פורסם 2009 בינואר 1916 שנים אז אני מתאר לעצמי שהמכפלה של הE8600 יותר גדולה מה שאומר שהוא טוב יותר לOC
פורסם 2009 בינואר 1916 שנים והE8600 יקר בצורה מטורפת. ההבדל של החצי מכפלה בין E8500 ל-E8400 לא כזה משמעותי, אלא אם אתם מתכוונים לבצע OC גדול מאוד, שיקח את המערכת לקצה.את המאה שקל הבדל האלו תוכלו להשקיע בקירור טוב, או סתם לחסוך אותם...
פורסם 2009 בינואר 1916 שנים מי שרוצה OCרים מפלצתיים יש לו את ה-E5400 וה-E7500.. לא צריך להוציא כל כך הרבה על ה-E8600.
פורסם 2009 בפברואר 116 שנים E8400 ב 3.6-3.8GHZ יהיה עדיף מ E7500 ב 4-4.2GHZקאש זה לא משהו שתדר יכול לחפות עליו.
פורסם 2009 בפברואר 116 שנים ^^תלוי בשימושים.בעריכה או תכנות למשל, משימה שדורשת לא מעט כוח עיבוד, כמות הקאש תשפיע יותר.בגיימינג זה לא כזה משמעותי.
פורסם 2009 בפברואר 116 שנים נכון, ואני אישית בדקתי אגב את עניין הביצועים בעזרת חברי לפורום LANZERבדקנו איפה במבחנים הE7300 שלי יוכל להשתוות לE8500 שלו בסטוק (3160MHZ) ויוצא שכשהרמתי את המעבד לאיזור ה3.5GHZ קיבלנו את אותן התוצאותהמעבד שלי יושב ב4GHZ עכשיו מה שנותן קצת פרופורציה על כמה שהוא נותן תוצאות טובות במשחקים וזאת אגב הסיבה שקניתי אותו ולא E8XXX למשל
פורסם 2009 בפברואר 216 שנים אז אפשר לסכם כך: עריכה, תכנות עדיף מעבד בעל קאש יותר גדול + המהרה.גיימרים - איזה שרוצים.נכון??
פורסם 2009 בפברואר 216 שנים מחבר אי אפשר לבצע הכללה חד משמעית שכזו ואפילו לא להעריך.במשחקים נכנס עניין 4 ליבות ואז יש מחלוקת באם העתיד צופן משחקים שתומכים מרובעי ליבות או שזו השקעה מיותרתבתוכנות עריכה זה משתנה בין תוכנה לתוכנה ובמקום לנחש ע"פ ניסיון עבר עדיף לחפש בנצ'מארקים ברשת.
פורסם 2009 בפברואר 216 שנים זה פשוט מעניין אותי כי יש מצב שאני אגמיש את עצמי בתקציב לכיוון מעבד 4 ליבות ואז זה המעבד שנכנס לתמונה.
פורסם 2009 בפברואר 216 שנים לפי תחקיר שחבר עשה (ובסוף קנה Q6700 במחיר של 100 שקל יותר מזה של Q6600), ההבדל בין שני המעבדים במשחקים הוא לכל היותר 5 FPS, לעומת יתרונות בכל השאר למרובע הליבה. במקרה כזה, הייתי קונה מרובע, ופשוט מעלה לו קצת את התדר.
פורסם 2009 בפברואר 216 שנים זה מה שאני עושה, קניתי עכשיו Q6600+P43 ועוד כמה חודשים אני יקנה גם קרור טוב ויעשה OC ל3.2-3.6GHZ (בנוסף לכרטיס מסך חדש ועוד זיכרון).
פורסם 2009 בפברואר 616 שנים היי אנשים,רק רציתי להעיר לגבי דברים שנאמרו פה . אין דבר כזה תוכנה התומכת בשני ליבות אך לא בארבע ליבות. או שאפליקציות עובדות עם ליבה אחת או שהן תומכות בכמה ליבות. אם אפליקציה תומכת במספר ליבות כמעט 100% שהיא אוטומטית תתמוך במספר הליבות שיש במחשב.נשאלת בכל זאת השאלה , באיזה מקרים אפליקציה תשתמש בשני ליבות בעוד שבמחשב יש ארבע(או שלוש או שמונה או כמה שזה לא יהיה)תשובה : במקרים בהם מי שכתב את האפליקציה היה שיכור.הקושי התכנותי בעבודה עם ריבוי ליבות הוא במעבר מליבה אחת לכמה ליבות , ברגע שעוברים מליבה אחת לכמה ליבות , מספר הליבות עצמן לא משנה את רמת הקושי התכנותי.לכן , הדבר הכי הגיוני לעשות זה פשוט לזהות כמה ליבות יש במחשב ולכתוב קוד גנרי שפשוט יתאים את עצמו למספר הליבות .זה מה שעושים וככה עובדים מתכנתים. אם מתכנת מגביל את עצמו בכח לשני ליבות כנראה שיש לכך סיבה מיוחדת ונדירה או שלחלופין כמו שכבר הצעתי , הוא מתכנת שיכור.כותב מהנדס שעבד עם OPENMP בעבודה שלו (הספרייה הסטנדטית למתכנתים בעבודה עם ריבוי ליבות).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.