דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0 - עמוד 269 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0


karpad

Recommended Posts

איך יכול להיות ששעון כזה מתוחכם נוצר ככה סתם לבד, הופע מכלום ?

איך יכול להיות שהאדם שבקושי ידע לעבוד עם פטיש ומסמר לפני כמה מאות שנים, יצר את השעון המופלא הזה שבנוי מאלפי חלקים פצפונים ?

חייב להיות שאלוהים הוא זה שיצר את השעון הזה.

אין הסבר אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אל תגרור את זה למלחמת לינקים. אף אחד לא ירוויח מזה. גם אני יכול פשוט לפרוש בפניך את הלינק לערך "טענות האתאיזם" בוויקיפדיה, אבל אני לא עושה את זה כי א' אני לא מסכים עם כולן וב' זה לא דיון ככה.

תתייחס להודעה, תענה על השאלות, ואם אתה רוצה להרחיב בנושא מסויים - לבריאות. אבל לתת לינק ובזה לסגור עסק, זה שפל המדרגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך יכול להיות שאדם שאפילו לא ידע לדבר כשנולד, יצר את המחשב המופלא הזה שבנוי ממיליארדי חלקים ?

חייב להיות שאלוהים הוא זה שיצר את המחשב.

רק בגלל שאין לך את היכולת להבין איך דבר מוביל לדבר בנושאים המורכבים ביותר, זה לא אומר שאין חוליות חוליות של התפתחות שמובילה מנקודה א לנקודה ב וכו...

אלוהים לא יכול לחפות על השכל הקטן שלך.

זה חשוף לכל אדם מפותח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואו נתי, אני לא מאמין! הצלחת למצוא טיעון שמוכיח מעבר לכל צל של ספק שיש אלוהים!! זה טיעון השעון!! ואו!!!

בוא נראה רגע, אם שעון דומה לבן אדם, סימן שאת שניהם יצר מישהו!

על אותו משקל, ציפור דומה למטוס ולכן מטוס אוכל תולעים!! (או לחילופין, לכן ציפור נעה על דלק?)

על אותו משקל, גלובוס משרדי דומה מאוד לכדור הארץ, לכן חיים עליו אנשים!!

העובדה ששני דברים הם בעלי תכונות דומות, לא אומר שהם זהים בכל תכונותיהם.

טיעון השעון הוא בערך הטיעון החלש ביותר והנדוש ביותר בהיסטוריה של הויכוח אודות "קיומו של אלוהים".

הוא כבר נטחן עד דק בכל פורום שתוכל בכלל להעלות על דמיונך.

אבל מה איכפת למאמינים באל, גם אם הופרכו טיעוניהם זה מכבר, יוכלו לשוב ולהשמיע את יללותיהם האומללות שוב ושוב, כל "פורום" הוא הזמנות טובה לומר שטויות מבלי שאף אחד יצטרך לתת על כך דין וחשבון. ונניח נפריך את כל טיעוניך. מה תעשה? תיעלם מפה, ללא תגובה, ותלך למקום אחר למכור את מרכולתך המגוחכת, ותשמיע שם בדיוק את אותם הטיעונים.

טיעון השעון מופרך באופן הבא:

1. את השעון אתה יודע שיצר האדם. אתה יודע זאת לא משום שלשעון תכונות מיוחדות, אלא משום שלמדת שזה מסוג הדברים שיוצר האדם. הג'ריפה היא מכונה מורכבת פי כמה וכמה משעון, אך אינך רואה ג'ירפה ומסיק מכך שהיא יצירת האדם. איך אתה מבדיל בין דברים שנעשו בטבע ובין דברים שעשה האדם? פשוט מאוד, כי למדת זאת. למדת זאת מגיל שנה וחצי בערך. ברגע שאתה לומד מילים כמו "מטוס" או "מקרר" או "כלב" וכו' - אתה לומד לא רק את המילה עצמה אלא מה היא מייצגת. ספציפית, ככל שאתה גדל אתה לומד על כל דבר מלאכותי:

א. מי עושה אותו

ב. איפה הוא עושה אותו

ג. איך הוא עושה אותו

ד. למה הוא עושה אותו

וגם אם אתה לא יודע בדיוק את התשובות - אתה יודע בערך. נניח אתה יודע שאמקור מייצרים מקררים, ואתה יודע שתדיראן מייצרים מזגנים. אתה יודע שיש להם מפעלים בארץ. אתה יודע שאנשים עובדים שם, ובונים מקררים ומזגנים. אתה יודע שיש מקצוע כזה "מהנדס" שאנשים לומדים אותו ושאחר כך מאפשר להם לעבוד בחברות כאלה ולבנות כאלה דברים. איך אתה יודע שבני אדם לא עושים ג'ירפות או תנינים? פשוט, כי באיזשהו שלב הבנת את המושג של "לידה" ו-"טבע". ראית אישה בהריון, או נולד לך אח, ואולי ההורים שלך הסבירו לך בערך שילדים יוצאים מהבטן של אמא. ואז שאלת : "ואיך באות ציפורים לעולם?" וההורים אמרו לך: "לציפור יש קן ובה ביצים" וכו' וכו' וכו'. את הידע הזה (על מי עושה את השעון) יש לך בגלל שלמדת מה הוא שעון ומי מייצר אותו.

לו היית חסר ידע לחלוטין, והיית משתמש בהגיון בלבד, לא היית יודע להבדיל בין ג'ירפה ובין שעון, והיית מניח לצורך העניין שאולי את שניהם יצר האדם (או אלוהים). אבל מעולם לא ראית שום יצור חי נוצר באופן מלאכותי, ולכן אינך יכול להסיק שהם בהכרח נוצרו ע"י "בורא" או "מתכנן".

אני מזכיר: על השעון אתה יודע (כמעט בוודאות) מי יצר אותך, איך, מתי, איפה ולמה...

לגבי ג'ירפה: אין *לך* מושג (אלא אם כן תחקור על האבולוציה) - אתה לכל היותר יודע שהיא נולדת לג'ירפות אחרות. איך תגלה מה קרה בעבר?

יש לך שתי אפשרויות, לבדוק מה אומרות העובדות המדעיות - או - להסתמך על ספר.

אני מעולם לא ראיתי "ספר" שלא כתב אדם. לכן הגיוני להניח שכל ספר כתב אדם.

וממילא, יש כמה וכמה מיתוסים שמתארים את הבריאה - בדתות שונות. איך תחליט איזו מהדתות צודקות - אם בכלל?

וממילא - מה נראה לך יותר פשוט, להסתכל על העובדות המדעיות, או להסתמך על ספרים ואגדות מתקופת הברונזה?

2. וממילא, כאמור, לא ניתן להשוות חפצים דוממים ליצורים חיים. זה כשל לוגי שנקרא "הקבלה שגויה" ואני מצטט :

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%A9%D7%92%D7%95%D7%99%D7%94

הקבלה שגויה היא כשל לוגי מסוג שגיאות דגימה, השייכת לקבוצת כשלי היקש בו מגיעים למסקנה היקשית שגויה ביחס להקבלה (אנלוגיה) בין שני פריטים (רעיונות, עצמים, אירועים, וכדומה). בהקבלה שגויה ישנה הנחה כי בגלל שמרכיב א' ומרכיב ב' מקושרים בדרך כלשהי למרכיב ג', יש הקבלה ביניהם, למרות שאין הדבר הכרחי.

דוגמה טיפוסית לכשל הזה הוא הנסיון ליצור הקבלה בין יחסים בין אנשים ויחסים בין גופים רחבים יותר (כמו חברות או אומות), בין אנשים לעצמים דוממים או בעלי חיים, או בין מושגים בהקשר אנושי להקשר רחב ומופשט יותר. קריקטורות או האנשות של גופים נוטות לכשל זה במיוחד, ומרבות לצייר, לדוגמה, את היחסים בין אומות כיחסים משפחתיים.

הסיבה לכך שזהו כשל לוגי היא שהעובדה שיש לשני דברים תכונות דומות - לא מעידה בהכרח על כך שהם זהים בכל תכונותיהם, - או למשל - שיש להם אותו מקור.

נניח, כמעט לכל מכשיר שיוצר האדם יש יוצר אחר. נניח שעון עושה שען. מקרר עושה מהנדס מקררים. טרקטור בונה יצרן רכב. אגרטל יוצר כדר. וכו'

על פי ההגיון שלך עלינו להסיק שיש אל אחד לכל אחד ואחד מן הדברים שקיימים: אל הג'ירפות, אל ההיפופוטמים, אל בני האדם, אל הסלעים וכו'...

אחלה אמונה יש לך...

הלאה: ההבדל המהותי בין שעון ובין יצור חי (וההבדל שבעטיו אנחנו מבדילים ביניהם בכלל) הוא די פשוט.

א. בעוד ששעון הוא מכונה שעשויה מחלקי מתכת ופלסטיק וכו' - גלגלי שיניים וכיו"ב - ודרוש מאמץ פיזי להרכבתו (כלומר אדם או מכונה צריכים להרכיב אותו חלק חלק),

יצור חי הוא מכונה שמבוססת על ריאקציות כימיות והיא "נוצרת" באופן טבעי בטבע ללא כל התערבות חיצונית (כל פעם שזרע פוגש בביצה מתחילה הריאקציה הכימית, אין שום צורך ב-"מכונה" שתבנה את התינוק, הוא גדל ברחם מעצמו וניזון ממזון שקיים ברחם ולאחר מכן בשיליה.

ב. ההבדלים ממשיכים:בעוד ששעון עשוי מחומרים שאין להם שום AFFINITY או דינמיות כימית (הם קשים מאוד לפירוק או הרכבה כימית, והם אינם יוצרים ריאקציות כימיות כמעט בכלל עם שום חומר אחר) - יצורים חיים עשויים מחומרים *קלים מאוד לפירוק ולהרכבה*, בעלי AFFINITY גבוה לחומרים אחרים. יצורים חיים עשויים מפחמן, חמצן, מימן וכו' -- יסודות קלים במיוחד שנקשרים זה לזה בקשרים חלשים ומסוגלים לשנות את צורתם ואת הקשרים הכימיים שלהם בקלות. חומרים כאלה יש בטבע בשפע, והם מקיימים זה עם זה ריאקציות כימיות כל הזמן - גם בלי שאף אחד "יכוון" זאת. נניח השמש היא כור היתוך ענק שבו אטומי מימן (פרוטון אחד) חוברים יחד לאטום הליום (שני פרוטונים) - ומשתחררת כתוצאה מכך אנרגיה אדירה ששווה בעוצמתה בערך לפצצת מימן (שעובדת אגב על אותו עקרון) ומזינה את המשך התהליך... לא צריך שאף אחד "ידליק" את השמש כדי שזה יקרה. היא לא כדור של "אש". היא אוסף של אטומי הליום שחברו להם יחד בגלל אירוע אקראי של היווצרות מסה קריטית כבידתית - דבר שקורה בחלל כל הזמן ושבעטיו נוצרות שמשות חדשות. כל כוכב שאתה רואה בשמיים הוא שמש כזו, שנוצרה במקרה.

ג. בעוד ששעון הוא גוש של חלקים קיים - ואם נרצה שעון נוסף נצטרך להתאמץ וייצר אחד -- יצורים חיים הם בעלי יכולת *להתרבות* ו*לשכפל* את עצמם. לכן אם נניח תעקוב יום יום אחרי תא הג'ירפות בגן החיות, ותראה שם 2 ג'ירפות.... יום אחד תבוא ופתאום תראה 3 ג'ירפות!!! אוי ואבוי, מה קרה? מישהו פרץ לכלוב והכניס עוד ג'ירפה? אולי היא הופיע משום מקום, יש מאין? לא - פשוט מאוד, היא נולדה. מה זה אומר? זה אומר ששתי מכונות ביו-כימיות, (ג'ירפות) שכפלו את המטען הגנטי שלהן ויצרו מכונה אחת נוספת שדומה להם. והיא ג'ירפה. שים שעון בגן חיות, ותראה אם הוא משכפל את עצמו או יוצר מעצמו שעון חדש. בהצלחה.

ד. אבל לא די בכך: לא רק שהיצורים משכפלים את עצמם ויוצרים עותקים חדשים של עצמם --- העותקים החדשים הם בעלי *תכונות שונות* מאלה של הוריהם, ולפעמים תכונות *חדשות לגמרי* (מוטציות). אם היה מדובר בעותק זהה (כמו נניח אצל חיידקים), אז כולם היו תאומים זהים. אבל הם לא. השינויים הם כתוצאה משני דברים: מהעובדה שלשני ההורים מטען גנטי שונה (שהוא כך באופן היסטורי מהסיבה השניה) שתורמים כל אחד 50% מהמטען הגנטי שלהם לצאצא.... והגורם השני הוא מוטציות זעירות שקורות מדי פעם --- וכאן אנחנו נכנסים כבר לתורת האבולוציה שאותה אינך מכיר כלל.

אבל הנה - רק לשם טעימה - מה שנחוץ כדי שתהיה אבולוציה

1. תכונות שעוברות בירושה לצאצאים שהם עותק משוכפל

2. מוטציות אקראיות שמתרחשות בתדירות נמוכה

3. תנאי סביבה שמיטיבים עם בעלי תכונות מסויימות ולא עם אחרות (ברירה טבעית).

אם יש לך מכונה שמקיימת את כל שלושת התנאים הללו (התנאי השלישי הוא אפילו לא חלק מן המכונה) - הרי שתתקיים בוודאות אבולוציה.

אני יכול להדגים לך את זה אפילו בסימולציה ממוחשבת.

אבל זה אפילו לא מעניין אותך לשמוע. כי לא איכפת לך מה זו האבולוציה. אתה רוצה להאמין ב-"יהוה" כי אתה פוחד מהמוות. זה הכל.

וזה כשל לוגי שנקרא "בשם המשאלה":

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A9%D7%9D_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%94

בשם המשאלה הוא צורת מחשבה הנסמכת על משאלות לב ולא על עובדות או רציונליות. צורת מחשבה זו היא כשל לוגי של אי-רלוונטיות מקבוצת כשלי פנייה אל הרגש, שבו מישהו מניח כי העובדות משתנות משום שהטוען מביע משאלה שהן תשתננה. כשל "בשם המשאלה" קרוב מאוד לחשיבת משאלה, שהוא סוג של אמונה או הטיית תוצאה חיובית.

כשל נוסף שאתה סובל ממנו נקרא : "בורות בלתי מנוצחת"

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%9C%D7%AA%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A6%D7%97%D7%AA

בורות בלתי-מנוצחת היא כשל לוגי של מעגליות מסוג הצדקה מעגלית בו מגינים על עמדה באמצעות סירוב להכיר בכוחם של הטיעונים התומכים בעמדה האחרת. משפטים כמו "אני מסרב לשמוע את זה..." או "אני לא מוכן לדון בנושא זה..." משקפים כשל "בורות בלתי מנוצחת". המושג מתייחס לא רק לכשל בעת ויכוח אלא גם לחוסר נכונות להשתתף בוויכוח.

כשל זה הוא כשל מעגליות משום שהוא מניח שהנושא הנדון - במקרה זה, אמיתות העמדה המוגנת - נכון בכל מקרה.

אתה מוזמן לנסות ולהתמודד עם טיעוניי אחד אחד.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה כלכך חשוב לך לדעת למה אני לא רוצה להמשיך בנושא הזה אז אני אסביר לך +{ובאמת חבל שאני נאלץ להגיב בכל זאת.}

כי אני באמת יודע שלעולם הויכוח הזה לא יסתיים ויש לי חיים ומשפחה ואני לא אבזבז את זמני פה להסביר לך ולעוד כמה למה אני משוכנע שיש אלוקים כי כל מה שאני אגיד {למי שלא רוצה להאמין} אז הוא יעדיף להאמין בדברים חסרי משמעות הרבה יותר ובשטויות והעיקר לא להאמין בבורא עולם.

כלכך הרבה תאוריות הביא לנו המדע לפני הרבה שנים ומצאו היום כלכך הרבה טעויות ותמיד מתחדשים עוד תאוריות ולבסוף מתגלה איזה משהו שסותר כמו למשל "על מה העולם עומד"וכו'

בתאוריות של המדע מצאו טעויות ברורות ובתורה שנכתבה לפני שנים ועד היום לא מצאו טעות אחת ואתה בכל זאת מעדיף להאמין בתאוריה של המדע שהעולם נברא בכימי ושטויות והעיקר לא להאמין בתורה.

אז טיעון השעון זה ההוכחה שלי? אתה בטוח? מצאת לך על מה לצחוק?

לא הבנת את הכוונה בכלל כי רצית להבין את מה שרצית ואני בטוח שלא ראית את הסרט עד הסוף.

למה יש לנו חמישה אצבעות ביד ימין וחמשה בצד שמאל וחמשה ברגל ימין וחמשה ברגל שמאל למה זה צריך להיות כזה מסודר לנו ולכל החיות? אפשר לחיות גם עם 4 בצד ימין ו7 בצד שמאל .וגם למה כל האצבעות באותו גודל? הכימי הזה חובב ציור? זאת אומרת בלי זה אין הגיון שהאדם יוצר לבד עם הזמן? כי הרי כל החיות והבהמות הם בנויים ככה מסורטטים.{וגם אם תמציא לי שיש חיות בצורות משונות אבל למה רובם לא? וכי זה יותר הגיוני?!}.כי רק אם יש בורא אז במקסימום אתה יכל לומר שהקב"ה ברא את העולם מפיצוץ {שגם אותו הוא ברא} כמו שאת האדם הוא בורא מטיפה סרוחה ושאין לזה שום הגיון{כי ה' בורא הכל כדרך הטבע ולטבע הזה חייב להיות בורא}.

והקב"ה ברא את העולם בצורה כלכך יפה כדי שכל בר דעת יבין שחייב להיות לזה בורא.

ותענה גם על השאלה: איך עד היום שום דבר במדע שהוכח במציאות כבר היה כתוב בתורה מלפני שנים? איך התורה ידעה שהעולם עגול וכו'?

אתה יכל להסביר לי את זה >>http://www.truesearch.org/7.htm

ולמה הרבה מדענים גדולים חזרו בתשובה?

אם אתה רואה הרבה דברים שבתורה הם נכונים אז ממש כדאי לבדוק עד הסוף ואתה תמצא .ואל תחפש רק מה לא נכון ולא מקובל על ההיגיון שלך.

תאמין לי שיש תשובה לכל השאולות שלך אבל אני מרגיש שאני מבזבז את הזמן שלי פה כי לא יהיה לזה סוף מי שרוצה להשאר בשלו אז הוא ישאר בשלו . לא ידעתי שזה יסחוף אותי ככה .

ומי שרוצה לתפוס על זה טרמפ {כביכול שאין לי תשובות וכו'} אז שיתפוס אבל האמת תשאר אמת.

.וגם אני לא מהערכים או איזה מחזיר בתשובה ואין לי מספיק את הכוחות והזמן לזה ואתה יכל לחשוב מה שאתה רוצה .התכוונתי להגיב על כמה טעויות שראיתי פה בפורום להביע דעה ולצאת ולא להתפלספ הרבה.

כמו שאמרתי מי שאמיתי שיבדוק הכל עד הסוף ויחקור ללא אינטרסים אישיים ושהוא ימצא את האמת אז כבר הוא לא יצטרך עוד לחפש כי אמת יש רק אחת. ואת זה הרב יצחק פנגר עשה וחיפש הרבה בכל הדתות תראו סיפור אישי שלו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה יש לנו חמישה אצבעות ביד ימין וחמשה בצד שמאל וחמשה ברגל ימין וחמשה ברגל שמאל למה זה צריך להיות כזה מסודר לנו ולכל החיות?

אפשר לחיות גם עם 4 בצד ימין ו7 בצד שמאל .וגם למה כל האצבעות באותו גודל?

mirror-paint2.jpg

;D ;D ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבקש להוסיף ,

המיסיונר למינהו מתבלבל וחושב שאת השעון יצר בן אדם אחד בלבד והוא איננו מודע למורכבות היצירה של אפילו חפץ אחד בודד , אם נשתמש בדוגמת השעון אז למעשה את השעון לא בנה בן אדם אחד אלא אין סוף של בני אדם .

כל דבר נוצר על ידי אין סוף של משתתפים כל אחד מהם תרם משהו ליצירה ( אולי בן אדם אחד שם "חותמת" על המוצר , אבל כל הטבע משתתף בכל תהליך היצירה )

לכן אין הבדל למעשה בין ג'ירפה לשעון מבחינת היצירה שלו , ההבדל נימצא ב"צורה" של הדבר . ( גם את הג'ירפה יצר אלוהים וגם את השעון יצר אלוהים - אלוהים כאן במובן אין סוף )

זה שאתה ליכאורה יכול ל"הבין" ( עד הסוף ) את "הרכיבים" ( חלקים ) של השעון לא אומר שאתה מבין ( עד הסוף ) את ה"מרכיבים" ( אלו שהשקיעו את הפעולה לצורך ההרכבה ) של השעון

( אהה זה למתקדמים בלבד ;) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה כלכך חשוב לך לדעת למה אני לא רוצה להמשיך בנושא הזה אז אני אסביר לך +{ובאמת חבל שאני נאלץ להגיב בכל זאת.}

כי אני באמת יודע שלעולם הויכוח הזה לא יסתיים ויש לי חיים ומשפחה ואני לא אבזבז את זמני פה להסביר לך ולעוד כמה למה אני משוכנע שיש אלוקים כי כל מה שאני אגיד {למי שלא רוצה להאמין} אז הוא יעדיף להאמין בדברים חסרי משמעות הרבה יותר ובשטויות והעיקר לא להאמין בבורא עולם.

פה כמעט הפסקתי לקרוא, אבל דחפתי את עצמי להמשיך למרות ההתנהגות המזלזלת והמגעילה שלך.

בתאוריות של המדע מצאו טעויות ברורות ובתורה שנכתבה לפני שנים ועד היום לא מצאו טעות אחת

פה הבנתי שאתה אידיוט

ואתה בכל זאת מעדיף להאמין בתאוריה של המדע ... כימיה ושטויות

פה הפסקתי לקרוא. אני לא מוכן לדון עם יצור בעל אפס אינטיליגנציה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא בא משום זילזול זה בא מעובדה והעובדה הזאת קיימת אצל כל אדם גם אצלי .

ואני דיברתי באופן כללי.

כי אני לא מזלזל בך ולא באף אחד אחר .

ואם יש לך תשובה תענה תשובה .כתבתי טעויות? אז תן הערות.אם אתה מתעצבן אתה לא חייב להגיב ולקלל.ואם אני אדיוט אז אל תענה לי ואתה לא צריך להסביר לי למה.

ואני יודע שאתה עכשיו מנסה לגרור עוד אנשים אחריך שיקללו ויצחקו וזה לא מפריע לי {אבל לכן אני מעדיף שלא לדון פה בכלל}

כל טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל ידעתי זאת :xyxthumbs:

בפורום שיש שם כמה דתיים בודדים והרוב לא, וכל אחד זורק בדיחות ודברים על הקב"ה ועל התורה בשביל להרגיע את עצמו שאין אלוקים וזה ממש מצחיק והנה כולם מתבדחים על זה, וזה ממש מרגיע.. ואז אפשר לעשות מה שרוצים בלי מצפון ולצחוק על הדתיים וכו...

אני לכתחילה התכוונתי להגיד קצת מהדעות שלי כי לפעמים יכול קצת לעורר את אלה שרוצים ומסתפקים. אבל להתווכח עם כל החמולה פה בוודאי לא שייך.

ולגבי הרב זמיר תמיד יודעים לצחוק כי מוצאים עוד סיבה לצחוק על הדתיים כי מרגישים עם זה טוב אז אם לדעתכם הרב זמיר כלכך גרוע במדע אז אני אביא שוב הוכחה ממדענים שיודעים יותר מהרב זמיר שבעצמם גילו דברים שממש הכל לפי התורה ולכן הם חזרו בתשובה.

http://video.yehudim.net/play.php?vid=1452

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נטי אף אחד לא צוחק עליך כי אתה דתי.

אנחנו צוחקים עליך כי אתה מדבר שטויות בלי בושה.

אבל זה לא אשמתך שאתה כזה.

אין לך השכלה בסיסית.

יכול להיות שיש לך פיגור התפתחותי בתחומים שונים עוד מגיל קטן מאוד.

אתה מתייחס לכל הידע האנושי בזילזול ובורות של אדם שמעולם לא הצליח להבין יותר מהסיפורים שסבתא שלו סיפרה לו.

העיקר אתה בטוח שאתה צודק כשאתה זורק משפטים שאחרים שיננו לך.

מי שמכריז על כל המדעים כעל שטויות, מוכיח שהקשר בינו לבין העולם הוא ברמת התפתחות של האדם הפרהיסטורי.

פטיש מספר ניקח מהר, סוכה לבנות, בנים ובנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...