תומכת אך ורק בכרטיסי מסך מסדרה 8 ומעלה, עם מינימום של 256MB מובנה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

* הוספה תמיכה ל-NVIDIA Video Encoder עם אופטימיזציות ל-H.264

שיפורי ביצועים :

שיפורי הביצועים הבאים הינם דוגמאות לשיפורים הנמדדים מדריבר 178 אל 180

תוצאות עלולות להשתנות בהתאם לכרטיס המסך, שילובי חומרה והגדרות משחק.

* עד 10% שיפור ביצועים ל- Vantage

* עד 13% שיפור ביצועים ל- Assassin's Creed

* עד 13% שיפור ביצועים ל- BioShock

* עד 15% שיפור ביצועים ל- Company of Heroes: Opposing Fronts

* עד 10% שיפור ביצועים ל- Crysis Warhead

* עד 25% שיפור ביצועים ל- Devil May Cry 4

* עד 38% שיפור ביצועים ל- 2

* עד 18% שיפור ביצועים ל- Race Driver: GRID

* עד 80% שיפור ביצועים ל- Lost Planet: Colonies

* עד 18% שיפור ביצועים ל- World of Conflict

שונות :

* תמיכה בכרטיס בודד ומערכי 2way/3way/quad SLI על 9, 10 ו-OpenGL.

* תמיכה ב-.

* תמיכה ב-folding@home

* תמיכה באוברקלוק וניתור טמפרטורה ע"י התקנת NVIDIA System Tools Software

* מכיל מספר תיקוני תאימות לאפליקציות 3D (ראה קובץ Release Notes, עמ' 6-8)

לרשימת כרטיסים נתמכים ולפרטים מלאים אודות תיקונים ותקלות פתוחות, ניתן להוריד RELEASE NOTES מהקישור הבא:

http://us.download.nvidia.com/Windows/181.20/181.20_WinVista_GeForce_Release_Notes.pdf

להורדת הדרייבר לחץ כאן

PhysX System Software 8.10.13 כלול בדריבר זה.



sfia8z.gif

גרסת בטא עדכנית: 181.22

תאריך שחרור: 15/01/09

מע' הפעלה נתמכות: XP 32/64, 32/64

כרטיסים נתמכים רשמית: סדרה 6 ומעלה.

הדגשים לשחרור זה :

* דריבר מומלץ לביצועי GPU PhysX אופטימלים לכותר Mirror's Edge של EA

* מערכי SLI תחת מע' הפעלה 32/64 - תיקון קריסות ב-Fallout3 \ הוספת פרופיל SLI לבנצ'מרק של Stalker Clear Sky

ותיקון לזיהוי הליבות לתמיכה ב-CUDA/PhysX לכרטיס GTX295, לאחר אתחול המע'.

לרשימת כרטיסים נתמכים ולפרטים מלאים אודות תיקונים ותקלות פתוחות, ניתן להוריד RELEASE NOTES מהקישור הבא:

http://us.download.nvidia.com/Windows/181.22/181.22_WinVista_GeForce_Release_Notes.pdf

להורדת הדריבר לפי מע' הפעלה - XP 32-bit / XP 64-bit / VISTA 32-bit / VISTA 64-bit

NVIDIA PhysX System driver 9.09.0010 כלול בדריבר זה.



25ajgau.jpg

גרסת בטא מודלפת: 185.20

תאריך שחרור: 26/12/08

מע' הפעלה נתמכות: XP 32/64, 32/64, 7

כרטיסים נתמכים רשמית: סדרה 6 ומעלה.

מה חדש?

לא קיים עדיין קובץ release notes, לכן יוזכרו רק שינויים שהובחנו ע"י הקהילה:

* שיפורי ביצועים כלליים! השוואת ביצועים ראשונית (בגרמנית) - http://tinyurl.com/9nhrfl

* נוספו ללוח בקרה האופציות הבאות: View HDCP Status / Change the signal or HD format / Select digital color format

* נוספה ללוח בקרה אפשרות בשם Ambient Occlusion, זאת משפרת ויזואלית הצללות ותאורה בסצנה, על חשבון ביצועים. הסבר רשמי:

ambient occlusion adds realism to scenes by reducing the intensity of ambient light on surfaces blocked by surrounding objects. it enhances depth perception by providing a soft shadow effect for objects based on their placement in the scene. this feature is not supported for all applications.

דוגמאות:

ללא Ambient Occlusion

עם Ambient Occlusion

ללא Ambient Occlusion

עם Ambient Occlusion

להורדת הדריבר לפי מע' הפעלה - XP 32-bit / XP 64-bit / VISTA 32-bit / Windows 7 / VISTA 64-bit

NVIDIA PhysX System driver 8.11.18 כלול בדריבר זה.




2q0ua0p.jpg

גרסת PhysX רשמית עדכנית: 9.09.0010

תאריך שחרור: 13/01/09

מע' הפעלה נתמכות: 32/64, VISTA 32/64

כרטיסים נתמכים רשמית: סדרה 8 ומעלה עם 256mb מובנה \ כל כרטיסי Ageia

להורדת הדרייבר לחץ כאן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי חבר'ה,

אני אישית מאוד נהנה מהדרייבר החדש, רואה את השיפור והתמיכה בפיזיקה מבורכת (למרות ששמתי לב לגליצ'ים),

אצלי הוא עובד מצויין ואין לי שום בעיה.

אבל, יש לי חבר שיש לו 8800 GTS וויסטה, והוא חווה בעיה שגם אני סבלתי ממנה אבל היא נפתרה לפני כמה (לפחות אצלי),

זה קורה לו רק בIL2 (עם ההרחבות), השאר הוא אומר עובד טוב, מה שקורה זה ריסוק של המישחק והודעה על DLL מסויים של בדרייבר של ,

ניסינו לשנות קצת אופציות בדרייבר אבל עדיין קורה לו...

מכירים את התופעה? יש תיקון או פיתרון?

:beerchug:

בתודה מראש כמובן...

image0_thumb14.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני היחיד שממש כבר לא רוצה לקנות כרטיס של ATI רק בגלל הדרייברים?

דרייבר יוצא פעם בחודש+

בטא אחת שלא שקופה לכל הקונים(צריכים להוריד אותה ממישהו שנמצא בתוכנית הבטא והועיל בטובו להעלות אותה לרשת) לעומת נווידיה עם דרייבר בטא כל שבוע בערך (בימים הטובים)

מספר תיקונים מועט לכל דרייבר ורוב התיקונים אינם משפרים ביצועים (ואלה שכן משפרים רק ביצועים מחפירים לחלוטין וגם זה רק בסדרות החדשות ביותר)

ובכלליות מספר גדול יותר של משחקים :דפוקים ביום ההוצאה" מאשר עם נוידיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...