דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0 - עמוד 49 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0


karpad

Recommended Posts

--------------------------------------------------------------------------

רוני.

אז. שים לב למילה - אז. כיום כל ווזווז יודע להבדיל בין בשר אדום לבשר לבן (לא חזיר חלילה).

טעות שלי,גם היום אנשים נכשלים בזה.

תסלח לי, דניאל (הפעם) פשוט הטעה אותנו. כתוב כל אשר יורוך על פי התורה.

דניאל מכשיל את ציבור קוראיו ומפיל אותם בפח עם דעותיו האישיות והסבריו הדמגוגיים. חוקי תנועה עלק..

רוני יא בנאדם.

בנתיים אתה מפיל את הקוראים,ככל אשר יורוך. על פי התורה אשר יורוך ועל המשפט אשר יאמרו לך - תעשה. לא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל.

חכמינו פוסקים על פי התורה. כל ההלכות הן על פי התורה. אין מקרים שהם אינם על פי התורה כל הפסיקה ההלכתית .

כתוב: "ל-א ת-ו-ס-י-פ-ו ע-ל כ-ל א-ש-ר א-נ-י מ-צו-ו-ה א-ת-כ-ם"

על כל!!!!!!!!!!!! - אז מי אתה שתקבע לנו שעל מצווה כזאת או אחרת.

לא לא זה יותר עצוב מיזה - אתה אומר אני מסכים שאסור להוסיף אפילו על אחת מהמצוות אבל מצד שני אומר לי: "רק על המעשיות אסור". זה יותר אבסורד מאבסורד.

אה לא רק זה - אמרת מעשיות?. אם לא תבשל גדי בחלב אימו אינה מצווה מעשית אז מהיא? - תאורטית?.

[b]"לא תוסיפו על הדבר אשר אנכי מצוה אתכם - ולא תגרעו ממנו",,הפוסל במומו פוסל,כלומ על כל דברי התורה שבכתב ושבעל פה אשר ציויתי אתכם דרך משה בהר סיני. זה כולל תפילין, וציצית, ולא תרצח, ולא תחמוד, ולא תגנוב וכן הלאה וכן הלאה. זה כולל את כל המצוות הכתובות בתורה ואת כל הביאורים שלהם שבעל פה.

כל המצוות בתורה הן מעשיות,הבאתי הסבר אבל התעלמת ,רוצה יותר מופרט אז תחכה.

למרות הכל החכמים חייבים לפסוק על פי התורה. ברגע שהם לא פוסקים על-פיה - פסיקתם פסולה (כי אין הם יכולים להוסיף על תורת האלוהים)

משמרת למשמרתי - על פי הפסוקים.

ולא רק זה - משמרות (כי אתה טוען שזו משמרת) גם ניתן לבטל במידה ואינן רלוונטיות לאותו דור.

את העניין של הסייגים הבאתם (אלו שהביאו ואלו הנותנים לזה יד) כדי לשלוט בעם ולקחת את התורה ששייכת לכולם (אפילו לנוצרים למוסלמים) לעצמכם.

יש משמרות שהן לא רלוונטיות לדור וביטלו אותן,לכן מה שאנחנו מקיימים הוא רלוונטי בהחלט. אין לך אמונת-חכמים [הסיבה כי אתה לא נמצא לידם לראות את השקדתם בתורה ,אתה מתייחס אליהם כאילו היו אנשי שוק.]

החכמים לא שולטים באף אחד,הם חייבים בקיום המצוות בדיוק כמו בני-העם.

בכל דבר אתה אוהב להכניס את הנוצרים והמוסלמים הרי הם גוים ולא יהודים,התורה נתנה לעם היהודי שהוא הרי בא בברית לקיים את התורה,הגוים לא חייבים בשמירת שבת,ברית וכ'ו.../color]

עוד פעם דניאל מטעה את ציבור קוראיו תוך כדי השמטת מילים - אתה הרי יודע מה הוא שכח להוסיף.

אתה יודע מה אתה החסרת ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה מצחיק ויסלח לי תותח (אני מקווה ;) ) אבל נראה שגם בתור מאמינים,יש להם חילוקי דעות על איך להאמין, שזה דיי משעשע מהצד...

אם יש משהו שלמדתי בחיים האלה, האמת היא לא שחור ולא לבן, היא איפה שהוא באפור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הרבה מאמינים אבל שאינם לומדים תורה, כמו הרבה חילונים שמאמינים בבורא ובתורה, אבל לא מכירים את התורה [לא לומדים]

וכל ויכוח בתורה [פילפול] למה לא? הכל כדי להגיע למסקנות מדויקות לפי התורה, למי שיצא להיות בישיבה שם יש פילפולים חבל על הזמן ;D

העיקר שזה לא יהיה בזילזול אחד בשני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז. שים לב למילה - אז. כיום כל ווזווז יודע להבדיל בין בשר אדום לבשר לבן (לא חזיר חלילה).

טעות שלי,גם היום אנשים נכשלים בזה.

תראה לי אדם אחד שבמצב של היום - כמות הסופרמרקטים עם קצביות בתוכם, אכילת בשר (תודה לאל) ברוב ימות השבוע - תראה לי אדם אחד שנכשל. אולי רק ילדים שממילא לא יוציאו בשר קפוא כי אין הם יודעים להכין טוסט.

לקבוע לנו ש"היום גם נכשלים אז בואו נגרום לעצנו עוול קולינארי" אין זה לגיטימי.

בנתיים אתה מפיל את הקוראים,ככל אשר יורוך. על פי התורה אשר יורוך ועל המשפט אשר יאמרו לך - תעשה. לא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל.

חכמינו פוסקים על פי התורה. כל ההלכות הן על פי התורה. אין מקרים שהם אינם על פי התורה כל הפסיקה ההלכתית .

על פי התורה אשר יורוך תעשה - תורה היא גם הוראה. אבל החוקה והמשפט בימים ההם (ההלכה ופוסקיה) חייבים להתבסס על פי התורה. הם אינם יכולים להמציא משהו חדש שלא היה ולא נזכר בתורה כי אם המציאו - כופרים הם וממילא פסיקתם שלא על פי התורה פסולה אוטומטית.

כתוב: "ל-א ת-ו-ס-י-פ-ו ע-ל כ-ל א-ש-ר א-נ-י מ-צו-ו-ה א-ת-כ-ם"

על כל!!!!!!!!!!!! - אז מי אתה שתקבע לנו שעל מצווה כזאת או אחרת.

אוקי טעיתי בפסוק, מודה, סליחה, אתה סולח נכון?.

[b

]"לא תוסיפו על הדבר אשר אנכי מצוה אתכם - ולא תגרעו ממנו",,הפוסל במומו פוסל,כלומ על כל דברי התורה שבכתב ושבעל פה אשר ציויתי אתכם דרך משה בהר סיני. זה כולל תפילין, וציצית, ולא תרצח, ולא תחמוד, ולא תגנוב וכן הלאה וכן הלאה. זה כולל את כל המצוות הכתובות בתורה ואת כל הביאורים שלהם שבעל פה.

כל המצוות בתורה הן מעשיות,הבאתי הסבר אבל התעלמת ,רוצה יותר מופרט אז תחכה.

אבל שים לב שמה שאתה כותב זה אבסורד!!!!! כל אשר ציוויתי אתכם בהר סיני!!! אם גדי בחלב אימו אינה ניתנה בתורה (שהיא עצמה ניתנה בהר סיני) אז איפה היא ניתנה? בהר תבור?. :s07:

מה שאלוהים ציווה אותנו בתורה זה מה שהוא ציווה. אין לך שום זכות לקבוע לנו שמצווה כזאת או אחרת כן ומצווה כזאת או אחרת לא וכל מה שתגיד לא ישנה את העובדה הזאת. פשוט מאד.

את העניין של הסייגים הבאתם (אלו שהביאו ואלו הנותנים לזה יד) כדי לשלוט בעם ולקחת את התורה ששייכת לכולם (אפילו לנוצרים למוסלמים) לעצמכם.

יש משמרות שהן לא רלוונטיות לדור וביטלו אותן,לכן מה שאנחנו מקיימים הוא רלוונטי בהחלט. אין לך אמונת-חכמים [הסיבה כי אתה לא נמצא לידם לראות את השקדתם בתורה ,אתה מתייחס אליהם כאילו היו אנשי שוק.]

החכמים לא שולטים באף אחד,הם חייבים בקיום המצוות בדיוק כמו בני-העם.

בכל דבר אתה אוהב להכניס את הנוצרים והמוסלמים הרי הם גוים ולא יהודים,התורה נתנה לעם היהודי שהוא הרי בא בברית לקיים את התורה,הגוים לא חייבים בשמירת שבת,ברית וכ'ו.../color]

אני לא מתייחס אליהם כאילו היו אנשי שוק אבל אני גם לא מתייחס אליהם כאילו היו אלוהים כי מעולם לא היו ולעולם לא יהיו. אני מתייחס אליהם כבני אדם שיכולים לטעות ומתוקף כך להטעות את כלל או להרחיק אותם מהתורה תוך כדי הבנה שגויה (של רגע) של פסוקים וקביעת הלכה הסותרת את התורה שסתם תעיק על שומרי המצוות ותביא אותם לעצבים מיותרים ולהגיע למצב של "אני לא יכול לראות את זה יותר" - לא כך התורה חס ושלום.

ראינו את זה עם איסור עשיית פסל ותמונה בכללותו - אף חכם לא מיהר לפסוק שאסור ללכת עם חמסות\חוטים אדומים וכל העבודה הזרה הזאת.

אף חכם לא מיהר לבטל את איסור הבישול עוף בחלב (שאינו מופיע ולא יופיע לעולם ב5 חומשי תורה - אלא אם כן אלוהים בעצמו יעשה נס).

לגבי הגוים - (ירמיהו לא-לד) הנה נאום ה' ובאו ימים רבים ואכרות את ברית חדשה שונה מזו אשר כרתי את אבותיהם בהוציאתם מארץ מצרים.

הנוצרים והמוסלמים טוענים שהברית הזאת כבר קרתה ומתוקף אותה ברית - כולם יכולים לקחת חלק בתורת האלוהים - מה תגיד להם?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוני אוהב אבסורדים, בגלל זה הוא כתב את זה: תשב בצד ותצפה,אתה לא תורם לדיון.

[אל תחשוב שזה מכוון אלייך מה שלחתי בהודעה מקודם,אלה לכל הקוראים.]

:kopfpatsch:

כמו שאתה יכול להבין מההודעות שלו הוא אדם מבולבל בלי הרבה חוט שידרה וכל ה"חכמים" עושים לו קצת סדר בראש,

זה הכל, כל אבל כל מה שיוצא לו מהפה זה לא שלו, זה שאול ממישהו אחר, ככה הכתיבו לו והוא לא שואל שאלות מיותרות כי תכלס זה אסור.

כמו שאמרתי מקודם, אני יודע לקרא וזה כל מה שאני צריך בשביל להבין את התנ"ך, פילפולים אני עושה באוכל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוטה אתה יודע מדוע יצאת טיפש הפעם?

כי הדגשת ועדיין מדגיש את הטעויות שלך. היה צריך להיות כך:

"לא תוסיפו, על-הדבר אשר אנוכי מצווה אתכם, ולא תגרעו, ממנו--לשמור, את-מצוות יהוה אלוהיכם, אשר אנוכי, מצווה אתכם."

אתה הצגת את זה כך:

"ל-א ת-ו-ס-י-פ-ו ע-ל כ-ל א-ש-ר א-נ-י מ-צו-ו-ה א-ת-כ-ם"

היה צריך להיות כך:

פסוק י':"ועשית, על-פי הדבר אשר יגידו לך, מן-המקום ההוא, אשר יבחר יהוה; ושמרת לעשות, ככל אשר יורוך:"

פסוק י"א:"על-פי התורה אשר יורוך, ועל-המשפט אשר-יאמרו לך תעשה; לא תסור, מן-הדבר אשר-יגידו לך ימין ושמאל:"

אתה הצגת את זה כך:

" ו-ע-ש-י-ת כ-כ-ל א-ש-ר י-ו-ר-ו-ך ע-ל פ-י ה-ת-ו-ר-ה "

גם ציטטת לא נכון את התורה,

גם שילבת לעצמך פסוקים לפי נוחותך... ???

נראה לי שפשוט נוח לך לחיות בהסגר מאשר להתמודד עם טענות הגורסות שאתה טועה ומטעה.

אגב, אתה קראי נכון?

אתה לא מאמין בפירושים רק בתורה, אני צודק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יודע מדוע יצאת טיפש הפעם?

למה טיפש?, למה אתה יורד לקויים אישיים?, למה אינך מודה שטעויות קורות לבני אדם?.

כי הדגשת ועדיין מדגיש את הטעויות שלך. היה צריך להיות כך:

"לא תוסיפו, על-הדבר אשר אנוכי מצווה אתכם, ולא תגרעו, ממנו--לשמור, את-מצוות יהוה אלוהיכם, אשר אנוכי, מצווה אתכם."

אתה הצגת את זה כך:

"ל-א ת-ו-ס-י-פ-ו ע-ל כ-ל א-ש-ר א-נ-י מ-צו-ו-ה א-ת-כ-ם"

אני מציע לך לחזור דף אחד קודם לכן - בו הודיתי שנפלה כאן טעות ושאני מצטער עליה. בכל אופן תגובה כבר נתתי לרוני בעמוד קודם.

זה היה צריך להראות כך: פסוק י':"ועשית, על-פי הדבר אשר יגידו לך, מן-המקום ההוא, אשר יבחר יהוה; ושמרת לעשות, ככל אשר יורוך:"

גם ציטטת לא נכון את התורה,

גם שילבת לעצמך פסוקים לפי נוחותך... ???[/size

]

ראה מה שעניתי לרוני בעמוד קודם.

נראה לי שפשוט נוח לחיות בהסגר מאשר להתמודד עם טענות הגורסות שאתם טועה ומטעה.

אגב, אתה קראי נכון?

אתה לא מאמין בפירושים רק בתורה, אני צודק?

לא אתה טועה טעות חמורה. גם בניסוח הכתוב.

קראי אינו סותר את הפירושים ואינו מתנגד להם (כל עוד הם בגדר השפיות לאותו דור) הוא מתנגד לתורה שבעל-פה אף שהתורה שבכתב מעידה בעצמה על יותר מתורה אחת - ואני אפילו פתחתי על זה דיון בפורום של הקראים ואחד מהם טען שאני מסיונר רבני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...